Odhlučnění motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Lacost789
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte říj 21, 2014 18:07

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Lacost789 » pon lis 24, 2014 22:14

To je fajn, že to jde i svépomocí. Stačí prostě trochu, ať je to snesitelné i po delší jízdě. A jak ses tam dostal na to nalepení? Spodkem nebo jinak? Jelikož spodek je oplechován, tedy mám toho po faceliftu..

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Rado77 » úte lis 25, 2014 10:32

Ja si myslim ze zle tam moze robit aj samotny plastovy kryt pod motorom, ktory tam vlastne hluk zadrziava. Keby sa odstranil tak cast zvuku ide dole pod auto....mozno...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

ParnosCZ
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 30, 2014 18:55

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od ParnosCZ » úte lis 25, 2014 19:38

ten kryt pusobi jako deflektor pozor na to !!!!!!! auto se muze pri vysoke rychlosti chovat uplne jinak s tim bych si nehral !!!!!!!!!!!!!!
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od mudr.hematolog » úte lis 25, 2014 21:06

Ako deflektor ? To snad nemyslis vazne.
Niektore typy aut to maju a niektore nie.
Na Fofo II som ziadny kryt nemal a auto sa chovalo OK.
Spodny kryt je napojeny na lizatko. Moze to mat vplyv akurat tak na spotrebu vo vyske 0,01L.
Skor to sluzi ako hruba ochrana pred blatom a pod.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

daemo77
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 15, 2011 20:00
Bydliště: Bratislava

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od daemo77 » úte lis 25, 2014 21:32

Lacost789 píše:To je fajn, že to jde i svépomocí. Stačí prostě trochu, ať je to snesitelné i po delší jízdě. A jak ses tam dostal na to nalepení? Spodkem nebo jinak? Jelikož spodek je oplechován, tedy mám toho po faceliftu..
Vsetko len co som dociahol spod kapoty rukou az po laket zvrchu, ak nezabudnem,mozem poslat nejake foto, ale tam bude vidiet len tu volnu cast. Spekuloval som aj zospodu ked som menil kolesa,ale to sa mi nechcelo riesit kedze tam je zly pristup, musel by som dat dole spodny kryt. Holt to by bolo podstatne lepsie, tam ide gro hluku, zo spodnej casti bloku motora a veru sa odraza aj zo spodneho krytu. Keby bola prepazka oblepena cela kvalitnym materialom , asi by to dost pomohlo, len ci by to nemalo vedlajsi efekt v zosilneni dalsich neprjemnych zvukov a rezonancii kvol trubkam hadickam a zvodom co tam vedu.

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Homelessbar » stř lis 26, 2014 10:19

mudr. hematolog - ano působí to jako deflektor, proto se na dost aut montují kryty zespodu. Ano skutečně některá auta ho mají a některá ho nemají a je to způsobeno tak, že ty auta byly tak od začátku koncipovány. Že jsi neměl deflektor na FFII, neznamená to, že když ho odděláš z auta, který ho má, že se bude chovat pořád stejně.

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od mudr.hematolog » stř lis 26, 2014 10:53

Pri vsetkej ucte, nemas sancu spozorovat rozdiel ci tam ten kryt mas, alebo nemas (max. tak vacsi hluk od motora, ale co sa tyka jazdnych vlastnosti je to bez sance.
Ina vec to je ak je to na formulach ci inych sportovych autach.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » čtv kvě 07, 2015 14:36

Kryt pod motorem opravdu nemá funkci deflektoru. Na jízdních vlastnostech se nijak neprojeví! Maximálně trochu usměrní proudění vzduchu pod autem ve smyslu akustické pohody (nevznikají víry v motorovém prostoru). Primární funkcí toho krytu je ochrana motorového prostoru proti blátu a nečistotám.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Concionator » čtv kvě 07, 2015 17:43

Mně hluk nikdy nevadil, naopak - mezi podobně stavěnými - na tom byl ještě dobře. Koneckonců, má rysy dělané s ohledem na aerodynamiku, když to měl být původně elektromobil. A to jsem jezdil po německých dálnicích někdy i 160 km/h.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » čtv kvě 07, 2015 17:59

Jinak je dobre si uvedomit, proc je Flu 1.6 16V na dalnici hlucny - problem je ve vytocenem motoru. Je to klasicka atmosfera, ktera nema dostatek vykonu v nizsich otackach na instalaci sestky s tezsim prevodem. Na dalnicni cestovani jsou urceny diesely. Konkretne takova 1.5dCi ve Flu neni na dalnici vubec slyset, diky tomu, ze pri 130kmh na sestku padnou otacky nekde na 2500ot.

Odhlucneni ma velky vyznam pro vylepseni audia, ovsem oblepeni prepazky mezi motorem a kabinou klidne i z obou stran (takto jsem to udelal u sve L2) nebude mit efekt. Hlucnost klesne maximalne o 5% (a to jeste dle pravidla - Ver a vira tva te uzdravi) navic spise ve mestskych rychlostech. Problemem je freneticky vytoceny agregat pri dalnicnim tempu. S tim neudelate vubec nic. Pokud to nekomu vadi, doporucuji auto prodat a koupit Flu 1.5dCi. To je ostatne po absolutne vsech strankach lepsi motorizace nez 1.6 16V, kterou v soucasne podobe povazuji u Flu za spatny vtip.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » čtv kvě 07, 2015 18:35

Ted to po sobe ctu a vyznelo to prilis kriticky proti agregatu 1.6. Tento motor byl spickovy v Meganu 2 pred faceliftem. Bohuzel uz po faceliftu byly vstrikovaci mapy upraveny s ohledem na prisnejsi emisni normy. U Fluence dilo zkazy dokoncili. Z puvodni vybusnosti a zabavnosti toho nezustalo skoro nic, motor ma uplne jiby charakter a pusobi strasne line. Faktem je, ze spotreba sla dolu.

Takze jednoduse proto, ze vim co dokazala 1.6 16V drive je pro me jeji soucasna podoba ve Fluenci zklamanim. Suma sumarum: sice je uspornejsi, ale nejede a na dalnici dela opravdu kraval.

Oproti tomu 1.5dCi je neskutecne spolehliva, velmi dynamicka, ma kultivovany projev a opravdu hodne sily. No a spickovou spotrebu nemusim zminovat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od septim » sob kvě 09, 2015 15:32

Este by som doplnil, ze po isnstalacii LPG, Chip tuningu a pouziti bavlneneho filtra na klapke, je to celkom zivy, zabavny a zvukovo zaujimavy (pre mna) motor. Prevadzkove naklady sa nedaju porovnat s dieslom. Momentalne jazdim za cca 4,2€/100km diesel jazdi cca za 5,5L*1,28=7,04€/100km benzin ratajme TP 6,8*1,38=9,4€/100km.
Ja jazdim denne 100km do roboty + behacky navyse, takze je to pre mna klucovy parameter.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
qashqai
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř lis 13, 2013 18:11

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od qashqai » čtv čer 11, 2015 22:55

To septim. Oplati sa cipovat kvôli 10kw? Je to citit na pruznosti? A kolko otáčok ti toci motor pri 90 km/h a pri 130 km/h. Dik

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » čtv čer 11, 2015 23:10

V aktuálním speciálu Autoojetiny Světa Motoru testovali vzduchové filtry a bavlněná omyvatelná vložka skončila na posledním místě jako vůbec nejhorší řešení.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Rado77 » sob čer 13, 2015 15:35

Verme ze keby bavlna mala dat co len konik navyse, alebo lepsiu pruznost motora, prva automobilka by to tam zacala pasovo sukat, aby mali konkurencnu vyhodu...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » sob čer 13, 2015 20:59

Ono věřím, že nějaký ten koníček navíc by se tam mohl najít (nebo aspoň půl), nicméně problém je v tom, že tato vložka propustí do motoru v porovnání s filtrem ohromné množství prachu. A omyvatelnost je do velké míry pouze marketingový argument, mikroskopické částečky prachu se omytím stejně z filtru nedostanou. V onom Světu Motoru rovnou píšou, že takové filtry se podílejí na ničení motoru. Osobně se s tímto závěrem ztotožňuju.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od soptik » ned čer 14, 2015 14:28

Né vše co používají v motorsportu jde bez újmy na zdraví vozu aplikovat. Tam se honí každej koník na úkor životnosti což je v běžném provozu nežádoucí.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Concionator » pát čer 19, 2015 00:05

No, není to rozhodně žádný závoďák, ale tak líný zase také není... V Německu jsem s tím švihal po dálnicích bez potíží, brzdou jsem nebyl a z křižovatek jsem se po sžití s motorem a převodovkou také naučil mizet jako jeden z prvních. A vyloženě hlučný na dálnici také není, navíc atmosféra má velice plynulý projev a kromě občasného chvění řadičky na trojku bez plynu v tom autě skoro neexistují vibrace do volantu či pedálu. Navíc tiché starty i volnoběh a v teple i mrazech okamžité naskočení motoru. Po zajetí to byl dobrý motor na běžné cestování na střední a delší cesty. Spíš ve městě se s tím někdy hůř cvičilo. Při pomalé jízdě jsem krátce po koupi musel někdy hodně poctivě poslouchat, zda motor vůbec běží... nebýt otáčkoměru, byl bych hodně nervózní! :-) Hluk samozřejmě stoupá s otáčkami, ale kolem 130 km/h se to láme a do takových 160 km/h byl, pokud si vzpomínám, zase celkem tichý. Nad 165 km/h už to ale víc řve než jede (motor, pneumatiky, proudící vzduch) a nemá smysl to ždímat. V ČR jsem jezdíval kolem 120 km/h, hodně si potrpím na předpisy. Vysokootáčkové motory japonců řvou ve srovnání s fluencem docela jinak, ale zase taky docela jinak jedou.
(bohužel používám chvílemi minulý čas, protože jsem byl o vůz připraven)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » pát čer 19, 2015 00:37

Teda musím říct, že jsem zrmoucen ztrátou tak krásného auta... :-/ . Mám pocit, že taková zkušenost by mě navždy poznamenala. Stačilo když mi odtáhli auto kvůli blokovému čištění, ten pocit, když ráno přijdeš na parkoviště a nikde nic... Je mi to opravdu líto, snad sis Fluence dopřál znovu, facelift se neskutečně povedl.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Concionator » pát čer 19, 2015 00:55

Nedopřál. Nakonec jsem se zaměřil na trochu jinou část planety a zvolil jeden z posledních vozů, které ještě dnes nabídnou výborný atmosférický motor a skvělé manuální řazení. Nemluvě o kvalitě výrobků ze země vycházejícícho slunce. Na fluence ale vzpomínám velice rád a je to vůz, který mi nabídl opravdu pohodlné cestování po vlasti i střední Evropě. Je to elegantní sedan, který přesně plní svoje zadání - pohodlně a stylově přepraví a při tom ještě i trochu polaská (výborné rádio od Arkamysu, podvozek, xenony, klimatizace, bezdotek). Pochopitelně má i své mouchy, ale sám mu nemohu - snad kromě přesuvníku - nic opravdu významného vytknout. Naše rodina navíc jezdí v renaultech už od hlubokého socialismu - prvním renaultem v rodině byla šestka a od té doby jen a jen spokojenost.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

radek697
Nelegální reklama
Příspěvky: 12
Registrován: pát led 20, 2017 18:19

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od radek697 » úte říj 02, 2018 16:58

Na to aby hluk z motoru není potřeba dělat odhlučnění kapoty, ta spíše brání hluku, který uniká spíše ven ne dovnitř. Co se týče hluku motoru v interiéru, tak je potřeba toto: https://www.xxxxxxxxodhlucneni-auta/jak ... y-prostor/ :)


Odreklamizováno
Jsem looser z 1,75 DIN, kšeftu s audiopačkama, kterej si neumí dohodnout propagaci legální cestou. Tak radši otravuju jako "obyčejný" uživatel a postuju nesmysly co vedou vždycky na jendo jediný místo, tedy loosers krám 1,75 din.
Prosím, ignorujte mě.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od amat » stř říj 03, 2018 04:04

radek697 píše:
úte říj 02, 2018 16:58
Na to aby hluk z motoru není potřeba dělat odhlučnění kapoty, ta spíše brání hluku, který uniká spíše ven ne dovnitř. Co se týče hluku motoru v interiéru, tak je potřeba toto: https://www.xxxxxxxxxdhlucneni-auta/jak ... y-prostor/ :)
Tohle je docela blbost. Souhlasím s tím, že je potřeba odhlučnit příčku mezi motorem a kabinou. Nicméně to co se popisuje v článku a na videu je kravina. To není žádné odhlučnění příčky motoru, ale zcela nesmyslné odhlučnění "torpéda". Tedy prostoru, který slouží jako sběr vody z čelního skla, typicky od stěračů a zároveň sání vzduchu do kabiny. Tato část je konstruovaná tak, aby se zde nedržela voda, ale co nejrychleji odtekla do odtokových kanálků. Díky těm molitanovým plátům se tady voda rozhodně držet bude. A to pěkně dlouho, bude to hnít, zarůstat humusem a to vše budou pasažéři dýchat. V lepším případě. V tom horším se zde voda bude držet a postupem času se přelije až do kabiny - přes otvor sání vzduchu.

Když odhlučňovat přepážku (to je to co je pod "torpédem"), musí se to udělat opravdu důkladně - sundat její textilní obložení demontovat co půjde, část vylepit horem, část spodem (auto musí být na zvedáku). To stejné pak udělat ze strany kabiny, tedy palubní desku ven, koberec + další plastové kryty a pořádně to vylepit. Nic jiného nebude mít opravdu efekt.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Renaulťák » stř říj 03, 2018 10:41

Kazdy nasakavy material patri do suchych prostoru. Vlhky az mokry ztraci zvukovy i tepelny odpor.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od kotasekh » ned říj 21, 2018 17:23

Potvrzuji ze odhlucneni prostoru pod steraci nemelo vubec zadny efekt ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů