Nabíjení autobaterie

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od aero » sob dub 09, 2016 18:05

Auto ma len cca 40000 km co tak rele spinacka? Lebo nakoniec to naskoci
:D

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od Zefek » sob dub 09, 2016 18:10

Ze spínačky povede drát na relé startéru, nebo přímo na startér samotný. Tohle by se muselo ověřit, jestli se na startér proud ze spínačky dostane. To by ti vyloučilo spínačku a potvrdilo startér. Může to být od pojistky, špatného kontaktu drátu, který vede od pojistky do spínačky a ze spínačky do startéru ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od aero » sob dub 09, 2016 18:13

Este otazka kde sa nachadza spinacie relatko starteru? Ak vobec je !?
:D

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od aero » pát dub 15, 2016 19:28

Takze pisem sem zas moj problem asi aspon podla jedneho mechanika spociva vo vadnom alternatore po meraniach som zistil ze mi dobija max 13,7V. A podla neho by malo dobijat medzi 14 - 14,4 V plati to ze vraj pre kazde auto . Som z toho uz jelen jeden povie ze 13,7 je v norme a druhy ze nie . Este som skusal merat na kamosovom megane 3 a tam som nameral 14,2 co je ok som zvedavy na vase nazory diiik
:D

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od mudr.hematolog » pát dub 15, 2016 20:41

13,7V je fakt malo.
Plne nabita bateria ma 12,6 - 12,8V
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od aero » ned dub 24, 2016 19:00

Caute takze moj problem nebol v alternatore a ze vraj nabijacie napatie 13,7 V je v norme dokonca aj kniha Jak na to pre megane 2 pise od 13,2V do 14,5V je ok. Problem bol v startery vraj tam boli opalene ci znicene spinacie kontakty ??? Len mi nejde do hlavy ze ked som kupil novu bateriu tak to islo bez problemov a zrazu po 4 mesiacoch cvak cvak. Starter je teraz po repase tak uvidime.
:D

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od Rado77 » ned bře 26, 2017 22:22

Ozivujem - dnes som si menil kolesa za letne. Auto som odstavil, vypol motor, a potom som asi 5 x liezol do kufra a 2 x otvaral zadne dvere. Ked som sadol potom do auta a nastartoval, napisalo mi na par sekund cosi ako BATTERY LOW, a potom sa to same preplo na CHARGING BATTERY. Dosiel som domov cca 3km , akurat pred domom ta hlaska sama zmizla. Mohlo vystavit baterku len to, ze som pri vypnutom motore 5 x otvaral kufor, a 2 x dvere? Cital som daco ze Flu je obecne citlivy na vystavenie baterky....Alebo uz je to prva zvest o blizacej sa smrti baterky?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od soptik » pon bře 27, 2017 09:47

Co si tak matně pamatuju, tak se baterie po startu dostane + - na stav před startem po 15-ti až 20-ti minutách provozu, což nejsou 3 km. Pokud je auto provozováno na krátkých trasách, nebude aku v optimálním stavu. Nemusí se projevit hned, ale poznat to je.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od krt.ecek » pon bře 27, 2017 09:53

Záleží na typu a stavu baterky... Alternátor je potřebnou energii schopen dodat velmi rychle, řádově minuty, ale musí to pojmout baterka. Již jsem to tady psal, že např. Varta se nabíjí pomaleji, než Banner, je to způsobeno formou výroby desek... Konkrétně ta Varta to dělá nějak, aby měla ve stejné velikosti větší kapacity, ale to má za následek pomalejší nabíjení....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od soptik » pon bře 27, 2017 10:39

Nikdy ji tak kvalitně nenabije za krátký čas. Stačí si jen změřit napětí za klidu při běžném provozu (kratší trasy) a po delší jízdě (dálková). Rozdíl je v řádu 0,5 V ( měřeno vždy po 24 hodinách po jízdě ) a to je sakra rozdíl. Přesné hodnoty 12,9 V a 12,4 V, což je od 100% na nějakých 70-80%. Není to mnoho, ale vliv to má.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od Rado77 » pon bře 27, 2017 13:28

To je zaujimave ze vcera som absovoval uplne plynulo 2 x cestu Ruzinov-Raca a fit. A na druhy den som prisiel len pod Pristavny most (tie cca 3km) , vypol motor, saskoval s kufrom a dverami par krat, startol, a hlaska sa obajvila. No a zmizla presne ako som uz parkoval spet pri dome po 3 km. Dneska vsetko fit, starty na brnk, ziadne hlasky, cesta 2 x cca 6km. Necham zatial tak, omeriam aspon pri vypnutom motore kolko dava
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od septim » pon bře 27, 2017 13:34

Meraj aspon 1-2h po jazde. Inak ti ukaze vyssie napätie. Optimalne na 2. den po jazde.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od Rado77 » pon bře 27, 2017 16:57

Dakujem za info :wink:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
elda
Experienced member
Příspěvky: 588
Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení autobaterie

Příspěvek od elda » pon bře 27, 2017 18:02

Ja jazdim 90% mesto,kratke trate 1km,3 km,8 km atd.,obcas mi to napise ze bateria sa dobija a to ju mam uz 6 rokov a bez nabijania,to je zatial asi jedine co funguje bez vacsich problemov...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km

http://polda026.rajce.idnes.cz/

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 10 hostů