motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Moderátor: Moderators General
motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Ahoj chtěl bych koupit espace a nabízejí se motory 2,2 dt nebo 2,2 dci může někdo poradit co je lepší nebo na co si dát u těchto modelů pozor. Díky za rady
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
2.2dT je starší, méně náchylný na kvalitu nafty, a plní Euro II.
2.2dCi by měl mít o trochu větší výkon, je čipovatelný, ale zase má elektrické čerpadlo které je choulostivější a dražší. A měl by mít Euro III, což asi bude důležité v Praze.
Kdyžtak mne někdo opravte
2.2dCi by měl mít o trochu větší výkon, je čipovatelný, ale zase má elektrické čerpadlo které je choulostivější a dražší. A měl by mít Euro III, což asi bude důležité v Praze.
Kdyžtak mne někdo opravte
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Ahoj,mám Espace 2,2DT už mam najeto pres 312 tisíc stale slape jako za mlada.Pravda je ze motor 2,2 neni raketa ale taky né lenochod je to stara čepova tryska je tam min elektro blbosti takze se nemá co rozsekat. Osobně jsem se motoru 2,2dci vyhnul obloukem je dost poruchovej da se rict nepoveden-ANO!najde se par lidi kterejm to jezdi ale podivej co jich je na netu na prodej, za pár korun!Nikdo to nechceSpotreba je u 2,2dt přiměřených 7-8 na 100 dlouho dobe po meste jsem jezdil 8,7-9 na vic jsem se nedostal vic to proste nezere:-)a to ho moc nešetřím:-)
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
2.2dCi mají - jak by ti jistě potvrdil uživatel Márty - MNOHO výrobních "vlastností" které jeho provoz značně prodražují. Nedávno jsem tu někomu psal na stejné téma, ale zkrátka 2.2 dCi je proti 1.9 dCi nebo dT samoser.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Hmmm dobře napsané stručně a srozumitelně:-) a hlavně jeto tak!Dawes píše:2.2dCi mají - jak by ti jistě potvrdil uživatel Márty - MNOHO výrobních "vlastností" které jeho provoz značně prodražují. Nedávno jsem tu někomu psal na stejné téma, ale zkrátka 2.2 dCi je proti 1.9 dCi nebo dT samoser.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Výrobním vlastnostem šlo vždy předejít, tím, že se měl olej měnit po 10 000 Km a ne až na tacho naskočí 30, též tankováním u provalených pump, ale lidská rasa je mnohdy nepoučitelná a každý halíř se počítá.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Na motoru 2,2dci se většinou podělá neco s elektronikou takze to kvalita paliva-pokud to nejsou vstriky neovlivní,to samé olej:-) to auto je prostě nepovedené ríkám ja fanda značky <>Šamša píše:Výrobním vlastnostem šlo vždy předejít, tím, že se měl olej měnit po 10 000 Km a ne až na tacho naskočí 30, též tankováním u provalených pump, ale lidská rasa je mnohdy nepoučitelná a každý halíř se pocita.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Ono o zas tak horký není, na to kolik těch motorů je v provozu. U 2.2dt se zase sypaly rozvody, ještě před termínem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
hmm zajímavé? Já na to nemám koule a menim rozvody tak jak se má:-) Mnozí tady u nás je prejizdeji klidne o polovinu například.Auto co mam na dily mam jen diky tomu že kámoš co ho mel ho koupil a nevymenil rozvody jen olej.Jezdil na ně další 4 roky prorokoval jsem mu vzdy pi pul roce ze se to potká!Potkalo ale najel na to nezkutecne KM?Nechtěl to opravovat tsk mi to prodal.Ale co je hlavní oprava neni drahá,protože to odnesou jen vahadla nic jineho se nepodela a nove rozvody tam jdou jen kdyz se motor svesi tak pri te příležitosti vymenis vahadla,kdyz budou špatné tak i hydrostely ale v 80% jsou O.K.Takze kdyz to schrnu nove rozvody tam musis dat stejně+ vahadla vetsinou to ani nednoseou všechny ale z vrakace cena za vsechny 1000Kč+hydrostely jeden novej teď vyjde na120kč a taky neni treba menit vsechny ale doporucuju menit vše.Takze pokud se 2,2Dt potká vyjde te to 2000Kč material+práce cca1200? Kdyz to udeláš sam jako já tak jen 2tis navíc Na kolik te vyjde potkanej motor 2,2 dci na tolik! Ze to kazdej radeji prodá nez by to opravoval:-)Šamša píše:Ono o zas tak horký není, na to kolik těch motorů je v provozu. U 2.2dt se zase sypaly rozvody, ještě před termínem.
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Lehce to tu pročítám, mám mégana v 1,9dti a poohlížím se po něčem větším, zatím mi celkem dobře vychází EIII, ale s mím nájezdem 8 km denně do práce se bojím, že ta 2,2 dt bude žrát jako 2,0 i.
Jinak jsem ještě objevil, že se do toho dávala i ta má 1,9 dti, asi toho bude jako šafránu, ale do něho bych asi šel nejraději. Nějaké zkušenosti??
Díky
Jinak jsem ještě objevil, že se do toho dávala i ta má 1,9 dti, asi toho bude jako šafránu, ale do něho bych asi šel nejraději. Nějaké zkušenosti??
Díky
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
1.9 dti se dávaly, bylo jich dost, většinou krátká verze, téměř výhradně před faceliftem - do r. 2000. Motory méně náročné než dci.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
I E3 prošel faceliftem? Ou
Edit: Nic jsem nenašel, co vše se měnilo, tipuji asi digiklimu.
Edit: Nic jsem nenašel, co vše se měnilo, tipuji asi digiklimu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Měnila se motorizace, která je prakticky shodná s Lagunou II. i kvůli přísnější emisní normě (Euro 3). Elektronika, jako rádia a navigace též totožná s LII.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
To jsem si všiml, je mi to jasné že přešli na slavné dCi, ale myslel jsem spíš exterier (přední blinkry), interier, nebo výbava.
Pokud se pro něj rozhodnu, asi sáhnu po ověřeném motoru 1,9 dTi
Pokud se pro něj rozhodnu, asi sáhnu po ověřeném motoru 1,9 dTi
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Po facefiftu se dávaly čiré světlomety a blinkry, byl jinak potažený interiér, auta s automatkou měla řazení na podlaze, začaly se používat zadní sedadla do kolejniček, vyklápěcí zadní okna, jiná elektronika pro zadní část vozu a samozřejmě se osazovaly jiné naftové motory. Asi toho bude víc, věděl by Márty.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Pokud seš z Brna, tak se už vybav vozem s EURO3, je na obzoru zavedení městské eko zóny.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
OK, díky, alespoň vím, na co se zaměřit
Přímo z Brna ne, tak že to moc neřeším
Přímo z Brna ne, tak že to moc neřeším
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: motor 2,2 dt nebo 2,2 dci prosím o radu
Kamarád měl ještě loni Esp III. 2.2dCi, nějak moc o něj nedbal, sudy píva věčně na palubě, najeto přes 300 000km, prodal dalšímu kámošovi a stále jezdí. A to jezdil každý den do práce cca 4km, nebo s muzikou do světa.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů