Spotreba (1,6 81kW)
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Spotreba (1,6 81kW)
tak Zefek mě dostává - nejdříve, že olej v převodovce se vlastně používá na chlazení převodovky a teď, začíná osobní auta s benzínovým motorem srovnávat s náklaďáky, kdy tahače mají maximální výkon při 1.400 otáčkách a že je vlastně normální a to nejlepší jezdit s autem okolo 1.500 otáček.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Z fyzikálního pohledu je výkon práce, takže výkon roste s otáčkama. To ti řekne každý, kdo má v deváté třídě z fyziky trojku a lepší známku. Možná jsi chtěl napsat, že při 1400 otáčkách mají maximální kroutící moment. Ale to mají některé motory v osobácích taky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
A o tom niekto pochybuje?.....to je snad logicke.Hounddog píše:Celá asistencia odporučeného rychlostneho stupna vam dokaže palivo usporit....Ale vobec neberie ohlad na motor !!! Jak povedal jeden písalek to auto-moto "Na môj vkus je to daleko za hranicou bezpecnosti v tom negativnom význame najmä pokial sa rozbiehate na križovatke, je dobre to využivať len pri ustalenej jazde."
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Podívejme se na to jinak. Motor se opotřebovává tím, jak tam běhají ty písty ve válcích a jak se točí všechna ta kolečka, že ano? A při vyšších otáčkách ty písty běhají rychleji tudíž najezdí v těch válcích větší dráhu a kolečka se taky točí rychleji, takže dochází k rychlejšímu opotřebení, to je snad logické. A teď si představme hypoteticky, že by auta měla, stejně jako mají počítadlo ujetých kilometrů, počítadlo kolik motor natočil otáček.
Takže by byla hypoteticky dvě auta se 100 000 najetých kilometrů, ale jedno z těch aut by mělo natočeno dvojnásobek otáček, protože by jeho řidič vytáčel motor do vyšších otáček, protože si myslí, že to tak je správně. Vlastně by to teoreticky odpovídalo najetým 200 000km. A teď by jste si v bazaru měli vybrat z těchto dvou aut, které by jste si vybrali??
Takže by byla hypoteticky dvě auta se 100 000 najetých kilometrů, ale jedno z těch aut by mělo natočeno dvojnásobek otáček, protože by jeho řidič vytáčel motor do vyšších otáček, protože si myslí, že to tak je správně. Vlastně by to teoreticky odpovídalo najetým 200 000km. A teď by jste si v bazaru měli vybrat z těchto dvou aut, které by jste si vybrali??
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Confort http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/9795.png[/img]
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Určitě né to,které by jezdilo 100000 km při 1600 otáčkách a nebyl to nafťák.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Bigbyk, Zefek
tiez zdielam vas nazor a to je vyuzivat otacky motora tam kde sa to oplati.
Nie je problem vidiet v inzeratoch benzinove auta, ktore maju 200.000km co maju vylagrovane motory a olej zeru s benzinom v pomere 2:1...je kazdemu jasne, ze to auto nikto nesetril a tlacil na plyn kde sa dalo....a dan za tazku nohu na plyne je vylagrovany motor (o inych castiach auta sa nevyjadrujem) A potom su aj take auta, ktore maju 200.000km a oleja zeru minimum a o GO dotycny majitel ani nepremysla....a teraz je tu otazka....CIM TO ASI BUDE ?
tiez zdielam vas nazor a to je vyuzivat otacky motora tam kde sa to oplati.
Nie je problem vidiet v inzeratoch benzinove auta, ktore maju 200.000km co maju vylagrovane motory a olej zeru s benzinom v pomere 2:1...je kazdemu jasne, ze to auto nikto nesetril a tlacil na plyn kde sa dalo....a dan za tazku nohu na plyne je vylagrovany motor (o inych castiach auta sa nevyjadrujem) A potom su aj take auta, ktore maju 200.000km a oleja zeru minimum a o GO dotycny majitel ani nepremysla....a teraz je tu otazka....CIM TO ASI BUDE ?
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
K tématu uvádím: 6.9 teď v zimě.
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Dneska cesta Varnsdorf - Liberec - Varnsdorf, ve dvou lidech, normální jízda. Ve Vanďáku pak ještě 15 min zkouška zimních pneu a bezpečnostních systémů Fluence na zasněžené ploše ) ...
Na autě najeto celkem zatím 400km
Spotřeba ze cestu 6,8l/100km
Na autě najeto celkem zatím 400km
Spotřeba ze cestu 6,8l/100km
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Ono to bude tim ze ty auta nemaji najeto 200 tis.ale 400 tis. Nevim proc by melo normalne, tim myslim nepodtacene, jezdene auto zrat olej. Novmudr.hematolog píše:Bigbyk, Zefek
tiez zdielam vas nazor a to je vyuzivat otacky motora tam kde sa to oplati.
Nie je problem vidiet v inzeratoch benzinove auta, ktore maju 200.000km co maju vylagrovane motory a olej zeru s benzinom v pomere 2:1...je kazdemu jasne, ze to auto nikto nesetril a tlacil na plyn kde sa dalo....a dan za tazku nohu na plyne je vylagrovany motor (o inych castiach auta sa nevyjadrujem) A potom su aj take auta, ktore maju 200.000km a oleja zeru minimum a o GO dotycny majitel ani nepremysla....a teraz je tu otazka....CIM TO ASI BUDE ?
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Pisem zo skusenosti kamaratov (nastastie nie svoje).... nechapes preco by mal motor zrat olej? ....no asi preto, ze to auto dostavalo pekne za usi, ale z toho usudzujem, ze s tym nemas skusenosti. Bud rad. Inak neviem ako si to vytacanie motorov predstavujete, ze to ma neobmedzenu zivotnost ? Vsetko ma svoju zivotnost a je logicke, ze nadmernym uzovanim sa zivotnost skracuje.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Já nevim o jakym vytáčení mluvíš Ty. Vy píšete že je s ideální řadit s benzíňákem na nějakejch 1600 . Tohle je mršení auta. Já neradim,aby se auto nadměrně vytáčelo (nadměrně znamená dle mého 5000 otáček).Ale když řadim kolem 2400,tak autu určitě neublížim a určitě nesnížim životnost motoru.A ta pětka v padesáti ekonomická dle mého fakt není. Tím myslim při jízdě ne při plachtění.mudr.hematolog píše:Pisem zo skusenosti kamaratov (nastastie nie svoje).... nechapes preco by mal motor zrat olej? ....no asi preto, ze to auto dostavalo pekne za usi, ale z toho usudzujem, ze s tym nemas skusenosti. Bud rad. Inak neviem ako si to vytacanie motorov predstavujete, ze to ma neobmedzenu zivotnost ? Vsetko ma svoju zivotnost a je logicke, ze nadmernym uzovanim sa zivotnost skracuje.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Pani mozem jednu otazocku? Uz fakt poslednu....
Ked mate takyto nazor na ekonomicku jazdu, vytácanie motorov az do 2500 rpm co vam odobere minimalne polovicu zivotnosti motora, tak sa pytam....
Na co ste si kupovali benzinovy motor? Bol lacnejsi? Vtedy vam neslo o spotrebu a "ne"vytacanie motora.....
Len priklad....Diesel ma sam o sebe ako motor vacsie tlaky (Aj plniace aj maximalne) ....tým padom to je aj vacsia zataz na klukovy mechanizmus na loziska, hlavu a kade co....
Jak je mozne ze vydrzi dlhsie? To co sa tu pise o kmitoctoch valcov a podobne je jeden obrovsky blud lebo na zivotnost motora vplyva niekolko faktorov....
to znamena ze ja ked budem jazdit 6000 rpm tak mi motor vydrzi o polovicu menej ako tomu co jazdil 3000 rpm?
Ked mate takyto nazor na ekonomicku jazdu, vytácanie motorov az do 2500 rpm co vam odobere minimalne polovicu zivotnosti motora, tak sa pytam....
Na co ste si kupovali benzinovy motor? Bol lacnejsi? Vtedy vam neslo o spotrebu a "ne"vytacanie motora.....
Len priklad....Diesel ma sam o sebe ako motor vacsie tlaky (Aj plniace aj maximalne) ....tým padom to je aj vacsia zataz na klukovy mechanizmus na loziska, hlavu a kade co....
Jak je mozne ze vydrzi dlhsie? To co sa tu pise o kmitoctoch valcov a podobne je jeden obrovsky blud lebo na zivotnost motora vplyva niekolko faktorov....
to znamena ze ja ked budem jazdit 6000 rpm tak mi motor vydrzi o polovicu menej ako tomu co jazdil 3000 rpm?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Tady ale nikdo nepíše, že řadí při 1600 otáčkách. I když třeba dvojku řadím a nemám ani 1500, protože ten motor to prostě a jednoduše zvládne. Přidáš trošku plynu a hned máš 1700 skoro z volnoběhu. Ano, do kopce rozjíždím i tu jedničku, není to tak vždy, že bych takhle řadil. Ale jedničku skoro vůbec nepoužívám, jen na rozjezd a vůbec ji nevytáčím.Novotka píše:Já nevim o jakym vytáčení mluvíš Ty. Vy píšete že je s ideální řadit s benzíňákem na nějakejch 1600 . Tohle je mršení auta. Já neradim,aby se auto nadměrně vytáčelo (nadměrně znamená dle mého 5000 otáček).Ale když řadim kolem 2400,tak autu určitě neublížim a určitě nesnížim životnost motoru.A ta pětka v padesáti ekonomická dle mého fakt není. Tím myslim při jízdě ne při plachtění.
Nov
Pětku v rychlosti 50km/h, což je tachometrových, jak u kterého auta, mezi 55 a 60km/h doporučuje i sám Renault jako ekonomickou a ekologickou. Můžu srovnat nafťáka, kde prostě těch 50km/h (radarových) na pětku jet nejde a má na čtyřku zhruba 1700 otáček. Za plynem jde v těchto otáčkách pěkně. Benziňák má zhruba tytéž otáčky na pětku!! A taky jde pěkně za plynem. Do kopců to není, do kopců to chce nad 2 tisíce otáček, ale po rovince je to paráda, zatížení motoru do 40Nm, což je nic z těch 160Nm, které ten motor nabízí. A odpovídá to i grafu průběhu momentu. Takže ten motor není v žádném zatížení v těch otáčkách.
Jednak servisní náklady na údržbu jsou u benzínového motoru menší než u naftového. Hlavně tedy turbo a palivový systém. Já jsem auto kupoval starší a jít do nafty by mě taky mohlo zrujnovat na dalším servisu. A pak taky ty couračky, které jezdím, jsou výhodnější jezdit benzínem, než naftou. Teď mám půjčenou naftovou Thálii 1.5dCi a na 30km v tomhle počasí mám problém to auto zahřát a neustále se zapínají žhavící svíčky ohřevu chladící kapaliny.Na co ste si kupovali benzinovy motor? Bol lacnejsi? Vtedy vam neslo o spotrebu a "ne"vytacanie motora.....
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Zefek.....presne tak.
A preto som si kupoval aj ja atmosferu 1.6 16v.
Lebo tomu menej vadia kratke trasy, rychlejsie sa zohreje, alebo pri silnych mrazoch iba sa zohreje A nie je tak narocny na servis....
Ale vsetko ma svoje pre a proti.....Vedel som do coho idem, tak predsa teraz nebudem plakat ako podaktory ze mam 7 litrov spotrebu.
A preto som si kupoval aj ja atmosferu 1.6 16v.
Lebo tomu menej vadia kratke trasy, rychlejsie sa zohreje, alebo pri silnych mrazoch iba sa zohreje A nie je tak narocny na servis....
Ale vsetko ma svoje pre a proti.....Vedel som do coho idem, tak predsa teraz nebudem plakat ako podaktory ze mam 7 litrov spotrebu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Vracím diskusi k původnímu tématu a skoro se divím, že nám administrátoři dovolili tak hutný OFF TOPIC.
S velmi členitou trasou mám teď v zimě spotřebu 7,5 l/100 km. Jsou v tom jízda po Praze a velmi členitém Liberci za špičky i mimo ni, okresky (některé ale velmi kopcovité a hadovité), silnice pro motorová vozidla a dálnice. Na křižovatce nijak nezdržuju a po dálnici se naopak s nikým nehoním. A v zimě v pohodě nastartuju, opráším auto, oškrábu skla, mezitím je teplo v autě, vyjedu a za chvilku je i motor v provozní teplotě. A při tom všem mám pocit, že mám celkem živé auto a že s ním opravdu jezdím. Peníze jsem do toho nevkládal proto, aby mi to stálo nablýskané v garáži, ale aby mi to dělalo radost. Současně ale dbám předpisů a opravdu je téměř bez výjimky dodržuji. Prostě pohoda, to je hlavní devíza tohohle auta! Ale když řidič chce, umí i pohnout zadkem.
(spotřebu do - řekněme - 7,8 l/100 km u takhle velkého auta a navíc na sedmnáctkách v létě a šestnáctkách v zimě vůbec neřeším, ale zpravidla se nad 7,6 l/100 km nedostanu; v poklidném terénu s malou četností měst si to bere kolem 6,8 l/100 km)
S velmi členitou trasou mám teď v zimě spotřebu 7,5 l/100 km. Jsou v tom jízda po Praze a velmi členitém Liberci za špičky i mimo ni, okresky (některé ale velmi kopcovité a hadovité), silnice pro motorová vozidla a dálnice. Na křižovatce nijak nezdržuju a po dálnici se naopak s nikým nehoním. A v zimě v pohodě nastartuju, opráším auto, oškrábu skla, mezitím je teplo v autě, vyjedu a za chvilku je i motor v provozní teplotě. A při tom všem mám pocit, že mám celkem živé auto a že s ním opravdu jezdím. Peníze jsem do toho nevkládal proto, aby mi to stálo nablýskané v garáži, ale aby mi to dělalo radost. Současně ale dbám předpisů a opravdu je téměř bez výjimky dodržuji. Prostě pohoda, to je hlavní devíza tohohle auta! Ale když řidič chce, umí i pohnout zadkem.
(spotřebu do - řekněme - 7,8 l/100 km u takhle velkého auta a navíc na sedmnáctkách v létě a šestnáctkách v zimě vůbec neřeším, ale zpravidla se nad 7,6 l/100 km nedostanu; v poklidném terénu s malou četností měst si to bere kolem 6,8 l/100 km)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
V podstate anoHounddog píše: to znamena ze ja ked budem jazdit 6000 rpm tak mi motor vydrzi o polovicu menej ako tomu co jazdil 3000 rpm?
Preco naftak vydrzi viac km?
Lebo: na najvyssi prevodovy stupen ma mensie otacky motora..... nafta ma vacsiu viskozitu nez napr. benzin....na najvacsi zaber nie je nutne tocit motor tak ako benzinovy.... atd.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Spotreba (1,6 81kW)
To mi stačí
Mal by si vyhladat odbornu pomoc
Co do boha ma viskozita nafty spolocne s otackami a zivotnostou?
Mal by si vyhladat odbornu pomoc
Co do boha ma viskozita nafty spolocne s otackami a zivotnostou?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Spotreba (1,6 81kW)
no asi si myslí, že nafta maže stejně jako olej ale asi si se zefkem můžou podat ruce, protože ten zase tvrdí, že olej v převodovce je hlavně kvůli chlazení převodovky.
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Hounddog,
jaj sorry....myslel som mazivost.
Homeless
ja som pisal, ze nafta maze ako olej ? Nemas problem s ocami ?
jaj sorry....myslel som mazivost.
Homeless
ja som pisal, ze nafta maze ako olej ? Nemas problem s ocami ?
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Hádáte se jako děti ve fóru, kde už měl dávno zasáhnout administrátor. Vždyť to přece můžete řešit v SZ, nebo alespoň ve správném vlákně. Navrhuji přesun odpovědí a "vložených" diskusí, jde-li to.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Někteří tady pořád tvrdošíjně melou tu svou, přestože jim už několikrát bylo vysvětleno jak je to s tou pětkou při 50km/h, a aby si dokázali, že mají pravdu, tak svým oponentům podsouvají to co nikdy neřekli (nenapsali) a svoje doměnky. Jako například, že řadí při 1600 otáčkách nebo že snad aby šetřili motor, tak jezdí tak aby nepřekročili 2500 otáček.
To, že za jistých podmínek využívám pátý rychlostní stupeň při 50km/h neznamená, že nevyužívám maximální povolené rychlosti mimo obec a na dálnici. Takže vaše obavy, že mi zlenivý motor, jsou k smíchu. Už to psal Zefek a já s nim musím opět souhlasit. Přece nebudu při rozjíždění vytáčet motor na jedničku či dvojku k 2000-2500 otáčkám, naco?? V autoškole nás učili, že jednička je jen na cuknutí autem. To by mne zajímalo, jaké hlouposti učí v autoškole dnes. Vsadím boty, že motor ježděný s citem, klidnou jízdou (tím nemyslím pomalou) bude po 100 000 Km v lepší kondici, než motor vytáčený 50km/h na trojku a 70km/h na čtyřku, samozřejmě pokud se nebudu rozjíždět do krpálu.
Co se týká spotřeby je to hodně o stylu jízdy. Jestliže budu prudce akcelerovat, dojíždět ke křižovatce nebo značce začátek obce na "plný kotel" a prudce brzdit, to vše se na spotřebě negativně projeví. Třeba bývalý kolega z práce jezdil jak závodník. Ne žeby jezdil moc rychle, jezdí agresivně. Nejvíc mi vadilo, že se lepil na auto před sebou i když bylo jasné, že ho hned tak nebude moct předjet. A jeden současný kolega zas dojíždí do obce tak, že až těsně před značkou zpomaluje z 90km/h na 50km/h. Vždy trnu jestli se mu někdo nepodívá do kufru. Od té doby, co skončil v pangejtu cestou z práce (asi usnul) s ním nerad jezdím.
Počítač mi ukazuje spotřebu 6,1l/100km. Uvidím až dotankuji plnou kolik to dělá skutečně. Ono není umění jezdit za 8l. Kdyby to někoho zajímalo, mne to baví jezdit úsporně
To, že za jistých podmínek využívám pátý rychlostní stupeň při 50km/h neznamená, že nevyužívám maximální povolené rychlosti mimo obec a na dálnici. Takže vaše obavy, že mi zlenivý motor, jsou k smíchu. Už to psal Zefek a já s nim musím opět souhlasit. Přece nebudu při rozjíždění vytáčet motor na jedničku či dvojku k 2000-2500 otáčkám, naco?? V autoškole nás učili, že jednička je jen na cuknutí autem. To by mne zajímalo, jaké hlouposti učí v autoškole dnes. Vsadím boty, že motor ježděný s citem, klidnou jízdou (tím nemyslím pomalou) bude po 100 000 Km v lepší kondici, než motor vytáčený 50km/h na trojku a 70km/h na čtyřku, samozřejmě pokud se nebudu rozjíždět do krpálu.
Co se týká spotřeby je to hodně o stylu jízdy. Jestliže budu prudce akcelerovat, dojíždět ke křižovatce nebo značce začátek obce na "plný kotel" a prudce brzdit, to vše se na spotřebě negativně projeví. Třeba bývalý kolega z práce jezdil jak závodník. Ne žeby jezdil moc rychle, jezdí agresivně. Nejvíc mi vadilo, že se lepil na auto před sebou i když bylo jasné, že ho hned tak nebude moct předjet. A jeden současný kolega zas dojíždí do obce tak, že až těsně před značkou zpomaluje z 90km/h na 50km/h. Vždy trnu jestli se mu někdo nepodívá do kufru. Od té doby, co skončil v pangejtu cestou z práce (asi usnul) s ním nerad jezdím.
Počítač mi ukazuje spotřebu 6,1l/100km. Uvidím až dotankuji plnou kolik to dělá skutečně. Ono není umění jezdit za 8l. Kdyby to někoho zajímalo, mne to baví jezdit úsporně
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Confort http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/9795.png[/img]
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
S tím souhlasím: nejúsporněji se jezdí plynule a bez zbytečného šlapání na brzdu, není-li toho nutně zapotřebí.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Bude to sice dost OT, ale viděl jsi někdy kolečka z převodovky, která jela bez oleje? Taková převodovka krásně hučí a když pak vytáhneš kolečka, tak jsou krásně fialové. Sakra, ale z čeho? Asi z toho, že přenosem sil se kolečka zahřívají. A olej kolem je chladí. A také maže a tím snižuje tření mezi nimi. I na převodovce, ač se to nezdá, vznikají ztráty a ne zrovna malé a podle zákona o zachování energie se ta ztráta musí někde projevit. A nejčastějším projevem ztráty je teplo. Takže se ta převodovka co? Hřeje. A olej ji co? Chladí a maže.Homelessbar píše:no asi si myslí, že nafta maže stejně jako olej ale asi si se zefkem můžou podat ruce, protože ten zase tvrdí, že olej v převodovce je hlavně kvůli chlazení převodovky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Spotreba (1,6 81kW)
Tak prvních 900km za mnou, na to, že mám auto týden docela dost
600km po dálnici, zbytek okresky a něco málo město
Zatím 7,9L/100km .. takže spokojenost
600km po dálnici, zbytek okresky a něco málo město
Zatím 7,9L/100km .. takže spokojenost
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba (1,6 81kW)
To je pěkné!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů