Motor od oleja
Moderátor: Moderators General
Motor od oleja
Zdravim vsetkych
V prvom rade velka poklona tomuto foru.
No ale podme k veci. Vcera pri prezerani motoroveho priestoru som si vsimol, ze motor je nejako dost zaspineny. Trosku som sa tam obzeral a zbadal som ze mi s niekadial presiakava olej. Volal som dnes do servisu. Povedali ze ma zoberu kedy kolvek pridem.
Takze podme sup do servisu. Servisak ktory mi obhladal auto mi povedal, ze presiakava niekde pod sanim. Je mi to trochu divne ze k tomu vobec doslo. Podla mna to je dost zavazna porucha a hlavne aj skoro. Auto mam 9 mesiacou a najazdene mam iba 15 000km. Bolo mi povedane, ze oprava bude trvat najmenej pol dna.
Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
V prvom rade velka poklona tomuto foru.
No ale podme k veci. Vcera pri prezerani motoroveho priestoru som si vsimol, ze motor je nejako dost zaspineny. Trosku som sa tam obzeral a zbadal som ze mi s niekadial presiakava olej. Volal som dnes do servisu. Povedali ze ma zoberu kedy kolvek pridem.
Takze podme sup do servisu. Servisak ktory mi obhladal auto mi povedal, ze presiakava niekde pod sanim. Je mi to trochu divne ze k tomu vobec doslo. Podla mna to je dost zavazna porucha a hlavne aj skoro. Auto mam 9 mesiacou a najazdene mam iba 15 000km. Bolo mi povedane, ze oprava bude trvat najmenej pol dna.
Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano. U půldenní (de facto několikahodinové) opravě to ale možná neplatí. Vážná potíž je to ale tak jako tak.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Motor od oleja
Ak spod sania, tak sa to riesilo v MeganeII sekcii - privela oleja v motore (asi nechtiac od vyroby, alebo po garancke), kedy motor nadbytocny olej vyhadze do sania. Je tam kalibrovany otvor na odlucovaci oleja a na neho dosada sacie potrubie s tesnenim, kt. je slabe. Preto to pretieklo hore na veko ventilov. 99% to natieklo aj do dier kde su sviecky, a sacie bude plne oleja - v albumoch som toto riesil (pod fotkami su aj popisky): https://picasaweb.google.com/rado.megan ... PravaZmesi# . Dobru chut
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Motor od oleja
NemášJohny_PP píše:Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
NemáConcionator píše:Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
Re: Motor od oleja
Este mi povedia, ze to je moja vina a neuzaju zaruku.
Re: Motor od oleja
Johny_PP: to snad nee, jedine kdyby bylo evidentni ze jsi rozebiral motor...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Motor od oleja
A kedy má?Gil píše:NemášJohny_PP píše:Chcem sa vas teda opytat: Mam narok na nahradne vozidlo
Mam aj priplatenu Garanciu+
NemáConcionator píše:Kdyby to byl i jen jediný den, tak ano.
Re: Motor od oleja
Když to bude v kupní smlouvě uvedeno, což při standardních prodejích uvedeno není.
Nárok na náhradní auto ze zákona není
Nárok na náhradní auto ze zákona není
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
Re: Motor od oleja
Zdravím páni, mám Fluenca, vlastne som ho kúpil manželke, som bývalý automechanik, takže bežné závady si opravujem sám. Nie som fanúšikom tejto značky, ale výbava, key free, esp, crash testy, počet airbagov a plno vecí za takúto cenu a 5 rokov záruky presvedčilo. Fluenca som kúpil v Kestleri Blava a hneď doma som začal zbežne kontrolovať stav auta. Do fóra neprispievam, ale táto téma ma prinútila. Takže k veci: Zistené závady nového vozidla: ako prvá k tejto téme
1- v motore bolo o 1,5 litra !!!!! oleja viac nad vrchnú rysku - to je totálna bezočivosť, ničíte si motor i určite katalyzátor - displej vás síce upozorní na nízky stav oleja, dokonca ukáže aj stav rysky, ale preplnenie olejom musíte jednoducho skontrolovať- toto je takmer jasnou príčinou prečo ide olej zo sania, pri vysokých otáčkach vznikne veľký pretlak a olej sa tlačí cez krúžky alebo tesnenia, takmer iste máte zničený i katalyzátor, olej ho zničí veľmi rýchlo, skontrolujte si koncovku výfuku, bude mastná
2- odpadávajúca žltá zátka nádržky ostrekovača okien- zalepené taviacou pištolou
3- pri prvom použití zadnej záclonky vypadol vrchný úchyt zácloniek- tiež pomohla taviaca pištol
4- v nádržke ostrekovača bola letná kvapalina-v zime zamrzla, ale to je moja vina
5- lajdácky uchytený hliníkový kryt výfuku na spodku auta- upevnený
6-vypadávajúce tesnenie dverí-stiahnuť, v ruke stlačiť a dlaňou naraziť
7-auto píska-aerodynamický hluk okolo 110km/hod-zatiaľ neviem-asi pomôžu spomínané deflektory
Ale ináč to je super auto, ostatné zatiaľ funguje, len ten pomaly reagujúci plyn. pedál je otras.
1- v motore bolo o 1,5 litra !!!!! oleja viac nad vrchnú rysku - to je totálna bezočivosť, ničíte si motor i určite katalyzátor - displej vás síce upozorní na nízky stav oleja, dokonca ukáže aj stav rysky, ale preplnenie olejom musíte jednoducho skontrolovať- toto je takmer jasnou príčinou prečo ide olej zo sania, pri vysokých otáčkach vznikne veľký pretlak a olej sa tlačí cez krúžky alebo tesnenia, takmer iste máte zničený i katalyzátor, olej ho zničí veľmi rýchlo, skontrolujte si koncovku výfuku, bude mastná
2- odpadávajúca žltá zátka nádržky ostrekovača okien- zalepené taviacou pištolou
3- pri prvom použití zadnej záclonky vypadol vrchný úchyt zácloniek- tiež pomohla taviaca pištol
4- v nádržke ostrekovača bola letná kvapalina-v zime zamrzla, ale to je moja vina
5- lajdácky uchytený hliníkový kryt výfuku na spodku auta- upevnený
6-vypadávajúce tesnenie dverí-stiahnuť, v ruke stlačiť a dlaňou naraziť
7-auto píska-aerodynamický hluk okolo 110km/hod-zatiaľ neviem-asi pomôžu spomínané deflektory
Ale ináč to je super auto, ostatné zatiaľ funguje, len ten pomaly reagujúci plyn. pedál je otras.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Deflektory neodporúčam. Originálne sa zle montujú a ich prínos - kto vie... za seba poviem: žiadný. (no ja až taký hluk nebadám a oleja som tiež nemal toľko, je to - hádam - odvislé od servisu)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Motor od oleja
Toto je presne co som pisal - palubak neukaze ze je oleja viac ako MAX, ukaze len ak je menej ako MAX. A potom to vyleze vrchom. Servis toto samozrejme vie a nic neurobi, maximalne vycistia trochu veko ventilov, aby mali co nauctovat, ale urcite nebudu pucovat sacie potrubie alebo klapku.Bigoto píše:1- v motore bolo o 1,5 litra !!!!! oleja viac nad vrchnú rysku - to je totálna bezočivosť, ničíte si motor i určite katalyzátor - displej vás síce upozorní na nízky stav oleja, dokonca ukáže aj stav rysky, ale preplnenie olejom musíte jednoducho skontrolovať
Je to hnus vazeni, hlavne na novom aute. Co si nespravis, to proste nemas!
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Rado77 píše:Je to hnus.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Je až nepochopitelné, proč to vlastně dělají. Oni to snad naplní, nastartují, nechají potočit a rozehřát a znovu dolijí. Jinak si to vůbec neumím představit. Tak či onak - je to šílené!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Motor od oleja
To bolo nové auto chalani, prišiel som z Blavy 200km domov a začal zbežnú kontrolu, inak by som dopadol podobne, teraz má auto 8000km, 0-vú spotrebu oleja a 1,5l postupne míňam do kosačky.
Re: Motor od oleja
a preto si uz nosim vlastnu 5l bandasku ( olej menim tesne pred garanckou), z ktorej najskor odlejem 5dcl a ked nahodou je malo, na druhy den dolejem. Jedina moznost. Naozaj by som chcel vediet dovod, preco tam davaju viac oleja.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Motor od oleja
Toho oleja je tam skutocne o dost viac. mozem potvrdit. vcera som to kontroloval normalne cez odmerku a nie cez palubak.
Je to podla mna obrovska drzost odovzdat taketo auto majitelovi. Auto predsa muselo byt kontrolovane pred odovzdanim.
Teraz normalne sam neviem ako.sa mam zachovat v servise ked tam pojdem dat auto. poradte
Je to podla mna obrovska drzost odovzdat taketo auto majitelovi. Auto predsa muselo byt kontrolovane pred odovzdanim.
Teraz normalne sam neviem ako.sa mam zachovat v servise ked tam pojdem dat auto. poradte
Re: Motor od oleja
hlavne ist do servisu, kde to auto pred odovzdanim kontrolovali a rovno si zavolat aj svojho obchodnika a nech si to tam vydiskutuju Ono obchodnici a servisaci sa obcas nemaju radi a casto nato maju padny dovod a toto je jeden z nich.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Motor od oleja
Ano taky jsem odsál skoro 2l, svědčí to o výrobě, předprodejním servisu, vlastně o všem u kosočtverce.
Oprava na půl dne - no comment!
Oprava na půl dne - no comment!
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
Mne zase ukazalo na iny problem kusok som stal sikmo olej sa zlial na jednu stranu po vyjdeni na cestu mi svietila pal. doska ze nieco take ako Up oil level tak som s tym siel do servisu. kontrola oleja bola nieco pod stredom tak mi doliali necele pol litra a ok a potom som si spomenul ze to mohlo byt kvoli tomu ze auto bolo sikmo. Ale nerobili s tym problem skontrolovali cerveny obdlznik zmyzol a vse je ok
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
Re: Motor od oleja
Dnes som sa zo zvedavosti pozrel na mierku.
Bolo to asi 25min po tom čo som išiel, takže motor bol zohriaty, ale keď som vytiahol tú žltú odmerku utrel dal späť a znova, hladina bola asi 1,5cm tým nad zaškrtaným, ak viete čo myslím teda bola nad max . Neviem či to bolo len tým že motor bol horúci, ešte sa na to pozriem na druhý deň keď bude studený. Ale ak to tak ukáže znova, tak to nie je moc dobré, v návode aj varujú ak sa prekročí max hladina, nemá sa ani štartovať a hneď servis, pretože sa môže poškodiť motor a katalyzátor. My máme takto nabehané už skoro 5000km
Bolo to asi 25min po tom čo som išiel, takže motor bol zohriaty, ale keď som vytiahol tú žltú odmerku utrel dal späť a znova, hladina bola asi 1,5cm tým nad zaškrtaným, ak viete čo myslím teda bola nad max . Neviem či to bolo len tým že motor bol horúci, ešte sa na to pozriem na druhý deň keď bude studený. Ale ak to tak ukáže znova, tak to nie je moc dobré, v návode aj varujú ak sa prekročí max hladina, nemá sa ani štartovať a hneď servis, pretože sa môže poškodiť motor a katalyzátor. My máme takto nabehané už skoro 5000km
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Tiez som dneska skontroloval stav oleja a je nad vsetky križiky na ryske, nie medzi krizikmi v strede, takze asi cez tyzden do servisu a odobrat/kolko tam ma byt,4,5 litra?/
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Motor od oleja
V návode ak som pozeral dobre pre 1,6 16V bolo 5l, tuším . Alebo som sa zle pozrel .
Mňa by skôr zaujímalo, či to mohlo spôsobiť už aj nejaké škody.
Mňa by skôr zaujímalo, či to mohlo spôsobiť už aj nejaké škody.
Naposledy upravil(a) erik131 dne sob čer 25, 2011 12:25, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
Re: Motor od oleja
to snad nemyslí vážně že prodají auto kde je o tolik oleje víc než je předepsáno. půjdu si to taky zkontrolovat. myslíte že kdybych měl taky víc oleje než má být že to mohlo způsobit nějakej problém ve výfuku? viz moje vlákno: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=88&t=51110
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Motor od oleja
Problém s přelitím může být, že se dostane do sání (zanesená klapka a kanály). Další věc je poškození katalyzátoru. Takže bych v případě delšího ježdění s přeplněným motorem navrhoval zavolat odtahovku, zdokumentovat v servisu, a nechat udělat nezávisle emise, kde se projeví stav katu. Pak to obratem omlátit renaultu a snad by se situace za pár let mohla ve fabrice zlepšit nebo by se aspoň mohl začít provádět předprodejní servis.
Po té zkušenosti si představte, jak pečlivě asi probíhá garanční prohlídka...
Po té zkušenosti si představte, jak pečlivě asi probíhá garanční prohlídka...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
pardon omyl. prosím smazat tento příspěvek, jestli to lze.
Naposledy upravil(a) Marvel dne sob čer 25, 2011 14:57, celkem upraveno 1 x.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů