Odhlučnění motoru
Moderátor: Moderators General
Re: Odhlučnění motoru
To je fajn, že to jde i svépomocí. Stačí prostě trochu, ať je to snesitelné i po delší jízdě. A jak ses tam dostal na to nalepení? Spodkem nebo jinak? Jelikož spodek je oplechován, tedy mám toho po faceliftu..
Re: Odhlučnění motoru
Ja si myslim ze zle tam moze robit aj samotny plastovy kryt pod motorom, ktory tam vlastne hluk zadrziava. Keby sa odstranil tak cast zvuku ide dole pod auto....mozno...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Odhlučnění motoru
ten kryt pusobi jako deflektor pozor na to !!!!!!! auto se muze pri vysoke rychlosti chovat uplne jinak s tim bych si nehral !!!!!!!!!!!!!!
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Odhlučnění motoru
Ako deflektor ? To snad nemyslis vazne.
Niektore typy aut to maju a niektore nie.
Na Fofo II som ziadny kryt nemal a auto sa chovalo OK.
Spodny kryt je napojeny na lizatko. Moze to mat vplyv akurat tak na spotrebu vo vyske 0,01L.
Skor to sluzi ako hruba ochrana pred blatom a pod.
Niektore typy aut to maju a niektore nie.
Na Fofo II som ziadny kryt nemal a auto sa chovalo OK.
Spodny kryt je napojeny na lizatko. Moze to mat vplyv akurat tak na spotrebu vo vyske 0,01L.
Skor to sluzi ako hruba ochrana pred blatom a pod.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Odhlučnění motoru
Vsetko len co som dociahol spod kapoty rukou az po laket zvrchu, ak nezabudnem,mozem poslat nejake foto, ale tam bude vidiet len tu volnu cast. Spekuloval som aj zospodu ked som menil kolesa,ale to sa mi nechcelo riesit kedze tam je zly pristup, musel by som dat dole spodny kryt. Holt to by bolo podstatne lepsie, tam ide gro hluku, zo spodnej casti bloku motora a veru sa odraza aj zo spodneho krytu. Keby bola prepazka oblepena cela kvalitnym materialom , asi by to dost pomohlo, len ci by to nemalo vedlajsi efekt v zosilneni dalsich neprjemnych zvukov a rezonancii kvol trubkam hadickam a zvodom co tam vedu.Lacost789 píše:To je fajn, že to jde i svépomocí. Stačí prostě trochu, ať je to snesitelné i po delší jízdě. A jak ses tam dostal na to nalepení? Spodkem nebo jinak? Jelikož spodek je oplechován, tedy mám toho po faceliftu..
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Odhlučnění motoru
mudr. hematolog - ano působí to jako deflektor, proto se na dost aut montují kryty zespodu. Ano skutečně některá auta ho mají a některá ho nemají a je to způsobeno tak, že ty auta byly tak od začátku koncipovány. Že jsi neměl deflektor na FFII, neznamená to, že když ho odděláš z auta, který ho má, že se bude chovat pořád stejně.
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Odhlučnění motoru
Pri vsetkej ucte, nemas sancu spozorovat rozdiel ci tam ten kryt mas, alebo nemas (max. tak vacsi hluk od motora, ale co sa tyka jazdnych vlastnosti je to bez sance.
Ina vec to je ak je to na formulach ci inych sportovych autach.
Ina vec to je ak je to na formulach ci inych sportovych autach.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Kryt pod motorem opravdu nemá funkci deflektoru. Na jízdních vlastnostech se nijak neprojeví! Maximálně trochu usměrní proudění vzduchu pod autem ve smyslu akustické pohody (nevznikají víry v motorovém prostoru). Primární funkcí toho krytu je ochrana motorového prostoru proti blátu a nečistotám.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Mně hluk nikdy nevadil, naopak - mezi podobně stavěnými - na tom byl ještě dobře. Koneckonců, má rysy dělané s ohledem na aerodynamiku, když to měl být původně elektromobil. A to jsem jezdil po německých dálnicích někdy i 160 km/h.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Jinak je dobre si uvedomit, proc je Flu 1.6 16V na dalnici hlucny - problem je ve vytocenem motoru. Je to klasicka atmosfera, ktera nema dostatek vykonu v nizsich otackach na instalaci sestky s tezsim prevodem. Na dalnicni cestovani jsou urceny diesely. Konkretne takova 1.5dCi ve Flu neni na dalnici vubec slyset, diky tomu, ze pri 130kmh na sestku padnou otacky nekde na 2500ot.
Odhlucneni ma velky vyznam pro vylepseni audia, ovsem oblepeni prepazky mezi motorem a kabinou klidne i z obou stran (takto jsem to udelal u sve L2) nebude mit efekt. Hlucnost klesne maximalne o 5% (a to jeste dle pravidla - Ver a vira tva te uzdravi) navic spise ve mestskych rychlostech. Problemem je freneticky vytoceny agregat pri dalnicnim tempu. S tim neudelate vubec nic. Pokud to nekomu vadi, doporucuji auto prodat a koupit Flu 1.5dCi. To je ostatne po absolutne vsech strankach lepsi motorizace nez 1.6 16V, kterou v soucasne podobe povazuji u Flu za spatny vtip.
Odhlucneni ma velky vyznam pro vylepseni audia, ovsem oblepeni prepazky mezi motorem a kabinou klidne i z obou stran (takto jsem to udelal u sve L2) nebude mit efekt. Hlucnost klesne maximalne o 5% (a to jeste dle pravidla - Ver a vira tva te uzdravi) navic spise ve mestskych rychlostech. Problemem je freneticky vytoceny agregat pri dalnicnim tempu. S tim neudelate vubec nic. Pokud to nekomu vadi, doporucuji auto prodat a koupit Flu 1.5dCi. To je ostatne po absolutne vsech strankach lepsi motorizace nez 1.6 16V, kterou v soucasne podobe povazuji u Flu za spatny vtip.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Ted to po sobe ctu a vyznelo to prilis kriticky proti agregatu 1.6. Tento motor byl spickovy v Meganu 2 pred faceliftem. Bohuzel uz po faceliftu byly vstrikovaci mapy upraveny s ohledem na prisnejsi emisni normy. U Fluence dilo zkazy dokoncili. Z puvodni vybusnosti a zabavnosti toho nezustalo skoro nic, motor ma uplne jiby charakter a pusobi strasne line. Faktem je, ze spotreba sla dolu.
Takze jednoduse proto, ze vim co dokazala 1.6 16V drive je pro me jeji soucasna podoba ve Fluenci zklamanim. Suma sumarum: sice je uspornejsi, ale nejede a na dalnici dela opravdu kraval.
Oproti tomu 1.5dCi je neskutecne spolehliva, velmi dynamicka, ma kultivovany projev a opravdu hodne sily. No a spickovou spotrebu nemusim zminovat.
Takze jednoduse proto, ze vim co dokazala 1.6 16V drive je pro me jeji soucasna podoba ve Fluenci zklamanim. Suma sumarum: sice je uspornejsi, ale nejede a na dalnici dela opravdu kraval.
Oproti tomu 1.5dCi je neskutecne spolehliva, velmi dynamicka, ma kultivovany projev a opravdu hodne sily. No a spickovou spotrebu nemusim zminovat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Odhlučnění motoru
Este by som doplnil, ze po isnstalacii LPG, Chip tuningu a pouziti bavlneneho filtra na klapke, je to celkom zivy, zabavny a zvukovo zaujimavy (pre mna) motor. Prevadzkove naklady sa nedaju porovnat s dieslom. Momentalne jazdim za cca 4,2€/100km diesel jazdi cca za 5,5L*1,28=7,04€/100km benzin ratajme TP 6,8*1,38=9,4€/100km.
Ja jazdim denne 100km do roboty + behacky navyse, takze je to pre mna klucovy parameter.
Ja jazdim denne 100km do roboty + behacky navyse, takze je to pre mna klucovy parameter.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Odhlučnění motoru
To septim. Oplati sa cipovat kvôli 10kw? Je to citit na pruznosti? A kolko otáčok ti toci motor pri 90 km/h a pri 130 km/h. Dik
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
V aktuálním speciálu Autoojetiny Světa Motoru testovali vzduchové filtry a bavlněná omyvatelná vložka skončila na posledním místě jako vůbec nejhorší řešení.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Odhlučnění motoru
Verme ze keby bavlna mala dat co len konik navyse, alebo lepsiu pruznost motora, prva automobilka by to tam zacala pasovo sukat, aby mali konkurencnu vyhodu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Ono věřím, že nějaký ten koníček navíc by se tam mohl najít (nebo aspoň půl), nicméně problém je v tom, že tato vložka propustí do motoru v porovnání s filtrem ohromné množství prachu. A omyvatelnost je do velké míry pouze marketingový argument, mikroskopické částečky prachu se omytím stejně z filtru nedostanou. V onom Světu Motoru rovnou píšou, že takové filtry se podílejí na ničení motoru. Osobně se s tímto závěrem ztotožňuju.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Odhlučnění motoru
Né vše co používají v motorsportu jde bez újmy na zdraví vozu aplikovat. Tam se honí každej koník na úkor životnosti což je v běžném provozu nežádoucí.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
No, není to rozhodně žádný závoďák, ale tak líný zase také není... V Německu jsem s tím švihal po dálnicích bez potíží, brzdou jsem nebyl a z křižovatek jsem se po sžití s motorem a převodovkou také naučil mizet jako jeden z prvních. A vyloženě hlučný na dálnici také není, navíc atmosféra má velice plynulý projev a kromě občasného chvění řadičky na trojku bez plynu v tom autě skoro neexistují vibrace do volantu či pedálu. Navíc tiché starty i volnoběh a v teple i mrazech okamžité naskočení motoru. Po zajetí to byl dobrý motor na běžné cestování na střední a delší cesty. Spíš ve městě se s tím někdy hůř cvičilo. Při pomalé jízdě jsem krátce po koupi musel někdy hodně poctivě poslouchat, zda motor vůbec běží... nebýt otáčkoměru, byl bych hodně nervózní! Hluk samozřejmě stoupá s otáčkami, ale kolem 130 km/h se to láme a do takových 160 km/h byl, pokud si vzpomínám, zase celkem tichý. Nad 165 km/h už to ale víc řve než jede (motor, pneumatiky, proudící vzduch) a nemá smysl to ždímat. V ČR jsem jezdíval kolem 120 km/h, hodně si potrpím na předpisy. Vysokootáčkové motory japonců řvou ve srovnání s fluencem docela jinak, ale zase taky docela jinak jedou.
(bohužel používám chvílemi minulý čas, protože jsem byl o vůz připraven)
(bohužel používám chvílemi minulý čas, protože jsem byl o vůz připraven)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Teda musím říct, že jsem zrmoucen ztrátou tak krásného auta... :-/ . Mám pocit, že taková zkušenost by mě navždy poznamenala. Stačilo když mi odtáhli auto kvůli blokovému čištění, ten pocit, když ráno přijdeš na parkoviště a nikde nic... Je mi to opravdu líto, snad sis Fluence dopřál znovu, facelift se neskutečně povedl.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Nedopřál. Nakonec jsem se zaměřil na trochu jinou část planety a zvolil jeden z posledních vozů, které ještě dnes nabídnou výborný atmosférický motor a skvělé manuální řazení. Nemluvě o kvalitě výrobků ze země vycházejícícho slunce. Na fluence ale vzpomínám velice rád a je to vůz, který mi nabídl opravdu pohodlné cestování po vlasti i střední Evropě. Je to elegantní sedan, který přesně plní svoje zadání - pohodlně a stylově přepraví a při tom ještě i trochu polaská (výborné rádio od Arkamysu, podvozek, xenony, klimatizace, bezdotek). Pochopitelně má i své mouchy, ale sám mu nemohu - snad kromě přesuvníku - nic opravdu významného vytknout. Naše rodina navíc jezdí v renaultech už od hlubokého socialismu - prvním renaultem v rodině byla šestka a od té doby jen a jen spokojenost.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Odhlučnění motoru
Na to aby hluk z motoru není potřeba dělat odhlučnění kapoty, ta spíše brání hluku, který uniká spíše ven ne dovnitř. Co se týče hluku motoru v interiéru, tak je potřeba toto: https://www.xxxxxxxxodhlucneni-auta/jak ... y-prostor/
Odreklamizováno
Odreklamizováno
Jsem looser z 1,75 DIN, kšeftu s audiopačkama, kterej si neumí dohodnout propagaci legální cestou. Tak radši otravuju jako "obyčejný" uživatel a postuju nesmysly co vedou vždycky na jendo jediný místo, tedy loosers krám 1,75 din.
Prosím, ignorujte mě.
Prosím, ignorujte mě.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odhlučnění motoru
Tohle je docela blbost. Souhlasím s tím, že je potřeba odhlučnit příčku mezi motorem a kabinou. Nicméně to co se popisuje v článku a na videu je kravina. To není žádné odhlučnění příčky motoru, ale zcela nesmyslné odhlučnění "torpéda". Tedy prostoru, který slouží jako sběr vody z čelního skla, typicky od stěračů a zároveň sání vzduchu do kabiny. Tato část je konstruovaná tak, aby se zde nedržela voda, ale co nejrychleji odtekla do odtokových kanálků. Díky těm molitanovým plátům se tady voda rozhodně držet bude. A to pěkně dlouho, bude to hnít, zarůstat humusem a to vše budou pasažéři dýchat. V lepším případě. V tom horším se zde voda bude držet a postupem času se přelije až do kabiny - přes otvor sání vzduchu.radek697 píše: ↑úte říj 02, 2018 16:58Na to aby hluk z motoru není potřeba dělat odhlučnění kapoty, ta spíše brání hluku, který uniká spíše ven ne dovnitř. Co se týče hluku motoru v interiéru, tak je potřeba toto: https://www.xxxxxxxxxdhlucneni-auta/jak ... y-prostor/
Když odhlučňovat přepážku (to je to co je pod "torpédem"), musí se to udělat opravdu důkladně - sundat její textilní obložení demontovat co půjde, část vylepit horem, část spodem (auto musí být na zvedáku). To stejné pak udělat ze strany kabiny, tedy palubní desku ven, koberec + další plastové kryty a pořádně to vylepit. Nic jiného nebude mít opravdu efekt.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Odhlučnění motoru
Kazdy nasakavy material patri do suchych prostoru. Vlhky az mokry ztraci zvukovy i tepelny odpor.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Odhlučnění motoru
Potvrzuji ze odhlucneni prostoru pod steraci nemelo vubec zadny efekt .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů