Vytlačené gufero unik oleje
Moderátor: Moderators General
Vytlačené gufero unik oleje
Zdravím všechny jako nováček, asi před 3 tydny jsem zakoupil Fluence 1,6 r.v.2O12 v v prodejně škoda , pozjistoval jsem si veskere udaje o vozidle kdy tyto byly vynikajici toto vozidlo bylo dano protiuctem a dokonce od pí. z vedlejsi dediny, kterrá si koupila novou škodovku vozidlo je skutečne jak nove . Včera mi vsak vytekl vsechen olej. Když jsem auto dal kamaradovi na zjisteni priciny uniku oleje tak zjistil že vyletelo gufero u vackove hridele na strane vyfuku pokud jsem mu dobre rozuměl. Uvedl že to opravi ale problem je v pricine proc vyletelo , prosim o sděleni vasich zkusenosti v pripade vetšího problemu mohl vozidlo vratit děkuji moc za rady, dále uvadim že jsem hledal na Vasem foru ale muj pripad nenasel dale chci uvest že jsem laik tak snad nebudu za vola
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Většinou vyletí, když se ucpe odvzdušnění motoru, tak bude muset mechanik rozebrat a pročistit všechny cesty od motoru, až do sání.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vytlačené gufero unik oleje
ok děkuji , něco takového říkal, díky moc
Re: Vytlačené gufero unik oleje
A co zaruka?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Jo skočím tam a budu chtit proplatit opravu (pokud bude vyřešena i příčina) a v pripadě opakovaní vrátit vozidlo.
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Je fakt ze co si spominam este z M2 sekcie, a to uz je peknych 9 rokov dozadu, sa tu neobjavil pripad vytlacenia krytky vacky. Jednemu cloveku tu vyletela krytka, ktora je zhora na veku ventilov (akysi servisny otvor to bude), ale inak nic. No a samozrejme, ak to vyletelo, tak bol privelky tlak olejovych par, neodvetralo sa veko ventilov. Na veku ventilov je este namonteny odlucovac oleja, a ten ma hore taku dierku. A na tu dierku je posadene zhora sacie potrubie, ktore ma (ako inak) - tiez dierku Druha cesta potom vedie este takym by-passom by som to nazval zozadu odlucovaca - je tam napojena hadicka, ktora ide zozadu veka ventilov a napaja sa do sacieho potrubia pred klapku. Tak jedna z tychto ciest asi bude upchata, alebo niekto do motora nalial 10 litrov oleja Ako moze byt ze v Skodovke robil Fero a Jozo na tom aute, a Fero sa pyta: "Jozkooo, vypustil si z toho olej? A Jozko ze "jasne", ale myslel ze z tej Skodovky co vypustal olej. A tak Fero v dobrej viere rubol do Flu predpisovych 4,8 litra cez masinu a bolo v motore zrazu 9,6 litra Pekna rozpravka?
Preskumanie odvetrravania zhora je otazka hodinky - odpojit hadicu od klaky, odpojit par konektorov, odkrutit par srobov a cele sacie potrubie sa da pekne zlozit dole, precistit atd. Horsie ak by to bolo nieco ine, ale neviem si predstavit co. Ak by bolo oleja malo, bol by aj nizsi tlak ako bezny a cidlo tlaku oleja by hned vyhodilo kontrolku motora na palubaku.
Alebo proste uplna nahoda, a to tesnenie bolo uz od vyroby oslabene, alebo nedostatocne nasadene/dotlacene
Preskumanie odvetrravania zhora je otazka hodinky - odpojit hadicu od klaky, odpojit par konektorov, odkrutit par srobov a cele sacie potrubie sa da pekne zlozit dole, precistit atd. Horsie ak by to bolo nieco ine, ale neviem si predstavit co. Ak by bolo oleja malo, bol by aj nizsi tlak ako bezny a cidlo tlaku oleja by hned vyhodilo kontrolku motora na palubaku.
Alebo proste uplna nahoda, a to tesnenie bolo uz od vyroby oslabene, alebo nedostatocne nasadene/dotlacene
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Radeji bych do niceho nehrabal, aby se nesnazili hodit zodpovednost na tebe.
Chyba muze byt tam, kde je tady popisovane. Pokud jsi to nekoupil s upozornrnim prodejce, ze je motor na generalku, tak at resi on.
Chyba muze byt tam, kde je tady popisovane. Pokud jsi to nekoupil s upozornrnim prodejce, ze je motor na generalku, tak at resi on.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Moc děkuji za info zítra jedu pro auto ke svému kámošovi mechanikovi s uvidím co mi řekne je šikovnej a určitě snad vše prohlídka zítra dám vědět. Dále podle zítřka se zachovám co dál. Ještě jednou díky
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Tak jsem byl pro auto a nakonec to bylo špatne gufero, byly prohlédnuty cesty odvětrání a vše ok to gufero bylo jen nepatrně vytlačeno ale olej již pronikal. Mechanik auto projel a dále věc konzultoval se servisem Renaultu.V daném případě říci že bylo skutečně špatně gufero a nenašli jinou příčinu.tak doufejme že má pravdu.O věci jsem informoval i prodávajícího a sdělil mu, že v případě dalšího problémů vozidlo vracím. Ještě jednou děkuji za Vasi pomoc a připomínky.
Re: Vytlačené gufero unik oleje
Snad to bude ono, s tymto fakt nebyvaju absolutne problemy
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů