Čo sa vám už pokazilo?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od septim » úte bře 19, 2013 12:05

Mne na cliu s manual climou v zime nespina kompresor takze ee.

Na Flu som to este nestihol otestovat.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Zefek » úte bře 19, 2013 12:06

Záleží to i na podmínkách provozu motoru, ale u Mégane II mám vyzkoušeno, že spíná i při teplotě -3°C krátce po startu motoru. U manuální klimatizace může docházet k tomu, že pokud není dobře naplněna, tak v zimě nesepne, protože při poklesu teploty pod 5°C není v klimatizaci dostatečný tlak.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Duron1069
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte dub 13, 2010 20:40
Bydliště: Mladá Boleslav/Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Duron1069 » úte bře 19, 2013 12:15

Rado77 píše:Pokial viem tak automaticka klima vobec nema podmienku ze "nezapinaj ak je menej ako 5 stupnov". Ona sa zopne ak treba aj keby bolo -100. Manualna klima je nieco ine - ta sa spolieha na udaj o teplote a naozaj nezopne, ako je X stupnov alebo menej, hodnotu teraz neviem. Dokonca aj manualna klima ma jednu "obchadzku" a mala by sa zapnut aj keby bolo -100, a to vtedy ak clovek manualne nastavi vnutorny okruh a otoci nastavovatkom teploty uplne na koniec, kde je nakreslena ikonka okna so sipkami. Klima by sa vtedy mala zopnut kvoli vysusaniu vzduchu, a tym by mala odhmlit celne sklo (ak teda samozrejme uzivatel prepne vyduch na celne sklo). Ale pokial viem, automat klima sa spusta podla potreby kedykolvek bez obmedzenia vonkajsej teploty
Ja bych to z dovolenim uvedl na pravou miru.
Rozdil mezi manualni klimatizaci a automatickou je pouze v jejim rizeni (automaticka klimatizace ma naprosto stejne dily jako manualni, navic ma pouze slunecni cidlo, cidlo teploty v interieru a v topeni ma klapky rizene servama misto tahel). Manualni nekoriguje teplotni klapku v topeni (musi se nastavovat koleckem rucne a kdyz vysvitne slunicko tak si musi ridic rucne upravit teplotu, automaticka si klapku a distribuci vzduchu ridi sama dle parametru z cidla v interieru a ze slunecniho senzoru).
Takze dily v motorovem prostoru jsou naprosto identicke! Je mozne ze muzou pouzit jiny kompresor, treba s vetsim vykonem.
Klimaokruh nema zadnou kontrolu okolni teploty, ma na trubkach nizkotlake a vysokotlake cidlo. K nizkemu tlaku dojde bud unikem chladiva, pripadne nizkym tlakem chladiva diky poklesu tlaku pri nizkych teplotach--》kompresor nesepne
Vysokotlake cidlo zase vypina kompresor pri prehrati chladiva, pripadne pri zamrznuti vyparniku.
Takze zalezi na teplote chladiva a na jeho mnozstvi.
Takze pod nejake cca -2 stupne nesepne NIKDY! Neni proste dostatecny tlak. Chladivo je plyn a podle toho se chova.
To ze sviti kontrolka ze je klima zapnuta vubec nic neznamena!! Kompresor v chodu lze slyset a toci se mu stred (elektromagneticka spojka je sepnuta).
Doufam ze se mi to podarilo malinko popsat. Duron
Renault Fluence 1,5 dCi 78 kw, 8/2010, šedá Éclipse, výbava Exception + audio Arkamys 3D + xenony

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Václav Sedlář » úte bře 19, 2013 13:10

ok, počítám, že v Laguně 1 to bude podobné...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » stř bře 20, 2013 07:36

Duron1069 - Palec hore
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Duron1069
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte dub 13, 2010 20:40
Bydliště: Mladá Boleslav/Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Duron1069 » stř bře 20, 2013 09:51

Hounddog píše:Duron1069 - Palec hore
No je to moje prace ;-) Sice ve Skodovce, ale princip je stejny.
Navic jsem videl Fluence rozebraneho a rozrezaneho do sroubku. Ale bohuzel nemuzu poskytnout zadne fotky :(

Duron
Renault Fluence 1,5 dCi 78 kw, 8/2010, šedá Éclipse, výbava Exception + audio Arkamys 3D + xenony

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Zefek » stř bře 20, 2013 10:29

Já bych to jen upravil, že na okruhu klimatizace bývá už jen jeden snímač a to obecně snímač tlaku. Podle toho se řídí spínání vysoké rychlosti ventilátoru (tlak nad 19 barů) a vypnutí klimatizace (při tlaku pod 2 a nebo při tlaku nad 26 barů).

Na starších autech byl tlakový spínač kompresoru, který byl sepnutý v rozsahu 2 - 26 barů a druhý spínač, který při tlaku 19 barů spínal druhou rychlost ventilátoru chladiče.

Na moderních autech tak je přímo vidět tlak klimatizace v diagnostice, narozdíl od starších, které nemají snímač tlaku, ale spínač.

U té klimatizace může být i potíž v tom, že automatika si fakt řídí vše sama a tak i když člověk požaduje zapnutí klimatizace, ale v kabině není dostatečně vysoká vlhost a venku je dostatečně nízká teplota, tak kompresor prostě nezapne, i když je tlak v okruhu dostatečný. Prostě si to tak nějak žije svým životem. Stejně jako u Laguny II zapíná kompresor v chladném počasí po startu motoru, aby se snížila vlhkost vzduchu v kabině, i když je celá klimatizace vypnutá tlačítkem off.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

maffioso
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: ned led 13, 2013 10:17

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od maffioso » ned bře 24, 2013 15:28

Tenhle můj příspěvek by patřil spíš do sekce "Co mi bylo pokaženo/poškozeno". Berte ho jen jako zoufalé povzdechnutí, potřebu to ze sebe dostat.

Mám Flu teprve dva měsíce a za tu dobu tyto "závady":
1. na parkovišti to kolem mě někdo nedokázal vytočit, opřel se o nárazník pod kufrem a vydřel svým lakem černý 20cm škrábanec
2. auto hlásilo chybu "Check anti-pollution system" a svítila kontrolka motoru = překousaný kabel od lambda sondy kunovitou bestií. Oprava kabelů + sprej proti havěti = 1200 Kč.
3. předevčírem opět další černá čára na nárazníku - tahle šla aspoň vydrhnout, bylo to jako od gumy.
4. včera na parkovišti u obchoďáku přijdu k autu a v něm nabouraný nákupní vozík s pětikorunou po někom, kdo ho nedokáže odvléct tam kam patří = v karoserii menší důlek, zblízka celkem viditelný :(

Je to normální?! U předchozího auta se mi nic takového nedělo. Snad ho radši zas prodám :D Jestli ta poškození půjdou tímhle tempem dál, tak mi z auta za rok zůstane jen hromada šrotu :(
Renault Fluence 1.6 Confort, 82 kW, bílá glacier Obrázek
Hyundai Atos Prime 1.0, 43,5 kW - 191 000 km (prodáno)

Uživatelský avatar
elda
Experienced member
Příspěvky: 588
Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od elda » ned bře 24, 2013 16:59

Citim s tebou, to dokaze ozaj nas..t.Clovek si dava pozor na auto, parkuje mimo ostatnych vozidiel pred OD a niekto svojou pohodovostou a nedbanlivostou ti ho poskodi.Viem ake nervy musis mat, ja mam podobne skusenosti,krom toho kablu,po 2 mesiacoch po kupi auta mi niekto oskrel naraznik-opravene z hav.poistky,skoda 200 e, na dverach preliaceniny po kamienkoch od kosacky co kosili travu okolo auta,skrabance na streche,kapote... od wapky dokonca z Renault servisu a rucnej umyvarky na aute, atd./ :twisted:
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km

http://polda026.rajce.idnes.cz/

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » ned bře 24, 2013 21:19

michal.vrbka píše:
lajos88 píše:To ja tiez nevidim, ved ju aj mam vypnutu teraz v zime a nemal som zatial taky problem ako pisal michal. U neho asi zblblo cidlo teploty alebo regulacia samotna a ani po dosiahnuti pozadovanej teploty 21 neprestalo ohrievat vzduch naplno.
Ano, tak jsem to přesně myslel, uhodil jsi hřebíček na hlavičku :mrgreen:, protože ten můj příspěvek nebyl o tom, jestli zapnout, či vypnou klimu a jestli to funguje tak či onak, ale pouze o tom čidle :-)
Vím, že se kompresor zapíná při +5°C, když je ale venku +6°C tak kompresor občas zapne a proto většinu času mám AC OFF. Ikdyž o doporučení občas klimu zapnout vím.
To byl i ten případ, kdy to zablblo - čili AC OFF.
Myslím, že to byla momentální chyba elektroniky, protože když jsem dal AC ON, tak se sice kompresor nezapnul, ale regulace začala šlapat.
Škoda, že jsem nezkusil zastavit vypnout motor, třeba by se klima "zresetovala".
Tak ještě doplněk, ujetých dalších 1500km s různým nastavením a zatím funguje vše jak má.
Asi to byl nějakej ERROR v PC :-)
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

maffioso
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: ned led 13, 2013 10:17

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od maffioso » pon bře 25, 2013 19:41

Až to vypadá, že nám Fluence závidí a dělají nám to naschvál :)
No jak píšete, člověk se těm škrábancům atd. nevyhne, jen u těch nových aut to fakt zamrzí, hlavně když to přibývá tak pravidelně a ne vlastní vinou.

Přeju všem hodně km nejen bez nehod, ale i bez těch škrábanců, ťukanců a veškerá zvěř ať se od nás drží v uctivé vzdálenosti ;)
Renault Fluence 1.6 Confort, 82 kW, bílá glacier Obrázek
Hyundai Atos Prime 1.0, 43,5 kW - 191 000 km (prodáno)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 25, 2013 19:56

Před nedávnem mi vrazila do boku auta srna. Trefila však jen plechové kolo s plastovou poklicí, Bohu díky!!! Měli jste mě ale vidět, jak jsem vypadal... krve be se ve mne nedořezal!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od makkynka » úte bře 26, 2013 08:04

Tak, minuly tyden jsem byl reklamovat pět se trhajici kozenku u radici paky, ta se uz po druhe zacala trhat. Dale na predni masce jak mate tu chromovanou listicku(spise tedy plast nastikany na stribrno)
tak ta se mi zacali na krajich delat dost puchyre a na jedne strane dokonce odpadavat stribrny lak.

Vysledek? Asi by nikdo necekal, ze to dopadlo zamitnutim, uz mam pul roku po normalni zaruce a na to se to nevstahuje, ani prej se neprodluzuje zaruka u vymnenene veci v zaruce, mysli ze je to normalne o pul roku..... Ale hlavne ze mi hned rekl ze si tu kozenku muzu koupit za 1200kč a zen plast za 1900kč.

Nechci nic řikat, ale ja už opravdu v živote do Renaultu nevkročim. Mrzi mne to pac se mi to auto libi a premyslel jsem o koupi noveho clia pr manzelku, ale takhle na ne kaslu.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5794
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od kotasekh » úte bře 26, 2013 08:48

to není renaultem, to najdeš i v jiných značkách, které takto zminimalizovaly ceny aut. To se musí někde projevit. Když se dneska dají sehnat krásné nové auta s dobrou výbavou do 300000kč, tak od nich člověk nemůže nic čekat.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Gil » úte bře 26, 2013 17:12

2 makkynka: Pokud ti něco vyměnili v rámci záruky, třeba manžetu, tak ze zákona je na tu manžetu znovu 2 roky záruka.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Zefek » úte bře 26, 2013 17:19

Našel jsem někde, že by museli dát na tu manžetu záruku, aby to takhle platilo. Normálně bych to v rámci záruky asi nechtěl opravit, pokud by neuznali záruku na díl, který chtějí opravit, ale požadoval bych slevu, protože došlo ke snížení hodnoty vozu vlivem poškození, bla, bla... A pak bych to u nich koupil za tu slevu s dvouroční zárukou a vyměnil si to sám. Jak už jsem tu někde psal, je to na hlavu postavené.

Ale schválně, pokud má někdo auto v záruce a chystá se něco reklamovat, tak se může zeptat, jak je to se zárukou na vyměněný díl. A pokud řeknou, že na to není dva roky záruka (ani se nevyjádří v tom smyslu), tak bych se normálně zeptal na nějakou slevu s tím, že to opravit nechci. A zeptat se, jestli když si u nich koupí novou sedačku (nebo ten reklamovaný díl), jestli je na to dva roky záruka. Prostě ukázat na ten rozpor. Zkusí to tady někdo?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » úte bře 26, 2013 19:15

makkynka:
Spíš máš smůlu na nějaké "vyčůránky" v servisu. Tohle je přece dost opruz! Nicméně, pro dvouletou záruku u záruční opravy/výměny je opravdu nějaká podmínka k jejímu přiznání.
Viz: http://www.epravo.cz/top/clanky/zarucni-doba-21515.html.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od aero » sob bře 30, 2013 14:49

Mne sem tam vypisuje CHECK INJECTION SYSTEM uz som stym bol v servise na diag a vypisalo ze snimac klepania a tam mi povedali ze pokial to nesvieti stale ze to neriesia . To ma ale nahnevali a asi pojdem inam inac auto ide normalne poradte cim to moze byt ? Rozmyslam nad kupou diagnostiky ELM 327 aspon na zakladne veci len neviem ci mi to vo Fluenci 1,6 benzin bude fungovat . Dik za rady .
Naposledy upravil(a) aero dne pon kvě 06, 2013 11:19, celkem upraveno 1 x.
:D

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od pali.sk » sob bře 30, 2013 15:23

nezmysel, mne menili ten snímač klepania bez toho aby mi svietila nejaká hláška, že prečítali na diagnostike ... mám k tomu aj protokol keď chceš. BA Kestler
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od aero » sob bře 30, 2013 17:13

To som bol v servise vo Vrabloch ze vraj su naj ale som zacal pochybovat asi pojdem po sviatkoch do NZ alebo do NR a co ti to vlastne robilo ? Mal si len hlasku + oranzovy klucik motor sa nejak inak choval ?
:D

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od pali.sk » sob bře 30, 2013 22:16

Magnum magnum ,... no ťažko súdiť určite tam majú chaos v servise (4 hod. mi menili kolesá, 2 ja z 3 servisákov ignorovali moju reklamáciu prehýbania sa dverý ... teda tvrdili, že je to ok a si to namýšlam (vypadnutá chýbajúca bezpečnostná výstuha, long story video ešte mám na youtube (viď. linka dole)...)) ... ale späť k senzoru. Nič som nepostrehol, žiadne klepanie som nemal, nič nesvietilo ... po prehliadke po 30 tis. km mi to teta oznámila, že na diagnostike sa im zobrazilo, a že by mi to po chvílke začalo svietiť (žltý kľúč), tažke to vymenili. V každom prípade na protokole som mal napísané: Svieti oranžové svetlo motoru. (čo som nenahlasoval ...).

Na žiadne potom neskôr by som sa nenechal ukecať, nech ti to dajú všetko písomne ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od aero » ned bře 31, 2013 06:51

No ked mi to nebudu chciet spravit asi na nich zavolam Markizu a vtedy je vsetko mozne :D Inac vdaka .
:D

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od makkynka » pon dub 01, 2013 18:07

pali.sk to co ty mas na dverich, ja mam na strese, jakmile miju houbou auo tak se mi takhle prohyba strecha a dela ten zvuj co mas na dverich, cim to?
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od pali.sk » pon dub 01, 2013 18:13

No je to tým tenkým plechom, autá už nie sú ako z r. 97. Na streche to má každý tak.

Problém bol v tom, že vo dverách je bezpečnostná výstuha (pre bočný náraz) tá je "prilepená" na dvoch miestach ... v mojom prípade bola jedna časť uvoľnená a tým pádom v tomto priestore sa prehýbal plech viac ako mal ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od aero » úte dub 02, 2013 18:24

Ahojte tak dnes som bol v servise v NZ koli hlaske Check injection system a zistili ze je vadny nejaky senzor pri pedaloch nieco s tempomatom - chlapi ja nechapem co to stym ma spolocne neide mi to dokopy ked vo Vrabloch mi hovorili o senzore klepania ?
:D

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů