Čo sa vám už pokazilo?
Moderátor: Moderators General
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak riešenie s tou klímou bolo dočasné, zase robí neplechu a nefunguje. Nezopne kompresor.
Objednám sa do servisu a rovno poriešim aj tú spojku.
Čo mi nešlo štartovať cez spojku skoro 2mesiace, zrazu to funguje... Chcel som ísť s tým po sviatkoch do servisu.
Objednám sa do servisu a rovno poriešim aj tú spojku.
Čo mi nešlo štartovať cez spojku skoro 2mesiace, zrazu to funguje... Chcel som ísť s tým po sviatkoch do servisu.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mna nastastie taketo veci obchadzaju, a dufam ze aj dlho budu
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ahoj všem!
Tak po 3,5 letech provozu mi auto přestalo startovat...
Jsem absolutní laik, co se týká motorů, proto bych byl rád za jakoukoli radu, i když mi je jasné, že pokud se na to nepodívá oko odborníka, můžeme tu jen spekulovat. Ale k problému...
Při startování se dějí dvě anomálie:
1. Strčím klíček do zapalování, čekám do zhasnutí kontrolek a při následném startování mi točí startér, ovšem motor nechytá. Občas při prvním pokusu škytne a chcípne, pak dalších cca 10 startů vůbec nic (jen točí startér). Při dalších pokusech se začíná probouzet ve smyslu dalších škytání a třeba při třetím tomto škytnutí motor naskočí. Následné starty již bez problémů.
2. Strčím klíček do zapalování, čekám na zhasnutí kontrolek a při nastartování mi naskočí motor, ovšem stylem pomalu zvyšujících se otáček až do 1100 (doba cca 2-3 vteřiny). Někdy mi motor při prvním startu zhasne, ale na druhý pokus již nastartuje jako standardní auto, tedy otáčky vyletí ihned po startu a drží 1100.
Podotýkám, že obě verze se dějí při delším stání (tedy studený motor např. ráno) a naprosto náhodně. Děje se to při teplotách pod 10 stupňů, v létě vše funguje bez problémů.
Co jsem se dočetl, mohl by to dělat snímač teploty chladící kapaliny nebo snímač otáček (vačky nebo kliky).
Když jsem se na toto byl ptát v servisu Renault, jejich odpovědi mi přišly takové o ničem. Když to je v záruce, je to normální chování vozu, po záruce Vám vyměníme půl auta... Nemám s ním tedy dobrou zkušenost, proto se ptám tady...
Budu rád za jakoukoli radu nebo poznámku, protože mě vážně nebaví pohledy kolemjdoucích, jak týrám auto...
Díky všem!
Tak po 3,5 letech provozu mi auto přestalo startovat...
Jsem absolutní laik, co se týká motorů, proto bych byl rád za jakoukoli radu, i když mi je jasné, že pokud se na to nepodívá oko odborníka, můžeme tu jen spekulovat. Ale k problému...
Při startování se dějí dvě anomálie:
1. Strčím klíček do zapalování, čekám do zhasnutí kontrolek a při následném startování mi točí startér, ovšem motor nechytá. Občas při prvním pokusu škytne a chcípne, pak dalších cca 10 startů vůbec nic (jen točí startér). Při dalších pokusech se začíná probouzet ve smyslu dalších škytání a třeba při třetím tomto škytnutí motor naskočí. Následné starty již bez problémů.
2. Strčím klíček do zapalování, čekám na zhasnutí kontrolek a při nastartování mi naskočí motor, ovšem stylem pomalu zvyšujících se otáček až do 1100 (doba cca 2-3 vteřiny). Někdy mi motor při prvním startu zhasne, ale na druhý pokus již nastartuje jako standardní auto, tedy otáčky vyletí ihned po startu a drží 1100.
Podotýkám, že obě verze se dějí při delším stání (tedy studený motor např. ráno) a naprosto náhodně. Děje se to při teplotách pod 10 stupňů, v létě vše funguje bez problémů.
Co jsem se dočetl, mohl by to dělat snímač teploty chladící kapaliny nebo snímač otáček (vačky nebo kliky).
Když jsem se na toto byl ptát v servisu Renault, jejich odpovědi mi přišly takové o ničem. Když to je v záruce, je to normální chování vozu, po záruce Vám vyměníme půl auta... Nemám s ním tedy dobrou zkušenost, proto se ptám tady...
Budu rád za jakoukoli radu nebo poznámku, protože mě vážně nebaví pohledy kolemjdoucích, jak týrám auto...
Díky všem!
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Snímač otáček by se projevil jako závada na diagnostice a nejspíš by to auto i zahlásilo po delším startování (nad 10 vteřin) formou nějaké zprávy ve smyslu porucha. Snímač chladící kapaliny dokud funguje, funguje. Pokud funguje blbě, není nikde chyba, ale dá se to odsledovat na hodnotách v diagnostice, což nikdo nedělá. Ale to by si motor nejspíš nedržel těch 1100 otáček.
Pokud je to normální, ať ti nastartují nějaké auto ze dvora, nebo nové, které jim tam stojí delší dobu (dva, tři dny). Nebo jim to tam postav, domluv se, že přijdeš za tři dny a ať ti to zkusí natočit. Jen tak mimochodem, necháváš to točit tak dlouho, že to automatika vypne sama?
Pokud je to normální, ať ti nastartují nějaké auto ze dvora, nebo nové, které jim tam stojí delší dobu (dva, tři dny). Nebo jim to tam postav, domluv se, že přijdeš za tři dny a ať ti to zkusí natočit. Jen tak mimochodem, necháváš to točit tak dlouho, že to automatika vypne sama?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
To mi přijde týrání, točit to 10 vteřin a ani mě to nikdy nenapadlo. Zkouším to maximálně 3-4 vteřiny, déle ne.
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
To jste nikdy nestartovali se slabou baterkou Kdysi jsme na začátku listopadu startovali Zetora. Nemělo to žhavení a podle toho vypadal ten start. Nejdřív normální pokus. No, až na bílý kouř z komínu nic zvláštního. Ale baterka byla v takovém stavu, že když člověk přestal startovat, tak už neměl druhý pokus. Prostě musel startovat dokud baterka buď neklekla a nebo to nechytlo. První pokus se většinou nezdařil, tak se zapálily noviny a strčilo se to do sání. Žádné před filtr, ale přímo do trubky, která už vedla přímo do válců. A pak se startovalo dokud to nechytlo. A to šlo jeden válec, druhý, pak zase dlouho nic, jeden válec, druhý, už už to chtělo chytit a zase nic ... A tak třeba i skoro minutu. Nebyla jiná možnost.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Nechci nic rikat, ale toto mi delalo na felici, skytlo a hotovo a pak uz ani to, a pak jsem zjistil ze klic ktery jsem pouzil se cca 10 let nepouzival a imobilizer ho asi vyradil z pameti a bere ho jako padelek a nenecha me s nim nastartovat. U tebe to asi nebude deset let, ale treba tam doslo k nejake chybe cteni toho klicku a bere ho jako padelek zlodeje.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Nesrovnávej felinu s fluencem ... Kdyby byl problém na systému imobilizéru, tak se ani nepohne startér.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Jak to ze se nepohne, klicek mas stejny, ale jde o ten signal co dava te jednotce ne? a kdyz jednotka nedostane signal bere to jako falesny klic. A klickem pujde stopro otocit.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Aha, u verze generation to může být jinak. Pokud je tam karta, tak se startér nepohne. Pokud je tam klíček, tak záleží na elektroinstalaci. Ono to totiž může být stejné jako u karty - startér není spínaný spínačkou, ale některou z jednotek. A klíček sice je svázaný s jednou jednotkou, ale imobilizér je navázány na dvě jednotky (tři, pokud je elektrický zámek volantu). Celé to fakčí takovým způsobem, že zastrčíš klíč do spínačky, zapneš zapalování a do určitého okamžiku musí dojít k ověření kódu ve všech jednotkách. Takže o případné poruše by ses dozvěděl už při zapnutí zapalování, než až při startu. Pokud je tam karta, tak ji zastrčíš a děje se vlastně to samé co s klíčkem - při zapnutí zapalování se ověří kód ima ve všech jednotkách, které se na zabezpečení podílejí a až pak se aktivuje startér. Pokud je startér spínaný jednotkou, tak to klidně může být udělané tak, že při pokusu o start se nepohne ani startér (je to takhle u Clio II u některých motorizací), pokud se neověřil imo. Pokud je to spínané spínačkou, tak se startér sice spustí, ale řj vstřikování nedetekuje otáčky motoru a nezapne relé, které napájí všechny komponenty motoru, takže se ani neotevřou vstřiky, nezapne se palivové čerpadlo, ... Pochybuju, že by to škytlo. Myslím, že by to neudělalo vůbec nic a navíc bys viděl na přístrojovce hlášku o poruše systému imobilizéru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Uznavam, felda je trosku starsi, ale tak mi to tam slo, skytla snazila se natacet ale neslo to, protoze to nepoznalo klicek, po delsi dobe to same, skytla atd... asi tam je pomalejsi RJ nez u flu a ta to pozna asi okamzite, jen mi to prislo trosku stejne. Na druhou stranu bych flu moc nepreconoval ze by byla nejak moc chytra
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Dělá to jen při studených startech od určitých venkovních teplot (zimní období) a myslím si, že obě problémové varianty startů, které jsem popisoval, se sebou souvisí.. V létě vše maká, jak má.
Renault Fluence
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
*Confort 1.6, 81kW
*černá Narce, r.v.2010
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ten systém imo je udělaný trochu jinak, než ve feldě. Nejde o chytrost. Celkově má Renaulty tyhle věci vychytané líp, než VW, kdy jednu dobu bylo možné, bez diagnostického vybavení, spárovat jakýkoliv klíček s jakýmkoliv autem od koncernu.makkynka píše:Uznavam, felda je trosku starsi, ale tak mi to tam slo, skytla snazila se natacet ale neslo to, protoze to nepoznalo klicek, po delsi dobe to same, skytla atd... asi tam je pomalejsi RJ nez u flu a ta to pozna asi okamzite, jen mi to prislo trosku stejne. Na druhou stranu bych flu moc nepreconoval ze by byla nejak moc chytra
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Na dvojkovém mégane řeším takový problém: Nastartuju studený motor, vyjedu z garáže a motor zhasnu. Takhle auto stojí celý den a pak přijdu večer, sednu, chci nastartovat a točí, točí, točí a pak se velmi pomalu a neochotně sbírá. Dle mého je to záležitost sw v jednotce, ale taky nemusí. Někdy se ale stane, že to chytí úplně normálně. Naštěstí to chytá, i když takhle dlouho startuje. A dělá to jen vyloženě druhý studený start. Pokud vyjedu z garáže a motor nechám ohřát nad 50°C, tak to nikdy neudělá.vorlis píše:Dělá to jen při studených startech od určitých venkovních teplot (zimní období) a myslím si, že obě problémové varianty startů, které jsem popisoval, se sebou souvisí.. V létě vše maká, jak má.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Čo sa vám už pokazilo?
mne sa toto tiey parkrat stalo a presne ako pises Zefek...
ked som potreboval na dvore posunut auto....nastartoval som, posunul sa o par metrov a hned vypol....tak sa mi uz stalo ze dlho tocil a potom naskocil.
Ked ale necham chvilu bezat, a otacky po case poklesnu a vypnem, tak nikdy nic
ked som potreboval na dvore posunut auto....nastartoval som, posunul sa o par metrov a hned vypol....tak sa mi uz stalo ze dlho tocil a potom naskocil.
Ked ale necham chvilu bezat, a otacky po case poklesnu a vypnem, tak nikdy nic
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mě to taky udělalo po popojetí, ale u startu ten motor měl fakt divnej zvuk. Chytlo to až na 8 pokus a dost neochotně po přidání plynu. Dle mého soudu se mi neuzamčel přesuvník, ale mohla to být kombinace více věcí.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: Čo sa vám už pokazilo?
slapni na PLYN ked to nechce naskocit, pri silnych mrazoch to vzdy pomahavorlis píše:Ahoj všem!
Tak po 3,5 letech provozu mi auto přestalo startovat...
Jsem absolutní laik, co se týká motorů, proto bych byl rád za jakoukoli radu, i když mi je jasné, že pokud se na to nepodívá oko odborníka, můžeme tu jen spekulovat. Ale k problému...
Při startování se dějí dvě anomálie:
1. Strčím klíček do zapalování, čekám do zhasnutí kontrolek a při následném startování mi točí startér, ovšem motor nechytá. Občas při prvním pokusu škytne a chcípne, pak dalších cca 10 startů vůbec nic (jen točí startér). Při dalších pokusech se začíná probouzet ve smyslu dalších škytání a třeba při třetím tomto škytnutí motor naskočí. Následné starty již bez problémů.
2. Strčím klíček do zapalování, čekám na zhasnutí kontrolek a při nastartování mi naskočí motor, ovšem stylem pomalu zvyšujících se otáček až do 1100 (doba cca 2-3 vteřiny). Někdy mi motor při prvním startu zhasne, ale na druhý pokus již nastartuje jako standardní auto, tedy otáčky vyletí ihned po startu a drží 1100.
Podotýkám, že obě verze se dějí při delším stání (tedy studený motor např. ráno) a naprosto náhodně. Děje se to při teplotách pod 10 stupňů, v létě vše funguje bez problémů.
Co jsem se dočetl, mohl by to dělat snímač teploty chladící kapaliny nebo snímač otáček (vačky nebo kliky).
Když jsem se na toto byl ptát v servisu Renault, jejich odpovědi mi přišly takové o ničem. Když to je v záruce, je to normální chování vozu, po záruce Vám vyměníme půl auta... Nemám s ním tedy dobrou zkušenost, proto se ptám tady...
Budu rád za jakoukoli radu nebo poznámku, protože mě vážně nebaví pohledy kolemjdoucích, jak týrám auto...
Díky všem!
Renault Fluence 1,6 privilege, čierna Nacré, Monitor 17", Arkamys, STYLING PACK
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Slapnut na plyn je fakt to najmudrejsie co moze spravit potom este trosku potrapit hornu uvrat otackomeru
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak nefunkčná klíma bola opravená výmenou čidla výparníka a cvakajúca spojku je trošku väčší problém a musí byť vymenený celý pedál spojky.
Cena cca 300€, no celú opravu hradí Renault na záruku. Je šanca že sa odstráni aj problém so štartovaním, keďže pri výmene pedála sa menia aj dva senzory.
Cena cca 300€, no celú opravu hradí Renault na záruku. Je šanca že sa odstráni aj problém so štartovaním, keďže pri výmene pedála sa menia aj dva senzory.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Mne spojka cvakala taky a rikali mi na to ze to je OK a ze s tim nic delat nebudou...... asi lepsi servis.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Prístup k zákaznikovi jak víno...Akonahle by som počul hlášku "nič s tym robiť nebudeme" tak by som mal asi 10 000 rpm a oni koberček...
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Treba to riešiť, autu so 40t km nemôže cvakať pedál spojky. Dnes vymenené a zase s autíčkom spokojnosť.
Problém zo štartovaním ale pretrváva.
Problém zo štartovaním ale pretrváva.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Čo sa vám už pokazilo?
nekvalitny benzin alebo zly starter, mne menili starter po tom co sa mi pokazil a startuje 2x lepsie ako ked bolo auto nove, asi zle kusyerik131 píše:Treba to riešiť, autu so 40t km nemôže cvakať pedál spojky. Dnes vymenené a zase s autíčkom spokojnosť.
Problém zo štartovaním ale pretrváva.
Renault Fluence 1,6 privilege, čierna Nacré, Monitor 17", Arkamys, STYLING PACK
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ani jedno ani druhé.
On nemá problém naštartovať hneď, ale je problém štartovať so stlačenou spojkou. RJ proste nedetekuje, že je spojka stlačená pri zaradenej rýchlosti a nedovolí štartéru naštartovať. Musím hodiť N-ko a stlačiť brzdu.
On nemá problém naštartovať hneď, ale je problém štartovať so stlačenou spojkou. RJ proste nedetekuje, že je spojka stlačená pri zaradenej rýchlosti a nedovolí štartéru naštartovať. Musím hodiť N-ko a stlačiť brzdu.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak je to jasne cidlo spojky, ved to musia vidiet aj v renaulte co to robi.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů