Motor od oleja

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Johny_PP
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: ned pro 19, 2010 12:15

Motor od oleja

Příspěvek od Johny_PP » stř čer 22, 2011 20:22

Zdravim vsetkych

V prvom rade velka poklona tomuto foru.

No ale podme k veci. Vcera pri prezerani motoroveho priestoru som si vsimol, ze motor je nejako dost zaspineny. Trosku som sa tam obzeral a zbadal som ze mi s niekadial presiakava olej. Volal som dnes do servisu. Povedali ze ma zoberu kedy kolvek pridem.

Takze podme sup do servisu. Servisak ktory mi obhladal auto mi povedal, ze presiakava niekde pod sanim. Je mi to trochu divne ze k tomu vobec doslo. Podla mna to je dost zavazna porucha a hlavne aj skoro. Auto mam 9 mesiacou a najazdene mam iba 15 000km. Bolo mi povedane, ze oprava bude trvat najmenej pol dna.

Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Concionator » stř čer 22, 2011 21:34

Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano. U půldenní (de facto několikahodinové) opravě to ale možná neplatí. Vážná potíž je to ale tak jako tak.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Rado77 » stř čer 22, 2011 22:35

Ak spod sania, tak sa to riesilo v MeganeII sekcii - privela oleja v motore (asi nechtiac od vyroby, alebo po garancke), kedy motor nadbytocny olej vyhadze do sania. Je tam kalibrovany otvor na odlucovaci oleja a na neho dosada sacie potrubie s tesnenim, kt. je slabe. Preto to pretieklo hore na veko ventilov. 99% to natieklo aj do dier kde su sviecky, a sacie bude plne oleja - v albumoch som toto riesil (pod fotkami su aj popisky): https://picasaweb.google.com/rado.megan ... PravaZmesi# . Dobru chut
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Gil » stř čer 22, 2011 23:55

Johny_PP píše:Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
Nemáš
Concionator píše:Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano.
Nemá
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Johny_PP
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: ned pro 19, 2010 12:15

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Johny_PP » čtv čer 23, 2011 09:41

Este mi povedia, ze to je moja vina a neuzaju zaruku.

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Jean ViC » čtv čer 23, 2011 09:52

Johny_PP: to snad nee, jedine kdyby bylo evidentni ze jsi rozebiral motor... :)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

peto 1
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: sob lis 27, 2010 18:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od peto 1 » čtv čer 23, 2011 18:33

Gil píše:
Johny_PP píše:Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
Nemáš
Concionator píše:Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano.
Nemá
A kedy má?
RENAULT MEGANE III 1,5 dCi Grandtour
RENAULT MEGANE II 1,4 16v 72 kW Grandtour
Obrázek

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Gil » čtv čer 23, 2011 18:44

Když to bude v kupní smlouvě uvedeno, což při standardních prodejích uvedeno není.
Nárok na náhradní auto ze zákona není
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Bigoto
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 28, 2011 13:35

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Bigoto » čtv čer 23, 2011 21:35

Zdravím páni, mám Fluenca, vlastne som ho kúpil manželke, som bývalý automechanik, takže bežné závady si opravujem sám. Nie som fanúšikom tejto značky, ale výbava, key free, esp, crash testy, počet airbagov a plno vecí za takúto cenu a 5 rokov záruky presvedčilo. Fluenca som kúpil v Kestleri Blava a hneď doma som začal zbežne kontrolovať stav auta. Do fóra neprispievam, ale táto téma ma prinútila. Takže k veci: Zistené závady nového vozidla: ako prvá k tejto téme
1- v motore bolo o 1,5 litra !!!!! oleja viac nad vrchnú rysku - to je totálna bezočivosť, ničíte si motor i určite katalyzátor - displej vás síce upozorní na nízky stav oleja, dokonca ukáže aj stav rysky, ale preplnenie olejom musíte jednoducho skontrolovať- toto je takmer jasnou príčinou prečo ide olej zo sania, pri vysokých otáčkach vznikne veľký pretlak a olej sa tlačí cez krúžky alebo tesnenia, takmer iste máte zničený i katalyzátor, olej ho zničí veľmi rýchlo, skontrolujte si koncovku výfuku, bude mastná
2- odpadávajúca žltá zátka nádržky ostrekovača okien- zalepené taviacou pištolou
3- pri prvom použití zadnej záclonky vypadol vrchný úchyt zácloniek- tiež pomohla taviaca pištol
4- v nádržke ostrekovača bola letná kvapalina-v zime zamrzla, ale to je moja vina
5- lajdácky uchytený hliníkový kryt výfuku na spodku auta- upevnený
6-vypadávajúce tesnenie dverí-stiahnuť, v ruke stlačiť a dlaňou naraziť
7-auto píska-aerodynamický hluk okolo 110km/hod-zatiaľ neviem-asi pomôžu spomínané deflektory
Ale ináč to je super auto, ostatné zatiaľ funguje, len ten pomaly reagujúci plyn. pedál je otras.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Concionator » čtv čer 23, 2011 21:47

Deflektory neodporúčam. Originálne sa zle montujú a ich prínos - kto vie... za seba poviem: žiadný. (no ja až taký hluk nebadám a oleja som tiež nemal toľko, je to - hádam - odvislé od servisu)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Rado77 » čtv čer 23, 2011 21:56

Bigoto píše:1- v motore bolo o 1,5 litra !!!!! oleja viac nad vrchnú rysku - to je totálna bezočivosť, ničíte si motor i určite katalyzátor - displej vás síce upozorní na nízky stav oleja, dokonca ukáže aj stav rysky, ale preplnenie olejom musíte jednoducho skontrolovať
Toto je presne co som pisal - palubak neukaze ze je oleja viac ako MAX, ukaze len ak je menej ako MAX. A potom to vyleze vrchom. Servis toto samozrejme vie a nic neurobi, maximalne vycistia trochu veko ventilov, aby mali co nauctovat, ale urcite nebudu pucovat sacie potrubie alebo klapku.
Je to hnus vazeni, hlavne na novom aute. Co si nespravis, to proste nemas! :evil:
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Concionator » čtv čer 23, 2011 22:03

Rado77 píše:Je to hnus.
:|
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Concionator » čtv čer 23, 2011 22:05

Je až nepochopitelné, proč to vlastně dělají. Oni to snad naplní, nastartují, nechají potočit a rozehřát a znovu dolijí. Jinak si to vůbec neumím představit. Tak či onak - je to šílené!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Bigoto
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 28, 2011 13:35

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Bigoto » čtv čer 23, 2011 23:23

To bolo nové auto chalani, prišiel som z Blavy 200km domov a začal zbežnú kontrolu, inak by som dopadol podobne, teraz má auto 8000km, 0-vú spotrebu oleja a 1,5l postupne míňam do kosačky.

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Miro_ba » pát čer 24, 2011 08:36

a preto si uz nosim vlastnu 5l bandasku ( olej menim tesne pred garanckou), z ktorej najskor odlejem 5dcl a ked nahodou je malo, na druhy den dolejem. Jedina moznost. Naozaj by som chcel vediet dovod, preco tam davaju viac oleja.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Johny_PP
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: ned pro 19, 2010 12:15

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Johny_PP » pát čer 24, 2011 09:00

Toho oleja je tam skutocne o dost viac. mozem potvrdit. vcera som to kontroloval normalne cez odmerku a nie cez palubak.
Je to podla mna obrovska drzost odovzdat taketo auto majitelovi. Auto predsa muselo byt kontrolovane pred odovzdanim.
Teraz normalne sam neviem ako.sa mam zachovat v servise ked tam pojdem dat auto. poradte

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Miro_ba » pát čer 24, 2011 09:20

hlavne ist do servisu, kde to auto pred odovzdanim kontrolovali a rovno si zavolat aj svojho obchodnika a nech si to tam vydiskutuju :-) Ono obchodnici a servisaci sa obcas nemaju radi a casto nato maju padny dovod a toto je jeden z nich.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Re: Motor od oleja

Příspěvek od rousini » pát čer 24, 2011 21:18

Ano taky jsem odsál skoro 2l, svědčí to o výrobě, předprodejním servisu, vlastně o všem u kosočtverce.
Oprava na půl dne - no comment!
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Re: Motor od oleja

Příspěvek od jesuis » pát čer 24, 2011 23:08

Mne zase ukazalo na iny problem kusok som stal sikmo olej sa zlial na jednu stranu po vyjdeni na cestu mi svietila pal. doska ze nieco take ako Up oil level tak som s tym siel do servisu. kontrola oleja bola nieco pod stredom tak mi doliali necele pol litra a ok a potom som si spomenul ze to mohlo byt kvoli tomu ze auto bolo sikmo. Ale nerobili s tym problem skontrolovali cerveny obdlznik zmyzol a vse je ok
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: Motor od oleja

Příspěvek od erik131 » sob čer 25, 2011 10:47

Dnes som sa zo zvedavosti pozrel na mierku.
Bolo to asi 25min po tom čo som išiel, takže motor bol zohriaty, ale keď som vytiahol tú žltú odmerku utrel dal späť a znova, hladina bola asi 1,5cm tým nad zaškrtaným, ak viete čo myslím teda bola nad max :shock: . Neviem či to bolo len tým že motor bol horúci, ešte sa na to pozriem na druhý deň keď bude studený. Ale ak to tak ukáže znova, tak to nie je moc dobré, v návode aj varujú ak sa prekročí max hladina, nemá sa ani štartovať a hneď servis, pretože sa môže poškodiť motor a katalyzátor. My máme takto nabehané už skoro 5000km :?
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
elda
Experienced member
Příspěvky: 588
Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
Bydliště: Trenčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od oleja

Příspěvek od elda » sob čer 25, 2011 10:50

Tiez som dneska skontroloval stav oleja a je nad vsetky križiky na ryske, nie medzi krizikmi v strede, takze asi cez tyzden do servisu a odobrat/kolko tam ma byt,4,5 litra?/
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km

http://polda026.rajce.idnes.cz/

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: Motor od oleja

Příspěvek od erik131 » sob čer 25, 2011 11:38

V návode ak som pozeral dobre pre 1,6 16V bolo 5l, tuším :shock: . Alebo som sa zle pozrel :D.
Mňa by skôr zaujímalo, či to mohlo spôsobiť už aj nejaké škody. :?
Naposledy upravil(a) erik131 dne sob čer 25, 2011 12:25, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
Marvel
Advanced member
Příspěvky: 392
Registrován: čtv bře 03, 2011 19:00
Bydliště: Brno

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Marvel » sob čer 25, 2011 12:18

to snad nemyslí vážně že prodají auto kde je o tolik oleje víc než je předepsáno. půjdu si to taky zkontrolovat. myslíte že kdybych měl taky víc oleje než má být že to mohlo způsobit nějakej problém ve výfuku? viz moje vlákno: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=88&t=51110
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Re: Motor od oleja

Příspěvek od rousini » sob čer 25, 2011 13:30

Problém s přelitím může být, že se dostane do sání (zanesená klapka a kanály). Další věc je poškození katalyzátoru. Takže bych v případě delšího ježdění s přeplněným motorem navrhoval zavolat odtahovku, zdokumentovat v servisu, a nechat udělat nezávisle emise, kde se projeví stav katu. Pak to obratem omlátit renaultu a snad by se situace za pár let mohla ve fabrice zlepšit nebo by se aspoň mohl začít provádět předprodejní servis.
Po té zkušenosti si představte, jak pečlivě asi probíhá garanční prohlídka...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
Marvel
Advanced member
Příspěvky: 392
Registrován: čtv bře 03, 2011 19:00
Bydliště: Brno

Re: Motor od oleja

Příspěvek od Marvel » sob čer 25, 2011 14:50

pardon omyl. prosím smazat tento příspěvek, jestli to lze.
Naposledy upravil(a) Marvel dne sob čer 25, 2011 14:57, celkem upraveno 1 x.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů