Low battery start engine

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Low battery start engine

Příspěvek od septim » čtv pro 19, 2013 14:15

Zdravim Vas!
Aj Vam sa stava ze sa objavuje tato hlaska na PP? Konkretne mne uz par krat ked autom nejazdim par dni, radio nepustam len nieco vyberiem z auta, alebo dnes po vysavani (220V) len svietili lampicky interieru mozno 15min a uz bola hlaska a to som autom nesiel len 5dni, a to obvykle jazdim mimomesto, predtym niekolko dni denne okolo 120km. KEd budem reklamovat tak zas nic neuznaju. Nemam nic navyse co by malo pasivny odber. Myslim ze system sledovania karty si berie dost. Inak si to neviem vysvetli. Ake mate vy skusenosti?
Baterku som aj meral pri hlaske ma okolo 11,44V po nabiti 12,1cca.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Novotka » čtv pro 19, 2013 18:10

12,1 je po nabití docela málo,ne?
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Low battery start engine

Příspěvek od sappa » čtv pro 19, 2013 18:59

5 dni pri takychto teplotak plus ak je rozsvieteny cely interier nejaku dobu baterka ma kolko 2 roky tak sa cudovat nemusis baterka moze hlasit taketo hlasky
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Rado77 » čtv pro 19, 2013 21:49

12,1 po nabiti = bateria po smrti :) Uz aj palubak ked protestuje, tak je to tak. Ale - bacha na vec, ked vravis ze denne jazdievas aj 120km, tak moze byt problem v samotnom systeme dobijania = altik. Za 2 roky by mala byt baterka ako nova. Uz ked dava baterka 12,4 pri vypnutom motore, je v podstate na odpis. Nova da cca 12,6. System dobijania skontrolujes, ked pri nastartovanim motore komplic podrzi cca 2500rpm, a na baterii by sa malo dat namerat aj cez 13V
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Low battery start engine

Příspěvek od septim » pát pro 20, 2013 11:07

Ake 2 roky? Auto ma 10 mesiacov! Mne sa zda ze je tam mala bat na tak velke auto, nejaka 52Ah tam je tusim. Auto stalo 5 dni zamknute v garazi a potom svietil interier asi 15 min a uz bola hlaska. Po nastartovani ma dobre napatie. Zabudol som napisat ze nabijam baterku napojenu v aute, neodpajam z auta baterku. Teda je to napatie aj s nejakymi odbermi auta. Palubovka off pocas merania.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Zefek » pát pro 20, 2013 11:34

Baterka by měla mít po nabití 12,8V. Ty originální baterky toho moc nevydrží. Zkusil bych zkontrolovat stav elektrolytu, pokud to jde. Pokud nejde, vyhodit, koupit novou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Rado77 » pát pro 20, 2013 12:13

52Ah na benzin je v pohode :wink: Ja bych ju vybral, nabil mimo auto, a po nabiti musi davat aspon 12,6. Nasledne by som skusil tu kontrolu dobijania ako som pisal pri zvysenom volnobehu omerat ci namerias cez 13V. Ak hej, tak je pravdepodobne vsetko ok a pojazdil by som par dni a potom omeral znovu. Hodnota by mala byt rovnaka, pri vypnutom aspon 12,6. Ak klesne, tak je fakt baterka v haji
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Low battery start engine

Příspěvek od soptik » pát pro 20, 2013 17:31

Baterie odešla do věčných lovišť, toť bez debat. Otázka zní proč? Buď nestíhá altík, což jde lehce zjistit a nebo máš něco permanentně zaplého. Toto jsem řešil na svém předešlém voze, tam to byla kombinace obou těchto věcí. Změřit odběr za klidu a dobíjení, od toho se odpíchni. Podezření bych měl na tu přestavbu LPG, nevíš co ti kde skřípli či jinak doprasili.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Novotka » pát pro 20, 2013 21:09

Není ještě v záruce. Nová má dva roky určitě . Jak je to s baterkou koupenou s autem nevím.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od mudr.hematolog » sob pro 21, 2013 14:34

Bateriu alternator nikdy tak dobre nenabije ako nabijacka.
Bateriu odporucam nabijat automatickou nabijackou....idealne 2x....to jest po vypnuti nabijacky pockat cca 12 hodin a opat ju nechat nabit az po vypnutie.
Bateria ak je pod 12,5V treba nechat nabit....nove baterie mozu mat kludne od 12,6 az do 12,8V
Bateriu nabijajte v teple ak je to mozne....lepsie sa nabije.
Ak je bateria dlhodobo ponechana vo vybitom (staci aj na 50%), tak sa sama nici a skracuje sa jej zivotnost.
Celkove je v Meganoch a Fluencoch slaba bateria vzhladom na to kolko je tam elektroniky....
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Zefek » sob pro 21, 2013 14:45

Když má baterka 12,6V naprázdno, tak sice nabitá je, ale je to tak 85% a ještě by nabíjet chtěla.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od mudr.hematolog » sob pro 21, 2013 14:52

Aj ked budes mat 12,8V tak by to este islo.
12,6V az 12,8V sa povazuje za nabite.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Low battery start engine

Příspěvek od septim » pon pro 23, 2013 17:07

V Reno aj tak nic neuznaju, a zrejme povedia ze na baterku je len 6mesiacov zaruka...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od mudr.hematolog » sob pro 28, 2013 19:44

Na bateriu je vzdy zaruka 24 mesiacov. Vyreklamuju ti jedine ak je vyrobna vada a to je skrat clanku. Vsetky ostatne pripady su uz iba na tarchu zakaznika. Tak ako sa kontroluje tlak v pneu, tak by sa mala kontrolovat aj bateria.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Rado77 » sob pro 28, 2013 22:40

To jo, to by clovek potom mohol reklamovat aj zodrate kotuce :D
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od mudr.hematolog » ned pro 29, 2013 10:51

Ak ti prasknu, tak urcite :)
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Low battery start engine

Příspěvek od septim » čtv led 09, 2014 13:05

Dnes zase hlaska low battery. A to som vcera najazdil cca 120km, zas sme vysavali cca 10min a to ani nie z auta, iba palubka a interierove svetla isli. Premeral som baterku, napojena v aute mala 11,4V, tak som dal na nabijacku. Okrem toho som zistil nahodou ze nejaka ****a mi vymenila ziarovky v aute. Protom auto nema ani rok bolo len v autorizaku. Lavy reflektor ma 2x H7 Osram a pravy ma 2xH7 nejaky GE Hungary, cierne ciapocky ziarovky na ktorych sa olupuje farba a pada mi do paraboly. Pochybujem ze by na vyrobnej linke montovali 2 rozne druhy ziaroviek. Iste nejaky servisak si doprial nove ziarovky hajzlik jeden... Furt som sa stazoval ze to zle svieti a uz viem asi preco.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Low battery start engine

Příspěvek od soptik » čtv led 09, 2014 15:58

septim píše:Dnes zase hlaska low battery. A to som vcera najazdil cca 120km, zas sme vysavali cca 10min a to ani nie z auta, iba palubka a interierove svetla isli. Premeral som baterku, napojena v aute mala 11,4V, tak som dal na nabijacku. Okrem toho som zistil nahodou ze nejaka ****a mi vymenila ziarovky v aute. Protom auto nema ani rok bolo len v autorizaku. Lavy reflektor ma 2x H7 Osram a pravy ma 2xH7 nejaky GE Hungary, cierne ciapocky ziarovky na ktorych sa olupuje farba a pada mi do paraboly. Pochybujem ze by na vyrobnej linke montovali 2 rozne druhy ziaroviek. Iste nejaky servisak si doprial nove ziarovky hajzlik jeden... Furt som sa stazoval ze to zle svieti a uz viem asi preco.
Zajít do sevisu ztropit ostudu a uvidíš jak se k tomu postaví. Pokud čelem tak fajn, pokud zády tak se obrať na generální zastoupení značky. Dělají si žebříčky spokojenosti atd. a podle toho dostávají i marže na díly a nové vozy. Prachy nečekej, ale toho zmetka bych si nechal osobně zavolat a rozhodně bych to jen tak nenechal. Včera to udělal tobě a zítra to bude jeden z nás. Vše je to o lidech, tak ať je takových dobytků v servisech co nejmíň.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
ivopav
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
Bydliště: taková dědinka u pohořelic
Kontaktovat uživatele:

Re: Low battery start engine

Příspěvek od ivopav » čtv led 09, 2014 21:18

septim píše:Dnes zase hlaska low battery. A to som vcera najazdil cca 120km, zas sme vysavali cca 10min a to ani nie z auta, iba palubka a interierove svetla isli. Premeral som baterku, napojena v aute mala 11,4V, tak som dal na nabijacku. Okrem toho som zistil nahodou ze nejaka ****a mi vymenila ziarovky v aute. Protom auto nema ani rok bolo len v autorizaku. Lavy reflektor ma 2x H7 Osram a pravy ma 2xH7 nejaky GE Hungary, cierne ciapocky ziarovky na ktorych sa olupuje farba a pada mi do paraboly. Pochybujem ze by na vyrobnej linke montovali 2 rozne druhy ziaroviek. Iste nejaky servisak si doprial nove ziarovky hajzlik jeden... Furt som sa stazoval ze to zle svieti a uz viem asi preco.
Já to mám taky tak,akorát ne každou stranu zvlášt,ale tip světla.Mám osram na těch projektorech a normální H7 na dálkových.Když se podíváš na ty projektory budeš tam mít ještě jednu značku kromě H7.
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2 :(
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Low battery start engine

Příspěvek od septim » pát led 10, 2014 09:09

Nerozumieme si, nemam projektorove svetlomety. V jednom svetle som mal Osram a na druhej strane GE Hungary a to niekto vymenil.
Asi budem mat daco s baterkou lebo iba po 3 hod nabijania uz len vrela a mala14,88V po odpojeni z nabijacky 1 hod mala zase len 12,1V, stale napojena v aute. Bud je tam niekde pasivny odber alebo je vadny akumulator.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Zefek » pát led 10, 2014 10:51

Tak ji vytáhni z auta a zkus ji nabít. Vařily všechny články?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Low battery start engine

Příspěvek od lajos88 » pát led 10, 2014 10:54

septim píše:... Bud je tam niekde pasivny odber alebo je vadny akumulator.
Pozri do kufra, či tam nemáš cigána, čo je napojený na Tvoju baterku a pozerá televízor :D.
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Low battery start engine

Příspěvek od septim » pát led 10, 2014 11:19

Neviem skontrolovat ci varily vsetky clanky, bateria ma neotvaratelne stuple a je cierna, nevidim do nej. Ako posledny pokus skusim vybrat a nabit tam... dnes mala baterka 11,88V. Je sice zima ale nie mraz, nemala by az tak klesat si myslim.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Low battery start engine

Příspěvek od Zefek » pát led 10, 2014 11:23

Po třech měsících jsem vytáhl baterku z auta a měla 12,2V. Ty tři měsíce stálo auto na parkovišti. Jestli to máš v záruce, tak to řeš.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Low battery start engine

Příspěvek od soptik » pát led 10, 2014 11:35

soptik píše:Baterie odešla do věčných lovišť, toť bez debat. Otázka zní proč? Buď nestíhá altík, což jde lehce zjistit a nebo máš něco permanentně zaplého. Toto jsem řešil na svém předešlém voze, tam to byla kombinace obou těchto věcí. Změřit odběr za klidu a dobíjení, od toho se odpíchni. Podezření bych měl na tu přestavbu LPG, nevíš co ti kde skřípli či jinak doprasili.
Už jsi změřil ten odběr z baterie za klidu, jestli tam není něco zapnutý, třeba ten cigán s televizó?
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů