Kúpili by ste si Fluence znovu?
Moderátor: Moderators General
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Musim sa s vami hadat Argument "cena" sa mi moc nezda, lebo polozme otazku - keby to auto malo priemernu cenu v tejto triede, kupili by ste prave Fluence? 80% nie. Ale ako vravim, ked budete mat nabeh cez 100tkm a auto bude mat 6 rokov a viac, vtedy je na mieste otazka, ci by som si ho kupil znovu. Jasne ze nove auta s par rokmi su bez zasadnejsej chyby. Takze ako som pisal na zaciatku temy, pockajme 4 roky a potom sa uvidi. A verim ze prave vtedy sem ludia aj zacnu pripisovat a celkove skore pojde opacnym smerom. Sorry, inak Fluence by som bral okamzite.....miesto tej 13-rocnej Fiesty Ale moj MII by som asi nemenil, aj ked ma uz 7 rokov, ale to sudim len na zakl. prispevkov v temach MIII a Flu. A teraz do mna!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Přemýšlím, proč by měl být fluence horší než renaulty, kterými jsem jezdil dosud (benzínový jedničkový mégane s nájezdem kolem 175 000 km a naftový dvojkový s nájezdem kolem 300 000 km, stáří 12 a 6 let). Je tedy zbytečné, aby se někdo do někoho pouštěl.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja by som si Fluenca určite kúpil znovu. I keď, takého Fluence akého mám dnes, by som si už ani nemohol kúpiť kvôli tej novej výbavovej politike Renaultu... Podla mňa je veľká škoda, že zrušili výbavu Exception (v pomere výbava/cena sa na ňu TechnoFeel nechytá).
Renault Fluence 1.5 dCi EDC 110k Exception - čierna nacré, koža, xenony, Arkamys, 17" alu, ...
Renault Clio 1.9 dTi RXE (prečipované na 100k) rok 2000 - predané
Renault Clio 1.9 dTi RXE (prečipované na 100k) rok 2000 - predané
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
s autom som velmi spokojný - určite a bez váhania .
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Přidávám se ke kimlovi: verze Excéption je opravdu rozumně navolená a je škoda, že ji přestali vyrábět. S autem zatím jsem naprosto spokojený a koupil bych ho znovu.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
celkom zaujímavé porovnanie "nových " sedanov - Peugeot 301 a Citroën C-Elysée a Škoda Rapid zo "starším " Fluence :
http://auto.sme.sk/c/6604241/porovnali- ... edany.html
http://auto.sme.sk/c/6604241/porovnali- ... edany.html
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Zajímavé srovnání "stařešiny" a "mladíků"!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Nemal by som problem znovu si ho kupit, ale uz s motorom 1,6 dci..a vybavou aka bola predtym exceptiom..a doplatit arkamys, zasterky a xenony
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Po dlhej dobe to tu trošku obnovíme.
Mam na vás otázku.....Vymenili by ste svoj FLU za novy Facelift?
Napište poprípade čo vas na ňom zaujalo (prekvapilo) a naopak čo zas nie.
Diky
Mam na vás otázku.....Vymenili by ste svoj FLU za novy Facelift?
Napište poprípade čo vas na ňom zaujalo (prekvapilo) a naopak čo zas nie.
Diky
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Nakolko som osobne videl a sedel v novom Flu hned po prichode mozem povedat ze rozdiel nic moc. Podla mna osobne subjektivne urcite nie. Skor by som Flu vymenil za nieco este vacsie ako napr. S-MAX.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Nevyměnil.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Advanced member
- Příspěvky: 394
- Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
tie chromove doplnky okolo prednych hmloviek sa mi moc ma lepsi diesel moznost cisto latkovych bledych sedadiel pristrojovka je ok takze ak by som mohol vymenit menim
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Keby stála výbava Dynamique + parkovacie senzory toľko, čo predfaceliftová Techno Feel, tak áno, vymenil by som. No keďže je cena vyššia o 1500 Eur (v akcii "Oveľa viac"), tak určite nie.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja som mal do včera strašného chrobáka v hlave, vymeniť svoj za 2013 Facelift.
Zašiel som do Renaultu, poriadne si ho popozeral, a záver je taký že za starý by som ho nevymenil ani ja.
Čo sa týka Designu, tak sa mi "nový" páči viac......príde mi taky nadčasový a v serii je vybavený Denným svietením.
Strašne ma zaujal R-Link a spolu s designom je to asi jedina "výhoda" tohoto auta.
Motor som si chcel zvoliť 1,6 dci, nevyhoda tohoto motora je tá že je v podstate na trhu nový a nieje teda ešte vyšperkovany (nepoznáme vady, DPF-čomu sa dnes nevyhneme )
Oproti starému sa mi nelúbi:
-digitalny tachometer (analog je proste analog)
-Sedadlo vodiča nie je výškovo polohovatelne
-Chýba pre mnohých "nepotrebne" puzdro na okuliare (mne sa tam čírou nahodou zmestia (dioptricke )
-Cúvacie senzory, roletky vo výbave Dynamique (dnešna Exception za príplatok)
-Príplatok za plnohodnotnú rezervu
-zrkadla nie su po zamknutí sklopné (obsahuje to až priplatkovy pack pohodlie)
-Chýba ozdobná prahová lišta (je tam len akási "nálepka")
-Výhodou je že konečne si dali záležať na madlach dverí a spravili to s inšeiho materialu ktoré nevydavaju pri zatvárani žiadne pazvuky.
čakal som od toho Faceliftu viac....to som si určite istý, okrem R-link, DRL a "omladenia" sa na aute vobec nic nezmenilo, ba este mu aj odobrali.
Zašiel som do Renaultu, poriadne si ho popozeral, a záver je taký že za starý by som ho nevymenil ani ja.
Čo sa týka Designu, tak sa mi "nový" páči viac......príde mi taky nadčasový a v serii je vybavený Denným svietením.
Strašne ma zaujal R-Link a spolu s designom je to asi jedina "výhoda" tohoto auta.
Motor som si chcel zvoliť 1,6 dci, nevyhoda tohoto motora je tá že je v podstate na trhu nový a nieje teda ešte vyšperkovany (nepoznáme vady, DPF-čomu sa dnes nevyhneme )
Oproti starému sa mi nelúbi:
-digitalny tachometer (analog je proste analog)
-Sedadlo vodiča nie je výškovo polohovatelne
-Chýba pre mnohých "nepotrebne" puzdro na okuliare (mne sa tam čírou nahodou zmestia (dioptricke )
-Cúvacie senzory, roletky vo výbave Dynamique (dnešna Exception za príplatok)
-Príplatok za plnohodnotnú rezervu
-zrkadla nie su po zamknutí sklopné (obsahuje to až priplatkovy pack pohodlie)
-Chýba ozdobná prahová lišta (je tam len akási "nálepka")
-Výhodou je že konečne si dali záležať na madlach dverí a spravili to s inšeiho materialu ktoré nevydavaju pri zatvárani žiadne pazvuky.
čakal som od toho Faceliftu viac....to som si určite istý, okrem R-link, DRL a "omladenia" sa na aute vobec nic nezmenilo, ba este mu aj odobrali.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
To veľké okresanie výbavy a funkčnosti niektorých vecí som spominal, ešte pred uvedením faceliftovej verzie na náš trh...Dokonca sám predajca ma ubezpečil,že tie prvé exception verzie boli najvýhodnejšie ( výbava-cena)...a aj po uvedení ďalších viacerých verzií a aj terajšej faceliftovej sa to len potvrdzuje...takže za mňa maximálna spokojnosť po všetkých stránkach a NEMENIL by som v žiadnom prípade. Mne osobne sa nepáči facelift prednej masky ( na fluence sa mi jednoducho nehodí,rovnako ako tá nepekná maslová farba )
Renault Fluence 1,6 16V exception čierna metalíza + navigácia ( spotreba 6,7L/100km )
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Jeden novy postreh z dnesnej navstevy salonu. Okrem toho ze je nova grafika pristrojovky po facelifte, zmenili aj ukazovatel aktualnej spotreby na BC, doteraz bola ciselna hodnota, teraz je to usecka v rozsahu 0-15L kde obdlznicek je vyplnovany aktualnou hodnotou. Teda je to velmi nepresne.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Co se mě týká, souhlasím s Hounddogem.
Facelift a R-Link se mi vážně líbí a to by byl jediný důvod, proč bych o tom uvažoval. Jsou tu však určitá ale - musel bych se pořádně podívat, co vše je ve verzi Privilege, kterou preferuji, očesané. Jestli tam není výškově nastavitelné sedadlo, by mi dost, vzhledem k rozdílu mé a manželčiny výšky, dost vadilo. Dál mě neoslovuje ten digitální tachometr a další drobnosti. U nového modelu bych uvažoval o 1.6 dci (ale jak je uvedeno, není odzkoušený) a automatické parkovací brzdě. Přední senzory mi zatím nějak nechybí. Kdesi jsem cosi četli i o možnosti couvací kamery, ale nevím už pro jaký trh to bylo, nebo si to pletu s jiným vozem?!
Závěrem: sám nevím, jestli bych do toho nového šel...
Facelift a R-Link se mi vážně líbí a to by byl jediný důvod, proč bych o tom uvažoval. Jsou tu však určitá ale - musel bych se pořádně podívat, co vše je ve verzi Privilege, kterou preferuji, očesané. Jestli tam není výškově nastavitelné sedadlo, by mi dost, vzhledem k rozdílu mé a manželčiny výšky, dost vadilo. Dál mě neoslovuje ten digitální tachometr a další drobnosti. U nového modelu bych uvažoval o 1.6 dci (ale jak je uvedeno, není odzkoušený) a automatické parkovací brzdě. Přední senzory mi zatím nějak nechybí. Kdesi jsem cosi četli i o možnosti couvací kamery, ale nevím už pro jaký trh to bylo, nebo si to pletu s jiným vozem?!
Závěrem: sám nevím, jestli bych do toho nového šel...
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Pozeral si benzín, alebo naftu? Dci v MIII to majú už od 2012, je to samozrejme nanič a krok späť.septim píše:zmenili aj ukazovatel aktualnej spotreby na BC, doteraz bola ciselna hodnota, teraz je to usecka v rozsahu 0-15L kde obdlznicek je vyplnovany aktualnou hodnotou.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
No, momentalne som na pochybach. Viem to priamo porovnat s MII 1,6. Motor je tu vlaznejsi, ako aj reakcia na plyn. 100 kil navyse to neospravedlnuje, aj v MII ked som viezol 100kg cloveka, motor sa choval takmer rovnako vykonne. Dalej co sa tyka motora, zacal som pocut z PP strany motora tukanie akoby iskry od sviecky (niekedy). Dalej sa zacala ozyvat z PP strany palubky rezonancia dacoho (najskor kabliky alebo daco, supa rukou nepomohla). Dalej ten posilovac, co ide skokovo - to budem musiet reklamovat. Radenie - snazili sa o presnejsie radenie, drahy su rovne. Niekedy 2-jku musim trochu dlhsie tahat rukou aby tam zaskocila, na studenom aute. Hadzanie kvaltov je relativne hlucne, to mohli trochu lepsie poriesit. Porovnavam s 8-rocnym MII, kde sa aj motor, aj prevodovka zvukovo po tom case spravaju uplne rovnako, ako ked som ho kupil. Zatial tolko, uvidime co cas prinesie.... A ci by som si Flu kupil znovu? Asi hej Dobre auto za vybornu cenu.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Fluence po 3 rokoch a 60 tkm:
Co by som autu vytkol:
-praskajuce madla dverí
-jak pise rado (vcelku je otravne cvakanie a praskanie pri hadzani kvaltov)
-Saltpaka sa mi zda celkovo gumena, co je typickym znakom <>
-nechapem preco sa na M3 predne vyduchy klimy daju uzavret klapkou a na FLU nie
Po 3 rokoch som s autom spokojny, poruchy nastastie ziadne (aj ked nejake malicke reklamacky tam boli, vsetko hned vyriesene v servise)
Za ten peniaz by som do auta isiel znovu, ale z momentalnej ponuky by som asi zvolil uz 1.6 dci.
1.6 16v ide dost neochotne za plynom v porovnani s meganeom.
Co by som autu vytkol:
-praskajuce madla dverí
-jak pise rado (vcelku je otravne cvakanie a praskanie pri hadzani kvaltov)
-Saltpaka sa mi zda celkovo gumena, co je typickym znakom <>
-nechapem preco sa na M3 predne vyduchy klimy daju uzavret klapkou a na FLU nie
Po 3 rokoch som s autom spokojny, poruchy nastastie ziadne (aj ked nejake malicke reklamacky tam boli, vsetko hned vyriesene v servise)
Za ten peniaz by som do auta isiel znovu, ale z momentalnej ponuky by som asi zvolil uz 1.6 dci.
1.6 16v ide dost neochotne za plynom v porovnani s meganeom.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
ten novy velky znak mi vadi..menil by som iba motor za 1,6 dci..
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja som s motorom 1,6 spokojny. Ako trochu lenivsi je ako MII, tych 100 kil navyse tam citit, ale inak spokojnost, na beznu jazdu mi bohate postacuje. Ale prestal som jazdit dynamicky az agresivne, jazdim s lahkou nohou plynulo a vcasne radim. SPociatku sa mi zdal lenivy, tak som tomu nalozil na podlahu na obchvate, a motor odvtedy akoby ozil mam pocit
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Co se mě týká, nový facelift i R-link a motor 1.6 dci se mi moc zamlouvá, ale nic víc mě neoslovuje (ono tam nic víc ani ve své podstatě není), takže, pokud bych měl svou současnou výbavu za původní cenu jen s připlacením za výše uvedené, asi bych o změně uvažoval. I nový design litých kol se mi u nové verze Privilege líbí víc.
Protože je ale nová Flu podstatně dražší, nekupoval bych ji.
Po dosavadních zkušenostech bych však Flu, kdybych ji neměl, koupil znovu. Zatím slouží dobře a neduhy co se tu popisují - různá vrzání a pod. - se mi naštěstí vyhýbají.
Protože je ale nová Flu podstatně dražší, nekupoval bych ji.
Po dosavadních zkušenostech bych však Flu, kdybych ji neměl, koupil znovu. Zatím slouží dobře a neduhy co se tu popisují - různá vrzání a pod. - se mi naštěstí vyhýbají.
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Bral bych to auto znovu a dobře zajetý motor 1,6 s 81 kW/110 k mi vyhovuje charakterem chodu, pružností i spotřebou. Za mne povedené vozidlo!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- ivopav
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
- Bydliště: taková dědinka u pohořelic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Rozhodně jsem s vozidlem velice spokojen.Hlavně po problémech s předchozím Peugeotem 301.Ale abych byl upřímný,máme doma ještě novou i30 kombi s 1,6 motorem a určitě bych bral tento vůz.Byl jenom o 50000Kč dražší,ale má i nějakou lepší výbavu než můj fluence,ale hlavně 6.ti stupňovou převodovku,se kterou má o téměř 1.litr na stejné trase nižší spotřebu.Pětiletou záruku bez km.má také.Takže za mne u vozidla za 257000Kč co mě stál,nic lepšího bych nesehnal,ale přidat tak bych bral jiný vůz.
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů