200 tisic za fluence ?
Moderátor: Moderators General
200 tisic za fluence ?
Zdravím. Stále se nemohu rozhodnout, jestli jít do Fluence v benzinové verzi, nevýhodu vidím v relativně velké spotřebě (narozdíl od dieslových vozů) i když při mém ročním nájezdu - cca 15t km je to na váhách. Mám možnost koupit tři roky starý Fluence, najeto 80t km, maximální výbava za 199t Kč. Šli byste do toho ?
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Napis blizsie info, motor, vybava, stav, od koho to je. Kde budes jazdit, ake trasy. Teraz je novy Flu v super vybave okolo 12290€ co je cca 320 000CZK. Tak si to vyrataj co sa ti za kolko oplati. Diesel sa oplati na dlhsie trasy a aspon nad 20tis rocne, zvacsa 30 a viac rocne. Inak je to len o komforte kto aky motor preferuje, pretoze pod tie km sa diesel nevyplati. Hlavne ak je uz jazdeny.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: 200 tisic za fluence ?
Motorizace je u benzinu pouze 1.6. 81KW... Takže tohle.
Nevím, zdá se mi 80 tis. najetých km celkem dost. Na nové za 320 opravdu nemám, takže určitě je pro mě výhodnější brát ojeté. Jen nevím, kolik mám očekávat od toho motoru, jaká je jeho životnost, jestli najede 250 nebo 200 tisíc km atd..
Jezdím spíše kratší trasy, denně do práce 20km a zpět. Dlouhé trasy spíš vyjímečně. Ročně to bude kolem těch 15t dohromady.
Nevím, zdá se mi 80 tis. najetých km celkem dost. Na nové za 320 opravdu nemám, takže určitě je pro mě výhodnější brát ojeté. Jen nevím, kolik mám očekávat od toho motoru, jaká je jeho životnost, jestli najede 250 nebo 200 tisíc km atd..
Jezdím spíše kratší trasy, denně do práce 20km a zpět. Dlouhé trasy spíš vyjímečně. Ročně to bude kolem těch 15t dohromady.
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Vybava: 6x airbag, aut. klimatizace, bezklíčové startování a odemykání, el. sklopná zrcátka, manuální převodovka, mlhovky, startování tlačítkem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, abs, esp, navigace, světlý interiér, tempomat atd. atd..septim píše:Napis blizsie info, motor, vybava, stav, od koho to je. Kde budes jazdit, ake trasy. Teraz je novy Flu v super vybave okolo 12290€ co je cca 320 000CZK. Tak si to vyrataj co sa ti za kolko oplati. Diesel sa oplati na dlhsie trasy a aspon nad 20tis rocne, zvacsa 30 a viac rocne. Inak je to len o komforte kto aky motor preferuje, pretoze pod tie km sa diesel nevyplati. Hlavne ak je uz jazdeny.
stav je bezvadny
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Tazko povedat cez net ale vyzera to celkom zaujimavo. Pokial si zmiereny s tym ze je to sedan, nevadi ti kufor, je to to co potrebujes, teda pohodlne auto na cesty, co sa nekradne ale obcas nieco vrzne, pukne (kazde auto ma nieco) tak by si to aj mohol zobrat. Motor na tvoje jezdy je akurat si myslim a ak pojazdis rozumne bude aj dobra spotreba. Miernym stylom sa da jazdit pod 7L co je na velke benzinove auto velmi dobre. To je moj subjektivny nazor. Mam auto len kratko.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: 200 tisic za fluence ?
Spíš si říkám, jestli není 80 t km moc.. Kolik ten motor může vydržet km? 200t ?septim píše:Tazko povedat cez net ale vyzera to celkom zaujimavo. Pokial si zmiereny s tym ze je to sedan, nevadi ti kufor, je to to co potrebujes, teda pohodlne auto na cesty, co sa nekradne ale obcas nieco vrzne, pukne (kazde auto ma nieco) tak by si to aj mohol zobrat. Motor na tvoje jezdy je akurat si myslim a ak pojazdis rozumne bude aj dobra spotreba. Miernym stylom sa da jazdit pod 7L co je na velke benzinove auto velmi dobre. To je moj subjektivny nazor. Mam auto len kratko.
Auto mi vyhovuje.. Většinu cest jezdím mimo město okrsky, sedan je taky vyhovující..
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Pokud budeš měnit olej co 15.000km/rok, tak ten motor vydrží strašně moc. To ti spíš odejdou nějaký čidla, cívky a podobný hejblátka, ale mechanicky chybu nemá, až na přesuvník. Rozhodně míň problematický než diesel. S benzínem ti to bude chodit kolem 6-ti litrů.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: 200 tisic za fluence ?
nevidim dovod precoby ti motornevydrzal aj 500.000km ked sa on dobre staras. Casy s120 su uz prec.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: 200 tisic za fluence ?
Motor vydrží naprosto v pohodě. 200tis km dala i felda bez ztráty kytičky. Jen ta cena mi přijde drobátko vyšší. Ale pokud to vyhovuje tak není co řešit.
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet
Megane kabriolet
Re: 200 tisic za fluence ?
200 000 Kč (7800 Eur) je na to auto uplne normálna (ba dovolím si tvrdiť na výbavu až dobrá cena).
Pokial je to Fullka (xenony, šíber a pod) ako píše tak tie sa ako nové pohybovali okolo 16 000 Eur.
Čo sa týka motorizacie....1,6 16v K4M sa používa už od roku 2001 tušim takže motor spolahlivý určite je , lebo zahrňa najširšie portfolio atmosferickych motorv. Achylovou patou tohoto motoru býva ale presuvník o ktorom dočitaš na fore viac. (to nech ta ale od kúpi neodradí, lebo pri týchto novších modeloch to už nebýva takym pravidlom ako pri presuvnikoch Delphi 1 a 2 generacie).
Pri najazde 15 tkm by som určite volil benzin a to z dôvodu- Nízky ročny najazd, nižšie servisne vydavky, jednoduchšia konštrukcia (menšia pravdepodobnosť poruchy), Motor nema FAP filter ktorého výmena sa pohybuje od 1000 Eur vyššie a jedneho dňa odíde na každom dízli, jazdený Diesel si ovela viac pamäta predchadzajuceho majitela....tým mam na mysli že pokial to auto neikto zanedbal, nedochladzoval turbo, jazdil kratke trasy pri ktorych nedoslo k regeneracii FAP filtra tak si priprav dukáty Pri lahkej nohe sa da na tom aute v benzinovom prevedení spraviť v lete krásnych 6,9 ltr/100 - moja skusenosť
Ročníky 2009,10 si dovlím tvrdiť že sa najviac oplatili kupova´t kvoli pomeru cena/vybava..... Technofeel a novy model po FL je o dosť vecí v "základe" ukráteny.
Ja sa na mojom blížim pomaličky k 50 000 km......servisny interval som si skrátil na každych 15 000 km (jeden z dovodov je aj spomínana prevencia voči opotrebeniu presuvníka) a s jazdnými vlastnosťami som a motorickosťou som nesmierne spoko.
V spomínanej vybave píšeš že maš GPS takže predpokladám že tam bude aj audio od ARKAMYSu s 3D Soundom ktorý ma v serii 8 reprakov a nádherny zvuk (takisto USB vstup a pod)
To auto ma svoje kozmeticke vady ako dnes každe druhé....praskanie kože/nky na volante, saltpake a sedadle, takisto vrzganie palubovky a madiel dverí, vytláčanie tlmiacej/odhlučovaciej peny medzi palubovkou a čelnym sklom.
Jak som sa už ale vela krat vyjadril ide len o kozmeticke vady a ak by toto mali byť najväčšie vady auta tak sa smejem a utekam do renaultu pre ďalšie
Pokial je to Fullka (xenony, šíber a pod) ako píše tak tie sa ako nové pohybovali okolo 16 000 Eur.
Čo sa týka motorizacie....1,6 16v K4M sa používa už od roku 2001 tušim takže motor spolahlivý určite je , lebo zahrňa najširšie portfolio atmosferickych motorv. Achylovou patou tohoto motoru býva ale presuvník o ktorom dočitaš na fore viac. (to nech ta ale od kúpi neodradí, lebo pri týchto novších modeloch to už nebýva takym pravidlom ako pri presuvnikoch Delphi 1 a 2 generacie).
Pri najazde 15 tkm by som určite volil benzin a to z dôvodu- Nízky ročny najazd, nižšie servisne vydavky, jednoduchšia konštrukcia (menšia pravdepodobnosť poruchy), Motor nema FAP filter ktorého výmena sa pohybuje od 1000 Eur vyššie a jedneho dňa odíde na každom dízli, jazdený Diesel si ovela viac pamäta predchadzajuceho majitela....tým mam na mysli že pokial to auto neikto zanedbal, nedochladzoval turbo, jazdil kratke trasy pri ktorych nedoslo k regeneracii FAP filtra tak si priprav dukáty Pri lahkej nohe sa da na tom aute v benzinovom prevedení spraviť v lete krásnych 6,9 ltr/100 - moja skusenosť
Ročníky 2009,10 si dovlím tvrdiť že sa najviac oplatili kupova´t kvoli pomeru cena/vybava..... Technofeel a novy model po FL je o dosť vecí v "základe" ukráteny.
Ja sa na mojom blížim pomaličky k 50 000 km......servisny interval som si skrátil na každych 15 000 km (jeden z dovodov je aj spomínana prevencia voči opotrebeniu presuvníka) a s jazdnými vlastnosťami som a motorickosťou som nesmierne spoko.
V spomínanej vybave píšeš že maš GPS takže predpokladám že tam bude aj audio od ARKAMYSu s 3D Soundom ktorý ma v serii 8 reprakov a nádherny zvuk (takisto USB vstup a pod)
To auto ma svoje kozmeticke vady ako dnes každe druhé....praskanie kože/nky na volante, saltpake a sedadle, takisto vrzganie palubovky a madiel dverí, vytláčanie tlmiacej/odhlučovaciej peny medzi palubovkou a čelnym sklom.
Jak som sa už ale vela krat vyjadril ide len o kozmeticke vady a ak by toto mali byť najväčšie vady auta tak sa smejem a utekam do renaultu pre ďalšie
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: 200 tisic za fluence ?
Hounddog píše:200 000 Kč (7800 Eur) je na to auto uplne normálna (ba dovolím si tvrdiť na výbavu až dobrá cena).
Pokial je to Fullka (xenony, šíber a pod) ako píše tak tie sa ako nové pohybovali okolo 16 000 Eur.
Čo sa týka motorizacie....1,6 16v K4M sa používa už od roku 2001 tušim takže motor spolahlivý určite je , lebo zahrňa najširšie portfolio atmosferickych motorv. Achylovou patou tohoto motoru býva ale presuvník o ktorom dočitaš na fore viac. (to nech ta ale od kúpi neodradí, lebo pri týchto novších modeloch to už nebýva takym pravidlom ako pri presuvnikoch Delphi 1 a 2 generacie).
Pri najazde 15 tkm by som určite volil benzin a to z dôvodu- Nízky ročny najazd, nižšie servisne vydavky, jednoduchšia konštrukcia (menšia pravdepodobnosť poruchy), Motor nema FAP filter ktorého výmena sa pohybuje od 1000 Eur vyššie a jedneho dňa odíde na každom dízli, jazdený Diesel si ovela viac pamäta predchadzajuceho majitela....tým mam na mysli že pokial to auto neikto zanedbal, nedochladzoval turbo, jazdil kratke trasy pri ktorych nedoslo k regeneracii FAP filtra tak si priprav dukáty Pri lahkej nohe sa da na tom aute v benzinovom prevedení spraviť v lete krásnych 6,9 ltr/100 - moja skusenosť
Ročníky 2009,10 si dovlím tvrdiť že sa najviac oplatili kupova´t kvoli pomeru cena/vybava..... Technofeel a novy model po FL je o dosť vecí v "základe" ukráteny.
Ja sa na mojom blížim pomaličky k 50 000 km......servisny interval som si skrátil na každych 15 000 km (jeden z dovodov je aj spomínana prevencia voči opotrebeniu presuvníka) a s jazdnými vlastnosťami som a motorickosťou som nesmierne spoko.
V spomínanej vybave píšeš že maš GPS takže predpokladám že tam bude aj audio od ARKAMYSu s 3D Soundom ktorý ma v serii 8 reprakov a nádherny zvuk (takisto USB vstup a pod)
To auto ma svoje kozmeticke vady ako dnes každe druhé....praskanie kože/nky na volante, saltpake a sedadle, takisto vrzganie palubovky a madiel dverí, vytláčanie tlmiacej/odhlučovaciej peny medzi palubovkou a čelnym sklom.
Jak som sa už ale vela krat vyjadril ide len o kozmeticke vady a ak by toto mali byť najväčšie vady auta tak sa smejem a utekam do renaultu pre ďalšie
Díky za vyčerpávající odpověď. Rok výroby auta je 2010.. Xenony, šíbr, 8 repraku, ani usb neni v teto vybave.. Nejspis to bude teda druha nejvyssi (v tom pripade se divim tomu, ze tam je navigace).
Ale i tak si myslím, že bych ho mohl vzít. Navíc je v krásné bílé barvě
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
motorol píše:Motor vydrží naprosto v pohodě. 200tis km dala i felda bez ztráty kytičky. Jen ta cena mi přijde drobátko vyšší. Ale pokud to vyhovuje tak není co řešit.
Co se týče bazarů, tak jedna z nejlevnějších cen, např. fluence v podobné výbavě (bez navigace) s najetými 15.000 starý rok stojí 244 t...
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Aha, tak to bude predpokladam Exception ako mam ja + doplatok za Carminat. (mam pocit že asi najčastejšie kupovana zostava)
Pokial je farba interieru béžová (teda ten svetlejší) tak to je Privilege
Pokial je farba interieru béžová (teda ten svetlejší) tak to je Privilege
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- grifith
- Starting member
- Příspěvky: 87
- Registrován: sob úno 11, 2012 13:21
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200 tisic za fluence ?
Zdravím, skoro nepochybuji o tom, že se jedná o toto : http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Auto vypadá hezky, za tu cenu si myslím lze doporučit, zajeď si do nějakého Renaultu, kde ti jej mohou proklepnout a můžeš si nechat vyjet "servisku". Těch kilometrů bych se nebál, co to je 80 tisíc? Nic, podívej se na MII, kde se tyto motory prodávají minimálně s jednou takovým nájezdem a i ty rozhodně nebudou dělat problémy. Nemá se tam prakticky co výrazného, kromě přesuvníku, pokazit. Jen se připrav, že za tok až dva by se měly měnit rozvody. A když je preventivně vyměníš už teď, taky se nic nestane...
Auto vypadá hezky, za tu cenu si myslím lze doporučit, zajeď si do nějakého Renaultu, kde ti jej mohou proklepnout a můžeš si nechat vyjet "servisku". Těch kilometrů bych se nebál, co to je 80 tisíc? Nic, podívej se na MII, kde se tyto motory prodávají minimálně s jednou takovým nájezdem a i ty rozhodně nebudou dělat problémy. Nemá se tam prakticky co výrazného, kromě přesuvníku, pokazit. Jen se připrav, že za tok až dva by se měly měnit rozvody. A když je preventivně vyměníš už teď, taky se nic nestane...
Naposledy upravil(a) grifith dne úte dub 30, 2013 15:21, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence 1.6 16v Advantage, r.v. 2012
Spotřeba RENAULT Fluence 1.6 16V 81 kW / 110 HP
Spotřeba RENAULT Fluence 1.6 16V 81 kW / 110 HP
Re: 200 tisic za fluence ?
na tu kilometráž ma ten svetlý interier v krásnom stave
A ak to je on tak sa to za tu cenu važne oplatí
A ak to je on tak sa to za tu cenu važne oplatí
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200 tisic za fluence ?
Tu su Flu odobrate v leasingu:
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/903
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/902
http://www.unicreditleasing.sk/opencms/ ... /For_sale/
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/903
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/902
http://www.unicreditleasing.sk/opencms/ ... /For_sale/
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: 200 tisic za fluence ?
Je to nejvyšší výbava Privileg, ale i do této výbavy se za xenony, šíbr a pod doplácelo tudíž je automaticky Privileg nemusí mít.bobss píše:[Xenony, šíbr, 8 repraku, ani usb neni v teto vybave.. Nejspis to bude teda druha nejvyssi (v tom pripade se divim tomu, ze tam je navigace).
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
Re: 200 tisic za fluence ?
To je jak AAA - jedny fotky pro dvě auta...elda píše:Tu su Flu odobrate v leasingu:
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/903
http://109.74.145.65/UniCreditLeasing/s ... detail/902
Těžko říct, já FLU nemám, ostatní ano. Ale za 200 000 Kč je větší výběr z více vozů, pokud věříš historii (jakože u FLU se věřit dá, bo si ho nekupují ti co jezdí 50 000 km za rok, bo když můžou financovat takýto nájezd, mají i na dražší vůz).bobss píše:Šli byste do toho ?
Já měl původně v plánu objednat dalšího Focuse za nějakých 180 000 Kč, r.v. cca 2007,8 do 100 000 tis. km. Díval jsem se také na nabídky kombálů v novotě (i30,ceed, megane), ale bohužel v holotě vyšly dráž v benzínu, než objednaná Fluence v naftě. Pak jsem sednul v salonu do FLU a láska na první pohled , kombík netřeba.
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: 200 tisic za fluence ?
Přesně tak.. je to on..
Spíš mi jde o to, že v době kdy ho budu chít třeba prodat bude mít kolem 200t najetých km, takže cena bude někde hodně dole už Ale asi je blbost teď řešit to, kdy ho budu chít prodat a za kolik...
Serviska k tomu je.. ale vin kód bych si asi měl nechat prověřit. O přesuvníku tu píšou všichni (kolik cca stojí oprava?)
Spíš mi jde o to, že v době kdy ho budu chít třeba prodat bude mít kolem 200t najetých km, takže cena bude někde hodně dole už Ale asi je blbost teď řešit to, kdy ho budu chít prodat a za kolik...
Serviska k tomu je.. ale vin kód bych si asi měl nechat prověřit. O přesuvníku tu píšou všichni (kolik cca stojí oprava?)
grifith píše:Zdravím, skoro nepochybuji o tom, že se jedná o toto : http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Auto vypadá hezky, za tu cenu si myslím lze doporučit, zajeď si do nějakého Renaultu, kde ti jej mohou proklepnout a můžeš si nechat vyjet "servisku". Těch kilometrů bych se nebál, co to je 80 tisíc? Nic, podívej se na MII, kde se tyto motory prodávají minimálně s jednou takovým nájezdem a i ty rozhodně nebudou dělat problémy. Nemá se tam prakticky co výrazného, kromě přesuvníku, pokazit. Jen se připrav, že za tok až dva by se měly měnit rozvody. A když je preventivně vyměníš už teď, taky se nic nestane...
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Je to on, ano..Hounddog píše:na tu kilometráž ma ten svetlý interier v krásnom stave
A ak to je on tak sa to za tu cenu važne oplatí
Na fotkách ano, uvidíme jak vypadá naživo.. Bohužel to mám do toho bazaru přes celou republiku Takže jet se tam jenom tak podívat je blbost, když už tam pojedu, tak s penězi.. Proto se tak dlouho rozhoduji.
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: 200 tisic za fluence ?
no když si dáš tipcars, tak tam máš levnější Fluence a i s nižšími kilometry, třeba ve střední výbavě s 26.000 km za 205.000
Re: 200 tisic za fluence ?
Apropo k cene jazdenky....... Nenarážam teraz na tvoj komentár ale strašne sa mi páči keď mi niekto povie kúp si niečo od VW to si drži krásne cenu, 10 ročné predaš za 7 000 Eur. Renault predaš len za 4 000. treba trošku pozriet aj na nadobudaciu cenu auta. Renault bude mať po 10 rokoch jasne že cenu jazdenky minimalnu lebo su tie auta v danom segmente jedny z najlacnejších.bobss píše:Přesně tak.. je to on..
Spíš mi jde o to, že v době kdy ho budu chít třeba prodat bude mít kolem 200t najetých km, takže cena bude někde hodně dole už Ale asi je blbost teď řešit to, kdy ho budu chít prodat a za kolik...
Serviska k tomu je.. ale vin kód bych si asi měl nechat prověřit. O přesuvníku tu píšou všichni (kolik cca stojí oprava?)
čo sa týka presuvníku tak samotny presuvnik stojí cca 200 Eur + robota. V autorizovanom servise ti ale chcu ešte k tomu spraviť aj rozvody a pod. Niekde som čital (len tak matne si spomínam) že išlo o nejakych 1100 Eur v autorizovanom servise
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: 200 tisic za fluence ?
Tak to není zas tak levná záležitost
No jo, řekl bych, že cenu si drží víceméně všechy diesly.. i když.. třeba jejich obliba časem poklesne..
No jo, řekl bych, že cenu si drží víceméně všechy diesly.. i když.. třeba jejich obliba časem poklesne..
Hounddog píše:Apropo k cene jazdenky....... Nenarážam teraz na tvoj komentár ale strašne sa mi páči keď mi niekto povie kúp si niečo od VW to si drži krásne cenu, 10 ročné predaš za 7 000 Eur. Renault predaš len za 4 000. treba trošku pozriet aj na nadobudaciu cenu auta. Renault bude mať po 10 rokoch jasne že cenu jazdenky minimalnu lebo su tie auta v danom segmente jedny z najlacnejších.bobss píše:Přesně tak.. je to on..
Spíš mi jde o to, že v době kdy ho budu chít třeba prodat bude mít kolem 200t najetých km, takže cena bude někde hodně dole už Ale asi je blbost teď řešit to, kdy ho budu chít prodat a za kolik...
Serviska k tomu je.. ale vin kód bych si asi měl nechat prověřit. O přesuvníku tu píšou všichni (kolik cca stojí oprava?)
čo sa týka presuvníku tak samotny presuvnik stojí cca 200 Eur + robota. V autorizovanom servise ti ale chcu ešte k tomu spraviť aj rozvody a pod. Niekde som čital (len tak matne si spomínam) že išlo o nejakych 1100 Eur v autorizovanom servise
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
Vím, vím.. ale když už, tak bych chtěl digi klimatizaci a ty chromované kliky taky více přitahují
Homelessbar píše:no když si dáš tipcars, tak tam máš levnější Fluence a i s nižšími kilometry, třeba ve střední výbavě s 26.000 km za 205.000
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: 200 tisic za fluence ?
to je špecificke......Megane 1.5 Dci ktory mal nadobudaciu hodnotu v 2006om 15 000 Eur dnes kupiš v pohode za 5000-6000 Eur. Cena je o nieco malinko vyssia ako pri benzinovych motoroch.
Ono ten rpesuvnik lacný neni, to netvrdím ale zas si nemysli že to budeš meniť každe dva roky.
čo si matne spomínam tak tu na fóre nam to na FLU tušim odišlo maximalne jednému či dvom.
Ono ten rpesuvnik lacný neni, to netvrdím ale zas si nemysli že to budeš meniť každe dva roky.
čo si matne spomínam tak tu na fóre nam to na FLU tušim odišlo maximalne jednému či dvom.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů