Čo sa vám už pokazilo?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » pon bře 11, 2013 10:05

Aha...vidis to :D :D somar ani nevie čo sem lepí....
Mam tu bloknuty jutub tak som to len cez gugl sem lepil :D Diky
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Gil » pon bře 11, 2013 18:29

Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » sob bře 16, 2013 14:06

Předem se omlouvám, pokud to tu už někde je na fóru, nicméně včera jsem vypozoroval jednu věc, včera delší cesta cca 2 hod, Praha-Liberec-Varnsdorf
Klimatizace: AC OFF, nastaveno na 21°C, venkovní teplota -6°C
Se švagrem si říkám, že je v autě nějak teplo, tak dám ruku k výdechům k nohám a hrozně teplý vzduch, přepnu na foukání z palubky, taktéž horký, na přední okno, tam foukal studenější. Pouze když jsem nastavil teplotu na "LO" tak začal foukat studenější vzduch.
Dám klimu na AUTO, je cítit znatelné zchladnutí vzduchu z průduchů, troufám si říct dle nastavené teploty.
Tak se asi příští týden chystám do servisu, ať se na to kouknou.

Nesetkal se s tím prosím někdo? To vyadá, jako by nefungovala regulace při AC OFF a hnalo to dovnitř hrký vzduch. Ale to je přece hloupost ..
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od pali.sk » sob bře 16, 2013 14:24

Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.

To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.

Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » sob bře 16, 2013 14:36

pali.sk píše:Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.

To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.

Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.

Jo, jenže mě se zdá, že je to extrémně teplé, když jsem zapnul klimu na AUTO, tak vzduch byl o poznání chladnější se stejným nastavením teploty
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » ned bře 17, 2013 18:13

michal.vrbka píše:
pali.sk píše:Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.

To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.

Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.

Jo, jenže mě se zdá, že je to extrémně teplé, když jsem zapnul klimu na AUTO, tak vzduch byl o poznání chladnější se stejným nastavením teploty
Tak dneska cesta domů, řídila manželka, takže jsem si mohl hrát s klimou. Nepozoroval jsem žádné rozdíly AC ON/OFF, čili poslední problém byl asi pouze "abnormalitou" :-)
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od mudr.hematolog » ned bře 17, 2013 19:02

Ja som minule zapol klimu a ziadna zmena.....znizil som teplotu na 16C a uz to fukalo studeny vzduch.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » ned bře 17, 2013 20:28

mudr.hematolog píše:Ja som minule zapol klimu a ziadna zmena.....znizil som teplotu na 16C a uz to fukalo studeny vzduch.
Jo to fouká, viz příspěvek dřív od kolegy.
Tam šlo spíš o to, že po 100km bylo v autě nesnesitelně, klima na 21°C, topilo to jak blázen. Venku -8°C a pomohlo dát klimu komplet na AUTO.
Dneska to bylo OK. No zkusím to pozorovat na delších cestách a uvidíme ....
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 00:53

Pod určitou venkovní teplotu ale nejspíš klimatizace plně nepracuje.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » pon bře 18, 2013 07:47

Klima sa zopne pri teplote vacsej ako +5 stupnov (takže sa vzduch neochladzuje-nemá kde). Vlhky vzduch by tam namrzal. Takže pri teplotach menších sa určite nespusti.
Nedava to zmysel ked je vonku napriklad -8 a vnutri 30 stupnov.....otvor okno a auto mas vyklimovane za pol minutu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od lajos88 » pon bře 18, 2013 08:02

Tu asi nejde ani tak o klimu samotnu, skor o regulaciu teploty. Co pisal michal, tak mu to tlaci dnu naplno horuci vzduch. A ked je vonku -8, tak by stacilo aby sa ten vonkajsi nasavany vzduch neohrieval naplno, ale len ciastocne. Tak ako ked si na aute bez klimy v zime nastavis regulator teploty do polohy medzi cervenu a modru. A tu to vyzera, ze regulator teploty je pri AC OFF akoby nastaveny uplne na cerveno a pri AC ON je prave v takej polohe niekde medzi a netlaci dnu horuci vzduch. Pride mi ako keby pri zapnutej klime ohrev snazil jemnejsie zohriat na pozadovanu teplotu a pri vypnutej zas hreje naplno, ale zas po 100 km uz v aute urcite bolo 21 a nebol dovod tlacit dnu plne horuci vzduch.
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » pon bře 18, 2013 08:45

a ked si das pri AC OFF kurenie na 18 C tak aky vzduch ti ide? Nevidim dovod k tomu zapinat klimatizaciu.
Teda ak som spravne pochopil....Ide len o regulaciu tepleho vzduchu na chladnejsi?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od lajos88 » pon bře 18, 2013 08:58

To ja tiez nevidim, ved ju aj mam vypnutu teraz v zime a nemal som zatial taky problem ako pisal michal. U neho asi zblblo cidlo teploty alebo regulacia samotna a ani po dosiahnuti pozadovanej teploty 21 neprestalo ohrievat vzduch naplno.
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 09:52

Já kromě dvou až tří výjimek za rok klimatizaci vůbec nevypínám a pořád všechno pracuje, jak má (v létě jako klimatizace, v zimě jen jako topení). Mám ale tu plně automatickou.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » pon bře 18, 2013 10:28

Kompresor klímy sa zhasína asi pri 5stupnoch takže v zime aj keď máš zapnuté A/C , tak pod touto teplotou už klíma nefunguje, iba ti ohrieva auto zvyškovým teplom z motora na požad. teplotu. Je ale dobre tu klímu pouzivat castejsie kvoli vlhkosti a premazaniu kompresora. Proste necakajte ked je vonku -8 ze ked zapnete klimu tak zrazu vam pojdu z vyduchov ladove kocky (sak ten vonkajsi vzduch sa uz viac schladit nedá). Akonahle je kompresor vypnuty tak cela klima funguje na baze kurenia. Dalsia vec ked auto nastartujete tak vam akoze po zapnuti klimy hned zacne auto kurit? Nezmysel....CO v tej klimatizacii ma zabezpecuje kurenie?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 12:10

Vždyť přesně to samé píšu! :D Že za tepla "klimatizuje" a za chladu jen "ohřívá". Ale i výrobce doporučuje nechávat ji zapnutou, popř. alespoň jednou za čas pustit.

Jen jsem chtěl napsat, že ji v automatickém provedení nevypínám vůbec a autu to nikterak nevadí. Svoji úlohu plní dobře a zůstává plně funkční.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Hounddog » pon bře 18, 2013 12:35

aha, tak potom som nič nepovedal :)
No takto,V špecializovanom servise na klimu počul som že vraj sa nema motor vypínať spolu s klimou.....Ma sa najprv vypnuť klíma a potom až motor.
Ževraj môže časom odísť kompresor ktory nie je zrovna 2x lacný. Už si presne nespomeniem prečo.
Ale toto všetko by sa malo riešiť v inej miestnosti. :!:
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 13:04

I tak díky za tip, podívám se na to... Myslel jsem, že to vypínání napřed je jen kvůli vlhkosti (a jemnějšímu přechodu pro posádku), ale asi v tom bude, jak Ti naznačili, i závažnější důvod.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 207
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Homelessbar » pon bře 18, 2013 13:40

vypínání klimatizace před vypnutí motoru má úplně jiný důvod a to, aby se průduchy stačily vysušit od kondenzační vody, která tam v důsledku chlazení vznikla, a tak se zabránilo vzniku zápachu atd. To je taky ten důvod s kompresorem, aby se stačila vyrovnat teplota celé soustavy.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 16:14

Ano, přesně tohle bylo řečeno mně.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

michal.vrbka
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
Bydliště: Praha

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od michal.vrbka » pon bře 18, 2013 16:30

lajos88 píše:To ja tiez nevidim, ved ju aj mam vypnutu teraz v zime a nemal som zatial taky problem ako pisal michal. U neho asi zblblo cidlo teploty alebo regulacia samotna a ani po dosiahnuti pozadovanej teploty 21 neprestalo ohrievat vzduch naplno.
Ano, tak jsem to přesně myslel, uhodil jsi hřebíček na hlavičku :mrgreen:, protože ten můj příspěvek nebyl o tom, jestli zapnout, či vypnou klimu a jestli to funguje tak či onak, ale pouze o tom čidle :-)
Vím, že se kompresor zapíná při +5°C, když je ale venku +6°C tak kompresor občas zapne a proto většinu času mám AC OFF. Ikdyž o doporučení občas klimu zapnout vím.
To byl i ten případ, kdy to zablblo - čili AC OFF.
Myslím, že to byla momentální chyba elektroniky, protože když jsem dal AC ON, tak se sice kompresor nezapnul, ale regulace začala šlapat.
Škoda, že jsem nezkusil zastavit vypnout motor, třeba by se klima "zresetovala".
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky

Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec :-)

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Václav Sedlář » pon bře 18, 2013 20:29

ahoj budu možná trochu OT, ale dotaz - píšete, že by se měla občas i v zimě spustit klima aby se promazal kompresor, ale zároveň se píše, že pod 5°C se kompresor nespustí, takže jak vlastně v zimě když je teď už x týdnů pod nulou, promažu kompresor?

Také jsem tu někde četl že když mám automatickou klimu a dám odmlžit čelní sklo, tak se prý tato ochrana 5°C obejde a kompresor se spustí...je to pravda?

Díky...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Concionator » pon bře 18, 2013 23:08

Odmlžování oken - nevím jakým způsobem - pracuje velmi dobře (a rychle).
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Rado77 » úte bře 19, 2013 09:38

Pokial viem tak automaticka klima vobec nema podmienku ze "nezapinaj ak je menej ako 5 stupnov". Ona sa zopne ak treba aj keby bolo -100. Manualna klima je nieco ine - ta sa spolieha na udaj o teplote a naozaj nezopne, ako je X stupnov alebo menej, hodnotu teraz neviem. Dokonca aj manualna klima ma jednu "obchadzku" a mala by sa zapnut aj keby bolo -100, a to vtedy ak clovek manualne nastavi vnutorny okruh a otoci nastavovatkom teploty uplne na koniec, kde je nakreslena ikonka okna so sipkami. Klima by sa vtedy mala zopnut kvoli vysusaniu vzduchu, a tym by mala odhmlit celne sklo (ak teda samozrejme uzivatel prepne vyduch na celne sklo). Ale pokial viem, automat klima sa spusta podla potreby kedykolvek bez obmedzenia vonkajsej teploty
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Čo sa vám už pokazilo?

Příspěvek od Zefek » úte bře 19, 2013 12:02

Rado, je to přesně naopak. Automatickou klimatizaci jsme nedonutili k zapnutí klimatizace, když venku bylo asi -2°C i když jsme zapli AC a teplotu v kabině nastavili na minimum. Kompresor prostě nezapl.
Za to u manuální klimatizace je klimatizace vázána jen na zapnutý ventilátor v kabině a pokud ten běží, bude klima zapínat vždycky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů