Kúpili by ste si Fluence znovu?
Moderátor: Moderators General
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
No vidis a ja mu nakladam na betonke 86,000km a az na cerpadlo(vadna seria) bez oprav a akurat pukajuci b-stlpik vyreklamovany na 3.x v BA. Ale ani ja uz nechcem renault a ani daciu zrejme nie a zároveň nedám za nové auto 20,000€. Potrebujem spolahlivost a nizke naklady (LPG).
Najdes take auto? Fuu ja neviem.
Najdes take auto? Fuu ja neviem.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Ja mám flu 4 roky a nejakých 55 tisíc km a zoznam porúch = 0, nič. Za celý ten čas mi na druhý krát naštartoval presne dvakrát, inak vždy "na brnk".
Ukážte mi podobné auto s podobnou výbavou za 11 tisíc €, podľa mňa neexistuje.
Ukážte mi podobné auto s podobnou výbavou za 11 tisíc €, podľa mňa neexistuje.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Cože - přesuvníky zlobí i v těch posledních motorech??? To snad ne... Myslel jsem, že už to dávno pořešili! --- Rozhodnutí pro japonské auto schvaluji, sám jsem velice spokojený, hlavně řízení, řazení a pochopitelně motor, ale pohodlí nabídne větší Renault. Na fluence stále vzpomínám a rozhodně v dobrém. Osobně jsem byl - celkově - velmi spokojený.Rado77 píše:Rencek sa mi nepaci z dovodu toho, ze neinovuju techniku ako by mohli - vid presuvniky na benzinoch, ktore sa kazia casto a rvu ich tam dodnes od roku 2002 - t.j. 14 rokov!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Pred mesiacom som mal 3-kové BMW (nové) s manuálom, tomu hovorím katastrofálne radenie. Predtým X1 (nová) - dvakrát som v križovatke nevedel zaradiť dvojku...
S radením vo Flu som nemal nikdy problém, podľa rečí som očakával hrôzu, ale opak je pravdou.
Neviem o tom, že by posledné motory od Nissanu mali nejaký problém s presuvníkom.
S radením vo Flu som nemal nikdy problém, podľa rečí som očakával hrôzu, ale opak je pravdou.
Neviem o tom, že by posledné motory od Nissanu mali nejaký problém s presuvníkom.
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon srp 15, 2016 23:46
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Dnes som spoznal človeka ktory ma fluence 1.5dci r.v 2013 a najazdene ma už 300tisic km a auto si chvali videl som aj servisnu knižku auto bolo pravidelne servisovane ma ešte pôvodne turbo
A k teme my máme fluence 1rok a 2 mesiace je to nafťak najazdene už 50tisc km auto jazdi dlhe trasy včera 500km dnes 350 a zajtra ho čaka 600km trasa ja by som si ho znova kupil niesu ziadne problemy v interieri nič nehrkoce uvidim do kedy
A k teme my máme fluence 1rok a 2 mesiace je to nafťak najazdene už 50tisc km auto jazdi dlhe trasy včera 500km dnes 350 a zajtra ho čaka 600km trasa ja by som si ho znova kupil niesu ziadne problemy v interieri nič nehrkoce uvidim do kedy
Renault Fluence čierná metalíza
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie
160 tisic km
VAM R1 Zabezpečenie
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Co za náhradu za Fluence? V srpnu jsme si pořídili Itala domů a zatím velká spokojenost. Motor, i když je slabší, tak při rozjezdech je rozhodně lepší než od Renaultu. Spotřeba je také nižší a dá se pořídít za celkem levno. Teď se už nabízí i kombik a na tipcarsu jsem viděl zajímavou cenu. http://www.tipcars.com/nove-fiat-tipo/f ... 10590.html. Fluence už používáme jako takové druhé pracovní auto.
Navíc Tipo za leden překonalo v prodejích už i Megane a je na 12. místě v nižší střední třídě.
Navíc Tipo za leden překonalo v prodejích už i Megane a je na 12. místě v nižší střední třídě.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Cena je dobra,ale to auto nevypadá určitě jako na té fotce. To fotka jen ilustrační. Tohle je plna palba za minimálně 450.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
V SR zacina Tipo sedan prakticky bez vybavy na 11700, to je o 1000 € viac, ako Fluence Technofeel v r.2013.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Este som sem neprispieval ale ako tu citam vase poruchy tak mam pocit ze mam ine auto. Ja mam 1,6 82kW 2012 vybava advantage. Placete ze auto huci pri 130. ja mam tu kratsiu prevodovku a siel som nanom z kopca 210 na nemeckej dialnici a asi som hluchy lebo okrem toho ze som sa skoro po... tak sa mi nezdalo ze by bolo hlucne. Mam najazdene 90 000 km a a zatial som nemal poruchu. Asi som natrafil na zly kus. A kupil by som si ho znova
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
¨No mi od nova teče chladící kapalina, asi 4 x v servise. Při rozjezdech cuká (jako by při záběru v zátěži vynechal vstřik)
Lupání v sloupku B. Sedadlo mi spálilo zadek. Jo a pomalu se zahřívá motor cca po 30 km má teprve svoji teplotu. Prý to je normální a termostat měli venku a funguje . Málo topí když jezdí pořád studený. Ach jo, druhé mám Oktávku G-tech a šlape jako hodinky. Teplé je teď po 4 km.
Lupání v sloupku B. Sedadlo mi spálilo zadek. Jo a pomalu se zahřívá motor cca po 30 km má teprve svoji teplotu. Prý to je normální a termostat měli venku a funguje . Málo topí když jezdí pořád studený. Ach jo, druhé mám Oktávku G-tech a šlape jako hodinky. Teplé je teď po 4 km.
Fluence 1,6 16v 81kv facelit, LPG
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Zmeň servis
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Včera jsem byl v Blavě na tom veletrhu. Jo ještě se tam vyskytnou shity, hlavně ti Japončíci tam byli nějak zoufalí u nižších modelů, nevím zda tam vystavovali nějaké nižší edice, ale brrr. Leda snad Mazda, ty byla pohodlná hodně, to když jsem ještě po odchodu z té části sedl do Rapidu Monte Carlo a připadlo mi , jako bych sedl do tramvaje...
Nejvymazlenější jsou Mercedesy. Respekt, jejich zastoupení v SK, bo proti BMW a Audi, krása, sednout si do modelu za 6 mega ...
301 a Elyška byly hned vedle sebe. Po FL mi sympatičtější připadlo dvojče od Peugotu.
Docela mě zaujala v kombících Astra. To auto, jako by v posedu řidiče modelovali na mne I ten Fiat Tipo není zlý. A Dacia to taky posunula ... Kdybych měl jít o 100 000 Kč níž, tak asi Fábie v kombi.
Renault Grandkupé za nastavenou cenu, no nevím.....
Nejvymazlenější jsou Mercedesy. Respekt, jejich zastoupení v SK, bo proti BMW a Audi, krása, sednout si do modelu za 6 mega ...
301 a Elyška byly hned vedle sebe. Po FL mi sympatičtější připadlo dvojče od Peugotu.
Docela mě zaujala v kombících Astra. To auto, jako by v posedu řidiče modelovali na mne I ten Fiat Tipo není zlý. A Dacia to taky posunula ... Kdybych měl jít o 100 000 Kč níž, tak asi Fábie v kombi.
Renault Grandkupé za nastavenou cenu, no nevím.....
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
během 6 měsíců byl můj Flu 6x v servise a zlobí a zlobí. Hlavně mi vadí mizející chladící kapalina, řízení jde přes zoubky, a motor přirozjezdech vynechává.
Renault už nikdy více
Renault už nikdy více
Fluence 1,6 16v 81kv facelit, LPG
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Najezdil jsem s tím autem po střední Evropě 60 000 km, než mi ho někdo ukradl, a žádné potíže jsem neměl. V záruční době mi měnili přesuvník, to ano, ale jinak bylo auto ve výborném stavu po celou dobu provozu. Co změnili, že to najednou lidem zlobí? Tuhle jsem dokonce viděl ojetý fluence v síti Das WeltAuto, kam se dostávají jen ověřené vozy - původem i stavem. Tak co je to s těmi posledními kusy?
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Rado, jak jsi tohle vyřešil? Čím to bylo? Díky.Rado77 píše: > pukanie v LP kolese (pocut hlavne v podzemnych garazach pri vytocenom rejde doprava a pridavani plynu, akoby homokinetak)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Cau EfineSS. Problem vyrieseny ponechanim Na nejaku dobu to prestalo. Ale potom zase nahodne zacalo, opet v podzemnych garazach to bolo pocut. Iba s rejdom do tej lavej strany a sucasnom pridavani plynu na 1-dnicke alebo 2-jke. Neriesil som to, kedze sa to stratilo na cas. Pri beznej jazde to ani nepozorujem, akurat v tych podzemnych garazach kde sa zvuk odraza od stien. Podla mna je to homokinetak, nema ine co tam byt. Na zaruku to nedam, na otvorenom parkovisku pred autorizakom sa to neda nasimulovat, to by servisak musel bezat pri aute s uchom pri kolese Zvuk ale casom nezosilnuje, co je dobre.
To na starom Daewoo som ich mal oba tak vyslahane, ze uz aj pri rozbehu na 1-dnicke rovno mi to pukalo
Ked budem menit olej, aspon skuknem manzetu ci nie je prasknuta...ale co som menil teraz kolesa na letne som si nevsimol na manzete nic podozrive...asi to vyrabaju z h*vna alebo co...
To na starom Daewoo som ich mal oba tak vyslahane, ze uz aj pri rozbehu na 1-dnicke rovno mi to pukalo
Ked budem menit olej, aspon skuknem manzetu ci nie je prasknuta...ale co som menil teraz kolesa na letne som si nevsimol na manzete nic podozrive...asi to vyrabaju z h*vna alebo co...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Dnes doma padla rec o vymene FLU za nieco mensie - hlavny dovod podla nahnevanej manzelky - spotreba. Je pravda ze obcas autu nalozim, hlavne rano ked nestiham s malou do skolky,a potom na obchvate to tlacim na podlahu, aby som bol co najskor v robote. Ale k veci - dlhodoba priemerka 8.6 . Hovorim si OK, sak mesto, obcas kolony na obchvate, kratke trasy za studena domov - skolka - robota. A tak ze zo srandy kuknem nejake mensie auta. Zrovna na jednom webe bolo porovnanie Kia Rio a Rencek Clio. A obe mali priemerku mesto okolo 8. Tak si vravim, ze na to ze Flu ma 1,3 tony to nie je take zle....Rio malo 1,4 atmo, Clio zase 0.9 TCe.
Najlepsi bol dnesny poznatok o pocitani priemernej spotreby. Vynuloval som pocitadlo. Chvilu jazdy ukazovalo len ciarky. Potom som sa rozbiehal a nabehlo 7.4 . Behalo hore s pridavanim plynu, klesalo pri brzdenim motorom. To je standard stav. Zastavil som na krizovatke, a ten dilino do priemerky pocita aj ked auto stoji na mieste. A kazde cca 3 sekundy sa priemerka dvihala o 0.1 , az to dosiahlo nejakych 11.4 , a uz naskocila zelena, a priemerka aj pri rozbehu auta zacala klesat na 8.6 . Proste stanie na volnobehu brutalne ovlypvnuje vypocet priemerky. Keby som na volnobehu stal hodinu, tak priemerku napocita 86 litrov Proste SW nie je napisany tak, aby priemerku prestal merat, ked auto stoji, alebo aby pri stati pocital nejakych 0.5 spotrebu...
Tak som povedal o spotrebe Ria a Clia manzelke, a zatial FLU v rodine ostava Ale je to hebedo, hlavne na parkovanie. Skusim schvalne jazdit s nohou ako pierko a brzdit motorom uz 200 metrov pred krizovatkou, aku budem mat priemerku za mesiac. Jazdim furt tu istu trasu, takze sa to bude dat pekne porovnat, kolko usetrim setrnou jazdou
Najlepsi bol dnesny poznatok o pocitani priemernej spotreby. Vynuloval som pocitadlo. Chvilu jazdy ukazovalo len ciarky. Potom som sa rozbiehal a nabehlo 7.4 . Behalo hore s pridavanim plynu, klesalo pri brzdenim motorom. To je standard stav. Zastavil som na krizovatke, a ten dilino do priemerky pocita aj ked auto stoji na mieste. A kazde cca 3 sekundy sa priemerka dvihala o 0.1 , az to dosiahlo nejakych 11.4 , a uz naskocila zelena, a priemerka aj pri rozbehu auta zacala klesat na 8.6 . Proste stanie na volnobehu brutalne ovlypvnuje vypocet priemerky. Keby som na volnobehu stal hodinu, tak priemerku napocita 86 litrov Proste SW nie je napisany tak, aby priemerku prestal merat, ked auto stoji, alebo aby pri stati pocital nejakych 0.5 spotrebu...
Tak som povedal o spotrebe Ria a Clia manzelke, a zatial FLU v rodine ostava Ale je to hebedo, hlavne na parkovanie. Skusim schvalne jazdit s nohou ako pierko a brzdit motorom uz 200 metrov pred krizovatkou, aku budem mat priemerku za mesiac. Jazdim furt tu istu trasu, takze sa to bude dat pekne porovnat, kolko usetrim setrnou jazdou
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Počítá se to ze spotřebovaného paliva a ujetých kilometrů. A ano, palivo se spotřebovává i při stání s volnoběhem
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Kdyz vynulujes, nema z ceho okamzite pocitat. Musi se najet, mam dojem aspon 400 m nez zacne "seriozne počítat". Proto na zacatku i male zastaveni na krizovatce vyzene velmi rychle nahoru. Nektere znacky mely pri stani prepocet na Mth. U Renaultu to muze v neznalem vyvolavat dojem, ze volnobeh nezere.
Me spise udivuje u Laguny, ze pri jezdeni ve stejnych podminkach a rezimu mi pomaloucku narusta spotreba. Prvnich padesat km je treba 6,2. Pri sto se vysplha na 6,8. Pri 500 km mam 7,1, to mi s jemnym kolisanim vydrzi do tankovani a to je pak oproti PC i o dve desetinky vyssi.
LII se chovala jinak. Jezdila pravidelne stejne streky jako trojka a u ni byla na zacatku nejvyssi spotreba, ktera s najezdem pomaloucku klesala. Take si nehonila triko na PC, protoze realne byla o malicko nizssi.
Me spise udivuje u Laguny, ze pri jezdeni ve stejnych podminkach a rezimu mi pomaloucku narusta spotreba. Prvnich padesat km je treba 6,2. Pri sto se vysplha na 6,8. Pri 500 km mam 7,1, to mi s jemnym kolisanim vydrzi do tankovani a to je pak oproti PC i o dve desetinky vyssi.
LII se chovala jinak. Jezdila pravidelne stejne streky jako trojka a u ni byla na zacatku nejvyssi spotreba, ktera s najezdem pomaloucku klesala. Take si nehonila triko na PC, protoze realne byla o malicko nizssi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Mám za to, že L3 se chová trošku jinak v závilosti na tom, jak moc se autu šlape na krk. Spotřeba už není vyloženě spotřebované palivo a ujeté kilometry.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
To by me zajimalo, co soudruzi od Renaultu do prepoctu jeste zakomponovali. Jsem konzervativni a na trojclenku nedam dopustit. Od zacatku proteka pres rouru z nadrze vzdy nejaky objem paliva a kola se otaceji a jejich obvod se nemeni. Pokud pocirtaji i obvod podle nahusteni, objem paliva podle teploty a nadmorske vysky, tak se bezny smrtelnik nedopocita.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Je ale nezmysel, aby spotreba na volnobehu pri 700rpm bola vyssia ako pri vyssich rpm za jazdy. Tak mal Rencek odmerat kolko to zere na volnobehu }odhadujem dak do 3 litrov pri 700rpm, a toto pocitat ako konstantu ked auto stoji. Nemoze predsa volnobeh vybehnut spotrebu na 11,4 a este by to pokojne stupalo dalej...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/10- ... ji-do-aut/
Motor 1.6 16V bere na volnoběh cca 0,7-0,8l/h. U stojícího motoru to bohužel nejde převést na spotřebu l/100km, protože je tam dělení nulou, tj. nekonečně vysoká spotřeba. Palubák ukazuje od asi 30km/h. Když jsem si na MII udělal graf hodinové spotřeby a rychlosti a následně jsem spočítal spotřebu při rozjezdech, kdy palubák ještě neukazuje, tak jsem se s maximem dostal někam ke 200l/100km.
Největší vliv na spotřebu má stojící auto ve volnoběhu a rozjezd. To znamená, nejhorší možná kombinace je, když se to co nejvíc tlačí do křižovatky, těsně před tebou skočí oranžová/červená a ty to zadupneš. Na zelenou šlápneš plný a na dalším semaforu znova flekuješ. Stačí takhle projet pár semaforů a spotřeba jde do závratných výšin. Tohle já třeba úpřímně asi nikdy nepochopím, co některé lidi vede k tomu, aby mohli dát plný knedlík na 200 metrů k dalšímu semaforu, na kterém pak třeba i dvě minuty stojí. I proto se zavedl start-stop.
Asi by se to dalo udělat tak, že pokud je nulová rychlost, nebude se přičítat spotřebované palivo, ale pak je ta informace naprosto zbytečná a mylná.
Motor 1.6 16V bere na volnoběh cca 0,7-0,8l/h. U stojícího motoru to bohužel nejde převést na spotřebu l/100km, protože je tam dělení nulou, tj. nekonečně vysoká spotřeba. Palubák ukazuje od asi 30km/h. Když jsem si na MII udělal graf hodinové spotřeby a rychlosti a následně jsem spočítal spotřebu při rozjezdech, kdy palubák ještě neukazuje, tak jsem se s maximem dostal někam ke 200l/100km.
Největší vliv na spotřebu má stojící auto ve volnoběhu a rozjezd. To znamená, nejhorší možná kombinace je, když se to co nejvíc tlačí do křižovatky, těsně před tebou skočí oranžová/červená a ty to zadupneš. Na zelenou šlápneš plný a na dalším semaforu znova flekuješ. Stačí takhle projet pár semaforů a spotřeba jde do závratných výšin. Tohle já třeba úpřímně asi nikdy nepochopím, co některé lidi vede k tomu, aby mohli dát plný knedlík na 200 metrů k dalšímu semaforu, na kterém pak třeba i dvě minuty stojí. I proto se zavedl start-stop.
Asi by se to dalo udělat tak, že pokud je nulová rychlost, nebude se přičítat spotřebované palivo, ale pak je ta informace naprosto zbytečná a mylná.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Já mám doma 2 auta, Fluence 1,6 a Tipo 1,4 (od loňského roku) na obou dvouch jezdím stejně a stejné trasy - Fluence spotřeba 7,3, Tipo spotřeba 6,3 - nejezdím zlehkou nohou, spíše se nebojím prošlápnout plyn na podlahu. U Tipa zase při volnoběhu a nebo při jízdě bezplynu to ukazuje spotřebu 2l/100 km
Re: Kúpili by ste si Fluence znovu?
Zefku, pokud nekdo chce jezdit opravdovym mestskym provozem, musi i trochu slapat na plyn. Treba i na tech par metru. Je velky rozdil, jestli na zelenou projede deset aut, nebo tri. To se mi rano stava dost casto. Pet cervenych je trochu moc. Pritom hned za krizovatkou vznikaji mezi aut rozestupy jak na dalnici. Na dalsi krizovatce vyuziva brzdeni motorem, tak odestup udela pro nemeckou dalnici a jiz neprojedou ani tri.
Myslim si, ze kdyby vypadli z krizovatky vsichni co nejdriv, zrychlil by se provoz a tim pocet razeni a stani a tim by byla i relativne nizssi spotreba.
Od známych loudalu dost casto slysim, ze se prizpusobuji svym schopnostem, stavu vozisla a bla bla bla. Ja si myslim, ze pak takovy nejisty ridic, ktery nezna po deseti letech auto, ani trasu, by nemel mit pravo ridicak vlastnit.
Tento tyden jsem vytahl na dva dny jednu stopu a byla to hruza. To co se ve spickach da v kazdem motorkarskem kulturnim svete je na SK stale horsi.
Myslim si, ze kdyby vypadli z krizovatky vsichni co nejdriv, zrychlil by se provoz a tim pocet razeni a stani a tim by byla i relativne nizssi spotreba.
Od známych loudalu dost casto slysim, ze se prizpusobuji svym schopnostem, stavu vozisla a bla bla bla. Ja si myslim, ze pak takovy nejisty ridic, ktery nezna po deseti letech auto, ani trasu, by nemel mit pravo ridicak vlastnit.
Tento tyden jsem vytahl na dva dny jednu stopu a byla to hruza. To co se ve spickach da v kazdem motorkarskem kulturnim svete je na SK stale horsi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů