Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Moderátor: Moderators General
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Diki za info Teraz ako si to vybavujem tak je mozne ze je to prave ono a vlastne to ide viac zhora, co b zodpovedalo tomu plastu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Ahoj,
mám také ono lupaní, tak budu reklamovat. Diky za info. Kromě toho mi ještě děsně vrže spojkový pedál a otáčky na volnoběh relativně často poskakují v rozmezí cca 100 ot. /min. A skoro vždy to poskočí nahoru, když sešlápnu spojku. Je to u Fleunce normální jev? U žádného jiného auta jsem se s tim nesetkal.
Diky
H.
mám také ono lupaní, tak budu reklamovat. Diky za info. Kromě toho mi ještě děsně vrže spojkový pedál a otáčky na volnoběh relativně často poskakují v rozmezí cca 100 ot. /min. A skoro vždy to poskočí nahoru, když sešlápnu spojku. Je to u Fleunce normální jev? U žádného jiného auta jsem se s tim nesetkal.
Diky
H.
Naposledy upravil(a) H03 dne stř pro 16, 2015 20:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Mal som na Flu kadeco, ale otacky mam v richtigu. Pri stlaceni spojky (alebo pusteni) ziadna zmena v rpm, ani nijako nekolisu. Teda aspon zatial !
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
U forda normálna vec, tam otáčky držali na voľnobehu aj na 1200, za jazdy.... Ford bol ale tým známy a bolo to normálne. U Flu to asi normálne nie je. Ťažko radiť, či sa na to vykašlať alebo to riešiť...H03 píše:otáčky na volnoběh relativně často poskakují v rozmezí cca 100 ot. /min.
Aký máš vlastne motor?
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
To skákání otáček také souvisí s elektronickým plynem, který má malé zpoždění. Pokud pouštíš pedál plynu a sešlapáváš spojku zároveň, palivo ještě chvilku teče, takže dojde k malému zvýšení otáček.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Nema to nic spolocne s elektronickym plynom.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Motor je 1,6 benzín. 82kw. Otáčky poskakují např. když stojím na červenou a mám zařazený neutrál. Nic nedělám a otáčky sem tam poskočí a zase se vrátí. Klimu mám teď vypnutou. Pak chci zařadit a když sešlápnu spojku, tak otáčky vyskočí na cca 1000ot/min. Pokud nic nedělám a čekám, tak se zase vrátí .
H.
H.
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Takze mame uz doma fluence i my. Verze Limited béžová cendré - metalická HNK a moc se nam libi. Co do motoru renault vs nissan tak filtr oleje je nissan a na vaze vzduchu je taky "vytlacene" nissan ale treba altik je valeo.
Co se tice otazky remen vs retez tak v programu udrzby mam napsano: 6/12 let nebo 150.000 km vymena remene pohonu prislusenstvi a kladek coz bude nejspis remen od altiku ale o rozvodech neni tam ani slovo coz by znamenalo ze tam bude asi retez.
Ten motor vypada jako tento
http://www.diariomotor.com/2011/05/11/n ... prueba-ii/
I jako ten z posledniho postu 3 stranky teto diskuze.
Co se tice otazky remen vs retez tak v programu udrzby mam napsano: 6/12 let nebo 150.000 km vymena remene pohonu prislusenstvi a kladek coz bude nejspis remen od altiku ale o rozvodech neni tam ani slovo coz by znamenalo ze tam bude asi retez.
Ten motor vypada jako tento
http://www.diariomotor.com/2011/05/11/n ... prueba-ii/
I jako ten z posledniho postu 3 stranky teto diskuze.
Renault Fluence Limited 1,6 16V 84 kW SCe EU6
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
U mne otáčky drží, ale když chci vypnout motor, šlápnu na spojku, tak mi otáčky poskočí nahoru. Když zmáčknu brzdu a vypnu motor, otáčky neposkočí.H03 píše:Ahoj,
mám také ono lupaní, tak budu reklamovat. Diky za info. Kromě toho mi ještě děsně vrže spojkový pedál a otáčky na volnoběh relativně často poskakují v rozmezí cca 100 ot. /min. A skoro vždy to poskočí nahoru, když sešlápnu spojku. Je to u Fleunce normální jev? U žádného jiného auta jsem se s tim nesetkal.
Diky
H.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Pri vypínaní nepotrebuješ zošlapávať spojku ani brzdu, stačí zatlačit tlačidlo.
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
lajos88 píše:Pri vypínaní nepotrebuješ zošlapávať spojku ani brzdu, stačí zatlačit tlačidlo.
Dík za info.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Ahoj všem. Chci se s Vámi podělit o zkušenost s Fluencem s motorem 1.6 16v 84 kW EU6.
Nejprve krátký příběh. Auto jsem našel na netu nejlevněji v Praze - Pyramida Průhonice, za 272 tis. bylo moje... stříbrna met a výbava Limitid. Co si přát víc o 70 tis. levněji než I30 o dalších 100 oproti Oct., na dojíždění do práce se mi to zdá jako ideální kombinace... . No tak jsme se vydali do práglu pro nový fáro, děti chvíli likvidovali autosalón a po hodině a půl se pánovi podařilo vypsat všechny papíry. Eště mi domlouval, abych jako ze začátku nebral ten levnej benzín a tak. No tak jsem zajel k nejbližší pumpě natankoval 98 a vyrazil k domovu. Zajímavá zkušenost, cesta po dálnici na 2,5 – 3 tis otáček tedy 80-90 km v hodině se nejen vleče, ale s novým autem je to zajímavá sonda do zajíždění motoru. Prvních 50 km je to vyloženě horo a trápení. Pak se to začne viditelně zlepšovat. Co čert nechtěl, na dálnici, cca na 120 km, byla hodinová kolona. Jak ale chcete stát v koloně, když je v papírech napsáno že nové auto by nemělo stát na volnoběhu déle než 3 min. A výsledek se dostavil, po půl hodině poskakování motor nahlásil: vadná lambda sonda. Říkám si „výborný, na to že jedu rovnou na montáž LPG si nemůžu přát nic lepšího“. Druhý den jsem dohrčel do Prostějova k Fedorovi na LPG, byl jsem domluven přímo s majitelem, aby si auto převzal. Když jsem mu tu chybu ukázal, vypadalo to, že ho vomejou. Nakonec jsme se domluvili, že udělá výpis s řídící jednotky a ten předložím na záruční opravě. Tak mi tam foukli to BRCéčko za třicítku a pádil jsem k domovu (montáž v cca 500 km). Od té doby s tím jezdím na LPG. V servisu jsem se odvolal na známost s majitelem autoservisu, tak se příjímací technik choval uctivě. No nicméně Lambdu sháněli 3 týdny a to mi pán tvrdil, že normálně by chybu jen smazali a muselo by se to projevit víckrát, než by byl nárok na výměnu... . No a od té doby je to fajn. Do 15set km to jezdilo za 7,4 a tak pak to šlo k sedmi, teď mám 3 tis a je tam 6,8. Ale proč to sem vlastně píšu.
Zajímavá zkušenost s Benzinou
Plyn beru stabilně u pumpy, od které mi žádné auto nezlobilo, shodou okolností je poslední dobou nejlevnější, prostě normálka, tankuju tam leta. Předevčírem mi došel plyn na opačné straně města a vidím Benzinu. Si říkám - dobrá jeden člověk to u nás vychvaluje, že se tam tankovat vyplatí, tak du do toho. Nechám neochotné obsluze natankovat plnou a jdu zaplatit. U kasy si říkám „no tak je to o korunu dražší, (tedy cca 8%) to by se musel stat zázrak, aby se ta spotřeba snížila vo 0,6 l na sto“.
A ten zázrak se stal... . Jezdím pořád stejnou trasu sem a tam a ejhle spotřeba šla na 6,3(všechno jsu to čísla z palubáku). Tak teda smekám a dávám na modlení... .
Nejprve krátký příběh. Auto jsem našel na netu nejlevněji v Praze - Pyramida Průhonice, za 272 tis. bylo moje... stříbrna met a výbava Limitid. Co si přát víc o 70 tis. levněji než I30 o dalších 100 oproti Oct., na dojíždění do práce se mi to zdá jako ideální kombinace... . No tak jsme se vydali do práglu pro nový fáro, děti chvíli likvidovali autosalón a po hodině a půl se pánovi podařilo vypsat všechny papíry. Eště mi domlouval, abych jako ze začátku nebral ten levnej benzín a tak. No tak jsem zajel k nejbližší pumpě natankoval 98 a vyrazil k domovu. Zajímavá zkušenost, cesta po dálnici na 2,5 – 3 tis otáček tedy 80-90 km v hodině se nejen vleče, ale s novým autem je to zajímavá sonda do zajíždění motoru. Prvních 50 km je to vyloženě horo a trápení. Pak se to začne viditelně zlepšovat. Co čert nechtěl, na dálnici, cca na 120 km, byla hodinová kolona. Jak ale chcete stát v koloně, když je v papírech napsáno že nové auto by nemělo stát na volnoběhu déle než 3 min. A výsledek se dostavil, po půl hodině poskakování motor nahlásil: vadná lambda sonda. Říkám si „výborný, na to že jedu rovnou na montáž LPG si nemůžu přát nic lepšího“. Druhý den jsem dohrčel do Prostějova k Fedorovi na LPG, byl jsem domluven přímo s majitelem, aby si auto převzal. Když jsem mu tu chybu ukázal, vypadalo to, že ho vomejou. Nakonec jsme se domluvili, že udělá výpis s řídící jednotky a ten předložím na záruční opravě. Tak mi tam foukli to BRCéčko za třicítku a pádil jsem k domovu (montáž v cca 500 km). Od té doby s tím jezdím na LPG. V servisu jsem se odvolal na známost s majitelem autoservisu, tak se příjímací technik choval uctivě. No nicméně Lambdu sháněli 3 týdny a to mi pán tvrdil, že normálně by chybu jen smazali a muselo by se to projevit víckrát, než by byl nárok na výměnu... . No a od té doby je to fajn. Do 15set km to jezdilo za 7,4 a tak pak to šlo k sedmi, teď mám 3 tis a je tam 6,8. Ale proč to sem vlastně píšu.
Zajímavá zkušenost s Benzinou
Plyn beru stabilně u pumpy, od které mi žádné auto nezlobilo, shodou okolností je poslední dobou nejlevnější, prostě normálka, tankuju tam leta. Předevčírem mi došel plyn na opačné straně města a vidím Benzinu. Si říkám - dobrá jeden člověk to u nás vychvaluje, že se tam tankovat vyplatí, tak du do toho. Nechám neochotné obsluze natankovat plnou a jdu zaplatit. U kasy si říkám „no tak je to o korunu dražší, (tedy cca 8%) to by se musel stat zázrak, aby se ta spotřeba snížila vo 0,6 l na sto“.
A ten zázrak se stal... . Jezdím pořád stejnou trasu sem a tam a ejhle spotřeba šla na 6,3(všechno jsu to čísla z palubáku). Tak teda smekám a dávám na modlení... .
Renault Fluence Limited stříbrný 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 02/16 1 km
Renault Megane IV Grandtour Limited tmavě šedá met. 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 05/18 4 km
Renault Megane IV Grandtour Limited tmavě šedá met. 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 05/18 4 km
- ivopav
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
- Bydliště: taková dědinka u pohořelic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
To buď rád,já stabilně 7,3 celoročně.Palubák a reálná spotřeba stejná a LPG max.8,6 v zimě a najeto 44000Km.
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Možná by na téma spotřeby u tohoto motoru mohl zaznít nějaký komentář.
Mohu srovnávat s Oct. 1,6 LPG. Jezdil jsem s ní na benzín i na LPG. Podle palubního počítače se spotřeba na stejné trase jeví velmi podobná. U mě je tato trasa dána každodenní cestou do města a zpět 2x 20 km - okrska, průjezd zacpaným městečkem, 5 km přivaděč a kousek města. Cesta tam relativně z kopce a zpět mírně do kopce. S Oct. se daly zajet relativně jednoduše lepší čísla. U Fluence je nutné opravdu nezávodit. Na pedál plynu se stačí jen chvíli škaredě dívat a spotřeba letí okamžitě nahoru. Ale pro klidnou jízdu je zase Fluence řádově pohodlnější… . Ale… při akceleraci a přeřazení zadrnčí podle mě kryt výfuku, je tam těch alobalových plechů tolik, že se to asi vychytat nedá. Jak jsem tu někde četl, při třech tisících otáčkách začne motor hlučet. Já rychleji nemám kde jezdit, tak mi to zatím nevadí. Ještě tu napíšu pár čísel o LPG, jsou možná zajímavá. Když pominu čísla z palubního počítače tak už 1500 km (před tankováním na Benzině) tankuju co 500 km a platím cca 400 Kč, k tomu jsem vyzkoušel, že stačí na 1500 km benzín za cca 400, ale kdo zná problém při tomto provozu s palivoměrem je to spíš někde kolem 0,2 na Km a k tomu 0,8 za LPG. Dnes by se určitě dalo spekulovat na naftu, nevím kolik dělá Fluence, ale rapid v naftě jezdí za 4,5 l, dlouhodobý průměr v naší firmě. Je ale otázka jestli se příplatek za naftu a problémy - filtr pevných částic a tříválec někdy vrátí….
Mohu srovnávat s Oct. 1,6 LPG. Jezdil jsem s ní na benzín i na LPG. Podle palubního počítače se spotřeba na stejné trase jeví velmi podobná. U mě je tato trasa dána každodenní cestou do města a zpět 2x 20 km - okrska, průjezd zacpaným městečkem, 5 km přivaděč a kousek města. Cesta tam relativně z kopce a zpět mírně do kopce. S Oct. se daly zajet relativně jednoduše lepší čísla. U Fluence je nutné opravdu nezávodit. Na pedál plynu se stačí jen chvíli škaredě dívat a spotřeba letí okamžitě nahoru. Ale pro klidnou jízdu je zase Fluence řádově pohodlnější… . Ale… při akceleraci a přeřazení zadrnčí podle mě kryt výfuku, je tam těch alobalových plechů tolik, že se to asi vychytat nedá. Jak jsem tu někde četl, při třech tisících otáčkách začne motor hlučet. Já rychleji nemám kde jezdit, tak mi to zatím nevadí. Ještě tu napíšu pár čísel o LPG, jsou možná zajímavá. Když pominu čísla z palubního počítače tak už 1500 km (před tankováním na Benzině) tankuju co 500 km a platím cca 400 Kč, k tomu jsem vyzkoušel, že stačí na 1500 km benzín za cca 400, ale kdo zná problém při tomto provozu s palivoměrem je to spíš někde kolem 0,2 na Km a k tomu 0,8 za LPG. Dnes by se určitě dalo spekulovat na naftu, nevím kolik dělá Fluence, ale rapid v naftě jezdí za 4,5 l, dlouhodobý průměr v naší firmě. Je ale otázka jestli se příplatek za naftu a problémy - filtr pevných částic a tříválec někdy vrátí….
Renault Fluence Limited stříbrný 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 02/16 1 km
Renault Megane IV Grandtour Limited tmavě šedá met. 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 05/18 4 km
Renault Megane IV Grandtour Limited tmavě šedá met. 1.6 16V 84 kW EU6 benzín + LPG koupě 05/18 4 km
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Ja mám teraz dlhodobu spotrebu 7,3LPG a jazdím priemerne, predvídavo, vyradujem pred obcou, ale ked treba predbehnem pomale auta a motor vytacam po 5500ot. Mám tam ale chiptuning a bavlneny filter na klapke. Na výkon sa nestazujem, teraz to jazdí primerane danému objemu a aj v nizkych otackach to slusne zrýchluje. Ak potrebujem rychlo predbiehat podradim aj 2 stupne a tocim po max 6000, dalej to nema zmysel, od 5500 aj tak uz vädne motor. Do 100kmh je to usporne, potom to uz zere. Dovolenka, dialnica, plne auto + truhla na streche. Cestovna rychlost 130= 12L LPG, ak zlavim na 110-120 zmesti sa priemer k 9L.
Nejake otazky?
Nejake otazky?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
tak pratele ja si koupil auto abych nemusel sledovat spotrebu, proste jsem ho chtel jezdim jen mesto a podle PC mam 10,3 neresim nezajima me to jezdim uzivam a jestli budu chtit setrit koupim si elektromobil a tohle asi nikdy, pac nesnasim plyn a zeleny mozky
uz v upravene feline, co jsem mel a nacpal jsem do ni nemale penize do uprav tak jsem jezdil +- okolo 15-20 litru
jezdim abych si uzival a ne sledoval spotrebu .
Prosim kamenovat nize dekuji
uz v upravene feline, co jsem mel a nacpal jsem do ni nemale penize do uprav tak jsem jezdil +- okolo 15-20 litru
jezdim abych si uzival a ne sledoval spotrebu .
Prosim kamenovat nize dekuji
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Dneska tankovačka nafty. Dle PP 38,7 l spotřeba a 6,1 na 100 km. Reál natankovaný 34,2 l a tedy spotřeba 5,36 l na sto. A to s tím jezdí hlavně ženule brzda plyn dálnice v tomto na spotřebu nejšetrnějším období (bez velkého topení a bez klímy). Což může být důvod i podivu nad úsporou na Benzině. Teďkom jsou nejlepší průměry, auto se dlouho nezahřívá a ještě nemusí běžet klimatizace.
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
S autem se má hlavně jezdit. Porovnávání spotřeby (zvl. té krátkodobé) je vcelku o ničem, když každý jezdíme v jiném terénu a provozu. Koukejte, lidi, raději před sebe, kam jedete!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Concionator píše:S autem se má hlavně jezdit. Porovnávání spotřeby (zvl. té krátkodobé) je vcelku o ničem, když každý jezdíme v jiném terénu a provozu. Koukejte, lidi, raději před sebe, kam jedete!
Jak rikaji nasi spoluobcane AVEN BACHTALE nechte si to prelozit
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Ahojte.
Mam dotaz. Auto mam presne rok. Nestacil jsem se objednat na rocni prohlidku. Dnes rano jsem nastartoval auto a rozsvitila se mi kontrolka klice - servis. Jel jsem do Bucovic a celou cestu mi svitila kontrolka. Muzu jezdit i s rozsvicenou komtrolkou? Jde to nejak vypnout! Dik za info
Mam dotaz. Auto mam presne rok. Nestacil jsem se objednat na rocni prohlidku. Dnes rano jsem nastartoval auto a rozsvitila se mi kontrolka klice - servis. Jel jsem do Bucovic a celou cestu mi svitila kontrolka. Muzu jezdit i s rozsvicenou komtrolkou? Jde to nejak vypnout! Dik za info
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Servis je po 2 rokoch alebo kazdych 30tis. km, co nastane skor.
V palubnom PC je pocitadlo km resp. mesiacov do nasledujucej prehliadky. To sa da resetnut, nastav sa na neho a dlhsie podrz tlacidlo. Mne ho zabudli resetnut pri prehliadke, tak som si to spravil sam .
Kontrolka sa rozsvieti ked pocitadlo dojde do nuly a potom u nezhasne kym ho opat neresetnes.
Da sa s tym jazdit v pohode, potom nevies, ked sa naozaj nieco stane si to svieti iba servis kvoli ubehnutemu pocitadlu alebo je naozaj nejaky problem.
V palubnom PC je pocitadlo km resp. mesiacov do nasledujucej prehliadky. To sa da resetnut, nastav sa na neho a dlhsie podrz tlacidlo. Mne ho zabudli resetnut pri prehliadke, tak som si to spravil sam .
Kontrolka sa rozsvieti ked pocitadlo dojde do nuly a potom u nezhasne kym ho opat neresetnes.
Da sa s tym jazdit v pohode, potom nevies, ked sa naozaj nieco stane si to svieti iba servis kvoli ubehnutemu pocitadlu alebo je naozaj nejaky problem.
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
No ja mam v knizce, zbezna prohlidka po roce, kontrola kapalin a pod. a dale mam po dvou letech nebo najeti km, co nastane drive.
Ten reset mam provest jak mam najeto celkovy pocet ujetych km? A nevymazu si ty najete km?
Ten reset mam provest jak mam najeto celkovy pocet ujetych km? A nevymazu si ty najete km?
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Nie na najazdenych km. Tak kde Ti ukazuje pocet mesiacov do nasledujucej kontroly
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Tak pocet mesicu do nasledujici kontroly tam nemam.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Re: Kúpa nového Fluence 1,6 16V 84 kW EU6
Předkládám, že je to pořád stejný jak u Megie II. Najeď si na odpočítávání servisního intervalu ( přednastaven je 30.000km a odpočítává do 0 ) podržet páčku dokud se nerozbliká údaj a až přestane, páčku pustíš.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů