Obvod přívodu vzduchu - DF301
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Nemůže být nějak posunutý převod těch klapek.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Ty jsou přímo na tom táhlu, co jde do balonku na turbu. Každopádně turbo půjde zpátky na kontrolu tam, kde to repasovali. Hapruje tam regulace a vidím to na problém v turbu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Napíšu tady ještě pokračování - výměna turba nepomohla, auto se chová stále stejně.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Zdravím, pořídil jsem si lagunu 1,9dci 88kw, mám teď po výměně turba a olej. čerpadla a auto vůbec nemá výkon. v clipu mám popsanou závadu DF301 - nedostatek vzduchu v sacím systemu. Když závadu vymažu auto vůbec nejede, ani se neutáhne a hrozně šedivě kouří, pak se přepne do nouzovýho režimu a do 2000 ot/min má stále nízký výkon ale aspoň jede a pak jak zabere turbo, tak vše vypadá Ok ikdyž jede v nouzovím režimu. hodnoty za jízdy nemůžu změřit na ntb mám vadnou baterii. jaký by měli být nějaký základní hodnoty na volnoběh? díky
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř zář 19, 2012 13:43
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Nazdar chlapi mam Lagunu 1,9dci 81kW 2005 a po vymene turba z jine Laguny mi pri velkem zatizeni vyskoci taky hlaska df301 prilis vysoky tlak a spadne do nouzaku, nejede,ale nekouri. Zkousel jsem menit cidlo tlaku i el.mag.ventil turba, tahlo na westu taky chodi... Diag ukazuje tlak pri zatizeni neco pres 2900mbar, coz je asi moc ne??? da se nejak ten tlak ubrat?? diky
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
A jsi si jisty, ze jsi tam dal spravne turbo? Ze na jeho stitku sedi vsechny cisla?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř zář 19, 2012 13:43
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
znamy co to delal rikal ze cisla sedi..... musim mu verit...
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
2900mbar je hodně. Divím se ale, že ti to takový tlak ukazuje, protože snímače končí na 2500mbar. Pak to chce vidět a změřit, jak se chová regulace turba. Pokud by regulace byla na minimu, tak by to mělo překročit tlak i při normální akceleraci s odpojeným podtlakem turba.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř zář 19, 2012 13:43
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
diky za info, ukazuje 2900mbar... ale dnes jsem vymenil ten elmag ventil z jineho auta,tak to nejde do nouzaku,ale pri pedalu na podlaze to jakoby mirne skube,kolisa,tezko to popsat a diag ukazuje tlak turba max 2400mbar, to skubani kolisa tlak turba... pri mirnem pridavani plynu,kdyz neni uplne na podlaze se chova normalne!!!! Jinak kdyz odpojim tu hadicku z bambule pred nastartovanim,tak auto je jako bez turba...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Kup nový regulátor, protože stejně po 100 000km už nefunguje tak jak má. Já už mám 3 kus a vždy po výměně jede auto jak divý.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř zář 19, 2012 13:43
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Jj asi to bude tim regulatorem... Jsem ten svuj rozebral az k membranam, vycistil WDeckem a je to skoro jako driv.... Skoro, auto jede, nepada do nouzaku a na diag ukazuje pri plnem plynu tlak max 2400 pak si to jakoby odfoukne a spadne na tlak jak ma... Diky za rady
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Čau, prosíl o radu, koupil jsem lagunu po vymene turba. S novou vahou vzduchu, novym ovladanim obtokoveho ventilu turba, s novym snimacem tlaku stlaceneho vzduchu, EGR ventil je vycisteny. Vsechny podtlakove hadicky jsou v poradu. Mel jsem odpojeny katak, intercooler je v poradku, hadice bez poruseni. Pri rozjezdu a plnem zatizeni se auto nedostane nad 2000 otacek, dlouho se dusi a pak hodi zavadu nedostatek vzduchu v sani. Kdyz ale radim rychlosti jedna-dva-tri a zacnu ubirat a pridavat plyn asi pri tretim seslapnuti se auto rozjede a jede jak vitr. Po zastaveni(krizovatka, retarder) se situace opakuje. Nevim si rady. Nema nekdo nejaky napad, konektory jsem prosel proud i odpory v poradku.
Je to laguna II 2002 1.9 88kW
Je to laguna II 2002 1.9 88kW
- johnyd21
- Senior member
- Příspěvky: 1488
- Registrován: sob bře 27, 2010 17:19
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
novym ovladanim obtokoveho ventilu -nemá to obtokové,ale variabilné turbo.Odpoj výfuk a bež sa odviest.Alfonzo píše:Čau, prosíl o radu, koupil jsem lagunu po vymene turba. S novou vahou vzduchu, novym ovladanim obtokoveho ventilu turba, s novym snimacem tlaku stlaceneho vzduchu, EGR ventil je vycisteny. Vsechny podtlakove hadicky jsou v poradu. Mel jsem odpojeny katak, intercooler je v poradku, hadice bez poruseni. Pri rozjezdu a plnem zatizeni se auto nedostane nad 2000 otacek, dlouho se dusi a pak hodi zavadu nedostatek vzduchu v sani. Kdyz ale radim rychlosti jedna-dva-tri a zacnu ubirat a pridavat plyn asi pri tretim seslapnuti se auto rozjede a jede jak vitr. Po zastaveni(krizovatka, retarder) se situace opakuje. Nevim si rady. Nema nekdo nejaky napad, konektory jsem prosel proud i odpory v poradku.
Je to laguna II 2002 1.9 88kW
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4 Can-Clip,Vag-VCDS-Op-com,Bmw ista-D,KTS 540 Esi 2
Intens Energy dCi 175 4x4 Can-Clip,Vag-VCDS-Op-com,Bmw ista-D,KTS 540 Esi 2
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Výfuk jsem odpojený měl a bylo to beze změny.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
No pro mě je zajímavá informace o výměně obtokového ventilu. Samozřejmě tím myslíš podtlakovou bambuli, která naklápí lopatky VGT. Tyto bambule se nikde neprodávají samostatně - pokud se budeme bavit o originále. Prodávají se pouze laciné čínskopolské náhrady, které jsou už svým zpracováním odstrašující šmejdy. Vůbec bych se nedivil, kdyby právě tady byla zrada a ta bambule regulovala lopatky špatně. Ono je taky problém ji jen tak od oka nastavit, hraje se tady na milimetry. Zajel bych na diagnostiku ke zkušenému diagnostikovi (tady na fóru třeba Zefek na Ostravsku) a pak bych to viděl na výměnu celého turba za nové (originální).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Jo myslim tím ovladací ventil plnicího tlaku - elektroventil na pravé straně. Turbo bylo vyměněné v Renaultu a ja auto koupil od zaměstnance, kterej už to dál nechtěl řešit.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Takže né podtlaková bambule, ale regulační ventil turba. Tak ten se dá koupit normálně originál Pierburg, stojí snesitelných cca 1200Kč. Je v autě originál turbo, nebo repas?
Za tím by mohl být i váznoucí EGR ventil. Zkusil bych ho v rámci testu otočit (zaslepit) a projet. Trochu se bojím té "nové" váhy vzduchu. Je to originál? Ty lacinné číny co se nabízejí na aukru jsou totiž úplně k ničemu. Kámoš to instaloval na svůj Vel Satis a váha se rozpadla (uvolnily se měřící členy) a krásně zlikvidovala turbo. Nehledě na to, že i před tím měřila dost od oka.
U 1.9dCi bývá taky problém s kabeláží ke snímači plnícího tlaku, dráty se často ulámou. Tohle prostě bude chtít hodit na diagnostiku a projet to. Záleží co se v motoru děje když se zasekne na 2000ot.
Za tím by mohl být i váznoucí EGR ventil. Zkusil bych ho v rámci testu otočit (zaslepit) a projet. Trochu se bojím té "nové" váhy vzduchu. Je to originál? Ty lacinné číny co se nabízejí na aukru jsou totiž úplně k ničemu. Kámoš to instaloval na svůj Vel Satis a váha se rozpadla (uvolnily se měřící členy) a krásně zlikvidovala turbo. Nehledě na to, že i před tím měřila dost od oka.
U 1.9dCi bývá taky problém s kabeláží ke snímači plnícího tlaku, dráty se často ulámou. Tohle prostě bude chtít hodit na diagnostiku a projet to. Záleží co se v motoru děje když se zasekne na 2000ot.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
EGR je vyčištěny a otočený, elektroventil je originál a váha je siemens od hella, měl jsem tam ještě jednu novou na zkoušku a pořád stejný projev. Kabely ke snímači plnícího tlaku jsou v pořadku.Podtlaková membrana na turbu tlak drží. Měl jsem dole i vyvěvu jestli je v pořadku a je o.k. Turbo je repasované, ale kvalitní.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
No takových kvalitní repasovaných turb jsem už viděl. A pokud se nemýlím, pár zoufalců tady už popisovalo podobné projevy jako u tebe. V rámci testu, bych zajel na vrak, koupil staré turbo za pár kaček a zkusil to vyměnit - u 1.9dCi v L2 je to práce v pohodě. Repasům nebudu nikdy věřit ať si vykládá kdo chce co chce. Viděl jsem jak to v takových dílnách vypadá a hlavně jaké díly se k repasi používají... Nedal bych si to ani na kolo.
Zkusil bych tedy vrátit EGR do originální polohy, jestli se něco změní. Je totiž možné, že je otočený špatně.
Zkusil bych tedy vrátit EGR do originální polohy, jestli se něco změní. Je totiž možné, že je otočený špatně.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Ještě mě napadlo, zkusil bych podle čísla zkontrolovat, zda-li je tam správný snímač plnícího tlaku. Co vím tak existovaly snad tři typy - tři rozdílné čísla.
Na tvém místě bych ještě jednou prošel banalitu v podobě těsnosti sání. Zejména spoje na vstupu a výstupu z IC. Pochopitelně musí být všechny spoje suché. Pokud nejsou, je tam netěsnost - ztráta tlaku. Ta když je velká může vyústit až v chybu nedostatku vzduchu v sání. První L2 taky měly IC, který se rád nafouknul a prasknul. Tohle by chtělo taky prověřit. Zejména pravý (z pohledu zepředu) spoj IC (výstup), není z vrchu vidět, pokud tam je netěsnost, uvidíš to jen ze spodu. Další kritický bod 1.9dCi je chcípací klapka - často praská. Základní pravidlo - sání musí být absolutně čisté, kde prolíná olej, tam se ztrácí tlak. Většinou jsou ty ztráty drobné a nikdo to neřeší - v servisech jsou nad tím schopni mávnout rukou a prohlásit, že je to u dieselu normální (i v autorizáku), ale opravdu NENÍ! Moje L2 1.9dCi má 350 000km a sání má čisté jak u nového auta.
Na tvém místě bych ještě jednou prošel banalitu v podobě těsnosti sání. Zejména spoje na vstupu a výstupu z IC. Pochopitelně musí být všechny spoje suché. Pokud nejsou, je tam netěsnost - ztráta tlaku. Ta když je velká může vyústit až v chybu nedostatku vzduchu v sání. První L2 taky měly IC, který se rád nafouknul a prasknul. Tohle by chtělo taky prověřit. Zejména pravý (z pohledu zepředu) spoj IC (výstup), není z vrchu vidět, pokud tam je netěsnost, uvidíš to jen ze spodu. Další kritický bod 1.9dCi je chcípací klapka - často praská. Základní pravidlo - sání musí být absolutně čisté, kde prolíná olej, tam se ztrácí tlak. Většinou jsou ty ztráty drobné a nikdo to neřeší - v servisech jsou nad tím schopni mávnout rukou a prohlásit, že je to u dieselu normální (i v autorizáku), ale opravdu NENÍ! Moje L2 1.9dCi má 350 000km a sání má čisté jak u nového auta.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Prověřil bych i samotnou hadici z IC do sání - umí takřka neviditelně prasknout.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Ale on v 1 příspěvku psal: ,, Kdyz ale radim rychlosti jedna-dva-tri a zacnu ubirat a pridavat plyn asi pri tretim seslapnuti se auto rozjede a jede jak vitr,,
Kdyby tam někde byla netěsnost tak by tam byla snad pořád.
Kdyby tam někde byla netěsnost tak by tam byla snad pořád.
Lagu II 2.2 dci plná výbava
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Mám k dispozici diagnostiku Clip.....kdyby někdo potřeboval něco....
Re: Obvod přívodu vzduchu - DF301
Když to nechce jet je rozdíl zdvihu regulačního ventilu + 80mg/zdvih až + 421.8 mg/ zdvih. Když se to rozjede tak se změní skokově na záporné hodnoty až - 420 mg/zdvih, plnící tlak vylétne nahoru a auto jede jak střelený. Problém je tedy v regulaci. Otázka je jestli v elektromagnetickým ventilu nebo na samotném turbu. V poledne mi přivezou elektroventil tak to zkusím.
Hadice mám čistý i klapku. Má najeto 310 000km.
Tím elektromagnetickým ventilem to není.
Hadice mám čistý i klapku. Má najeto 310 000km.
Tím elektromagnetickým ventilem to není.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 14 hostů