Nestartuje...
Moderátor: Moderators General
Re: Nestartuje...
Len pridam poznatok k teme - teraz sa nam prvy krat stalo, ze rano islo nastartovat az na piaty pokus. Len tocilo starterom a nic. Nasledujuce rana uz bolo vsetko ok. Ziadna error hlaska, nic. Mozno len nejaky bordel v palive vravim si...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Nestartuje...
Teraz v zime byva casto voda v palive ci uz z kondenzacie v nadrzi alebo palive. Pomaha Velfobin a podobne pripravky.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Nestartuje...
To je to ze ja som sa s problemom vody v palive na mojich benzin autach este nestretol - Matiz, Fiesta, MII a teraz Flu. Pritom kazde auto som prevadzkoval 6-8 rokov. A s bordelom v palive iba raz, co som musel nutne tanknut na Jurki pumpe, celu nadrz auto muselo "vyskakat" (Matiz). Nikdy som nepotreboval riesit nejake aditiva do nadrze. Holt mozno Flu je iny, ale to by sa potom kazdy v zime stazoval na blbe starty. Proste to bola jednorazova nahoda, asi ako to radio, co sa po otvoreni dveri raz za mesiac nevypne hned
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje...
Aditiva zbytečně nepřidávám, všechny ty starty jsou (byly) jen s takovým benzínem, jaký jsem natankoval. Je ale pravda, že si trochu vybírám benzínky. Ne podle značek, ale podle zkušeností druhých.Concionator píše:Normální startování studeného motoru po delším stání vypadá takhle:
-10 °C: https://www.youtube.com/watch?v=k5WTm2ps3J8
-14 °C: https://www.youtube.com/watch?v=esIQBzunKy0
-21 °C: https://www.youtube.com/watch?v=peuRaGUGHPQ
-24 °C: https://www.youtube.com/watch?v=V5pcl52_FAw
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Nestartuje...
Tak som tu zas....
Pri 37,000km mi odsilo cerpadlo benzinu (aspon podla servisu) Vtedy mi vobec nestartovalo na benzin a ani neslo, iba na plyn. Teraz mi na benzin velmi zle startuje, tak 2-5x nastartuje dusi sa a potom sa rozbehne. NA benzin potom ide ale nie celkom korektne. V istej zatazi cca 30% sa dusi trha, Na LPG ide uplne dobre. Toto mi zacalo robit cca 2 tyzdne, tak som dal cerstvy benzin, trochu sa zlepsila jazda ale potom asi 4 dni dozadu zacalo zle startovat, samozrejjme akurat v zahranici ale dosli sme domov. Kto si tu na fore vraj rozobral cerpadlo a vymenil nejake tesnenie v regulatore tlaku. Myslite ze by to mohlo byt ono? NEviem zmerat tlak cerpadla. ELM diagnostika pisala iba - Cylinder misfire, raz 3 raz 4. valec, to je nic, skratka trhal motor, zaznamenalo to. Inak nic. Obcas blikala kontrolka motora potom sama thasla. Auto sa nepyta do servisu. Čo skusit, co poradite????
Dikes. NEchcem to brat hned do servisu lebo viem ze prd najdu na diagnostike a daju mi rovno vymenit cele cerpadlo za 600€ ako pred 2 rokmi...
Pri 37,000km mi odsilo cerpadlo benzinu (aspon podla servisu) Vtedy mi vobec nestartovalo na benzin a ani neslo, iba na plyn. Teraz mi na benzin velmi zle startuje, tak 2-5x nastartuje dusi sa a potom sa rozbehne. NA benzin potom ide ale nie celkom korektne. V istej zatazi cca 30% sa dusi trha, Na LPG ide uplne dobre. Toto mi zacalo robit cca 2 tyzdne, tak som dal cerstvy benzin, trochu sa zlepsila jazda ale potom asi 4 dni dozadu zacalo zle startovat, samozrejjme akurat v zahranici ale dosli sme domov. Kto si tu na fore vraj rozobral cerpadlo a vymenil nejake tesnenie v regulatore tlaku. Myslite ze by to mohlo byt ono? NEviem zmerat tlak cerpadla. ELM diagnostika pisala iba - Cylinder misfire, raz 3 raz 4. valec, to je nic, skratka trhal motor, zaznamenalo to. Inak nic. Obcas blikala kontrolka motora potom sama thasla. Auto sa nepyta do servisu. Čo skusit, co poradite????
Dikes. NEchcem to brat hned do servisu lebo viem ze prd najdu na diagnostike a daju mi rovno vymenit cele cerpadlo za 600€ ako pred 2 rokmi...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Nestartuje...
Tuto sa to riesilo
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=89907
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=89907
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje...
Jen pro info, u mého Flu se v zimě 2015 při najetých cca 40tkm řešily také špatné starty. Respektive, auto nenastartovalo. Dle diagnostiky přesuvník. Užil jsem si s ním už v Laguně II 1.8. On by měl vydržet nějakých 100tkm, ale realita je taková, že dá sotva půlku. Takže se vyměnil, udělaly se rozvody a od té doby je klid..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Nestartuje...
Ja som najazdil zatial 90tis km a ide dobre.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Nestartuje...
Tomina1987 - haluz, uplne rovnake postrehy mame Ale aj problemy - tiez moj Flu najazd 30tkm, 4 roky, a tuto zimu zle starty - po prvom to vzdy zdochlo. Ale presuvnik to u mna nebol (nerachotil), ale zasvinena klapka to robila, ktora uzko suvisela s teplotou, resp. chladom. Od vypucu klapky su starty jak luskTomina1987 píše:Jen pro info, u mého Flu se v zimě 2015 při najetých cca 40tkm řešily také špatné starty. Respektive, auto nenastartovalo. Dle diagnostiky přesuvník. Užil jsem si s ním už v Laguně II 1.8. On by měl vydržet nějakých 100tkm, ale realita je taková, že dá sotva půlku. Takže se vyměnil, udělaly se rozvody a od té doby je klid..
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje...
To jsem zjistil tento týden v Renaultu, auto mám necelý týden, takže tohle řešila minulá majitelka. Každopádně s přesuvníkem jsem se natrápil u LII, kde jsem ho měnil 2x. Naštěstí to není taková darda a pořád lepší přesuvník, než skočené rozvody u TSI..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Nestartuje...
Rado77: Jakou klapku jsi čistil? Budu muset udělat to samé... V zimě jsem z 90% startoval až na podruhé... Dík za radu.
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
Re: Nestartuje...
Normalka klapku vzduchu - ten kovovy bazmek na pravej strane sacieho potrubia ked pozeras na motor, do ktoreho zprava ide hruba hadica vzduchu zo vzduch filra. Staci zozadu odpojit tenku hadicku odvetravania, zhodit tu hrubu hadicu zprava (eskapaska), nechat to kludne na kabli a klapka na sacom potrubi drzi na 4 sroboch velkosti 8. Vycistit treba hlavne hrany klapky z oboch stran - na plochy srobovak dat handricku a s citom to vypucovat. Nesnazit sa klapkou hybat nasilu rucne!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Nestartuje...
Asi před 14 dny manželka neodjela do práce, že nestartovala. Já sedl do auta a hned nastartoval. Proměřil jsem baterii a v normě. Dnes jsme se vraceli z koupaliště a stavili se na zmrzku. Odstavili auto, osladili život, chci nastartovat, mačkám tlačítko nic. Dávám kartu do zdířky, nic. Zkouším v autě zamknout se, nic, vystoupil, zamčel, nasednu, startuje. Dojedem domů, vyložím posádku, jdu to zkusit a nic. Teď už nevím jaký krok pak, jestli jsem snad nevyřadil jen, nastartoval. Připadne mi že blbnou čidla brzdy, nebo spojky. Pak jsme ještě vezli synovce domů a zas vše OK. Už tak rok při startu mačkám oboje, ale stejně čuju zradu v tomto. Předpokládám, že pokud blbnou tyto senzory, tak se to v záznamech chyb neobjeví. Za 14 dní jedem do Chorvatska, tak bych tam nerad panikařil...
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje...
Nějak mi ten popis připadá hektický. V kostce, zasuneš kartu do slotu, slyšíš jak elektronika pracuje? Odemče se volant? Pokud ano, šlápni na brzdu, měj neutrál a stiskni tlačítko. Vůbec neškytne, nebo točí startér, ale auto nechytá? Pokud nereaguje na stisk tlačítka, může to být cokoliv, od vadných senzorů, které jste jmenoval, přes problém i v tom tlačítku, po imobilizér, případně problémové starty dělá i přesuvník. Skrz to bylo moje auto na reklamaci. Také nestartovalo, ale startér točil motorem a ten nic..
/// EDIT: koukám, že máš nafťáka, tak tam přesuvník asi není..nevím přesně..
/// EDIT: koukám, že máš nafťáka, tak tam přesuvník asi není..nevím přesně..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
Re: Nestartuje...
2 exFF: Vadné čidlo spojky se v diagnostice neprojeví, aspoň má zkušenost s megane III benzín.
Re: Nestartuje...
2tomina - elektronika pracuje, ale tlačítko nereaguje, netočí startér. Uvidím, jak se to stane, budu to zkoušet tím druhým způsobem, tj. vyřazení brzda, nebo rychlost a spojka, nebo jinak vylučovat, případně to zase zamknout, odemknout, případně volat Renault, mám ještě rok záruku. Autem jezdí hlavně manželka, stalo se to dvakrát, jednou jí a teď o víkendu mně. Možná podobný problém Laguna II
Dál jsem našel nějaká vlákna k tomu čidlu a zlobilo to i před 7 lety, nj. Rencek, co bychom chtěli....Zdravím všechny, chtěl bych poprosit, zda-li by mi někdo neřekl, kde najdu čidlo spojky, neutrálu popř. jiná, související se startem. Auto (Laguna II Grandtour, 1.9 dCi, 88 kW, 2002) mi po vložení karty a sešlápnutí spojky někdy normálně nastartuje ale někdy musím na spojku šlápnou min dvakrát, s neutrálem žádný problém.
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Nestartuje...
Aspon na M2 boli 2 hlasky - uvodna pred startom vzdy rovnaka "Press Clutch or Brake pedal". A ked si stlacil jeden z nich, hlaska sa prepla na "Press START" alebo take nieco. Ak je to na FLU rovnake, lahko si takto overis, ci su cidla oboch pedalov funkcne. Ja som mal podobne problemy (i ked mam start klucom) - proste poloha 1, kontrolky zhasli, poloha 2 a ani tuk. Tak klucom do nula, proceduru zopakovat a startol na prvy brnk. A toto sa mi stalo asi 5 x za jeden tyzden, potom islo asi mesiac ok, potom 2 x za jeden den, a potom zase mesiac ok...proste svoj zivot, svoje nalady...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Nestartuje...
Tak dnes mi flue taky stavkoval. Startoval jsem asi petkrát a ani škyt. Přišel jsem za pul hodiny a jel na první otočku. Od té doby zase OK. . A to má najeto 18000km.
Fluence 1,6 16v 81kv facelit, LPG
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
- Marek_fluence
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob pro 02, 2017 14:39
Re: Nestartuje...
Zdravím. Jsem tu nový a právě hledám řešení svého problému. Koupil jsem Fluence 1,6 16V 81kw (najete 55tis) je to i LPG
Mám ho měsíc a zatím se vyskytly dva problémy. Ten první je stěrač, který nestírá a jen šudlá a za deště v noci je to o život.
Druhý je možná výše zmíněný.
Za studena se auto dusí a pokud po něm chci aby jelo tak spíš chcípne. Rozjet se do kopce je nemožné. motor i na volnoběh točí pod 1000 otáček (spíše asi jen 900). Na sešlápnutí plynu reaguje skokově...prostě furt nic nic a pak vyskočí. Pokud je motor zahřátý tak je to lepší. Každopádně ty nízké otáčky na volnoběh mi přijdou divné? Pokud bych pouštěl spojku do záběru tak motor bez plynu chcípne (ani se nepokusítáhnout). Za studena scípne, tak jako tak, i když počkám se spojkou a přidám plyn až vyskočí otáčky, tak v záběru otáčky prostě spadnou a nic. Tohle není moje první auto, nejsem nováček a dost mne vytáčí, že se nerozjedu jak v autoškole. Vzhledem k tomu, že se mi na ten volnoběh za studena párkrát rozsvítila i kontrolka motoru, tak to asi nebude jen mnou.
Četl jsem, že každých 60tis se musí nastavovat vůle ventilů a "kombajnek" mluví o přesuvníku. Nejsem bohužel mechanik. O co se jedná a může/jak souviset s problémem? Děkuji
Mám ho měsíc a zatím se vyskytly dva problémy. Ten první je stěrač, který nestírá a jen šudlá a za deště v noci je to o život.
Druhý je možná výše zmíněný.
Za studena se auto dusí a pokud po něm chci aby jelo tak spíš chcípne. Rozjet se do kopce je nemožné. motor i na volnoběh točí pod 1000 otáček (spíše asi jen 900). Na sešlápnutí plynu reaguje skokově...prostě furt nic nic a pak vyskočí. Pokud je motor zahřátý tak je to lepší. Každopádně ty nízké otáčky na volnoběh mi přijdou divné? Pokud bych pouštěl spojku do záběru tak motor bez plynu chcípne (ani se nepokusítáhnout). Za studena scípne, tak jako tak, i když počkám se spojkou a přidám plyn až vyskočí otáčky, tak v záběru otáčky prostě spadnou a nic. Tohle není moje první auto, nejsem nováček a dost mne vytáčí, že se nerozjedu jak v autoškole. Vzhledem k tomu, že se mi na ten volnoběh za studena párkrát rozsvítila i kontrolka motoru, tak to asi nebude jen mnou.
Četl jsem, že každých 60tis se musí nastavovat vůle ventilů a "kombajnek" mluví o přesuvníku. Nejsem bohužel mechanik. O co se jedná a může/jak souviset s problémem? Děkuji
Renault Fluence 2010, 1,6 16V 81kw
Re: Nestartuje...
Kludne by to mohla byt aj obcasne-vynechavajuca cievka za studena. Ale to len tipujem
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Nestartuje...
Skús vyčistiť škrtiacu klapku. Robota na 10 min. Robí to iba na benzín. Najskôr treba vyriešiť problém s benzínom. Ak máš prestavbu na LPG tak zvyknú odchádzat palivové čerpadlá. Potom zle štartuje za studena, ale za tepla už štartuje ok.
- Marek_fluence
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob pro 02, 2017 14:39
Re: Nestartuje...
Děkuji za rady. Zkusím se domluvit s mechanikem. Snažím se startovat na benzín a na LPG přepnout až je motor zahřátý. Prý se to tak má. (je to moje první LPG).
Zmíněné problémy mám s benzínem. Jinak s LPG jsem vypozoroval větší "neklid" na volnoběh, ale jinak myslím, že startovat zastudena na LPG u mne ani nejde. Kontrolka svítí u obou a až se motor zahřeje tak se sám přepne (nebo ho mám vyplí a svítí jen kontrolka benzínu).
Zmíněné problémy mám s benzínem. Jinak s LPG jsem vypozoroval větší "neklid" na volnoběh, ale jinak myslím, že startovat zastudena na LPG u mne ani nejde. Kontrolka svítí u obou a až se motor zahřeje tak se sám přepne (nebo ho mám vyplí a svítí jen kontrolka benzínu).
Renault Fluence 2010, 1,6 16V 81kw
Re: Nestartuje...
Problém s rozjetím za chladného počasi + studeny motor jsem měl i ja u svého Megane 2. Popravdě jsem to nijak moc neřešil. Bylo to fakt jen za chladu. Auto ani po rovince, odhadem 50-100 metrů prakticky netáhlo, rozjezd do kopce problém. Nicméně s odstupem času si nevzpomenu, zdali to tak bylo už od prvního roku, nebo až pozdeji.
S LPG se musí startovat na benzín, jinak to ani nenaskočí (pokud motor není už předtím dostatečně zahřátý.)
Jinak palivová čerpadla v kombinaci s LPG IMHO neodchazejí – zadřou se jen tehdy, když benzín dojde a vy jedete na LPG. Doporučuji mit benzínu alespon 15-20 litrů a řekněme jednou mesicne neco malo dotankovat (minimálně se tím resetuje ukazatel paliva)
S LPG se musí startovat na benzín, jinak to ani nenaskočí (pokud motor není už předtím dostatečně zahřátý.)
Jinak palivová čerpadla v kombinaci s LPG IMHO neodchazejí – zadřou se jen tehdy, když benzín dojde a vy jedete na LPG. Doporučuji mit benzínu alespon 15-20 litrů a řekněme jednou mesicne neco malo dotankovat (minimálně se tím resetuje ukazatel paliva)
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- Marek_fluence
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob pro 02, 2017 14:39
Re: Nestartuje...
Tak, po nějaké době se přidám s novinkami. Škrtící klapka je vyčistěná a myslím, že podle zvuku i otáček je to znatelně lepší. Bohužel co je s příchodem deštivo sněžné zimi horší je LPG. Co jsem v těchto dnech vypozoroval je, že při přepnutí na LPG...a je jedno jestli to nechám na automatice, nebo přepnu ručně až je motor zahřátý...tak v deštivých/mokrých dnech se na začátku motor zakuckává, dusí, chcípá..nepravidělně a sem tam dokonce i třeba na trojku v 50ce při 3tis otáček..najednou škubnutí. Je možné, že je někde něco děravé? Výparník či tak? A do plynu se dostává vlhkost? Protože pokud jedu na plyn delší dobu či za sucha tak problém ustane...což by po zahřátí, profouknutí atd. vysvětlovalo.
Renault Fluence 2010, 1,6 16V 81kw
Re: Nestartuje...
rusky návod ako vyčistiť škrtiacu klapku https://www.youtube.com/watch?v=9VkO_PuQbZA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů