Motor od oleja
Moderátor: Moderators General
Re: Motor od oleja
Ahojte mám 1.5 dci a mám podobný problém s olejom,za studena mám olej úplne po max. a začína mi slziť cez ventil nad turbom http://oi55.tinypic.com/vsns3t.jpg našiel som ho aj v servisnom manuále-air inlet valve,bol som s tým pred 2 týždňami v servise a tam mi povedali,aby som to sledoval,ale ako tu čítam,nebudem to len sledovať,zrajme to je tým množstvom oleja v motore
Re: Motor od oleja
Takže jsem to byl zkontrolovat a samozřejmě-mám asi půl centimetru nad maximální rysku (konec šrafované části).
Tady je foto s vyznačenou čárou kde sem naměřil olej: http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 11505.jpg/
Již dříve jsem si ale všiml že na motoru jsou dvě malý prohlubně plný oleje, nikde jinde však olej nebyl, všude sucho. Jsou v levé části motoru.
Foto zde: http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... 11506.jpg/
v pondělí jim to jedu omlátit o palici, ještě nevím jestli mám jet zase tam kde sem reklamoval ten rachotící výfuk po startu a říct jim že nadměrná hladina oleje může způsobit zničení katalyzátoru a tím další problémy jak je uvedeno v příručce, nebo mám jet jinam...hnus!!!
Tady je foto s vyznačenou čárou kde sem naměřil olej: http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 11505.jpg/
Již dříve jsem si ale všiml že na motoru jsou dvě malý prohlubně plný oleje, nikde jinde však olej nebyl, všude sucho. Jsou v levé části motoru.
Foto zde: http://imageshack.us/photo/my-images/17 ... 11506.jpg/
v pondělí jim to jedu omlátit o palici, ještě nevím jestli mám jet zase tam kde sem reklamoval ten rachotící výfuk po startu a říct jim že nadměrná hladina oleje může způsobit zničení katalyzátoru a tím další problémy jak je uvedeno v příručce, nebo mám jet jinam...hnus!!!
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Motor od oleja
Marvel: ten olej na motoru asi bude pocintaný při plnění (taky se mi podařilo), ale nevím jaký na to mají ve fabrice přípravky, asi něco lepšího než tryhtýř...
Pokud nechceš dělat scénu a kontrolu katalyzátoru, tak si to odsaj sám. Ušetříš čas, peníze za cestu a nervy. Zase ten 1cm nad není nic katastrofálního, ale možná tam bylo původně i ~ 5cm nad, jak jsem to měl já. Jen jsem si toho brzo všiml (po 100km), takže jsem moc nenajezdil a ani nepřekročil 3000rpm. Běžně jsem skouknul klapku, ta byla suchá a tak doufám, že to není aní dál v sání.
Tohle je ještě auto, kde kromě elektriky není důvod jezdit do servisu a tím se řídím.
Pokud nechceš dělat scénu a kontrolu katalyzátoru, tak si to odsaj sám. Ušetříš čas, peníze za cestu a nervy. Zase ten 1cm nad není nic katastrofálního, ale možná tam bylo původně i ~ 5cm nad, jak jsem to měl já. Jen jsem si toho brzo všiml (po 100km), takže jsem moc nenajezdil a ani nepřekročil 3000rpm. Běžně jsem skouknul klapku, ta byla suchá a tak doufám, že to není aní dál v sání.
Tohle je ještě auto, kde kromě elektriky není důvod jezdit do servisu a tím se řídím.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
do toho servisu jedu tak jako tak kvůli tomu rachotícímu výfuku, takže jim řeknu i o tom oleji. sám nevím jak bych ten olej odpustil, protože nemám žádnou rampu abych vlezl pod auto, odšrouboval ten ochrannej plast a odpustil olej. nebo na to máte jinej fígl?
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Motor od oleja
Jak máte??? snad máš!
Odsával jsem to otvorem pro měrku, benzínovou hadičkou. Bohužel nebyla lepší pumpa než 20ml stříkačka. A bylo toho skoro 2l. takže mozoly. On ten olej je docela viskózní a i 1m výškový je znát...
Šetří se každý cent a oni tam rozhazují Eura za olej. Leda zeby... se to na servisu vrátilo.
Odsával jsem to otvorem pro měrku, benzínovou hadičkou. Bohužel nebyla lepší pumpa než 20ml stříkačka. A bylo toho skoro 2l. takže mozoly. On ten olej je docela viskózní a i 1m výškový je znát...
Šetří se každý cent a oni tam rozhazují Eura za olej. Leda zeby... se to na servisu vrátilo.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
samospádem to asi nepůjde že (nasát do hadičky a konec hadičky dát pod úroveň hladiny oleje). ještě si to s tím olejem rozmyslím co a jak.
jinak jak jsi kontroloval tu klapku? jo a kdyby byl olej v sání, tak to bude modře kouřit ne?
jinak jak jsi kontroloval tu klapku? jo a kdyby byl olej v sání, tak to bude modře kouřit ne?
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: stř zář 01, 2010 21:50
- Bydliště: Banská Bystrica, Slovensko
Re: Motor od oleja
Ja som odsal striekackou 7 dcl a dostal som sa na hornu rysku. Aj ked odcitat na tej ryske hladinu je ohromne narocne.
Renault Fluence 1,6 16 V, Eclipse
Re: Motor od oleja
Při pročítání na různých fórech psali že větší nebezpečí (vytlačení gufer a různých těsnění vlivem příliš velkého tlaku oleje, zničení katalyzátoru atd) by hrozilo kdyby toho oleje tam bylo značně více a že přepísknutí o 0,5-1 cm na rysce není zase taková hrůza. Pro klid duše to ale srovnám tak jak to má být. Myslíte že mi ten olej nechají (do mé vlastní nádoby) když si to nechám odsát v servise? když už tam budu s tím vejfukem...
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Ze zvědavosti jsem to obhlédl. Po 10 000 km mám olej o poznání tmavší a ve studeném motoru u auta stojícího na velmi mírném svahu jsem naměřil asi o 1-1,5 cm nad rysku nejvyšší doporučené hladiny. Auto se ale chová dobře a nikde nic - zdá se - neprosakuje.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Motor od oleja
Nabízí se tedy otázka: je to teda "v pohodě"? Dá se té měrce věřit?
Kromě uživatele Johny_PP tu s nějakým problémem kvůli vysoké hladině oleje asi neměl, tak nevim. Manuál píše jasně: nesmí přesahovat max rysku.
Jo a ještě by mě zajímalo jestli mají i nafťáci olej nad ryskou.
Kromě uživatele Johny_PP tu s nějakým problémem kvůli vysoké hladině oleje asi neměl, tak nevim. Manuál píše jasně: nesmí přesahovat max rysku.
Jo a ještě by mě zajímalo jestli mají i nafťáci olej nad ryskou.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Motor od oleja
Ono podla tej mierky mam toho oleja naviac tiez okolo 1cm nad risku. (ktovie kolko tam bolo predtym ako som si vsimol, ze to zacalo unikat vonku)
No uvidime ako sa to poriesi v stredu v servise.
Ked mam pravdu povedat nemam s toho nejaky najlepsi pocit. Pri obhliadke vozidla sa mechanik netvaril nejako nadsene. Rozpraval len, ze musi ist cele sane dole a pretesnit vyko ventilov. Podla mna oni vedia v com je pes zakopany.
Ja chcem len aby bolo auto v takom stave ako ma byt. Nechcem nic viac ani nic menej. Primaci technik bol dost neprijemny. Mozno si myslel, ze mi moze skakat po hlave ,alebo neviem co. Vsak je to len mlady 23 chalan ,ktory dostal auto od ocka. Bol v omyle. Ja som si na auto musel zarobit sam ked som chcel auto.
Som strasne zvedavi ako to dopadne. Preto sa vas aj pytam ci mam narok na nahradne vozidlo pri takejto poruche.
No uvidime ako sa to poriesi v stredu v servise.
Ked mam pravdu povedat nemam s toho nejaky najlepsi pocit. Pri obhliadke vozidla sa mechanik netvaril nejako nadsene. Rozpraval len, ze musi ist cele sane dole a pretesnit vyko ventilov. Podla mna oni vedia v com je pes zakopany.
Ja chcem len aby bolo auto v takom stave ako ma byt. Nechcem nic viac ani nic menej. Primaci technik bol dost neprijemny. Mozno si myslel, ze mi moze skakat po hlave ,alebo neviem co. Vsak je to len mlady 23 chalan ,ktory dostal auto od ocka. Bol v omyle. Ja som si na auto musel zarobit sam ked som chcel auto.
Som strasne zvedavi ako to dopadne. Preto sa vas aj pytam ci mam narok na nahradne vozidlo pri takejto poruche.
Re: Motor od oleja
Ja som si to vtedy nechal odsat priamo v Rencku cez Renault minute. Stal som pri tom ucnovi (ktory ani nevedel, ze tam maju pristroj na odsavanie a davkovanie oleja). Tak mu to tam skusenejsi kolega dotiahol, a mlady pochopil. Cez otvor pre merku toho odsal hodne vela. Berme tak ze na kontrolnej tycke sa rovna vzdialenost medzi MIN a MAX urovnami jednemu litru. Tak sa da potom z palicky cca odcitat, ci ma clovek 0,5 litra navyse, alebo 2 litre. Ta pekelna masina (no v podstate to bola obycajna skrina s kompresorom a par hadicami) je aj davkovac oleja zda sa. Myslim ze pri vymene oleja oni vobec neriesia ze by zhadzovali dekel pod motorom, odkrucali vypustak (a prip. riskovali jeho ukrutenie), ze by davali nove tesnenie pod vypustak......proste stary olej odsaju touto masinou cez rucnu merku, a tou istou masinou (a my sa modlime aby to nebolo z tej istej nadoby, do ktorej nacucavaju ) napustia novy. Co sa tyka mnozstva tak neviem....mozno ta masina ma prednastavenu davku, a proste technik odsaje, a stalci tlacitko a moze ist na cigu kym sa tam natlaci nove mnozstvo. Potom len vynuluje palubak a neriesi. A mozno ked tou masinou neodsal poriadne vsetko, tak tam potom logicky bude toho viac.
Ked to ma niekto takto od vyroby, tak mozno chybicka vo vyrobe, alebo davaju zamerne mierne viac, lebo rataju s nejakym povolenym ubytkom oleja, u dCi motorov o to viac, a u benzinov 1,6 mozno kvoli presuvniku, ktovie...
Ja by som im nedal ani maticu zakrutit
Ked to ma niekto takto od vyroby, tak mozno chybicka vo vyrobe, alebo davaju zamerne mierne viac, lebo rataju s nejakym povolenym ubytkom oleja, u dCi motorov o to viac, a u benzinov 1,6 mozno kvoli presuvniku, ktovie...
Ja by som im nedal ani maticu zakrutit
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Motor od oleja
Mne s tou mašinou vycucávali olej zo služobného auta. Sprdli ma, že je tam málo oleja a, že by som radšej mal chodiť s koňmi atd. Hambil som sa ako pes, lebo som si nebol istý, či tam ozaj nie je málo, lebo som to nikdy nekontroloval, riadil som sa len "guličkami" na palubáku v domnení, že z nového auta sa nemá prečo míňať olej. Potom tam doliali svojich 4.5 oleja a zrazu ho tam bolo 7 litrov. tak som tresol za sebou dverami a odvtedy tej mašine nedôverujem a nepúšťam ju k autu
Naposledy upravil(a) peto 1 dne ned čer 26, 2011 13:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Motor od oleja
Marvel: jediné čemu můžeš věřit je měrka... To, že stojí oproti plechové za prd - nekomentuju. Obzvláště nový olej na ní na rozdíl od kovové není vidět. Postav auto na rovinu a změř. Teplý/studený nemá vliv, jen to chce pár minut po jízdě počkat, aby stekl do vany.
Rado77: já bych tipl u MIII 1,6 rozmezí min-max hodně přes litr, osobně plním doprostřed a za 15kkm se to nehne. Aspoň jedna pozitivní...
Tu odsávačku má i kámož garážmajstr, jednou mi s tím měnil olej, ale neměl jsem nejlepší pocit. Záleží jak to tam zastrčí, kolik toho odsaje... Olej se pak dolíval normálně z kanystru. Jo a bylo to firemní Sunoco, žádnej bastl.
Někdo se tu ptal kolik má být oleje v litrech. To neřešte a plňte na střed. Tam to je u mého motoru 3,5l poprve jsem nalil 3,7 a bylo nad střed. Horní rysku odhaduju 4,3l
Rado77: já bych tipl u MIII 1,6 rozmezí min-max hodně přes litr, osobně plním doprostřed a za 15kkm se to nehne. Aspoň jedna pozitivní...
Tu odsávačku má i kámož garážmajstr, jednou mi s tím měnil olej, ale neměl jsem nejlepší pocit. Záleží jak to tam zastrčí, kolik toho odsaje... Olej se pak dolíval normálně z kanystru. Jo a bylo to firemní Sunoco, žádnej bastl.
Někdo se tu ptal kolik má být oleje v litrech. To neřešte a plňte na střed. Tam to je u mého motoru 3,5l poprve jsem nalil 3,7 a bylo nad střed. Horní rysku odhaduju 4,3l
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
Motor má být studený, to že to v servisech nedodržují, kvůli úspoře času je věc jinárousini píše:Teplý/studený nemá vliv, jen to chce pár minut po jízdě počkat, aby stekl do vany.
Informace pro výměnu oleje - objemrousini píše:Někdo se tu ptal kolik má být oleje v litrech. To neřešte a plňte na střed. Tam to je u mého motoru 3,5l poprve jsem nalil 3,7 a bylo nad střed. Horní rysku odhaduju 4,3l
oleje v motoru včetně oleje obsaženého
v olejovém filtru
(informativní údaje)
Motor 1,6 16V: 5,0 litru
Motor 2.0 16V: 4,2 litru
Motor 1.5 dCi : 4,5 litru
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Ja som dneska postavil auto za studena na rovinu/parkoval som v kopci/ a po cca 35 min. som zmeral stav oleja,bolo ho tam cca 1cm nad kriziky, teda nad maximum.Mam ist do servisu to dat odsat?Mam najazdenych iba 1600 km a chystam sa za 2 tyzdne do chorvatska tak aby mi nevznikol cestou nejaky problem a zacinam mu trochu dupat na krk aby nezlenivel.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Motor od oleja
Gil: neberu si to osobně, ale fórum je o tom, že lidi píšou svoje zkušenosti. Pak už je na čtenáři, aby odhadl jestli někdo plácá játroviny nebo píše realitu...Gil píše:Motor má být studený, to že to v servisech nedodržují, kvůli úspoře času je věc jinárousini píše:Teplý/studený nemá vliv, jen to chce pár minut po jízdě počkat, aby stekl do vany.
Informace pro výměnu oleje - objemrousini píše:Někdo se tu ptal kolik má být oleje v litrech. To neřešte a plňte na střed. Tam to je u mého motoru 3,5l poprve jsem nalil 3,7 a bylo nad střed. Horní rysku odhaduju 4,3l
oleje v motoru včetně oleje obsaženého
v olejovém filtru
(informativní údaje)
Motor 1,6 16V: 5,0 litru
Motor 2.0 16V: 4,2 litru
Motor 1.5 dCi : 4,5 litru
Příručka, kecy v servisu... na to mě nedostaneš.
Jaký je rozdíl mezi hladinou teplého a studeného oleje, to by mě fakt zajímalo. Můžeš napsat praktické zkušenosti a třeba i trocha teorie.
Ale klidně si tam nalej 5l, přesně to tady řešíme...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
Re: Motor od oleja
já bych to tak nenechával, předpokládám že pojedeš po dálnici, takže asi budeš motor točit i 4000ot. a nemůžeš vědět co se kvůli tomu může podělat. nechám si to odsát těsně pod max rysku v servise když už tam teda jedu, snad mi ten přebytek nechají když jim dám vlasní nádobu.elda píše:Ja som dneska postavil auto za studena na rovinu/parkoval som v kopci/ a po cca 35 min. som zmeral stav oleja,bolo ho tam cca 1cm nad kriziky, teda nad maximum.Mam ist do servisu to dat odsat?Mam najazdenych iba 1600 km a chystam sa za 2 tyzdne do chorvatska tak aby mi nevznikol cestou nejaky problem a zacinam mu trochu dupat na krk aby nezlenivel.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Motor od oleja
Však to taky nic osobního nebylorousini píše: Gil: neberu si to osobně, ale fórum je o tom, že lidi píšou svoje zkušenosti. Pak už je na čtenáři, aby odhadl jestli někdo plácá játroviny nebo píše realitu...
Jsem zastáncem toho, že když výrobce něco doporučuje, tak je toho dobré se držet + použít selský rozum a zkušenostirousini píše:Příručka, kecy v servisu... na to mě nedostaneš.
Rozdíl je ten, že olej nestačí kompletně po pár minutách stéct do vany, není to o teplotě ale o času.Jasně, pro hrubou představu stačí pár minut.rousini píše:Jaký je rozdíl mezi hladinou teplého a studeného oleje, to by mě fakt zajímalo. Můžeš napsat praktické zkušenosti a třeba i trocha teorie.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
elda:
S naprosto stejným stavem mám naježděno 10 000 km. Pokud je to 1 cm, tak bych to asi neřešil, protože ryska MAX je, předpokládám, určena s rezervou "pro sichr". Zase se mi nějak nechce věřit, že by ve VŠECH servisech Renaultu pracovali POUZE neschopní matlalové a takovýmhle vzácným způsobem se shodovali.
S naprosto stejným stavem mám naježděno 10 000 km. Pokud je to 1 cm, tak bych to asi neřešil, protože ryska MAX je, předpokládám, určena s rezervou "pro sichr". Zase se mi nějak nechce věřit, že by ve VŠECH servisech Renaultu pracovali POUZE neschopní matlalové a takovýmhle vzácným způsobem se shodovali.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Kedysi sme mali v robote sluzobnu Feldu a po urcitom case po nastartovani vychadzal z vyfuku zvuk ako keby tam drncali plechy alebo rozbite sklo, potom v servise prisli nato ze bol rosypany katalizator,vymena vtedy rok 1997 myslim cca 22000 sk,mozno je to onoMarvel píše:to snad nemyslí vážně že prodají auto kde je o tolik oleje víc než je předepsáno. půjdu si to taky zkontrolovat. myslíte že kdybych měl taky víc oleje než má být že to mohlo způsobit nějakej problém ve výfuku? viz moje vlákno: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=88&t=51110
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Dik za rady, som z toho tiez celkom nervozny pred dovolenkou, ale aj tak skocim do servisu co mi na to povediaConcionator píše:elda:
S naprosto stejným stavem mám naježděno 10 000 km. Pokud je to 1 cm, tak bych to asi neřešil, protože ryska MAX je, předpokládám, určena s rezervou "pro sichr". Zase se mi nějak nechce věřit, že by ve VŠECH servisech Renaultu pracovali POUZE neschopní matlalové a takovýmhle vzácným způsobem se shodovali.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: Motor od oleja
V uterý jdu na výměnu oleje tak jsem zvědavý kolik ho tam "nacpou".Jinak by mě zajímalo podle které měrky se máme řídit.Mám oleje přesně do středu měrky a při nastartování se mi už rozsvicuje nízká hladina oleje a elektr. měrka ukazuje jeden dílek.Takže el. měrka ukazuje míň než je skutečnost.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
Re: Motor od oleja
Jedine manual merka je ok, ten palubak si nevsimajte. Mne dokonca ukazuje raz pol paliciek, raz ze mam skoro po max....proste to nefunguje ok. Ale podla merky presne viem kolko som tam nalial noveho, a kolko ho tam relane je. Ja by som po garancke hned jak tam auto stoji checkol rucnou merkou, a ak aem bude viac, tak reklamoval a nechal odsat.
Inak v knihe "Jak na to?" pisu aspon pre benziny volakde, ze medzi MIN a MAX je rozdiel 1 litra - opet pisem o manualnej merke, na palubak zabudnime
Este budme radi ze aspon konstrukcne je to urobene vcelku ok ze sacie je nasadene priamo na odlucovaci oleja, a diera medzi nimi je dost velka. Keby bola nebodaj upchata, tak tlak oleja a par by vytlacil olej kludne cez niektore gufero kluky al. vaciek...
Inak v knihe "Jak na to?" pisu aspon pre benziny volakde, ze medzi MIN a MAX je rozdiel 1 litra - opet pisem o manualnej merke, na palubak zabudnime
Este budme radi ze aspon konstrukcne je to urobene vcelku ok ze sacie je nasadene priamo na odlucovaci oleja, a diera medzi nimi je dost velka. Keby bola nebodaj upchata, tak tlak oleja a par by vytlacil olej kludne cez niektore gufero kluky al. vaciek...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor od oleja
Tak som bol dneska v servise a povedal som im ze mam asi cca 1 az 1,5cm oleja nad max.,cudovali sa ako je to mozne, tak si to tam nechali ze odsaju nadbytocny olej a za 30 min som si auto prisiel prevziat priamo za tym mechanikom co to odsaval a spytal som sa ho kolko tam bolo oleja, povedal ze nevie ze len odsal cca 2 dcl oleja, aby zistil kolko tam toho je ze by musel vypustit vsetok olej cez vanu a ukazal mi ze na mierke je teraz asi 1 mm pod maximum ako to ma u novych aut byt a vraj olej mozem zmerat aj za tepla ked odstavim auto tak za cca 10 min. mozem kludne zmerat stav oleja na mierke , takze asi tak som pochodil v servise, zajtra to odstavim na rovine a necham vychladnut motor a zmeriam kolko tam toho je
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů