Low battery start engine
Moderátor: Moderators General
Re: Low battery start engine
Neviem ako zmerat odber v aute. Mam len obycajny digitalny multimeter.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
Odpoj plusový, nebo mínusový pól baterie, měřák přepni na měření proudu do 10A (prostě nejvyšší rozsah pro měření proudu) a měřící hroty zasuň do příslušných zdířek multimetru. Pak to zapoj takhle: Pokud máš odpojený plus pól, dej červený (kladný) hrot na plusový pól a černý na plusovou svorku, kterou jsi z baterky sundal. Pokud máš odpojený mínus pól, tak je zapojení opačné - černý hrot na mínusový pól a červený na mínusovou svorku. Svorku nepřikládej na pól, aby proud procházel přes měřící hroty a tím i přes multimetru. Takhle nech auto v klidu asi půl hodiny. Můžeš nechat třeba otevřené dveře řidiče, aby ses do auta mohl dostat pro další postup. Během té půl hodiny by měl odběr klesnout na 0,03A. Pokud je vyšší (nad 0,07A), tak zkus vytahovat a zase dávat zpátky pojistky. Ve chvíli, kdy vytáhneš pojistku a odběr klesne, je okruh, který je na tu pojistku připojený, odběratel a vybíjí baterku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Low battery start engine
Zefek to vysvětlil za mě, líp bych to nesvedl. Na starým autě mi to bralo přes 200 mA a po odstranění problému 60 mA. Nebylo to mnoho, ale když si spočítáš ty hodiny co toho proteče nanic. A i to dobíjení si změř, ale na to ti běžný multimetr stačit nebude, myslím A ne V.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
I když pokud má baterka v autě 12,1V ... Tohle vypadá na solidní úbytek. Může to dělat i alternátor, nebo startér a na ty žádné pojistky nejsou. Tam už se prostě musí odpojit kabel. Ale to poznáš, protože by to musel být proud větší než 2A.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Low battery start engine
Na starým autě mi zkratoval dobíjení startér. Kabel vedl z baterie na startér a odtud pokračoval na altík. Při startu tekl proud ke startéru a po naskočení motoru to tím stejným kabelem dobíjelo. Jenže místo aby to dobíjelo, tak mi to vybíjelo baterii a to dost 40A. Naštěstí mám v rodině elektrikáře s letitou praxí a pomocí analogového multimetru z dob Fr.Křižíka jsme na to došli. Pomohlo natáhnout nový samostatný kabel pro dobíjení a odstřihnout starý.
Nechci být rejpal, ale podezření bych měl na tu přestavbu LPG. Bylo to dodatečně montováno, tak kdoví?
Nechci být rejpal, ale podezření bych měl na tu přestavbu LPG. Bylo to dodatečně montováno, tak kdoví?
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: Low battery start engine
Takze prave som to bol premerat presne ako to popisal Zefek. Diky za navod, nie som elektrikar
Takze po odpojeni - cierny na bat cerveny na kabel bol odber 3,5A, ked som manualne zamkol auto a uspali sa vsetky RJ max do 1,5min klesalo to az na 0,03A co je tusim 30mA takze to by malo byt ok. Cca 15min som cakal a odber nestupal, ked som potiahol klucku stuplo na 0,19 a zas pekne kleslo na 0,03A.
Co sa tyka napatia tak po odpojeni z auta mala baterka 11,86V a to som ju vcera nabijal. Akurat po odpojeni sa mi zmazal PP, asponze pisem spotrebu podla celkoveho km...
Zaverom typujem teda laicky na vadny akumulator a budem musiet volat servis. Auto nema rok, az koncom februara.
Takze po odpojeni - cierny na bat cerveny na kabel bol odber 3,5A, ked som manualne zamkol auto a uspali sa vsetky RJ max do 1,5min klesalo to az na 0,03A co je tusim 30mA takze to by malo byt ok. Cca 15min som cakal a odber nestupal, ked som potiahol klucku stuplo na 0,19 a zas pekne kleslo na 0,03A.
Co sa tyka napatia tak po odpojeni z auta mala baterka 11,86V a to som ju vcera nabijal. Akurat po odpojeni sa mi zmazal PP, asponze pisem spotrebu podla celkoveho km...
Zaverom typujem teda laicky na vadny akumulator a budem musiet volat servis. Auto nema rok, az koncom februara.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Low battery start engine
Zdravím páni,
Keď už je reč o baterii tak akurát dnes som menil za novú. Včera auto po 3 štartoch na štvrtý ani ťuk. Všetko parádne svietilo, aj svetlá, rádio, aj centrál fungoval, hláška žiadna že batéria je vybytá. Odťahovka do servisu. Dnes ráno vymenili batériu, urobili diagnostiku - nič nezistili. Pálka za opravu 115€. Auto má rok a pol najazdených 9000 km. Je to normálne že auto v záruke a oni účtuju za batériu a jej výmenu ?
Keď už je reč o baterii tak akurát dnes som menil za novú. Včera auto po 3 štartoch na štvrtý ani ťuk. Všetko parádne svietilo, aj svetlá, rádio, aj centrál fungoval, hláška žiadna že batéria je vybytá. Odťahovka do servisu. Dnes ráno vymenili batériu, urobili diagnostiku - nič nezistili. Pálka za opravu 115€. Auto má rok a pol najazdených 9000 km. Je to normálne že auto v záruke a oni účtuju za batériu a jej výmenu ?
Renault 8 - 1969 -OUT
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: Low battery start engine
Podla mojho nazoru to nie je v poriadku (aj ked je to coraz castejsie povazovane za normalne). Osobne by som im nic neplatil a pohrozil staznostou importerovi alebo obchodnou inspekciou. Auto je predsa v standardnej zaruke ako celok, tj. vratane autobaterie.
Dokonca na originalne autobaterie Renault je zaruka 3 roky (http://www.rpz.cz/renault/servis/servis-5/).
Podla beznych zarucnych podmienok na autobaterie, ktore sa daju najst na webe (napr. http://www.nekvinda-obchod.cz/clanek/12 ... terii.html), by k neuznaniu reklamacie mohlo dojst len v pripade, ze doslo k extremnemu vybitiu baterie (napr. ponechanim rozvietenych svetiel alebo osvetlenia interieru).
Elektronika Fluence ma ale proti tomu ochranu a vsetky spotrebice (vratanie osvetlenia interieru) po case vypina.
Ak mi teda servis tvrdi, ze bola bateria extremne vybita, tak by som po nich hned obratom chcel kontrolu dobijania alternatora (a to fyzickym meranim) a nie len diagnostikou, pretoze chyba dobijania je (okrem vyrobnej vady) snad jedina vec, ktora mohla sposobit smrt autobaterie.
Na druhu stranu, ak ma auto za 1,5 roka najazdenych len 9000km, je mozne, ze sa na nom jazdia kratsie trasy, ma vacsi pocet (studenych) startov, alebo dlhsie stoji na parkovisku v mrazoch, tj. baterka trpi o nieco viac ako ked je auto stale na cestach. Ak auto clovek neodstavi v mrazoch na dlhsie ako mesiac, tak by to ale mala vydrzat!
Kedze 115 EUR nie je maly peniaz, odporucam ziadat po servise vratenie penazi. Pokial sa k tomu nebudu mat, tak kontaktovat priamo importera s podrobnostami o probleme a na konkretny servis sa stazovat. Pokial nezaberie ani to, stale ostava moznost staznosti na obchodnu inspekciu.
Dokonca na originalne autobaterie Renault je zaruka 3 roky (http://www.rpz.cz/renault/servis/servis-5/).
Podla beznych zarucnych podmienok na autobaterie, ktore sa daju najst na webe (napr. http://www.nekvinda-obchod.cz/clanek/12 ... terii.html), by k neuznaniu reklamacie mohlo dojst len v pripade, ze doslo k extremnemu vybitiu baterie (napr. ponechanim rozvietenych svetiel alebo osvetlenia interieru).
Elektronika Fluence ma ale proti tomu ochranu a vsetky spotrebice (vratanie osvetlenia interieru) po case vypina.
Ak mi teda servis tvrdi, ze bola bateria extremne vybita, tak by som po nich hned obratom chcel kontrolu dobijania alternatora (a to fyzickym meranim) a nie len diagnostikou, pretoze chyba dobijania je (okrem vyrobnej vady) snad jedina vec, ktora mohla sposobit smrt autobaterie.
Na druhu stranu, ak ma auto za 1,5 roka najazdenych len 9000km, je mozne, ze sa na nom jazdia kratsie trasy, ma vacsi pocet (studenych) startov, alebo dlhsie stoji na parkovisku v mrazoch, tj. baterka trpi o nieco viac ako ked je auto stale na cestach. Ak auto clovek neodstavi v mrazoch na dlhsie ako mesiac, tak by to ale mala vydrzat!
Kedze 115 EUR nie je maly peniaz, odporucam ziadat po servise vratenie penazi. Pokial sa k tomu nebudu mat, tak kontaktovat priamo importera s podrobnostami o probleme a na konkretny servis sa stazovat. Pokial nezaberie ani to, stale ostava moznost staznosti na obchodnu inspekciu.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
Já myslím, že jakmile jednou zaplatíš, tak už peníze zpátky nedostaneš. Ale mohl bys zkusit napsat importérovi a po prodejci požadovat vyjádření, proč reklamaci zamítl.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Low battery start engine
Mam sa naco tesit teda...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Low battery start engine
Nedalo mi to pokoja, pretože väčšina ľudí mi tvrdila že som urobil kravinu a zaplatil a auto je ako celok ( ako píše kolega hore) v záruke. Lenže volal som priamo Renault Slovensko v Bratislave a tam ma vyviedli z omylu že mi došlo skoro špatne. Náš Renoltik si zmyslel a batériu vyňal spod záruky - pretože bla, bla je to spotrebný material a servis postupoval správne v rámci záruky + k tomu že ak som kupoval auto tak to bolo uvedené aj v kúpnej zmluve ktorú som podpísal. Pani to prirovnala k výfuku, brzdovým doštičkám a pod. Myslím si však naďalej že to je hlúposť a aj samotná batéria mála by mať záruku 2 roky podľa zákona. Dnes mi dali novú a na tej už je záruka 2 roky. Nelogické ale keď aj Renault Slovensko to potvrdiltak stým asi neurobím nič. Dal som tú starú pod nabíjačku, uvidím či je poškodená ako tvrdili (vnútorný skrat) a bude strácať napätie, ale ak nie a stačilo ju nabiť, tak nech im je boh svedok že mi dali novú za 115€ z toho naučtovali 20€ prácu.
Renault 8 - 1969 -OUT
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
Pozor, na tu novou baterku není 2 roky záruka! Pokud není baterka sjednaná na fakturu zvlášť, nebo nejsi u soudu schopný prokázat, že jsi ji chtěl sjednat zvlášť, pak se na baterii záruka nevztahuje a záruka je jen půl roku na práci (nevím, jestli to není 3 měsíce). Aspoň tak je to u nás v ČR.
Spotřební materiál ... právě na ten je záruka dva roky Já si třeba myslím, že výfuk by taky neměl podléhat opotřební. U brzd je to jiná věc, ale u baterky těžko. Měl jsi odmítnout to namontovat, když řekli, že to na záruku neuznají a koupit to jinde.
Spotřební materiál ... právě na ten je záruka dva roky Já si třeba myslím, že výfuk by taky neměl podléhat opotřební. U brzd je to jiná věc, ale u baterky těžko. Měl jsi odmítnout to namontovat, když řekli, že to na záruku neuznají a koupit to jinde.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Low battery start engine
Je fakturovaná zvlášť. Mám faktúru aj kúpny blok o zaplatení na sumu 114,80€ kde z toho je 20€ bez DPH práca. Aj to mi dal frajer zľavu na baterku:D:D Tak som teraz šťastný jak blecha....
Renault 8 - 1969 -OUT
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř zář 01, 2010 21:50
- Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Low battery start engine
Ahojte,
prosim vas o informaciu, ake mate napatie na akumulatore, ked je nastartovany motor a svietia svetla? Mne to ukazuje 13,5 V.
Pytam sa, lebo baterka ma v klude 12,3 V a neviem, ci je to chyba baterky alebo nizkeho dobíjacieho napatia alternatora.
Dakujem.
prosim vas o informaciu, ake mate napatie na akumulatore, ked je nastartovany motor a svietia svetla? Mne to ukazuje 13,5 V.
Pytam sa, lebo baterka ma v klude 12,3 V a neviem, ci je to chyba baterky alebo nizkeho dobíjacieho napatia alternatora.
Dakujem.
Renault Fluence 1,6 16 V, Eclipse
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
Změř napětí přímo na alternátoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř zář 01, 2010 21:50
- Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Low battery start engine
Zefek: ake ma byt napatie na alternatore? Rano po starte ukazuje 14,7 V, po urcitom case klesne na 13,5 V.
Renault Fluence 1,6 16 V, Eclipse
- nechy_
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
- Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK
Re: Low battery start engine
O víkendu když jsem potřeboval zkusit v kabriu jinou baterku,tak jsem s hrůzou zjistil,že ve Fluenci je 50aH baterie.to se té hlášce po tom,když nechám otevřené dveře na zahradě a uklízím v létě,že mě to po hodině napíše start engine,low battery...
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
50Ah stačí, ne?
Pokud ukazuje po startu 14,7V a po čase klesne, tak bych to neřešil. Navíc napětí je v dobrém rozsahu.
Pokud ukazuje po startu 14,7V a po čase klesne, tak bych to neřešil. Navíc napětí je v dobrém rozsahu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- nechy_
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
- Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK
Re: Low battery start engine
zefek: nevím,naposled jsem měl podobnou baterku ve favoritu...A vzhledem k příslušenství,které v autě používám,bych se nedivil,kdyby baterka šla brzo do prčič...a to jsem ještě člověk,co používá minimálně klimatizaci,kdyby tomu bylo naopak,tak to nedá ani rok...
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
Re: Low battery start engine
V MII je u 1,6 motorov od vyroby 47Ah a v pohode, za 7 rokov mi startuje ako nove na brnk
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Low battery start engine
Klimatizace nemá s baterkou co dělat. Po nastartování musí veškerou spotřebu elektrické energie pokrýt alternátor a ještě musí být rezerva na dobití baterky. A skutečně to takhle je.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Low battery start engine
nechy - tak klimatizaci můžeš používat, protože baterka s klimatizací nemá nic společného.
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř zář 01, 2010 21:50
- Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Low battery start engine
Moj Fluence 1,6 z 09/2010 ma 60 Ah bateriu.nechy_ píše:O víkendu když jsem potřeboval zkusit v kabriu jinou baterku,tak jsem s hrůzou zjistil,že ve Fluenci je 50aH baterie.to se té hlášce po tom,když nechám otevřené dveře na zahradě a uklízím v létě,že mě to po hodině napíše start engine,low battery...
Renault Fluence 1,6 16 V, Eclipse
- ivopav
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
- Bydliště: taková dědinka u pohořelic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Low battery start engine
a mě tam daly 72Ah,9/2013
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 26 hostů