Vypnuti motoru za jízdy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » pon zář 19, 2016 10:44

Ahoj, hledal jsem stejnou závadu tady na fóru, ale vše bylo podobné, ale nic co trápí mě. Můj Fluence (1.6 16v 81kW) mě začal zlobit, a to tak, že po ujetí cca 30-50KM se motor sám vypne a palubní pc zahlásí Check ESP a Check injection v oranžové barvě společně s kontrolkou kliče. Po připojení na diagnostiku ECU nehlásí žádnou chybu. cca po 10 - 30 (záleží na venkovní teplotě) jde motor opět nastartovat, ale po ujetí určité vzdálenosti opět to same, vypne se motor a nejde nahodit. Nevíte někdo co to může být? Teď jsou měněné rozvody, ale blblo to už i před tím...
díky za rady.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od septim » pon zář 19, 2016 10:53

Tazko povedat. ale podla mna to bude nejake cidlo alebo kontakt co potrebuje motor na beh a ked strati signal vypne ho. Robil si cinsku diag alebo clip? Moze byt niekde studeny spoj, tazko sa to hlada...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » pon zář 19, 2016 10:56

Kontrolovali jsme to na klasické diagnostice v servisu chyba P1525 (dle mechanika nouzove vypnutí motoru, takže taky neví co a proč to děla) jinak nic a take přes ELM 327 a mobil a taky nic nenašel.
Nechali jsme auto běžet 2 hodiny na volnoběh a nic, fungovalo v pohodě (chlazení, sahary vše ok), odjel jsem ze servisu a po 10km kikslo. přijel pro mě odtahl na laně a diagnostika opět nic neřekla, motor "vychladl" a opět šlo nastartovat.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od Zefek » pon zář 19, 2016 11:15

Hapruje snímač otáček na setrváku. Chyba jako nouzové vypnutí motoru neexistuje ani diagnostika nic takového nehlásí. Toto je typický problém malých diagnostik ala OBD čtečka, ty nezobrazují všechny chyby.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » pon zář 19, 2016 11:19

No měl jsem taky podezření na ten snímač, ale nechtěl jsem měnit snímač po snímači. Tu chybu P1525 odhalila právě diagnostika přes kabel notebook.

didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » úte zář 20, 2016 10:15

Tak teď bych poprosil o radu... mám tam tenhle typ snímače http://www.autokseft.cz/EPS-facet-Gener ... 8-nd172945 ale je k dispozici ve dvou variantach jedna je L1 18 / 200 ohmů a druhá L1 18 / 250 ohmů a na tom mém snímači není nic napsáno. Označení motoru mám K4M V8 a teď nevím který tam patří.

didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » pon zář 26, 2016 16:43

Tak vyměněný snímač otaček, čidlo teploty a problém stále je, po ujetí x KM vypnutí motoru Check ESP a check injection a nelze nastartovat, cca po 5 minutach zase vše ok. Ještě mě napadlo jestli nemůže házet nějakou chybu LPG jednotka, popřipadě jestli tohle vůbec může způsobit.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od Zefek » pon zář 26, 2016 17:29

Klíčem bude ta chyba check injection, ale chce to pořádnou diagnostiku, protože pokud už to hlásí tohle, tak tam fakt něco je a bude to něco určitého.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

didi_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon zář 19, 2016 10:36

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od didi_cz » pon zář 26, 2016 18:59

Bylo to pichnute na diagnostice Delphi a ECU je čiste, bez jakekoliv chyby :( tudíž se není čeho chytit.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5789
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Vypnuti motoru za jízdy

Příspěvek od kotasekh » pát říj 07, 2016 08:14

Furt špatná diagnostika, chce to Clip :-).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů