Stránka 21 z 22

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 16:55
od Rado77
Tak chvala bohu s prevodovkou problem nemam, ale auto bolo vyrobene 10/2013

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 19:20
od pali.sk
1. už je teplo už to nemôžeš tak dobre počuť
2. mne sa to prejavilo po cca 30tiss. km , koľko máš? :)

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 20:26
od Miro_ba
a Radim este nemusi mat tak citlive ucho :-)
mne sa to najviac prejavovalo z pristavneho mosta smer avion pri cca 80km/h, ale ja som mal dci

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 20:47
od Rado77
No tak to si pockam do dalsej zimy a uvidime. Najazd mam zatial iba 8900km. Ale uska mam velmi dobre, pocujem aj keby v kufri na tapacire nadskakoval srobik :D

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 21:14
od Miro_ba
tak u mna sa to hlavne prejavovalo ak motor nebol pod zatazou, najviac v miernom klesani a za kazdeho rocneho obdobia.
Rado, skus to na tej rovinke za pristavnym smer Avion, po pravej je na konci autobazar. Tam som to pocul vzdy a aj vtedy, ked mechanik nepocul nic :roll:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 21:59
od Rado77
Tade chodievame casto, chodim tade denne do roboty, ale nic som si nevsimol, vetrak na 1-dnicke a vypnute radio

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: sob bře 22, 2014 23:13
od pali.sk
Aká rovnika autobazar smer avion? (galvaniho?). Teraz sa má ochladiť posledná možnosť vyskúšať :)

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: ned bře 23, 2014 02:29
od Miro_ba
a mozno to uz vychytali a u Rada bude klud
Pali: nie hned ako zides z pristavneho mosta - dianicny obchvat smer Avion, v tom miernom klesani. Tusim to je Darex.

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: ned bře 23, 2014 06:43
od Rado77
Hej hej presne tade chodievam

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: ned bře 23, 2014 13:13
od septim
Uz tolko nepozorujte tie auta chudence. Kazdy diferka vydava zvuk, keby nie tak tam ani nie je. Sadni do LIAZy a uvidis co je zvuk diferaka :-))))
Kurna je to auto za par šušňov, tak jasne ze ma muchy. Muchy ma aj kokta za 20 ale ja som dal polovic za to tak sa smejem a p***m na to...

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: ned bře 23, 2014 14:09
od pali.sk
miro: ahaa ešte na obchvate, myslel som ten zjazd dole. Jo, na tom miernom klesaní je to počuť (ale myslím, že len bez tempomatu). Vyskúšam to v pondelok ráno, má byť chldnejšie.

spetim: keby mi nič nepískalo , nič nevadí. A presne ako píšeš, niekedy mám pocit, že vedľa mňa ten Liaz aj ide, a ojhla on nejde ... Ale zas sa mi už pár krát stalo, že som bol naštvaný, že to nejak hlasno už píska a on fakt vedľa mňa kamion ...

Cena auta (moje stálo tuším okolo 16tis. ) nemôže mať na to vplyv. Ak je niečo zle navrhnuté, alebo chybové (napr. presunvík a pod.).

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: ned bře 23, 2014 20:05
od Rado77
Testoval som aj dnes a ticho. Mozno uz mam ten novy kus - 10/2013

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pon bře 24, 2014 07:35
od pali.sk
No nemusíš sa tešiť (nechcem strašiť) ale dnes som vyskúšal tú trasu +5C bolo, a nič. Nie je vhodné počasie na to. Možno to už vyriešili u teba, alebo aspoň vylepšili.

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pon bře 24, 2014 07:40
od Rado77
Kludne ma straste kolko chcete :D Ked sa to objavi a ja viem ze je to vlastnost, neriesim a dvihnem natrvalo volume radiu :wink:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: stř dub 02, 2014 22:18
od Rado77
Ale stale mi to vrta hlavou to kvilenie, lebo 6.9.2013 napisal uzivatel menom "RENAULT-Kestler", ktoreho to bol mimochodom jediny prispevok na tomto fore, ze "probelm v difernciali, pri novych modeloch je to uz odstranene". A kedze to vedel uz vtedy, a moje auto je vyroba 10/2013, tak to asi fakt poriesili. A zaroven sa mi naskyta otazka, lebo chlapci tu pisali ze Fluence modely pred faceliftom mali ine sprevodovanie, kde motor pri 130km/h daval 3750rpm, a tieto po-facelift modely davaju zase cca 4000rpm... Takze ak si to davam v hlave dokopy, tak skutocne facelift vyriesil problem hucania/piskania prevodoviek (teda diferakov) a nastavil prevody rovnako ako boli este u MeganeII s prevodovkou JH3 :shock: Ale neviem sa dogooglit na kompletny vypis zmien po facelifte; kazdy pise len o zmenach extrerieru, a ze pod kapotou sa nezmenilo nic...ale zda sa ze predsa len nieco hej

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: stř dub 02, 2014 22:54
od pali.sk
jasne, "vyriešili" ako presuvník. Zrovna 2 dni spätne keď sa tak pekne ochladilo a stál som šikmo po dlhšej trase tak sa mi tak pekne ujo z Kestler-u pripomenul: Už sme to vyriešili v MIII tento problém už nie je :) .

Keď prečítaš aj pôvodné príspevky, tak to nerobí každému, resp. nie každý to počuje.Musíš pekne dávať podplyn (a možno ho aj mierne podtáčať). Ak s tým jazdíš v otáčkach a s plynom na podlahe tak žiadne pískanie nebudeš nikdy počuť. Ja ak na to vyslovene niekoho neupozorním tak nemá šancu to postrehnúť.

Samozrejme je možné, že to vyriešili. Len v tomto smere nie som moc optimista. Ale môže byť, že uvedený príspevok môže byť aj pravdivý (nejaký ex zamestnancec a pod. možno z istrosu...)

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: čtv dub 03, 2014 07:23
od makkynka
vyroba 10/2010, nekdy podplyn nekdy zas v otačkach a nikdy jsem huceni prevodovky neslysel.

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: čtv dub 03, 2014 09:48
od Rado77
Mna hlavne zaujima, preco modely Flu po facelifte maju ine sprevodovanie. Preco to menili? Mozno - vobec neodstranili problem kvilenia zmenou napr. obalu diferaku, ale tym ze posunuli otacky motora trochu inde, problem kvilenia na 80% zamaskovali...skoda ze som sa dnes nespytal, bol som akurat v Rencku. Teda ak by mi vobec nieco povedali...

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: čtv dub 03, 2014 09:56
od pali.sk
asi kvôli emisiám alebo také niečo. A koľko máš kw? 81 alebo 80? Štandardne bolo 81kw 110k teraz píšu 80kw 109k .

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: čtv dub 03, 2014 10:07
od grifith
Jen trochu poopravím, jiné zpřevodování nepřišlo až po faceliftu, ale o něco dříve. Nevím jak to bylo u "normálních" výbav, ale akční modely Advantage a také Techno Feel již měli "kratší" převodovku. Co se výkonu týká, pak aktuální oficiální český ceník uvádí 81kw, ale viděl jsem jednu dobu i 82kw. Ale o 80kw slyším poprvé. Samozřejmě jde o marginálie.

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: čtv dub 03, 2014 10:08
od Rado77
Diki za info. Mne pisu v technickaku 82kW, na webe v konfiguratore je 80kW/109k... Napriek tomu - ten 1 konik hore-dole nemoze sposobit to, ze pri 130-tke tocila prevodovka 3750rpm, a pri novsich toci 3900-4000rpm. To je jednoznacne mechanicky zasah, proste zmena poctu zubov na diferaku

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pát dub 04, 2014 08:55
od septim
Ja mam 82kW TF a prevodovka je kratsia, hukot nepocujem, ale zas mi pri skoro kazdej nerovnosti pukne v B stlpiku.
80kW uvadzaju teraz aby sa znizil registracny poplatok na SK zo 165 na 33€.

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pát dub 04, 2014 22:01
od Miro_ba
Rado77, asi ti to afto vezmem a vyskusam ziazd z pristavneho smer Avion a potom ta sklamem. Pamatam si, ako sa riesilo u MII tahanie do lava, Niekto vravel ze mu netaha a ja som skonstatoval, ze taha :-D

samozrejme pripustam moznost, ze to naozaj uz nehuci

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pát dub 04, 2014 22:08
od Rado77
Nehuci :)

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Napsal: pát dub 04, 2014 22:13
od Miro_ba
a pri akej rychlosti/otackach si to testoval