Stránka 6 z 6

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 09:25
od grifith
No zas fluence nie je Megane III (ten má interiér kvalitný celkom, môžem povedať po 5 rokoch). Fluence je niečo ako Rapid v prípade škody (až na to že nestojí toľko).
A můžeš nám specifikovat ty rozdíly v interiéru MIII a Fluence? Pokud má MIII kvalitní interiér celkem, pak to samé musíš napsat také o Fluence.
Srovnávat jej s Rapidem to je těžké, jelikož on nevychází z žádného existujícího modelu, kdežto Fluence je jasnou další karosářskou verzí Meganu.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 09:35
od grifith
Ja som sa par krat v kolegovom MIII viezol, ale mal som pocit ze interier je uplne rovnaky ako Flu. Dokonca na to ze mal tiez 1,6 motor sa mi zdal hlucnejsi ako vo Flu, ale zase trochu lepsie tahal (MIII je asi lahsi ako Flu). Ale aj ked porovnam kolegov MIII s MII, proste ten MII sa mi zda....ako o napisat...proste ako keby viac dbali na odhlucnenie. Tie meke tapaciry na dverach, domyselne vyklopne skranky na laktovych opierkach dveri, meka ale zaroven pevna stredova opierka, meksie sedadla, dizajn celej zadnej casti, ci uz sedadiel, alebo tvaru bocnych tapacirov, mnozstvo oplastovania v motore... Proste MII sa mi zdal poctivejsie navrhnuty a poskladany. Samozrejme s Flu som spokojny, ale.....stary utulny MII
Máš pravdu ale není to jen "problémem" Renaultu. Odpověď hledejme v ceně. Stačí se podívat na ceny Meganu před deseti lety a dnes, vztáhněme to k průměrné mzdě a je to jasné. Dříve byly vozy dělány s větší precizností, lepšími materiály či konstrukčními řešeními, to vše za vyšší ceny. Dnes si tak může nový vůz dovolit mnohem více lidí, kvalitou však již nedostanou to, co před deseti lety...

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 13:31
od Rado77
Je to tak. Dens aj ten posledny srobik v aute riesia, aby bol vyrobeny za co najnizsiu cenu

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 14:50
od pali.sk
grifith píše:A můžeš nám specifikovat ty rozdíly v interiéru MIII a Fluence? Pokud má MIII kvalitní interiér celkem, pak to samé musíš napsat také o Fluence.
Srovnávat jej s Rapidem to je těžké, jelikož on nevychází z žádného existujícího modelu, kdežto Fluence je jasnou další karosářskou verzí Meganu.
Už sa to tu rozoberalo v témach na začiatku (Fluence je postavený na MII základe). Taktiež sú popísané aj interiérové rozdiely (neviem ako v súčasnosti či sa niečo zmenilo) ale čo si pamätám:

- páčky pod volantom
- výduchy klimatizácie (pohybuje sa celá kastlička)
- budíky boli analógove namiesto digitálneho (to by som asi aj prijal radšej :) )
- lakťová opierka iná
- iné tvarovanie sedadiel (bočné vedenie)
- nemá čelné adaptívne airbagy
- predpínač brušného pásu
- airbag proti podkĺznutiu

cca.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 15:05
od Zefek
U trojkových modelů je jen jeden předpínač na straně u dveří. Druhý předpínač je uvnitř navijecího mechanismu bezpečnostního pásu!! V Mégane II byly předpínače dva v sedačce. U trojek je jeden v sedačce a jeden dole ve sloupku u navíječe. Airbag proti podklouznutí se dává jen u třídvéřáků, protože není možné dát předpínače dva. I Mégane II ve verzi tří dveří má jeden předpínač, protože ukotvení pásu není v sedačce, ale na podlaze u b sloupku. Je to tak proto, aby se při odepnutém pásu dala posunout sedačka a dozadu mohli vlézt lidi. Pokud by bylo ukotvení na sedačce i ze strany dveří, tak dozadu nikdo nevleze. Proto se pak na sedačku dává airbag proti podklouznutí.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 15:08
od ParnosCZ
Hele lidicky je u Noveho Flu u navigace CZ a nebo je to v AN vite nekdo mate to nekdo diky.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 16:24
od grifith
to pali.sk: dost dobře z tvého výčtu nechápu, proč je Megane "lepší" než Fluence... :mrgreen: Interiér jednoznačně vychází z MIII, nevím o interiérové části, která by pocházela právě z Meganu druhé generace....

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 19:10
od pali.sk
Reagoval som na Rada kde písal, že MII je poctivejšie skonštruovaný ako Fluence. A Makkynka písal, že Oktávia II -> Oktávia III. Nepísal som,že MIII je lepší ako Fluence. Písal som, že MII -> MIII, kde interiér ma kvalitný, a necítim tam nekvalitu, práve naopak (až samozrejme na niektoré nepodarky ako sú madlá dverí a šúpajúci sa volant). Fluence je postavený na MII základe (rovnako ako bol MIII Generation).

Ako som napísal Fluence je niečo ako Rapid v prípade škodoviek. To čo som napísal ma v rýchlosti napadlo ohľadom rozdielov v interiéri. Páčka ovládania PC je tuším z Clia III. Kaplička na budíky nie je(nebola) z jedného kusu plastu ako pri MIII atď.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 21:27
od Zefek
Tak Scénic II a Modus má taky stejné páčky pod volantem. To, že se to vezme z jiného modelu, to je úplně normální. A ty bys chtěl, aby byl fluence dopodrobna jako mégane III? Clio II a Thálie I je v určitých oblastech taky dost odlišná, přestože se v obou případech jedná o clio II. Kdyby renault chtěl, aby fluence byl mégane III v sedanu, tak se to bude jmenovat mégane a ne fluence.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned srp 10, 2014 21:56
od pali.sk
Prečo by som chcel? Však prečítaj čo píšem. A presne ako píšeš na Thalii I som videl aký je rozdiel oproti Cliu II (aj keď zdanie klamalo, že rozdiel je len prilepený kufor).

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: pon srp 11, 2014 08:15
od septim
Packy pod volantom urcite nie su z clia III, to som mal a boli tam uplne malicke.

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: čtv srp 21, 2014 19:21
od exFF
Jedna taká slabší jakoby od stolu, ale zas více technických parametrů dCi 81 kW http://www.automobilrevue.cz/rubriky/au ... 43244.html

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: ned zář 13, 2015 11:44
od Tomina1987

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: úte črc 12, 2016 17:24
od Sekino

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: stř črc 13, 2016 08:12
od septim

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: sob říj 15, 2016 15:11
od Homelessbar
tak první test, co jsem našel na nástupce Fluence - http://vybermiauto.cz/autoblok/clanek/t ... grandcoupe

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: pon říj 17, 2016 01:18
od goordon
http://vybermiauto.cz/autodata/novinky/ ... 0000_korun

Neni to sice nejnovejsi ale je tam info ze se tady prodaval fluence vyrabeny v Koreji... vite o tom nekdo neco nebo to je jenom nejaky kec ??


http://www.auto.cz/jizdni-dojmy-renault ... atch-99223

A tady je neco o nastupci fluence

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: úte říj 18, 2016 00:14
od Homelessbar
Fluence je původně Samsung SM3, proto korejské auto, jinak se standardně pro Evropu vyrábí v Turecku

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: úte říj 18, 2016 18:48
od ParnosCZ
ja se tesim na novy sedan o vikendu se jdu na nej kouknout a asi po uplynuti zarucni doby koupim zase auto s picou ve znaku je jizda plna zazraku :D :D :D :D

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: úte říj 18, 2016 23:13
od goordon
Homelessbar píše:Fluence je původně Samsung SM3, proto korejské auto, jinak se standardně pro Evropu vyrábí v Turecku
To ja vim ze fluence je puvodem Samsung SM3 mne jde spis o to ze se tam primo pise:

"Renault se snaží zvýšit prodeje dříve oblíbeného modelu Fluence. V Koreji vyráběný model zlevnil o 10 tisíc korun a k dispozici je již od ..."

Re: FLUENCE V MEDIACH - clanky, recenzie, rebricky, ...

Napsal: čtv lis 09, 2017 15:18
od exFF
Celkem zajímavý článek, co se technických dat týče a poruchovosti http://www.auto.cz/ojety-renault-fluenc ... vy-110972 . Mne jako ropáka potěšila informace o výdrži DPF.