Tak dej aspoň ten inzerát ať se pokochámJats píše:Od uh k hranicím:-) tak už není třeba. Děkuji:-)
Tak už ho mám taky........konečně !!!
Moderátor: Moderators General
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Myslím,že se dájí sehnat i bez ložisek.Já je alespoň před 5lety někde na internetu sehnal.Myslím,že to byli Brembo.Ptacovsky píše:Plzeňák píše:Tak jak to dopadlo na heveru....
Hází zadní pravý kotouč, na jaře mne čeká výměna zadních kotoučů, koukal jsem na díly a koupit jedině s ložiskem dohromady, přitom ložisko je dělaný v dubnu.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
-
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř říj 01, 2014 00:00
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
to jsem taky koukal, pohybují se kolem 2 000,- za jeden, ale myslím že to ložisko je tam nalisovaný a při demontáži kotouče by se mohlo drbnout do ložiska a vyměnilo by se stejněPlzeňák píše:Myslím,že se dájí sehnat i bez ložisek.Já je alespoň před 5lety někde na internetu sehnal.Myslím,že to byli Brembo.Ptacovsky píše:Plzeňák píše:Tak jak to dopadlo na heveru....
Hází zadní pravý kotouč, na jaře mne čeká výměna zadních kotoučů, koukal jsem na díly a koupit jedině s ložiskem dohromady, přitom ložisko je dělaný v dubnu.
Vel Satis 2,2 dCi 83 kW, chip na cca 140 koní, 2004
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Ložisko je samozřejmně nalisovaný...
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
jedině starej kotouč naříznout
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Starý kotouč jde i s ložiskem z náboje dobře dolu.Na lisu pak ložisko vytlačíš..... A přelisuješ do nového. Není to žádná věda.Nic v tom nehledej.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
-
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř říj 01, 2014 00:00
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Plzeňák píše:Starý kotouč jde i s ložiskem z náboje dobře dolu.Na lisu pak ložisko vytlačíš..... A přelisuješ do nového. Není to žádná věda.Nic v tom nehledej.
děkuju, jen nevím jestli automechanik má ten lis, zkusím mu napsat
Vel Satis 2,2 dCi 83 kW, chip na cca 140 koní, 2004
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
- Bydliště: Brno
Hurá, tak ho mám taky!
Tak jsem taky zkusil koupit Satise. Mám 3.0 dCi 2002 a jede super, to auto je dost těžký a nečekal jsem závoďák, ale jede dobře.
Mám nějaké dotazy:
1/je upadlej zadní stěrač, nevíte, kde sehnat?
2/něco klepe v zadní nápravě, nevím, jestli to mám řešit, ale asi bych rád, není to moc obtěžující
3/nejdou stahovat zadní okna (majitel říkal, že je to zaklínkovaný (?)) nechápu, ale motorky poslechově točí
4/dá se nějak dodělat navigace? Slyšel jsem, že je to dost těžký, nenabídl by se někdo z fora?
5/co si myslíte o chipu? Ze 130 kW dostat víc?
Chápu, že je to stará hujda, ale neskutečně pohodlná, navíc jen 42 tisíc to stálo, najeto asi 218000 (snad) v automatu-řadí hladce. Jako druhé auto do rodiny, chci s tím najet max. 6-10 tisíc ročně, v podstatě to auto nepotřebuju, takže snad ani na servisu nevykrvácím
Díky
Kamil
Mám nějaké dotazy:
1/je upadlej zadní stěrač, nevíte, kde sehnat?
2/něco klepe v zadní nápravě, nevím, jestli to mám řešit, ale asi bych rád, není to moc obtěžující
3/nejdou stahovat zadní okna (majitel říkal, že je to zaklínkovaný (?)) nechápu, ale motorky poslechově točí
4/dá se nějak dodělat navigace? Slyšel jsem, že je to dost těžký, nenabídl by se někdo z fora?
5/co si myslíte o chipu? Ze 130 kW dostat víc?
Chápu, že je to stará hujda, ale neskutečně pohodlná, navíc jen 42 tisíc to stálo, najeto asi 218000 (snad) v automatu-řadí hladce. Jako druhé auto do rodiny, chci s tím najet max. 6-10 tisíc ročně, v podstatě to auto nepotřebuju, takže snad ani na servisu nevykrvácím
Díky
Kamil
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hurá, tak ho mám taky!
tak gratuluju
postupne:
1) upadly raminko nebo upadly u okna nebo jak presne? - podle toho budes muset budto cely mechanismus nebo cele raminko na venek, atd. doporucuju zkusit uzivatele "tof" tady na foru - satise rozprodavala
2) v zadni naprave bude neco klepeat porad, pravdepodobne jde ale o ulozeni stabilizacni tyce, pokud slysis takove jakoby "brambory kutalejici se po kufru" - na jedne dire to zaklepe vickrat (tezko se to popisuje) ale resit se to da "na prase" nebo orifinal ulozeinm od renaultu za asi 600,-
3) pokud jsou zaklinovana v horni poloze a motor je slyset, bude pravdepodobne problem s plastovymi unaseci skel, ktere rady praskaji - resitelne stahovackou z vrakace nebo opravnou sadou z ebay
4)) navi se dodelat da, mam ji tam dopachanou, neni teda zpaojen signal na abs ale i tak to auto dostane jiny rozmer delal to zdejsi uzivatel, ale je az z ostravy, tak nevim jak se ti tam bude neo nebude chtit a jak se s nim domluvis
5) na 3,0 dci chip nedoporucuju, obecne je u toho motoru problem s prehrivanim, jde o konstrukcni chybu, doporucoval bych asi zjistit nejkaou servisni historii a pripadne zkusit pribrzdit v renaultu at zkontroluji verzi software v ridici jednotce, delaji se i dalsi upravy, ale tam bys musel na nekoho zkusenejsiho s 3,0
ja mam jen 2,2dci
kdyby jsi mel dalsi dotazy klidne pis do sz nebo tady, jak chces
Jirka
postupne:
1) upadly raminko nebo upadly u okna nebo jak presne? - podle toho budes muset budto cely mechanismus nebo cele raminko na venek, atd. doporucuju zkusit uzivatele "tof" tady na foru - satise rozprodavala
2) v zadni naprave bude neco klepeat porad, pravdepodobne jde ale o ulozeni stabilizacni tyce, pokud slysis takove jakoby "brambory kutalejici se po kufru" - na jedne dire to zaklepe vickrat (tezko se to popisuje) ale resit se to da "na prase" nebo orifinal ulozeinm od renaultu za asi 600,-
3) pokud jsou zaklinovana v horni poloze a motor je slyset, bude pravdepodobne problem s plastovymi unaseci skel, ktere rady praskaji - resitelne stahovackou z vrakace nebo opravnou sadou z ebay
4)) navi se dodelat da, mam ji tam dopachanou, neni teda zpaojen signal na abs ale i tak to auto dostane jiny rozmer delal to zdejsi uzivatel, ale je az z ostravy, tak nevim jak se ti tam bude neo nebude chtit a jak se s nim domluvis
5) na 3,0 dci chip nedoporucuju, obecne je u toho motoru problem s prehrivanim, jde o konstrukcni chybu, doporucoval bych asi zjistit nejkaou servisni historii a pripadne zkusit pribrzdit v renaultu at zkontroluji verzi software v ridici jednotce, delaji se i dalsi upravy, ale tam bys musel na nekoho zkusenejsiho s 3,0
ja mam jen 2,2dci
kdyby jsi mel dalsi dotazy klidne pis do sz nebo tady, jak chces
Jirka
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
- Bydliště: Brno
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Díky, Jirko, za odpověď.
Budu psát sem, ať si počtou i ostatní.
1/ten stěrač je prasklý v ramínku, motorek a hřídelka je v pořádku, ale ten plast je prasklý, moc mě to netrápí, ale byl bych rád, kdybych to dal do kupy, ať to vypadá dobře
2/podvozek prohlídnu na montážní jámě doma
3/ty okna asi řešit nebudu
4/můžu se zeptat, jaká je asi fin. náročnost dobudování navi? Musí jít ven i budíky, že? Do Ostravy se klidně podívám, mám to z Brna do 150-ti km
5/chip tedy ruším, hlavně, ať motůrek funguje
Když se všude píše o špatném chlazení motoru, nemá smysl nezávislé spouštění chlazení motoru?
Díky
Budu psát sem, ať si počtou i ostatní.
1/ten stěrač je prasklý v ramínku, motorek a hřídelka je v pořádku, ale ten plast je prasklý, moc mě to netrápí, ale byl bych rád, kdybych to dal do kupy, ať to vypadá dobře
2/podvozek prohlídnu na montážní jámě doma
3/ty okna asi řešit nebudu
4/můžu se zeptat, jaká je asi fin. náročnost dobudování navi? Musí jít ven i budíky, že? Do Ostravy se klidně podívám, mám to z Brna do 150-ti km
5/chip tedy ruším, hlavně, ať motůrek funguje
Když se všude píše o špatném chlazení motoru, nemá smysl nezávislé spouštění chlazení motoru?
Díky
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
ahoj ahoj,
ad 1) myslim, ze to bude otazka par stovek - vyloupnout krytku na raminku na hridelce, prehodit cele raminko a zasadit krytku zpatky otazka za kolik sezenes raminko - ber pouzite z vraku
ad 2) koukni prvne na pricnou tyc o prumeru asi 22mm, ktera jde napric pod podlahou a je ulozena dvema gumama s objimkou, pokud je tam vule, bud musis koupit nove ulozeni nebo to tam "na prase" vyplnit - nekdo to resi treba starou zahradni hadici, kterou na ten stabilisator navlekne a pak to ulozeni nema vuli a nemusi se menit, ale osobne nejsem priznivcem tohohle reseni
ad 3) kdyz nebudes brat stahovacku, je to resitelne cca za 600/okno, ted jsem tu sadu videl i na bazosi od njeakeho prekupnika (ebay by byl asi levnejsi o par set)
http://auto.bazos.cz/inzerat/42595289/E ... ovacka.php
ad 4) navi - musis koupit kabelaz, jednotku navi do kastliku pred spolujezdcem, vnitrek kastliku pro navi, drzak budiku pro displej navi, ovladaci panel navi do stredoveho tunelu, displej + propojovaci kael displeje, antena se da obejit - zalezi jeslti ji mas na strese a chces to uplne original, pokud ne, da se koupit uni, kterou nalepis pod pristrojovkou, ted je otazka co tam mas dal za vybavu - pokud mas changer na 6cd je tam trochu jine zapojeni nez pro verzi s tunerem bez changeru, stejne tak pokud mas jednotku pro kecafon - ta by mylsim mela byt nezbytna
me to pred 3 roky cca vyslo komplet na nejakych 5-6tis, dnes se ta navi da sehnat za pulku, takze verim, ze to vyresis bratru do 4tis.
ad 5) tam ti musi poradit znalejsi, bohuzel ... myslim ale ze by bylo vhodne zkontrolovat software u renaultu a pripadne odplastovat motor (treba me trilitrari neukamenuji je to fakt jen tip)
ad 1) myslim, ze to bude otazka par stovek - vyloupnout krytku na raminku na hridelce, prehodit cele raminko a zasadit krytku zpatky otazka za kolik sezenes raminko - ber pouzite z vraku
ad 2) koukni prvne na pricnou tyc o prumeru asi 22mm, ktera jde napric pod podlahou a je ulozena dvema gumama s objimkou, pokud je tam vule, bud musis koupit nove ulozeni nebo to tam "na prase" vyplnit - nekdo to resi treba starou zahradni hadici, kterou na ten stabilisator navlekne a pak to ulozeni nema vuli a nemusi se menit, ale osobne nejsem priznivcem tohohle reseni
ad 3) kdyz nebudes brat stahovacku, je to resitelne cca za 600/okno, ted jsem tu sadu videl i na bazosi od njeakeho prekupnika (ebay by byl asi levnejsi o par set)
http://auto.bazos.cz/inzerat/42595289/E ... ovacka.php
ad 4) navi - musis koupit kabelaz, jednotku navi do kastliku pred spolujezdcem, vnitrek kastliku pro navi, drzak budiku pro displej navi, ovladaci panel navi do stredoveho tunelu, displej + propojovaci kael displeje, antena se da obejit - zalezi jeslti ji mas na strese a chces to uplne original, pokud ne, da se koupit uni, kterou nalepis pod pristrojovkou, ted je otazka co tam mas dal za vybavu - pokud mas changer na 6cd je tam trochu jine zapojeni nez pro verzi s tunerem bez changeru, stejne tak pokud mas jednotku pro kecafon - ta by mylsim mela byt nezbytna
me to pred 3 roky cca vyslo komplet na nejakych 5-6tis, dnes se ta navi da sehnat za pulku, takze verim, ze to vyresis bratru do 4tis.
ad 5) tam ti musi poradit znalejsi, bohuzel ... myslim ale ze by bylo vhodne zkontrolovat software u renaultu a pripadne odplastovat motor (treba me trilitrari neukamenuji je to fakt jen tip)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
- Bydliště: Brno
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Takže jinými slovy-budíky jako takové se měnit nemusí, je to tak? To by bylo fajn, i cenově to není tak hrozné. Čekal jsem horší. Vidím, že jsi aktualizoval podpis, to máš už na Satisovi tolik km najeto? To je paráda, to slouží asi dobře, kolik jsi udělal sám? Nějaké fatální závady Tě potkaly? Náhodou, mně se to auto líbí, někteří haní jeho design, ale mně se líbí... a to pohodlíčko
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Presne tak, musis vymenit "jen" ramecek budiku
Jinak ty km jsou ted aktualni a mych je cca 130-140000
Co se fatalnich zavad tyka, tak krom vadneho konektoru na sahare( vypaleny po nejakem bastliri) a naslednem uvareni motoru se jednalo ve vsech pripadech o chybu mechanika a bohuzel nemalou:
Chybne nastavene rozvody (na poslech a na chodu nebylo nic znat) se projevily ve francii 1800km od domova tim ze se vyrvala osa vahadel z hlavy a zlomila se a tim padem nemelo co otevirat ventily, auto neslo nastartovat... Nasledne opakovane pretesnovani hlavy a jeji vymena protize mechanik ani jednou nezmeril blok, pak uz jen turbo ktere od mechanika bylo nasazene bez tesneni a utazene na dvou sroubech misto na trech...
Jinak me ted nenapada nic za co by mohlo auto jako takove
(Omlouvam se za stylistiku ale pisu na rychlo z mobilu )
Jirka
Jinak ty km jsou ted aktualni a mych je cca 130-140000
Co se fatalnich zavad tyka, tak krom vadneho konektoru na sahare( vypaleny po nejakem bastliri) a naslednem uvareni motoru se jednalo ve vsech pripadech o chybu mechanika a bohuzel nemalou:
Chybne nastavene rozvody (na poslech a na chodu nebylo nic znat) se projevily ve francii 1800km od domova tim ze se vyrvala osa vahadel z hlavy a zlomila se a tim padem nemelo co otevirat ventily, auto neslo nastartovat... Nasledne opakovane pretesnovani hlavy a jeji vymena protize mechanik ani jednou nezmeril blok, pak uz jen turbo ktere od mechanika bylo nasazene bez tesneni a utazene na dvou sroubech misto na trech...
Jinak me ted nenapada nic za co by mohlo auto jako takove
(Omlouvam se za stylistiku ale pisu na rychlo z mobilu )
Jirka
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Navigaci dopojím za 1000,-kč pokud k tomu bude kompletní kabeláž, za 1500, když bude kabeláž, ale bude nutné stříhat a nastavovat dráty a za 2500,- když kabeláž nebude. Je to ale práce tak na jeden den. Dá se to zbastlit i rychleji, ale jak píšu - zblastlit a to já nedělám.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
promin zefku, musel jsem te prasknout
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
V pohodě Kdy se zastavíš? Minule to nevyšlo, už jsem měl nějakou decku vína v sobě, tak jsem se bál, že bych cvakal nesprávné dráty
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
v pohode, videl bych to druhy tyden v lednu asi on mel sekyru i ales, takze to stejne bylo na levobok, nez byhom to rozebrali, bylo by rano
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
- Bydliště: Brno
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Díky moc, hoši, Zefku, určitě se domluvíme, udělal bych to na jaře, nechám teď vyčistit interiér, a doladím věci, co mě víc trápí a pak bych napsal, asi bych to chtěl udělat celé, než abych nosil na to nějaké díly, nevyznám se a chtěl bych to komplet.
Díky.
Díky.
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Musis mit prave komplet, jinAk to neudelas
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Tak sehnat komplet navigaci není problém, zdroje, kde vzít díly na Satise, jsou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
Jojo myslel jsem to tak ze to nepujde ze by se zapojilo prvne neco a pak neco, ale ze potrebuje komplet najednou
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Starting member
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned lis 11, 2012 12:17
- Bydliště: Sulislav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!
koupil jsem do sve Renault rodiny dalsi kus. VS 3,5 V6. Rozhodne nejlepsi R, kterym jsem kdy jel. Naprosta spokojenost.
Vasek - Sulislav (Plzen)
Vasek - Sulislav (Plzen)
Hlavy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů