Rady s koupí nového FLU
Moderátor: Moderators General
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady s koupí nového FLU
Jako druhý vůz do rodiny a pro polovičku mi přijde clio v krátké verzi jako téměř ideální volba.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady s koupí nového FLU
kdyžužtak v dlouhé verzi, nebo Captur?
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady s koupí nového FLU
Já jsem zapomněl, že Češi vlastně, i když to ani nepotřebují, vybírají auto podle toho, jestli se dozadu vleze lednička, kterou pravděpodobně každý stále vozí s sebou.
Captur je velice pěkný, má vyšší světlou výšku, ale uvnitř je opravdu hodně malý a úzký. Ačkoli je na podvozku clia, přijde mi ohledně prostoru clio lepší. (Cenový rozdíl také stojí za zvážení. Captur je spíš pro mladé na blbnutí, něco jako Nissan Juke.)
Captur je velice pěkný, má vyšší světlou výšku, ale uvnitř je opravdu hodně malý a úzký. Ačkoli je na podvozku clia, přijde mi ohledně prostoru clio lepší. (Cenový rozdíl také stojí za zvážení. Captur je spíš pro mladé na blbnutí, něco jako Nissan Juke.)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Rady s koupí nového FLU
Captur: zhrniem to jednym slovom Imageovka......Plasty su neporovnatelne horsie ako na Cliu.
Auto nema kastlík....ale 11l vysuvatelny šuflík (niektory to možno ocenia, ja nie)
Auto ma vychytavku ze ma zipsovatelne potahy.
Vzadu na prednych sedadlach su namiesto vackov nejake gumicky....ktore maju sluzit ako vak. http://automix.atlas.sk/galeria/?IdText=812267&pic=68
Concionator.....s tym Jukeom si to trafil!
Auto nema kastlík....ale 11l vysuvatelny šuflík (niektory to možno ocenia, ja nie)
Auto ma vychytavku ze ma zipsovatelne potahy.
Vzadu na prednych sedadlach su namiesto vackov nejake gumicky....ktore maju sluzit ako vak. http://automix.atlas.sk/galeria/?IdText=812267&pic=68
Concionator.....s tym Jukeom si to trafil!
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Rady s koupí nového FLU
http://portal.sda-cia.cz/statr/2013-5.s ... ic.CZ.html Prodeje za květen 152 oproti 64 za duben. Možná jedno z nejvyšších prodejních čísel (kdyby se nekdo nudil, to projděte celé a hoďte do tabulky, grafu). Nevím kdy startovala akce vyšší výbava za cenu nižší, jestli už v březnu, nebo to byla jen dubnova zaležitost.
Pokud jen duben, tak těch 152 kousků je právě z této akce, což je doufám signál pro Renault jak dál. Věřím, že ceny půjdou dolů a zájemci si jej budou moci pořídit za menší peníz. Ale kdy? Markeťáci zřejmě počkají na odraz tv kampaně, také jak moc pomůže, až FL Flu budou víc vidět na ulici.
Pokud jen duben, tak těch 152 kousků je právě z této akce, což je doufám signál pro Renault jak dál. Věřím, že ceny půjdou dolů a zájemci si jej budou moci pořídit za menší peníz. Ale kdy? Markeťáci zřejmě počkají na odraz tv kampaně, také jak moc pomůže, až FL Flu budou víc vidět na ulici.
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady s koupí nového FLU
Zatím Renault s Dacií počítají spíše s mírným zdražováním (např. 5 000,- Kč navíc za levné vozy ap.). Tohle "zvýhodňování výbav" by ale jejich prodejům opravdu mohlo pomoci. Píšu to ale v uvozovkách, protože to není tak jednoduché, jak to v očích zájemce vypadá.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Rady s koupí nového FLU
exFF - ten nárůst v květnu znamená jediné a to, že 1) došel nový model a lidi ho měli objednaný a začal se víc kupovat jako novinka a za 2) starý model se začal vyprodávat ze slevou. Letošní rok pro Fluence zatím vypadá jako nejhorší za ty 4 roky, co se prodává. Nejlepším rokem byl rok 2010, kdy se za 9 měsíců prodeje prodalo 1.384 a kdy v tomto roce v červenci (317), v srpnu (255) a v červnu (214) se prodalo nejvíce aut. Tyto čísla nebudou zřejmě nikdy překonána. Nový facelift nijak nevynikl, takže nelze očekávat výrazný růst prodejů. Akce Renaultu tomu nijak nepomáhají, ty jsou spíše na to, aby se tyto prodeje udržely na stejných číslech, ale i tak Renault má problém s propadem prodejů, když od konce roku 2011 se propadl ze 4. pozice až na 8. pozici, kterou má v tomto roce. Fluence se bude prodávat stabilně okolo 1.100 kusů ročně, jak to bylo doposud 2010 - 1.384, 2011 - 1.164, 2012 - 1.143, 05/2013 - 430 (takže predikce na letošní rok je zatím 1.032 ks)
Re: Rady s koupí nového FLU
Nakonec jsem to hodil do tabulky a grafu
Je vidět, že velké slevy na konci roku 2012 moc efekt neměly (ale pár lidí popohnali k prodejcům na úkor modelu po FL). Doprodeje byly tak ten leden. Únor, je stejně mrtvej jako březen. Ty registrace v únoru budou z půlky prodejci.
Když uvažujeme dodací lhůtu 1,5 měsíce, tak mi spíš pamětníci zavzpomínejte, co bylo za akce cca 1,2/2012 a za výpadek v září 2011, který se pak kumulovat v následujících měsících. Jinak graf 2011 a 2012 se dost podobá.
Může se to budoucímu kupci hodit, odhadnout chování prodejců, jestli nečekat slevu.
Je vidět, že velké slevy na konci roku 2012 moc efekt neměly (ale pár lidí popohnali k prodejcům na úkor modelu po FL). Doprodeje byly tak ten leden. Únor, je stejně mrtvej jako březen. Ty registrace v únoru budou z půlky prodejci.
Když uvažujeme dodací lhůtu 1,5 měsíce, tak mi spíš pamětníci zavzpomínejte, co bylo za akce cca 1,2/2012 a za výpadek v září 2011, který se pak kumulovat v následujících měsících. Jinak graf 2011 a 2012 se dost podobá.
Může se to budoucímu kupci hodit, odhadnout chování prodejců, jestli nečekat slevu.
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Rady s koupí nového FLU
a to si vem ze si jeste mel slabsi benzin...septim píše:Ja som presiel z Clia III na Flu a samozrejme ze to je rozdiel. Clio bolo agilnejsie, lepsie rezalo zatacky, lenze aj nadskakovalo na kazdej nerovnosti ako zduta koza, takze dokazalo aj celkom dobre ponatrasat cloveka. Flu je pohodlnejsie a nie je velmi vhodne na ostrejsiu jazdy. Prave dnes som si to preveril
uplne nevim jak se chova zduta koza, ale treba clio III je mekcci na vymolech /mam 15" kola/ nez kamaradova OII pofacelift TSI na 16" i 15" zkouseno..
ale pravda ze flunce je jeste mekkci...
rozdil je hodne v motorech kdyz proste tu 1.6 ve fluenci musis vodit stale v otackach ale kdyz si zvyknes tak to docela taha
a muzes si hrat na zavodaka zvuk to ma fajnovy od 4000ot
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Rady s koupí nového FLU
Zvuk to ma fajnovy po aplikacii KD filtra priamo na klapku
V nizkych otackach to ma trochu podobny zvuk ako V8
V nizkych otackach to ma trochu podobny zvuk ako V8
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů