VEHICLE CHECK - Fluence
Moderátor: Moderators General
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Skusal som auto na dlhych zjazdoch aj na volnobeh aj so zaradenou rychlostou (vacsinou jazdim tak). Hlaska sa neobjavila.
A len by som dodal. Vymyslite lepsi sposob ako vypnut radio ked mate bezklucove auto. Manualne stlacit gombik je dost nepohodlne. Casovac je blbost, lebo ak sedim v aute a za 5 minut mi ho vypne, tak si ho zasa musim zapnut manualne. Skor by ma trapilo, preco zostanu rozsvietené stretávačky ked vypnem motor.
A len by som dodal. Vymyslite lepsi sposob ako vypnut radio ked mate bezklucove auto. Manualne stlacit gombik je dost nepohodlne. Casovac je blbost, lebo ak sedim v aute a za 5 minut mi ho vypne, tak si ho zasa musim zapnut manualne. Skor by ma trapilo, preco zostanu rozsvietené stretávačky ked vypnem motor.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V, Arkamys
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
aj bez HF-karty radio po vypnuti motora hraje vypne az po otvoreni dvery, alebo po cca 12min.
Svetla zhasnu tiez az po otvoreni dveri, ono zvycajne, ked vypnes motor tak opustas aj auto a vsetko sa vypne a pokial ostavas cakat v aute tak to musis vypnut manualne.
Svetla zhasnu tiez az po otvoreni dveri, ono zvycajne, ked vypnes motor tak opustas aj auto a vsetko sa vypne a pokial ostavas cakat v aute tak to musis vypnut manualne.
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Ja osobne uz som sa stretol so vselijakym stylom jazdy ale oldschool jazdu karburatorovych tátošov nemusim pri novych autach s vstrekom,ň
Proste jedine co tomu autu tym robim je zle. skuste to spravit na automate ist na N 120 dole kopcom a tu prevodovku poslete po par kratoch na vylet na vrakovisko
Pri zaradenom stupni ma clovek 0.0 spotrebu tak naco?
dalsia vec ze spravit toto v zakrute je sebevrazda pokial mate naponahlo
Proste jedine co tomu autu tym robim je zle. skuste to spravit na automate ist na N 120 dole kopcom a tu prevodovku poslete po par kratoch na vylet na vrakovisko
Pri zaradenom stupni ma clovek 0.0 spotrebu tak naco?
dalsia vec ze spravit toto v zakrute je sebevrazda pokial mate naponahlo
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
hafi1 píše:Bol som v servise RENAULT a nasli nejkau zavadu na spinaci spiatocky...uvidime.hafi1 píše:Tak uspesne sme dorazili. Auto nehlasilo chybu VEHICLE CHECK....ale.....neskušal som na volnobeh dole kopcom....nac drazdit hada bosou nohou??? Ale vrta mi to v hlave
P.S.: Testovali ste niekto Fluencika na dlhych zjazdoch na neutral??
taková myšlenka, vibrace při jízdě ně volnoběh a nějaké hrboly na silnici, ťukli o spínač zpátečky. No a když se jede 120km/h dopředu, tak chápu, že se to autu nelíbí
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
krt.ecek:
Decentní formulace!
Hounddog:
Mluvíš mi z duše! Taky tomu tak úplně nerozumím... (na neutrál je navíc relativně nemalá spotřeba)
Decentní formulace!
Hounddog:
Mluvíš mi z duše! Taky tomu tak úplně nerozumím... (na neutrál je navíc relativně nemalá spotřeba)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
heeh diky, vies co toto ze vyradit neni najhorsie, ale mal som v starej robote kolegu ktory aby sa "dovalal" tak jak bol rozbehnuty tak len vytlacil spojku a veselos a kotulal potom sa cudoval preco mu na aute odisla uz 2x spojkaConcionator píše:krt.ecek:
Decentní formulace!
Hounddog:
Mluvíš mi z duše! Taky tomu tak úplně nerozumím... (na neutrál je navíc relativně nemalá spotřeba)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Na neutrál je poměrně malá spotřeba a pokud je malej kopec tak mám na výběr buď pojedu na neutrál a rychlost bude konstantní a bude to baštit něco málo nebo pojedu třeba na 5, nohu mimo pedály a auto bude zpomalovat, tudíš pod kopcem musím přidat a to mě stojí víc než onen neutrál a poslední varianta je mít za 5 a nohu na plynu, což je nepohodlné a baští to víc jak na neutrál.
ad rádio - pokud hnete rukou a dáte HF kartu do slotu, tak i když vypnete motor a otevřete dveře tak by to mělo hrát dál (pokavaď to funguje jako u MII)
jinak holt auto nemá šanci poznat co hodláte dělat
ad rádio - pokud hnete rukou a dáte HF kartu do slotu, tak i když vypnete motor a otevřete dveře tak by to mělo hrát dál (pokavaď to funguje jako u MII)
jinak holt auto nemá šanci poznat co hodláte dělat
Megane II sedan r.v. 06 - prodáno
Megane kabriolet
Megane kabriolet
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Alebo to nechat na tempomat
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
ahojte. zatial stale pohoda, dufam ze to nezakriknem
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Houndog,
no porovnavat automat a manual je trochu zcestne.
no porovnavat automat a manual je trochu zcestne.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
O porovnavanie mi vobec nešlo.....je jasne že At pracuje na uplne inom principe a su tam vyššie teploty a namahania.
Išlo mi o to....aby už vela ludí pochopilo to že keď si zaradím N a spustím sa dole kopcom tak určite nebudem mať nižsšiu spotrebu ako so zaradenou rychlosťou.
A ešte k tomu sa to auto v zákrute velmi lahko stane neovladatelne.
Išlo mi o to....aby už vela ludí pochopilo to že keď si zaradím N a spustím sa dole kopcom tak určite nebudem mať nižsšiu spotrebu ako so zaradenou rychlosťou.
A ešte k tomu sa to auto v zákrute velmi lahko stane neovladatelne.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
V případě, že zhasne motor a je tam hydraulický posilovač. Který ale stejně při rychlosti 120km/h neposiluje. Hůř jsou na tom brzdy, ale na tři šlápnutí tam podtlak ještě stačí. Jinak je třeba zapřít se do pedálu. Ale rozhodně se auto nestane neovladatelné. Prostě to chce jen o něco víc síly.Hounddog píše:A ešte k tomu sa to auto v zákrute velmi lahko stane neovladatelne.
Pokud pojedu rychlostí 100km/h z kopce na neutrál u manuálu, tak spotřeba benzínového motoru je asi 0,8l/h. Pokud by ten kopec byl 100km dlouhý tak ho ujedu přesně za hodinu a nespotřebuji víc jak litr paliva.
A jak už tady zaznělo, záleží na typu kopce. Pokud se kopec svažuje, že auto na neutrál udržuje rychlost, nebo jen mírně zrychluje a kopec je dostatečně dlouhý, je vhodné rychlost vyřadit. Pokud je možné rychlost udržet se zařazeným rychlostním stupněm, je lepší mít zařazenou rychlost - spotřeba je v ten moment nulová.
Rozdíl mezi kopcem, ze kterého auto udržuje rychlost na neutrál a kopcem, ze kterého udržuje rychlost se zařazenou rychlostí je na vzdálenosti 100km něco přes 30 korun
Mám zjištěno, že pokud palubní počítač ukazuje spotřebu 2,8l/100km a nižší, je vhodnější vyřadit (záleží na délce úseku přede mnou). Auto se veze samo. Tedy rozdíl na úseku 100km kdy se auto veze samo (na neutrál) a na úseku se zařazenou rychlostí, kdy je potřeba mu pomoct plynem je asi 2 litry - přes 70kč.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
JAsne,logicke a plne suhlasim....ovladatelne a neovladatelne som myslel napriklad pri šmyku, alebo keď chcem zákrutu zobrať trošku svižnejšie.
Pri volnobehu neposobi na to auto žiadna prítlačna sila.
Pri volnobehu neposobi na to auto žiadna prítlačna sila.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
To je konina. Přítlačná síla působí úplně na jiném principu a volnoběh s tím nemá co dělatHounddog píše: Pri volnobehu neposobi na to auto žiadna prítlačna sila.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
no já nevím, ale při pohybu vozidla ať jede na volnoběch nebo se zařazenou rychlostí působí přítlačná síla vždy, tomu se říká aerodynamika nebo si snad myslíš, že na tažený vozík napůsobí žádná přítlačná síla?
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Záleží také na okolnostech. Vjezd do mého rodného města je tak strmý sešup, že na neutrál auto zrychluje a já musím navíc ještě brzdit (opravdu nesmysl!). Při trojce nebo čtyřce podle míry stoupání a dané rychlosti se ale rychlost udržuje konstantní, spotřeba je nulová, motor se piánko promazává a po celou dobu je chování auta dokonale čitelné. Před domem a předcházející závěrečnou křižovatkou, za kterou následuje "dojezdová rovinka", zase už před křižovatkou rychlost vyhodím a s postupným zpomalováním bez detonací a podtáčení dojedu až k naší bráně. Spory kolem toho jsou v podobných případech bezpředmětné, pružný řidič se rozhoduje podle dané okolností a halíře neřeší. Bezpečná a pohodlná jízda není o hlídání zbytečných rozdílů.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Už sme celkom OT.
Keď sa zamyslim nad svojím výrokom o pritlačnej sile......tak na to asi vážne rychlosť nema vplyv.
Ale da sa kontrolovať nedotáčavosť.
Moj záver je taký že jazda napriklad do zasneženej zakruty na neutrali je taka ista konina ako v zakrute začať brzdiť.
Človek sa s tym autom nijak nemože hrať (okrem krutenia volantom) tým padom je to auto pre mňa neovladatelne.
Vyradovalo sa na autach naších fotrov......ale vtedy sa jazdilo aj dole kopcom s vypnutým motorom.
Do neutralu zasadne radim len keď je auto v pokoji.
Keď sa zamyslim nad svojím výrokom o pritlačnej sile......tak na to asi vážne rychlosť nema vplyv.
Ale da sa kontrolovať nedotáčavosť.
Moj záver je taký že jazda napriklad do zasneženej zakruty na neutrali je taka ista konina ako v zakrute začať brzdiť.
Človek sa s tym autom nijak nemože hrať (okrem krutenia volantom) tým padom je to auto pre mňa neovladatelne.
Vyradovalo sa na autach naších fotrov......ale vtedy sa jazdilo aj dole kopcom s vypnutým motorom.
Do neutralu zasadne radim len keď je auto v pokoji.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
no spíše se doporučuje na dlouhých a táhlých klesání dávat neutrál, na zbytek je dobré mít zařazenou rychlost.
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Presne tak..fotrovci vyradovali a boli experti co mali uz uzamknutie riadenia a vypli kluc experti..ja mam tiez radsej hodenu rychlost aj dolu kopcom..nastavym tempomat a nespomali mi pod navolenu rychlost..
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Dole kopcom nahodou auto zo zapnutym tempomatom nezrychluje?
Ja mam taky pocit že ano....
Ja mam taky pocit že ano....
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Záleží na sklonu. Tempomat ovládá pouze motor, nikoli brzdy. Co tedy ubrzí motor, to snese i tempomat.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Presne tak
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Presne toto som si myslel.....raz si matne pamatam ze som isiel zo strmsieho kopca a auto zrychlovalo.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
tato hláška se mi vyskytla taky po asi 15km sjezdu,nechtělo se mi přibrzdovat a mít přitom zařazenou rychlost... a nejspíše to bude i v souvislosti s čidlem lambda sondy,asi je tam v těch chvílích dlouho velmi chudá směs.. tak si starosti nedělám
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: VEHICLE CHECK - Fluence
Tak hlásím, že i mně se na Scenicu tahle hláška objevila. Jednou jsme jeli z Pece pod Sněžkou, kde je klesání akorát na neutrál. Auto udržuje rychlost. Po asi 2 minutách jízdou 70 na neutrál vyskočila. po zařazení rychlosti zmizela. Druhý den sjezd z Černé hory do Jánských Lázní totéž. Auto se chová normálně. teda až na tohle...
ex Renault Megane III, 1,6 16v, 74 kW, Expression, 3/2009-1/2015, modrá Roy
http://moje.auto.cz/DanV/meganek.html
Renault Grand Scenic 1,6 16v 81 kW, Limited, 01/2015 červená metalíza
http://moje.auto.cz/DanV/neni.html
http://moje.auto.cz/DanV/meganek.html
Renault Grand Scenic 1,6 16v 81 kW, Limited, 01/2015 červená metalíza
http://moje.auto.cz/DanV/neni.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů