VEHICLE CHECK - Fluence

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Pepignon
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv pro 02, 2010 10:41

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Pepignon » sob zář 17, 2011 10:07

Skusal som auto na dlhych zjazdoch aj na volnobeh aj so zaradenou rychlostou (vacsinou jazdim tak). Hlaska sa neobjavila.
A len by som dodal. Vymyslite lepsi sposob ako vypnut radio ked mate bezklucove auto. Manualne stlacit gombik je dost nepohodlne. Casovac je blbost, lebo ak sedim v aute a za 5 minut mi ho vypne, tak si ho zasa musim zapnut manualne. Skor by ma trapilo, preco zostanu rozsvietené stretávačky ked vypnem motor.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V, Arkamys

Uživatelský avatar
blazej11
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: čtv pro 28, 2006 18:09
Bydliště: Slovensko

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od blazej11 » sob zář 17, 2011 14:32

aj bez HF-karty radio po vypnuti motora hraje vypne az po otvoreni dvery, alebo po cca 12min.
Svetla zhasnu tiez az po otvoreni dveri, ono zvycajne, ked vypnes motor tak opustas aj auto a vsetko sa vypne a pokial ostavas cakat v aute tak to musis vypnut manualne.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » stř říj 05, 2011 12:27

Ja osobne uz som sa stretol so vselijakym stylom jazdy ale oldschool jazdu karburatorovych tátošov nemusim pri novych autach s vstrekom,ň
Proste jedine co tomu autu tym robim je zle. skuste to spravit na automate ist na N 120 dole kopcom a tu prevodovku poslete po par kratoch na vylet na vrakovisko :)
Pri zaradenom stupni ma clovek 0.0 spotrebu tak naco?
dalsia vec ze spravit toto v zakrute je sebevrazda pokial mate naponahlo :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od krt.ecek » stř říj 05, 2011 12:36

hafi1 píše:
hafi1 píše:Tak uspesne sme dorazili. Auto nehlasilo chybu VEHICLE CHECK....ale.....neskušal som na volnobeh dole kopcom....nac drazdit hada bosou nohou??? Ale vrta mi to v hlave
Bol som v servise RENAULT a nasli nejkau zavadu na spinaci spiatocky...uvidime.
P.S.: Testovali ste niekto Fluencika na dlhych zjazdoch na neutral??

taková myšlenka, vibrace při jízdě ně volnoběh a nějaké hrboly na silnici, ťukli o spínač zpátečky. No a když se jede 120km/h dopředu, tak chápu, že se to autu nelíbí :twisted:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Concionator » stř říj 05, 2011 13:09

krt.ecek:
Decentní formulace! :)

Hounddog:
Mluvíš mi z duše! Taky tomu tak úplně nerozumím... (na neutrál je navíc relativně nemalá spotřeba)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » stř říj 05, 2011 15:09

Concionator píše:krt.ecek:
Decentní formulace! :)

Hounddog:
Mluvíš mi z duše! Taky tomu tak úplně nerozumím... (na neutrál je navíc relativně nemalá spotřeba)
heeh diky, vies co toto ze vyradit neni najhorsie, ale mal som v starej robote kolegu ktory aby sa "dovalal" tak jak bol rozbehnuty tak len vytlacil spojku a veselos a kotulal :D potom sa cudoval preco mu na aute odisla uz 2x spojka :D
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

motorol
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: sob bře 06, 2010 08:26

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od motorol » čtv říj 13, 2011 16:24

Na neutrál je poměrně malá spotřeba a pokud je malej kopec tak mám na výběr buď pojedu na neutrál a rychlost bude konstantní a bude to baštit něco málo nebo pojedu třeba na 5, nohu mimo pedály a auto bude zpomalovat, tudíš pod kopcem musím přidat a to mě stojí víc než onen neutrál a poslední varianta je mít za 5 a nohu na plynu, což je nepohodlné a baští to víc jak na neutrál.

ad rádio - pokud hnete rukou a dáte HF kartu do slotu, tak i když vypnete motor a otevřete dveře tak by to mělo hrát dál (pokavaď to funguje jako u MII)
jinak holt auto nemá šanci poznat co hodláte dělat :lol:
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od jesuis » čtv říj 13, 2011 17:11

Alebo to nechat na tempomat
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

hafi1
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř srp 03, 2011 21:58

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od hafi1 » stř říj 10, 2012 15:20

ahojte. zatial stale pohoda, dufam ze to nezakriknem

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od mudr.hematolog » stř říj 10, 2012 22:36

Houndog,

no porovnavat automat a manual je trochu zcestne.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » čtv říj 11, 2012 08:53

O porovnavanie mi vobec nešlo.....je jasne že At pracuje na uplne inom principe a su tam vyššie teploty a namahania.
Išlo mi o to....aby už vela ludí pochopilo to že keď si zaradím N a spustím sa dole kopcom tak určite nebudem mať nižsšiu spotrebu ako so zaradenou rychlosťou.
A ešte k tomu sa to auto v zákrute velmi lahko stane neovladatelne.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Zefek » čtv říj 11, 2012 12:52

Hounddog píše:A ešte k tomu sa to auto v zákrute velmi lahko stane neovladatelne.
V případě, že zhasne motor a je tam hydraulický posilovač. Který ale stejně při rychlosti 120km/h neposiluje. Hůř jsou na tom brzdy, ale na tři šlápnutí tam podtlak ještě stačí. Jinak je třeba zapřít se do pedálu. Ale rozhodně se auto nestane neovladatelné. Prostě to chce jen o něco víc síly.
Pokud pojedu rychlostí 100km/h z kopce na neutrál u manuálu, tak spotřeba benzínového motoru je asi 0,8l/h. Pokud by ten kopec byl 100km dlouhý :D tak ho ujedu přesně za hodinu a nespotřebuji víc jak litr paliva.
A jak už tady zaznělo, záleží na typu kopce. Pokud se kopec svažuje, že auto na neutrál udržuje rychlost, nebo jen mírně zrychluje a kopec je dostatečně dlouhý, je vhodné rychlost vyřadit. Pokud je možné rychlost udržet se zařazeným rychlostním stupněm, je lepší mít zařazenou rychlost - spotřeba je v ten moment nulová.
Rozdíl mezi kopcem, ze kterého auto udržuje rychlost na neutrál a kopcem, ze kterého udržuje rychlost se zařazenou rychlostí je na vzdálenosti 100km něco přes 30 korun :D

Mám zjištěno, že pokud palubní počítač ukazuje spotřebu 2,8l/100km a nižší, je vhodnější vyřadit (záleží na délce úseku přede mnou). Auto se veze samo. Tedy rozdíl na úseku 100km kdy se auto veze samo (na neutrál) a na úseku se zařazenou rychlostí, kdy je potřeba mu pomoct plynem je asi 2 litry - přes 70kč.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » čtv říj 11, 2012 13:27

JAsne,logicke a plne suhlasim....ovladatelne a neovladatelne som myslel napriklad pri šmyku, alebo keď chcem zákrutu zobrať trošku svižnejšie.
Pri volnobehu neposobi na to auto žiadna prítlačna sila.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Gil » čtv říj 11, 2012 13:52

Hounddog píše: Pri volnobehu neposobi na to auto žiadna prítlačna sila.
To je konina. Přítlačná síla působí úplně na jiném principu a volnoběh s tím nemá co dělat
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Homelessbar » čtv říj 11, 2012 14:01

no já nevím, ale při pohybu vozidla ať jede na volnoběch nebo se zařazenou rychlostí působí přítlačná síla vždy, tomu se říká aerodynamika nebo si snad myslíš, že na tažený vozík napůsobí žádná přítlačná síla?

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Concionator » čtv říj 11, 2012 14:23

Záleží také na okolnostech. Vjezd do mého rodného města je tak strmý sešup, že na neutrál auto zrychluje a já musím navíc ještě brzdit (opravdu nesmysl!). Při trojce nebo čtyřce podle míry stoupání a dané rychlosti se ale rychlost udržuje konstantní, spotřeba je nulová, motor se piánko promazává a po celou dobu je chování auta dokonale čitelné. Před domem a předcházející závěrečnou křižovatkou, za kterou následuje "dojezdová rovinka", zase už před křižovatkou rychlost vyhodím a s postupným zpomalováním bez detonací a podtáčení dojedu až k naší bráně. Spory kolem toho jsou v podobných případech bezpředmětné, pružný řidič se rozhoduje podle dané okolností a halíře neřeší. Bezpečná a pohodlná jízda není o hlídání zbytečných rozdílů.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » čtv říj 11, 2012 14:59

Už sme celkom OT.
Keď sa zamyslim nad svojím výrokom o pritlačnej sile......tak na to asi vážne rychlosť nema vplyv.
Ale da sa kontrolovať nedotáčavosť.
Moj záver je taký že jazda napriklad do zasneženej zakruty na neutrali je taka ista konina ako v zakrute začať brzdiť.
Človek sa s tym autom nijak nemože hrať (okrem krutenia volantom) tým padom je to auto pre mňa neovladatelne.
Vyradovalo sa na autach naších fotrov......ale vtedy sa jazdilo aj dole kopcom s vypnutým motorom.
Do neutralu zasadne radim len keď je auto v pokoji.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Homelessbar » čtv říj 11, 2012 15:00

no spíše se doporučuje na dlouhých a táhlých klesání dávat neutrál, na zbytek je dobré mít zařazenou rychlost.

oriesok1
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte čer 08, 2010 08:56

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od oriesok1 » čtv říj 11, 2012 18:54

Presne tak..fotrovci vyradovali a boli experti co mali uz uzamknutie riadenia a vypli kluc experti..ja mam tiez radsej hodenu rychlost aj dolu kopcom..nastavym tempomat a nespomali mi pod navolenu rychlost..

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » pát říj 12, 2012 11:20

Dole kopcom nahodou auto zo zapnutym tempomatom nezrychluje?
Ja mam taky pocit že ano....
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Concionator » pát říj 12, 2012 11:32

Záleží na sklonu. Tempomat ovládá pouze motor, nikoli brzdy. Co tedy ubrzí motor, to snese i tempomat.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od mudr.hematolog » pát říj 12, 2012 11:33

Presne tak
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od Hounddog » pát říj 12, 2012 12:03

Presne toto som si myslel.....raz si matne pamatam ze som isiel zo strmsieho kopca a auto zrychlovalo.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od pedroo » úte srp 13, 2013 19:46

tato hláška se mi vyskytla taky po asi 15km sjezdu,nechtělo se mi přibrzdovat a mít přitom zařazenou rychlost... a nejspíše to bude i v souvislosti s čidlem lambda sondy,asi je tam v těch chvílích dlouho velmi chudá směs.. tak si starosti nedělám
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
DanV
Junior member
Příspěvky: 159
Registrován: čtv kvě 26, 2011 16:16
Bydliště: Praha

Re: VEHICLE CHECK - Fluence

Příspěvek od DanV » pon čer 18, 2018 12:18

Tak hlásím, že i mně se na Scenicu tahle hláška objevila. Jednou jsme jeli z Pece pod Sněžkou, kde je klesání akorát na neutrál. Auto udržuje rychlost. Po asi 2 minutách jízdou 70 na neutrál vyskočila. po zařazení rychlosti zmizela. Druhý den sjezd z Černé hory do Jánských Lázní totéž. Auto se chová normálně. teda až na tohle...
ex Renault Megane III, 1,6 16v, 74 kW, Expression, 3/2009-1/2015, modrá Roy
http://moje.auto.cz/DanV/meganek.html
Obrázek
Renault Grand Scenic 1,6 16v 81 kW, Limited, 01/2015 červená metalíza
http://moje.auto.cz/DanV/neni.html
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti