Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Moderátor: Moderators General
Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Zdravím. Od včerejška se po studeném startu ozývá cca 2 minuty plechový rachot od podvozku auta a plechové drnčení je doprovázeno dunivým zvukem z výfuku. Problém bude pravděpodobně nekde ve střední části výfuku, odkud to vychází. Jakmile se výfuk po těch pár minutách zahřeje, tak je klid a vše ok. Uživatel Pali.sk mi psal že to bude pravděpodobně stejný problém, jako měl on na trojkovým meganu: přiléhající plechová termoizolace kolem výfuku, údajně stačí pouze ohnout od výfuku. Zítra zkusím vlézt pod auto a celý to prohmatat a uvidím kde co plandá (dnes mi to počasí nedovolilo). Jinak u auta co má najeto 1300km je to dost "nepříjemný".
Jinak jestli se ptáte proč to sem píšu a zároveň si odpovídám, tak je to informace pro ostatní co můžou mít podobný problém.
Zde je video: http://www.youtube.com/watch?v=B3MJfuMQhSs
Jinak jestli se ptáte proč to sem píšu a zároveň si odpovídám, tak je to informace pro ostatní co můžou mít podobný problém.
Zde je video: http://www.youtube.com/watch?v=B3MJfuMQhSs
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
No jo, 99% tie plechy hlinikove
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Díky za potvrzení příčiny. Jinak jak je možný že se tohle stane? ty plechy se nějak kroutí? co já sem viděl, tak sou přišroubovaný, takže nějaký odchlípnutí od podvozku bych asi vyloučil, ale ještě sem to neviděl pořádně.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Asi ma studeny motor ine otacky a rovibruje sa to prave tak nejako... Nesiel si autom niekde kde bpola vysoka trava alebo les? Proste nejaky konar co by ten plech vychylil
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Tak jsem se na to byl právě podívat, lehnu pod auto, zkontroloval sem ten plech po celé délce výfuku, ale nikde nic neplandá ani není vychýlený. Když sem zakvedlal z výfukem jak na konci, tak na začátku, tak taky nic, nikde se ho ten plech ani zdaleka nepřiblíží. Z toho vyplývá že problém bude v samotným výfuku, asi prasklá příčka v tlumiči, protože když na to šlápnu, tak to má takovej "tuzerskej" hlubší zvuk a to předtím nedělalo. Každopádně po 1300km velkej palec dolů pro "tvůrce".
Takže tradá do servisu.
Takže tradá do servisu.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
No pockaj ale po zahriati to zmizne nie?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Po zahřátí výfuku (cca 3 minuty) zmizne jenom plechovej rachot. Furt je ale poznat hlubší zvuk z výfuku při akceleraci a nad 3000 ot.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
S tímhle bych si hned zajel do servisu a víc to na vlastní pěst neřešil!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
No já čekal že tam bude někde ten plech přiléhat na výfuk, to dokážu ohnout sám, ale takhle je servis jasnej. V pondělí tam jedu.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
ja to mal tak isto servisak vosiel pod auto tu tepelnu izolaciu zarovnal a bolo ok
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Já jsem to rovnal taky.Bylo to zhruba pod zadní sedačkou v ohybu výfukové roury.Zkoušel jsem s tím výfukem taky hýbat na všechny strany a nic ale všiml jsem si že ten hliníkový plech izolace byl v jednom místě pěkně vyhlazený.Trochu jsem ho přihnul a všechno O.K.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Mildre: díky za tip.
Su objednanej na příští pondělí, nechaj si to tam přes noc a v úterý to pořeší.
Su objednanej na příští pondělí, nechaj si to tam přes noc a v úterý to pořeší.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Díky moc pali! Zítra se na to znova podívám a snad se to vyřeší, abych nemusel do servisu.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Tak bohužel v onom místě není žádnej problém. Před chvílí jsem to kontroloval i s nastartovaným motorem, ale ten plechovej zvuk vychází odněkud blíž k motoru, přibližně pod řadící pákou. Takže buď sou to plechy nědkde u motorové části a nebo je něco špatně přímo ve výfuku.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
tak to bude niečo iné.
A ako si to kontroloval? Ja som nikdy nič nekontroloval ani technik v servise. Technik proste išiel na istotu zohol sa presne v tom mieste a chytil bez pozerania, pokrútil plech a zvuk bol preč. To isté som už urobil aj ja 2x. Ale ten tvoj zvuk znie trošku inak aspoň z videa.
A ako si to kontroloval? Ja som nikdy nič nekontroloval ani technik v servise. Technik proste išiel na istotu zohol sa presne v tom mieste a chytil bez pozerania, pokrútil plech a zvuk bol preč. To isté som už urobil aj ja 2x. Ale ten tvoj zvuk znie trošku inak aspoň z videa.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
kontroloval sem to tak, že sem se na to zespoda podíval, jestli to není nějak odřený ten plech nebo něco, pak sem kvedlal z výfukem, taky nic. nakonec sem nastartoval studenej motor, zase lehnu pod auto a sleduju ono místo, ale zvuk se ozývá spíše z přední části. tam kde se výfuk kroutí, tak tam žádnej problém není. takhle sem kontroloval celou délku vedení výfuku a nikde nic. jediný místo kam nevidím, tak je ten kousek u svodů, takže problém může být buď tam a nebo jak říkám, uvnitř výfuku.
a pali, tobě to dělalo furt? nebo ten plechovej zvuk při zahřátí zmizel jako mě?
EDIT: ještě dodatek: z motorového prostoru to skoro není slyšet a výfuk více "duní" po startu a při akceleraci.
a pali, tobě to dělalo furt? nebo ten plechovej zvuk při zahřátí zmizel jako mě?
EDIT: ještě dodatek: z motorového prostoru to skoro není slyšet a výfuk více "duní" po startu a při akceleraci.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Marvel - skontroluj si aj tesnost vyfuku - na volnobehu zapchaj vyfuk handrou poriadne a motor musi zdochnut. Ak nezdochne, mas vo vyfuk systeme prasklinu a tade to huci, rachoti. Ak motor nezdochne, tvoj komplic nech ide rukou po celej dlzke vyfuku a najde kade to fuka
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Bez urážky, chápu že se snažíš pomoct, ale na 99,99% radíš techniku vhodnou pro Š120 nikoliv pro auto, které řídí elektronika. Myslím, že to nemusí ani zkoušet.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Ako povies
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Rado díky za radu, ale tohle netěsnost výfuku nebude, z výfukem jsme měli bohužel problémy na každým autu co sme měli (propálenej vlnovec, prasklá spojka výfuku...) a to s tím zacpáním výfuku znám. Po těch několika minutách co se to zahřeje na volnoběh se vše vráti absolutně do normálu a nikde nic "neprdí" ani nedrncá. Problémy jsou jen u studenýho startu (3 minuty plechový zvuk+dunící výfuk) a jak sem psal, tak se mi zdá že to více řve při akceleraci.
Teď už na tom nic goumat nebudu, protože si myslím že sem vyzkoušel vše co můžu sám udělat.
Teď už na tom nic goumat nebudu, protože si myslím že sem vyzkoušel vše co můžu sám udělat.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Tak sem právě přijel ze servisu a výsledek? -Podle technika je to pro tohle auto normální. Borec přede mnou nastartoval předváděcí vůz s najetými 1100 km a ten rachot byl úplně stejnej, možná i horší. Jsem celkem dost zklamán, spíš naštvanej. Podle mě přece není normální, aby naprosto tichý auto ze dne na den po 1300 najetách kilometrech začalo takhle po studeným startu drnčet jak 15 letý vrak s děravým tlumičem... Vypadá to že to nechám chvíli bejt. Kdyby se to zhoršilo nebo něco, tak zajedu do JIH 2000 (Brno). Teď sem byl u Pokornýho (Brno) kde sme auto kupovali. Jinak zvuk při akceleraci je u mě normální, dnes sem to poslouchal a je to stejný jako každý jiný novější auto, takže tohle bude asi OK.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
To je od nich opravdu hezké! Člověk by to mohl interpretovat tak, že pohrdají zákazníkem i vozem. Pokud je to však opravdu ZMĚNA, pak to jistě normální není!Marvel píše:[...] je to pro tohle auto normální [...]
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
přesně tak conci...nakrmili mě klasickejma kecama o tom že je to vlastnost daného typu, nechal jsem se, sice slušně, odbýt a šel sem. pojedu do JIH 2000 a jestli mě řeknou to samý (doufám že tam taky nebudou mít vůz kerej to dělá, protože to mě dneska zazdilo) budu to řešit mnohem rázněji než teď.
mimochodem když přijedu do jinýho autorizovanýho servisu, tak asi mají nějakou databázi o proběhlých servisech/reklamacích daného vozu že? takže co mám říct když mě tam řeknou že už sem to reklamoval, ale reklamace byla zamítnuta?
mimochodem když přijedu do jinýho autorizovanýho servisu, tak asi mají nějakou databázi o proběhlých servisech/reklamacích daného vozu že? takže co mám říct když mě tam řeknou že už sem to reklamoval, ale reklamace byla zamítnuta?
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km
Re: Plechový rachot po studeném startu (přesuvník to není)
Marvel: tak rekni ze snima nebyla rec, ze se te slusne odbyli atd.
nekde drive jsem tady cetl uz ani nevim jake to bylo auto, tak uzivatel nepochodil v cechach, tak si udelal na vylet do nemecka kde mu to opravili na zaruku k velke spokojenosti... joo ale umel nemecky...
nekde drive jsem tady cetl uz ani nevim jake to bylo auto, tak uzivatel nepochodil v cechach, tak si udelal na vylet do nemecka kde mu to opravili na zaruku k velke spokojenosti... joo ale umel nemecky...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů