Spotreba (1,6 81kW)
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
I u standardního zapojení filtru a okruhu sání se bez problémů dostaneš na 90°C v sání. To čidlo, které snímá teplotu nasávaného vzduchu je totiž krásně přímo před chladičem
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
A na co je inak motoru potrebny udaj o teplote nasavaneho vzduchu? Podla toho RJ koriguje co vlastne? Ved otacky volnobehu urcuje z teploty vody a potom lambdy. Tak na co je mu teplota vzduchu? Ja viem ze tato otazka spada do standardnych procesov spalovacich motorov obecne...ale nechce sa mi googlit
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Při volnoběhu je signál lambdy pouze kontrolní, řj podle toho nic neřídí. Volnoběh jede podle mapy volnoběhu. Je to vidět i na změně frekvence lambdy.
Studený vzduch je hustější, takže obsahuje více molekul kyslíku, teplejší je řidší, takže molekul kyslíku je méně ve stejném objemu. To znamená, že u horkého vzduchu do motoru dostaneš méně kyslíku a můžeš tak dávkovat méně paliva. U studeného vzduchu je to naopak.
Studený vzduch je hustější, takže obsahuje více molekul kyslíku, teplejší je řidší, takže molekul kyslíku je méně ve stejném objemu. To znamená, že u horkého vzduchu do motoru dostaneš méně kyslíku a můžeš tak dávkovat méně paliva. U studeného vzduchu je to naopak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Zaujimave. Takze cim chladnejsi vzduch, tym strieka viac paliva, auto je teoreticky trochu "zivsie", ale zase viac zere?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Hlavně to asi platí při plném plynu, jinak je motor škrcený. A ten rozdíl bude úplně minimální.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ano mozes, ale vykon bude mensi.Zefek píše: u horkého vzduchu do motoru dostaneš méně kyslíku a můžeš tak dávkovat méně paliva.
Podstata mensieho mnozstva kysliku je vo vybusnosti zmesi. Viac kysliku, viac vybusnosti. Pri diesloch, aby nestracali dych sa zvykne montovat intercooler, ktory vzduch pri vstupe dp motora ochladzuje.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Dobre a co sa potom stane na benzine, ked cidlo tepl.vzduchu vytiahnem, dieru zaslepim a cidlo vyvediem na drate az na prednu mriezku auta, aby si myselo ze tepota vzduchu je taka ako okolia? Zaroven bude cidlo este aj ochladzovane prudom vzduchu za jazdy, takze RJ si bude mysliet ze tepota vzduchu je 25 stupnov v lete....bude teda automaticky davat viac paliva a motor bude zivsi?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Jo, asi to tak bude, ale myslím, že ten rozdíl fakt nepoznáš. Mimo to, za jízdy ta teplota vzduchu je +- jako teplota okolí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
tak treba dat cidlo do prenosnej chladnicky
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Teplotu nasavaneho vzduchu vyhodnocuje RJ a podla toho davkuje palivo, samozrejme nie len na zaklade tejto veliciny, ale aj z lambda sondy a pod.
Ak by si dal cidlo do prenosnej chladnicky, tak moj nazor je ze to postrehnes na volnobehu, inak asi nie.
Ak by si dal cidlo do prenosnej chladnicky, tak moj nazor je ze to postrehnes na volnobehu, inak asi nie.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
A když si pořídíš autochladničku a čidlo dáš do ní tak bude výkon srovnatalný s Lamborghini.Rado77 píše:Dobre a co sa potom stane na benzine, ked cidlo tepl.vzduchu vytiahnem, dieru zaslepim a cidlo vyvediem na drate az na prednu mriezku auta, aby si myselo ze tepota vzduchu je taka ako okolia? Zaroven bude cidlo este aj ochladzovane prudom vzduchu za jazdy, takze RJ si bude mysliet ze tepota vzduchu je 25 stupnov v lete....bude teda automaticky davat viac paliva a motor bude zivsi?
Proboha proč sis pořídil takovou lemru když chceš hlavně výkon.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Několik lidí mělo v jednu chvilku stejný nápad,takže na tom něco asi bude.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Pytal som sa iba teoreticky, lebo ma vec okolo fungovania motorov zaujima vseobecneNovotka píše:Proboha proč sis pořídil takovou lemru když chceš hlavně výkon
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Rado, takze ostava zohnat 2.0TCe a prehodit to
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ked uz by som chcel vykon, urcite aspon V6 No ale uz som zenaty, takze staci aj Flu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- nechy_
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
- Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Cesta minulý týden HavlBrod-Tábor-Chrudim celkem svižně na to,že to jsou jen okresky a vesnice.Je vidět,že na BA ten Fluence umí jezdit vcelku úsporně.Na LPG by mě to ukazovalo kolem 8l a real by byl kolem 9l.
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Okresky a prejadz dediniek sú super tento motor. Tu mám 5,4 pri bodobnom štýle: https://www.youtube.com/watch?v=9QOAX_a-Sbw . Len do mesta a na diaľnice to nie je najlepšie. Určite na LPG tú istu trasu by si jazdil za 9L? prečo?
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- nechy_
- Starting member
- Příspěvky: 99
- Registrován: sob pro 29, 2012 20:21
- Bydliště: Pendluji mezi Pce a HK
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Prečo nevím,pač v jiných autech byl rozdíl cca 1-1,5l mezi BA a LPG. A to například před Fluencem jsem měl Astru G s 1,6 16v a velmi podobný systém LPG jako ve Fluenci.
Ale tuhle trasu jezdím cca 1x měsíčně,tak přehled mám a jezdím skoro vždycky stejně...
Ale tuhle trasu jezdím cca 1x měsíčně,tak přehled mám a jezdím skoro vždycky stejně...
Fluence 1.6 81 kW Šedá Cassiopee KNG Techno feel verze vyroba 3Q/2012
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
LPG sekvence Tartarini,Flashlube.Onboard kamera DOD GS600,GS3000 a GS9000
A nějaká zákl.výbava proti měření.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Tak, snažil jsem se snížit spotřebu, jak se jen dalo a postupoval podle příspěvků i návrhů výše.... Z auta jsem odstranil vše přebytečné a tím snížil hmotnost na maximum.
http://trochumimo.cz/wp-content/uploads ... tta-02.jpg
Spotřeba se fakt dramaticky snížila. Ale na druhou stranu se to strašně špatně řídí a musím vám říct, ten komfort také nic moc!
http://trochumimo.cz/wp-content/uploads ... tta-02.jpg
Spotřeba se fakt dramaticky snížila. Ale na druhou stranu se to strašně špatně řídí a musím vám říct, ten komfort také nic moc!
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
U mne je průměrná spotřeba de facto od počátku 7,3-7,5 l/100 km. Je ale pravda, že jezdím podle předpisů a po dálnici mi většinou (a kromě Německa) stačí tachometrových 116 km/h. Dálnice:okresky:město 50:25:25.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Tak som bol cez vikend v rakusku. Plne auto 4+1dieta, plny kufor. Ponahlal som sa. Celu cestu tempomat 130-140km/h, spotreba vysla 10,83L LPG, cesta spat tak isto + ranna zapcha do ba cca 2,5hod, spotreba 8,5L, ale myslim si ze na pumpe natankovalo malo. V kazdom pripade jazda okolo 140 je na hrane motor, vysoky hluk a spotreba stale nad 10-11L, vykonova rezerva ziadna. Tento motor proste nie je na dialnice a ak tak do 110 -120kmh je prijatelna spotreba.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ja jazdím dialnice iba občas, ale keď tak je to s plným autom: 2 dosp. a 2 deti + plný kufor.
Mám skoro vždy nastavený tempomat na 138km/h a spotreba tak 8,1-8,75 l/100km benzínu (viď odkazy na meranie spotreby v podpise, na sprit monitor stranke je lepšie vidieť kde bola čistá diaľnica), nie je to bohviečo, ale zas ani mimoriadne hrozné nie
Mám skoro vždy nastavený tempomat na 138km/h a spotreba tak 8,1-8,75 l/100km benzínu (viď odkazy na meranie spotreby v podpise, na sprit monitor stranke je lepšie vidieť kde bola čistá diaľnica), nie je to bohviečo, ale zas ani mimoriadne hrozné nie
Re: Spotreba (1,6 81kW)
septim: a nieje problem chybajucej vykonovej rezervy v LPG ? ja som veru mal pocit, ce prave vdaka vysokom otackam sa auto do cca 170 spravalo prekvapivo svizne, teda moj byvaly MII 1.6
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Spotreba (1,6 81kW)
přesně tak, u mě taky motor do 170 dobře táhneMiro_ba píše:septim: a nieje problem chybajucej vykonovej rezervy v LPG ? ja som veru mal pocit, ce prave vdaka vysokom otackam sa auto do cca 170 spravalo prekvapivo svizne, teda moj byvaly MII 1.6
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Vykonovy rozdiel BA - LPG necitit. Pozor ja som pisal cestu do Alp a plne auto. Nie po rovine. Tam sa to gulalo v pohode aj 150, ale ten hukot... no v At je plno radarov tak sa nepretekam.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů