Stránka 21 z 22
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 16:55
od Rado77
Tak chvala bohu s prevodovkou problem nemam, ale auto bolo vyrobene 10/2013
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 19:20
od pali.sk
1. už je teplo už to nemôžeš tak dobre počuť
2. mne sa to prejavilo po cca 30tiss. km , koľko máš?
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 20:26
od Miro_ba
a Radim este nemusi mat tak citlive ucho
mne sa to najviac prejavovalo z pristavneho mosta smer avion pri cca 80km/h, ale ja som mal dci
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 20:47
od Rado77
No tak to si pockam do dalsej zimy a uvidime. Najazd mam zatial iba 8900km. Ale uska mam velmi dobre, pocujem aj keby v kufri na tapacire nadskakoval srobik
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 21:14
od Miro_ba
tak u mna sa to hlavne prejavovalo ak motor nebol pod zatazou, najviac v miernom klesani a za kazdeho rocneho obdobia.
Rado, skus to na tej rovinke za pristavnym smer Avion, po pravej je na konci autobazar. Tam som to pocul vzdy a aj vtedy, ked mechanik nepocul nic
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 21:59
od Rado77
Tade chodievame casto, chodim tade denne do roboty, ale nic som si nevsimol, vetrak na 1-dnicke a vypnute radio
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: sob bře 22, 2014 23:13
od pali.sk
Aká rovnika autobazar smer avion? (galvaniho?). Teraz sa má ochladiť posledná možnosť vyskúšať
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: ned bře 23, 2014 02:29
od Miro_ba
a mozno to uz vychytali a u Rada bude klud
Pali: nie hned ako zides z pristavneho mosta - dianicny obchvat smer Avion, v tom miernom klesani. Tusim to je Darex.
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: ned bře 23, 2014 06:43
od Rado77
Hej hej presne tade chodievam
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: ned bře 23, 2014 13:13
od septim
Uz tolko nepozorujte tie auta chudence. Kazdy diferka vydava zvuk, keby nie tak tam ani nie je. Sadni do LIAZy a uvidis co je zvuk diferaka
)))
Kurna je to auto za par šušňov, tak jasne ze ma muchy. Muchy ma aj kokta za 20 ale ja som dal polovic za to tak sa smejem a p***m na to...
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: ned bře 23, 2014 14:09
od pali.sk
miro: ahaa ešte na obchvate, myslel som ten zjazd dole. Jo, na tom miernom klesaní je to počuť (ale myslím, že len bez tempomatu). Vyskúšam to v pondelok ráno, má byť chldnejšie.
spetim: keby mi nič nepískalo , nič nevadí. A presne ako píšeš, niekedy mám pocit, že vedľa mňa ten Liaz aj ide, a ojhla on nejde ... Ale zas sa mi už pár krát stalo, že som bol naštvaný, že to nejak hlasno už píska a on fakt vedľa mňa kamion ...
Cena auta (moje stálo tuším okolo 16tis. ) nemôže mať na to vplyv. Ak je niečo zle navrhnuté, alebo chybové (napr. presunvík a pod.).
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: ned bře 23, 2014 20:05
od Rado77
Testoval som aj dnes a ticho. Mozno uz mam ten novy kus - 10/2013
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pon bře 24, 2014 07:35
od pali.sk
No nemusíš sa tešiť (nechcem strašiť) ale dnes som vyskúšal tú trasu +5C bolo, a nič. Nie je vhodné počasie na to. Možno to už vyriešili u teba, alebo aspoň vylepšili.
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pon bře 24, 2014 07:40
od Rado77
Kludne ma straste kolko chcete
Ked sa to objavi a ja viem ze je to vlastnost, neriesim a dvihnem natrvalo volume radiu
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: stř dub 02, 2014 22:18
od Rado77
Ale stale mi to vrta hlavou to kvilenie, lebo 6.9.2013 napisal uzivatel menom "
RENAULT-Kestler", ktoreho to bol mimochodom jediny prispevok na tomto fore, ze "
probelm v difernciali, pri novych modeloch je to uz odstranene". A kedze to vedel uz vtedy, a moje auto je vyroba 10/2013, tak to asi fakt poriesili. A zaroven sa mi naskyta otazka, lebo chlapci tu pisali ze Fluence modely pred faceliftom mali ine sprevodovanie, kde motor pri 130km/h daval 3750rpm, a tieto po-facelift modely davaju zase cca 4000rpm... Takze ak si to davam v hlave dokopy, tak skutocne facelift vyriesil problem hucania/piskania prevodoviek (teda diferakov) a nastavil prevody rovnako ako boli este u MeganeII s prevodovkou JH3
Ale neviem sa dogooglit na kompletny vypis zmien po facelifte; kazdy pise len o zmenach extrerieru, a ze pod kapotou sa nezmenilo nic...ale zda sa ze predsa len nieco hej
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: stř dub 02, 2014 22:54
od pali.sk
jasne, "vyriešili" ako presuvník. Zrovna 2 dni spätne keď sa tak pekne ochladilo a stál som šikmo po dlhšej trase tak sa mi tak pekne ujo z Kestler-u pripomenul: Už sme to vyriešili v MIII tento problém už nie je
.
Keď prečítaš aj pôvodné príspevky, tak to nerobí každému, resp. nie každý to počuje.Musíš pekne dávať podplyn (a možno ho aj mierne podtáčať). Ak s tým jazdíš v otáčkach a s plynom na podlahe tak žiadne pískanie nebudeš nikdy počuť. Ja ak na to vyslovene niekoho neupozorním tak nemá šancu to postrehnúť.
Samozrejme je možné, že to vyriešili. Len v tomto smere nie som moc optimista. Ale môže byť, že uvedený príspevok môže byť aj pravdivý (nejaký ex zamestnancec a pod. možno z istrosu...)
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: čtv dub 03, 2014 07:23
od makkynka
vyroba 10/2010, nekdy podplyn nekdy zas v otačkach a nikdy jsem huceni prevodovky neslysel.
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: čtv dub 03, 2014 09:48
od Rado77
Mna hlavne zaujima, preco modely Flu po facelifte maju ine sprevodovanie. Preco to menili? Mozno - vobec neodstranili problem kvilenia zmenou napr. obalu diferaku, ale tym ze posunuli otacky motora trochu inde, problem kvilenia na 80% zamaskovali...skoda ze som sa dnes nespytal, bol som akurat v Rencku. Teda ak by mi vobec nieco povedali...
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: čtv dub 03, 2014 09:56
od pali.sk
asi kvôli emisiám alebo také niečo. A koľko máš kw? 81 alebo 80? Štandardne bolo 81kw 110k teraz píšu 80kw 109k .
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: čtv dub 03, 2014 10:07
od grifith
Jen trochu poopravím, jiné zpřevodování nepřišlo až po faceliftu, ale o něco dříve. Nevím jak to bylo u "normálních" výbav, ale akční modely Advantage a také Techno Feel již měli "kratší" převodovku. Co se výkonu týká, pak aktuální oficiální český ceník uvádí 81kw, ale viděl jsem jednu dobu i 82kw. Ale o 80kw slyším poprvé. Samozřejmě jde o marginálie.
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: čtv dub 03, 2014 10:08
od Rado77
Diki za info. Mne pisu v technickaku 82kW, na webe v konfiguratore je 80kW/109k... Napriek tomu - ten 1 konik hore-dole nemoze sposobit to, ze pri 130-tke tocila prevodovka 3750rpm, a pri novsich toci 3900-4000rpm. To je jednoznacne mechanicky zasah, proste zmena poctu zubov na diferaku
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pát dub 04, 2014 08:55
od septim
Ja mam 82kW TF a prevodovka je kratsia, hukot nepocujem, ale zas mi pri skoro kazdej nerovnosti pukne v B stlpiku.
80kW uvadzaju teraz aby sa znizil registracny poplatok na SK zo 165 na 33€.
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pát dub 04, 2014 22:01
od Miro_ba
Rado77, asi ti to afto vezmem a vyskusam ziazd z pristavneho smer Avion a potom ta sklamem. Pamatam si, ako sa riesilo u MII tahanie do lava, Niekto vravel ze mu netaha a ja som skonstatoval, ze taha
samozrejme pripustam moznost, ze to naozaj uz nehuci
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pát dub 04, 2014 22:08
od Rado77
Nehuci
Re: KVÍLENIE PREVODOVKY
Napsal: pát dub 04, 2014 22:13
od Miro_ba
a pri akej rychlosti/otackach si to testoval