KVÍLENIE PREVODOVKY

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 725
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od makkynka » sob srp 20, 2011 12:13

Jenže bohužel, je to jen a jen vyroba stroju, ta nikdy nebude dokonala a vždy tam budou chyby, nebo muže byt a výrobci se nesnaží.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 93 000km

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od pali.sk » ned lis 13, 2011 19:53

tak sa nám ochladilo, a kvílenie je u mňa naspäť ... zatiaľ mierne ... skôr pri 80+km (minulú sezónu bolo hlavne pri 55km). :smajl10:
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Miro_ba » ned lis 13, 2011 21:48

u mna je trochu utlmene vdaka hlucnejsim zimnym pneumatikam:-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

rikipz1
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pon pro 20, 2010 17:06

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od rikipz1 » úte lis 15, 2011 13:24

Môžem potvrdiť, že ochladením sa to aj u mňa znova zhoršilo :( ..... na druhej strane veľmi premýšľam o odhlučnení vozidla (aspoň čiastočného), návod ako na to: http://www.autodax.sk/fabia-stp-vs-dynamat. Obávam sa však toho, aby som neodhlučnil všetky okolité zvuky a to pískanie by bolo počuť ešte viac! :shock: A rozhodujúca bude aj konečná cena. Min. uvažujem na odhlučnení oboch predných dverí, prednej časti podlahy a prednej kapoty motora.... čo vy na to?
Renault Megane Grandtour 2010, 1.6 16 V(110 k), Dynamique + červená metalíza Dyna + vyhrievané sedadlá

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 725
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od makkynka » úte lis 15, 2011 13:52

No, trosku drahe ne co tam dole psali.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 93 000km

Homelessbar
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Homelessbar » úte lis 15, 2011 13:52

Odhlučnění o 3 db za 1.000 EUR, tak tomu se říká VTIP. Stačí přezout z letních na zimní a hluk je zpátky

markus78
Advanced member
Příspěvky: 324
Registrován: sob kvě 01, 2010 19:19

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od markus78 » úte lis 15, 2011 16:39

Jestli si to dobře pamatuji, tak 3dB jsou snížení hlučnosti na polovinu.
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k Dynamique Xenony (2010) Obrázek
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006) Obrázek

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8197
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Rado77 » úte lis 15, 2011 20:05

Trochu mimo temu, ale pridam aj ja teda. Na predoslom aute Daewoo som tlmil Tapajomatom celu prepazku motor/interier, a skutocne okrem znizenia hluku od motora (ktore bolo badat prave pri vyssich otackach, na volnobehu bol rozdiel maly) sa dostavili odrazu sumy a zvuky, ktore boli predtym zastrete hlukom samotneho motora. Drali sa prevazne cez dvere. Takze vytlm dveri je nutnost, a samozrejme aj audio ozilo. Cez zadne plato sa derie hodne zvukov od kufra, pravda. Kufor zvykne byt dost odflaknuty , vecsinou ho tvori len nejaky tn filc co zakryva boky kufra prip. kusok nejakeho PVC alebo tak...taktiez samotne dvere kufra su dute, je tam len nejaky kus plastu nanitovany, takze tie dvere posobia ako ozvucnica. Treba to prave tym platom poriesit, nech si pekne zvuky odzadu ostanu uzavrete v kufri.
Dalsie som odhlucnoval teraz v lete na Fieste, kde som pokryl asfialtovymi pasmi hrubky cca 4mm polovicu priecky motor/interier, t.j. za kominom vetrania/kurenia a stranu pred spolujazdcovymi nohami, pekne az hore pod celne sklo. Taktiez vytlmenie dveri, to ale kvoli zmene audia. No a vysledok? V tej Fieste to napr. skoro vobec nepomohlo. Asi by to chcelo vytlm na vodicovej strane za pedalmi atd, ale v tom aute tam proste nie je na to miesto, samy kabel, sama somarina. Pomohlo ale vytlmenie kufra, kde som na jeho dno dal aspon asfalt platy. Od zadu prichadza vecsinou len sum - vysoky zvuk od pneu prip. vetra. A samozrejme ak ma niekto deravy koncovy tlmic tak aj ten :) Takze sa znizia vyssie tony zozadu, co je prijemne pre zadnych cestujucich ze im to nesumi za hlavou.
Hluk motora je samozrejme najvecsi, ale ta akustika sa nesiri len samotnou prepazkou motor/interier, ale aj rezonovanim, lamanim zvuku v dutych castiach karoserie, ako je napr. priestor pod stieracmi, dute A-stlpiky, dost ide cez blatniky atd... Takze uple ze naj by bolo ked uz je auto komplet odstrojene povyplnat dute miesta karoserie montaznou penou tam kde sa to da. A aj cez celne sklo toho hodne prilezie
Rendlik do baraku nepatri ! Teraz uz to viem

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Experienced member
Příspěvky: 999
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od mudr.hematolog » pát pro 02, 2011 13:23

Zdarec,
ja mam na Megane 1.6 100k odjazdene cca 1200km, ale ziadny hluk som nezaregistroval. Nebyt tejto temy, tak ani neviem, ze nejaky takyto problem existuje.
Ked som mal favorit r.v.95, tak saltpaka sla normalne bez "pocitania" zubov.
Po 150.000km som vymenil olej v prevodovke a problem nastal...... ked bola v zime studena prevodovka, tak pri preradovani na 5 stupen to islo mierne cez zuby.....ak som prevodovku najprv zohrial, tak 5 stupen tam padol ako ,,po masle" :D
V lete ziadny problem nebol, iba zime a iba s 5 prevodovym stupnom.
Ako som aj inde pisal, tak Focus II mal naozaj precizne urobenu prevodovku, ale..... som si spomenul, ze raz som mal mensi problem, ked som bol v Bielsko Biala v lete v piatok (premavka ako svina :evil:)..... preradovanie 1-2-1-2-3-2 a posuvanie sa v kolone....som zistil, ze teplota prevodovky je zrejme uz dost velka, lebo pri preradzovani do 2prev. stupna to ide mierne cez zuby.
Najprv som si myslel, ze zrejme ide prevodovka "do kolien", ale ked som sa dostal z kolony a normalne to rozbehol, tak po chvili sa to dalo do normalu a 2 prev. stupen uz cez zuby nesiel....opat vsetko v poriadku.
Ano teplota prevodovky moze mat vplyv nie len na hlucnost ale aj na funkciu prevodovky.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

oto
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: ned lis 28, 2010 19:44

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od oto » ned pro 04, 2011 08:31

Já slyším pískání jen při zařezené rychlosti a průjezdu levou zatáčkou, do pravé je to podstatně míň......asi diferák, zatím jsem to neřešil, počkám na 1. prohlídku, to bude na jaře, a pojedu s tím do německa. Tak uvidíme...
Mégane Generation 1,6 Bílá

Vlasta123
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: úte říj 06, 2009 20:41
Bydliště: Plzeň-jih

Re:

Příspěvek od Vlasta123 » pát pro 30, 2011 10:14

sergej.fedorov píše:Dobry den. Mam ten stejny problem. Prevodovka neustale vydava neprijemny piskavy zvuk ve stylu stare Skody 120, presne tenhle zvuk to ve me evokuje. Chvilku jsem premyslel, jestli to pujdu reklamovat. Pak jsem si rekl, ze si objednam predvadecku s jinym 16v 110 koni a uvidim, jestli to bude delat taky. Nakonec k tomu nedoslo, protoze jsem se nedobrovolne dostal do servisu diky "battery charging fault", takze jsme to s mechanikem rovnou i projeli a poslouchali jsme piskot prevodovky. Dle technikova vyjadreni je to normalni a pro Renault typicke, ze prevodovka je slabsi clanek a ze vydava piskavy zvuk, no nevim teda...., taky jsem z toho nervozni, ze mi neco porad piska do ucha...
Změň servis.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)

ketos
Advanced member
Příspěvky: 284
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Re: Re:

Příspěvek od ketos » pon úno 06, 2012 16:22

Nečetl jsem detailně celé toto téma, takže sorry za zbytečný dotaz, pokud na to již bylo odpovězeno.

Řešil a úspěšně vyřešil někdo generování tohoto zvuku (co se objevuje ve videích v 1. příspěvku)?

Protože to je IMHO naprosto normální. Moje Thalie to dělá odjakživa (pouze na 4. převodový stupeň při tachometrových ~50 km/h), nikdy jsem s tím neměl žádný problém, dělaly to i obě předchozí vozidla, kterými jsem jezdil. Prostě se něco při tomto určitém zatížení a otáčkách dostane do mírné rezonance.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od pali.sk » pon úno 06, 2012 16:27

1. nie riešenie nie je :( niekomu žeprí menili prevodovku(časť...)
2. dnes som išiel po dlhšej dobe na thalke a tam to je tak 100x tihšie (čiže reálne nepočuteľné)! 77tis.km rv.2005 1.4 8V
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2418
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Concionator » pon úno 06, 2012 18:26

ketos:
V podstatě o nic nejde... je to vlastnost vozu.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992, 80 000 km, tmavě červená Apollo, 8 l/100 km (pohárová sériovka)
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990, 52 000 km, šedá, 7 l/100 km (radůstka - Get psyched! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) Obrázek [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Miro_ba » pon úno 06, 2012 19:31

ketos: MII mi to nerobil, Brava r.99 to nerobila, felda r.99 tiez nerobila, golf III v praci neroby.
takze normalne to je ako pre koho, ako u koho :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1675
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od pali.sk » pon úno 06, 2012 19:59

samozrejme, že to nie je normálne.
Ako miro píše, žiadne auto mi to nerobí, a ako som napísal ani na thalii to nie je počuteľné takže ani v rámci "koncernu".
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

ketos
Advanced member
Příspěvky: 284
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od ketos » úte úno 07, 2012 12:07

pali.sk píše:2. dnes som išiel po dlhšej dobe na thalke a tam to je tak 100x tihšie (čiže reálne nepočuteľné)! 77tis.km rv.2005 1.4 8V
Nemám s čím aktuálně srovnávat, ale u mě to zrovna moc tichý není. Až někam pojedu tak to nahraju a postnu.
Možná by bylo zajímavý zvednout přední kola, nastartovat, zařadit a zjistit, jestli to ten zvuk vyluzuje i nezatížený.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2418
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Concionator » úte úno 07, 2012 13:21

Podivné je na tom to, že to má každý jinak hlasité, někoho to podle zde uváděných zkazek ruší dokonce i při zapnutém rádiu... Víc než hluk mě tedy udivuje ta rozdílnost. Vždyť je to z jedné linky!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992, 80 000 km, tmavě červená Apollo, 8 l/100 km (pohárová sériovka)
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990, 52 000 km, šedá, 7 l/100 km (radůstka - Get psyched! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) Obrázek [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2747
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Miro_ba » úte úno 07, 2012 14:06

u <> nieje nic nemozne, zvladnu vsetko :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

oto
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: ned lis 28, 2010 19:44

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od oto » úte úno 07, 2012 18:05

Na německém fóru to majitel Meganu řešil výměnou oleje v diferáku ( nevím jestli nemá ale společnou náplň s převodovkou )
každopádně olej nebude stát moc, a za zkoušku by to stálo......aspoň se vylejou ty špony a ňaký zuby......
Mégane Generation 1,6 Bílá

Uživatelský avatar
Marvel
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: čtv bře 03, 2011 19:00
Bydliště: Brno

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Marvel » úte úno 07, 2012 22:02

To s tím olejem mě taky už napadlo. Diferenciál v našem případě svoji samostatnou náplň nemá, "sdílí" ji s převodovkou. Pravdou je že už tady lidem měnili i celé převodovky (údajně), ale olej nebo nějaký aditivum tu nikdo měnit nezkoušel, aspoň podle toho co to tu nějakou dobu sleduju.
Já ten zvuk při zařazené čtyřce kolem 55km/h slyším taky a stále stejně ať je léto nebo zima, není to ale nic hroznýho a už si toho skoro nevšimnu a to jsem na takovýdle věci dost alergickej.
Fluence 1.6 Exception, najeto 15000 km

Fluence
Starting member
Příspěvky: 84
Registrován: čtv led 27, 2011 19:29

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Fluence » úte úno 21, 2012 23:06

Ahojte.Po dlhsej dobe som bol znova v servise.Rosia sa mi zadne svetla tak som si povedal ze skocim do servisu a uz ked tam budem spomeniem aj prevodovku.Bol som uz v BA,PK a teraz som sa rozhodol otukat TT.Na svetla mi povedali taku blbost ze som hned zacal radsej riesit prevodovku...Znama veta...PREVODOVKA VAM HUCI?STE PRVY KTO SA NA TO STAZUJE!!!Skoro ma vystrelo.To je ich znama veta.O NICOM NEVIEME.Pritom som pisal davno,davno na centralu a vraj o probleme vedia no nemaju zatial riesenie...Takze vraj musi prist neviem kto a bla,bla,bla...Vraj su dvaja technici na cele SK a ze najskvor o tri tyzdne.Na to som mu povedal ze som to reklamoval pred rokom v BA ze uz sa aj zviezol SUPER SPECIALNY TECHNIK a ten skonstatoval.Nieje to normalny jav ze vam to takto huci.Medzi recov mi povedal ze najlepsie by bolo keby ta prevodovka KLAKLA a potom ju vymenia.RENAULT proste vie ze je to chyba no bolo by drahe menit kazdemu druhemu prevodovku a po vymene to ajtak huci aj ked menej ale huci...Na to mi technik v TT povedal ze ma po pracovnej dobe (bolo 16:00 a maju mat otvorene do 17:00 aj cedulu tak maju,ale ze on roby len do 16:00 ) ze uz ma nemusel prijat...Znervoznel...Dalej nema cenu pisat co sa dialo...Takze to zhrniem.
Bratislava:Mate malo kilometrov,prevodovka sa musi zabehnut a stisi sa to...( Dobre som sa zasmial )
Pezinok:O probleme vieme,mozme vam aj vymenit prevodovku no bude to to iste...Centrala zatial neodpisala mozne riesenie.(Asi najnormalnejsi pristup a jednanie na rovinu )
Trnava:Huci vam prevodovka?Ste prvy kto sa na to stazuje.O nicom nevieme.( Riesi sa to uz rok )

Nabuduce mam cestu do KOSIC tak si ich otukam aj tam a este aj MALACKY.
Co sa tyka toho hucania mam pocit ze je to trosku slabsie,cez leto este menej no stale pocutelne.Je to uz mozno zvykom...
Moj nazor je, ze je uz zbytocne nieco riesit.
Naposledy upravil(a) Fluence dne pát bře 02, 2012 20:33, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2418
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Concionator » úte úno 21, 2012 23:28

Tie Malacky by ma pak zaujímaly. Som zvedavý na ich prístup.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992, 80 000 km, tmavě červená Apollo, 8 l/100 km (pohárová sériovka)
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990, 52 000 km, šedá, 7 l/100 km (radůstka - Get psyched! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) Obrázek [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 725
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od makkynka » stř úno 22, 2012 10:34

Fluence, taky jsem byl kvuli tomu roseni na zadnich svetlech a prej je to normal, kdyt tam vedou kabely a ty pry nejsou nijak moc tesneny aby tam neteklo. Takze normalka, rosi se to porad. Pry, az tam budete mit plno vody vymnenime vam to.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 93 000km

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2418
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: KVÍLENIE PREVODOVKY

Příspěvek od Concionator » stř úno 22, 2012 10:40

Cože? To mi přijde jako vtip. Pokud to není nějak pokažené, tak se nerosí ani světla na fáčku.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992, 80 000 km, tmavě červená Apollo, 8 l/100 km (pohárová sériovka)
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990, 52 000 km, šedá, 7 l/100 km (radůstka - Get psyched! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) Obrázek [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host