Zohrievanie Motora

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
vt_mato
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
Bydliště: Vranov nad Topľou

Zohrievanie Motora

Příspěvek od vt_mato » úte kvě 16, 2017 21:28

čaute Renaulťaci. :)
Mám Fluenca s motorom 1.6dci96kw a teraz som si všimol taku vec ale možno to nič nieje :)Vieme že nafťak sa dlho rozhrieva v zime mu trvalo aj 12 km kým sa zohrial na svoju teplotu.
Ale teraz ked je vonku teplejšie naštartujem okolo 13:00 čo je vonku pekne teplo prejdem 2km a motor je zohriaty nie je to nejako skoro na diesel aby sa za 2 Km uplne zohrial ? Ked som otvoril kapotu tak motor už bol horuci :)
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zohrievanie Motora

Příspěvek od Rado77 » stř kvě 17, 2017 08:39

No ja ked odchadzam z roboty, tak prejdem cca 500 metrov, a uz mi ukazuje "prvu palicku" na digitalnom ukazovateli. Vyleziem dalsich cca 500 metrov na obchvat, idem 90, a za chvilu uz skoci aj "druha palicka", co je teda plne zahriatie. Mam sice benzin, ale asi je to u Teba OK. Pokial Ti rucicka teploty aj na konci jazdy ukazuje ze je teplota dobra, tak je vsetko OK
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Zohrievanie Motora

Příspěvek od septim » stř kvě 17, 2017 09:04

Rado77: Poupravim ta. Ta druha palicka nie je plne zahriaty motor, ale podla diag je to okolo 50° a prva palicka je okolo 30°. A olej sa zahrieva min 5 min suvislou jazdou na prevadzkovu teplotu aj to nie v zime.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zohrievanie Motora

Příspěvek od Rado77 » stř kvě 17, 2017 17:33

Tak tie teploty nepoznam, riadim sa len tymi "dielikmi" :D Zatial som videl u seba vzdy len dva. Neviem preco to nerozdielikovali detajlnejsie, aspon na 8. Potom je otazka na vt_mato - aj Ty mas ukazovatel teploty digitalny - dielikovy? To by potom vysvetlovalo co pise Septim - skoci Ti sice druhy dielik, ale motor moze mat stale iba 51 stupnov
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

vt_mato
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
Bydliště: Vranov nad Topľou

Re: Zohrievanie Motora

Příspěvek od vt_mato » stř kvě 24, 2017 23:03

Ahojte ano mám dielikovy :) od nova ked jazdim zasvieti prvy dielik a po par KM nabehnu dalšie dne naraz :) nemám to tak ako pišete ze nabehne jeden a potom druhy mne nabehne prvy a potom dalšie 2 naraz :) dnes som prešiel s autom 1km nabehol 1 dielik a o dalši kilometer nabehli naraz dve
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Zohrievanie Motora

Příspěvek od Rado77 » čtv kvě 25, 2017 12:39

No ja mam dieliky len 4 myslim. Ale vzdy po zohriati svietia len 2, este nikdy nevybehol ten treti...Nemas nahodou verziu, kde je to rozdielikovane nejako inak? Vies to prip. odfotit? Lebo ak to mas ako ja, tak naozaj sa Ti to zohrieva moc rychlo, a asi pomaly aj prehrieva
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů