Fluence GT
Moderátor: Moderators General
Fluence GT
Preco Renault v Europe neponukol aj tuto motorizaciu? Fluence GT 2.0 benzin 180 koni z 0-100 za 8s http://www.youtube.com/watch?v=XiXIyu76v28
Re: Fluence GT
Je s CVT prevodovkou ponukany v okolí a to by u nas nepreslo.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Fluence GT
tento je manual 6 kvalt http://www.youtube.com/watch?v=avrct9U5JOo
Re: Fluence GT
Protože by to nikdo v Evropě nekoupil. Fluence je relativně laciný, rodinný ,slušně vybavený sedan ,který většina lidí kupuje s cenovkou kolem 350 000.oriesok1 píše:Preco Renault v Europe neponukol aj tuto motorizaciu? Fluence GT 2.0 benzin 180 koni z 0-100 za 8s http://www.youtube.com/watch?v=XiXIyu76v28
S 2,0 turbo benzínem a s výbavou by stál moc,moc.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Fluence GT
Ja by som bral presne tuto farbu aj vybavu http://www.youtube.com/watch?v=G7_iOJYvW8I len aka by bola cena u nas
Re: Fluence GT
Presne ako spomenul Novotka.
Pozri sa napriklad.....Ja som svojho času chcel kupit Fluence 2,0 16V ale este u nas nebol tak som isiel do 1,6 16V.
Niekde som minule cital ze spomedzi vsetkych predanych Fluencov (Na ceskom trhu) bolo 68% týchto aut vybavených zakladnou 1,6 kou, cca 30% 1.5 Dci.
Takže len samotnu atmosfericku 2,0 takmer nikto nekupil, nie ešte 2,0 T.
Ja osobne viem len o jednom čo ma pod kapotou 2,0 ....a tu na fore tušim ani nikto s týmto motorom neni
Pozri sa napriklad.....Ja som svojho času chcel kupit Fluence 2,0 16V ale este u nas nebol tak som isiel do 1,6 16V.
Niekde som minule cital ze spomedzi vsetkych predanych Fluencov (Na ceskom trhu) bolo 68% týchto aut vybavených zakladnou 1,6 kou, cca 30% 1.5 Dci.
Takže len samotnu atmosfericku 2,0 takmer nikto nekupil, nie ešte 2,0 T.
Ja osobne viem len o jednom čo ma pod kapotou 2,0 ....a tu na fore tušim ani nikto s týmto motorom neni
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Fluence GT
To je síce pravda, ale myslím že by bol rozdiel keď ide o obyčajný fluence s 2.0 V16, ktorá je už celkom staršia a aj dosť papá. A GT verzia, ktorá má lepšie brzdy,tuhší podvozok a celkovo inú geometriu. Prirovnal by som to k Ceed GT.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Fluence GT
A kolko by stal turecky low cost Fluence turbo s makkou karoseriou? Kazdy novinar by to skritizoval a predajnost by nesplatila vyvoj modelu...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Fluence GT
Tak, ale keďže sa inde predáva, alebo je ponúkaný tak vývoj už prebehol. Nikto z nás nevie ako jazdí, a čo na ňom zlepšili, no všetci dobre vieme, že ak Renault spraví športové auto, tak je to naozaj dobré auto.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Fluence GT
Motor TCe 180 pri Megane/Fluence GT je motor F4R (daval sa aj do lagun, scenicov a pod)...teda taky isty ako pri Fluence 2,0 16v.erik131 píše:To je síce pravda, ale myslím že by bol rozdiel keď ide o obyčajný fluence s 2.0 V16, ktorá je už celkom staršia a aj dosť papá. A GT verzia, ktorá má lepšie brzdy,tuhší podvozok a celkovo inú geometriu. Prirovnal by som to k Ceed GT.
Len je rozdiel ten že pri Megane Gt je preplňovana turboduchadlom.
Takže spotreba u atmosferickeho motoru určite nemože byť nižšia.
Som si takmer isty že vačšiu spotrebu vykazuje motor Tce
To auto je proeste pre naš trh nerentabilne....nie je homologovane na naše cesty.
Tych par ludí ktory budu chceť športovy renault tak si kupia Megane GT alebo RS265 ktory je na svete braný ako najlepší Hothatch.
Určite by som nechcel športovy velky, nemotorny sedan. Toto auto ma plniť uplne inu funkciu a som prekvapený prečo vobec niečo ako Fluence GT vzniklo.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů