OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » pon úno 27, 2012 11:03

mudr.hematolog píše:
Hounddog píše:
mudr.hematolog píše: Nie, netrpi auto pri nepouzivani, .....starne..... ano, raz za cas to treba prevetrat, aby sa premazali a pohybovali casti, ktore su pohyblive, inak to zatuhne. Guma stvrdne ci jazdis, alebo nejazdis a je jedno aka to je guma.
Brzdovka ak je dobra, tak je ok,..... tam je problem, ze sa tam zraza voda a ta sposobi drhnutie, hrdzavenie a zanasanie systemu.
No tak pokail týmto auto podla teba netrpí, tak nechcem vedet cím podla teba trpí.
Potom podla Teba to auto trpi stale ci jazdi ci nejazdi. Sorry ale vacsi blabol som nepocul.
Fešak treba vediet citat, ukaz mi kde som písal nieco o tom ze ked sa s autom vela jazdi tak trpí? písal som akurat odpoveda na tvoj koment ze nie ked auto stojí tak netrpí ale stárne, co je uplna sprostosť. ;)
Auto ovela viac trpi/stárne a neviem co este ked stojí. Pokial auto nenajazdi minimalne 10 000 km rocne tak ti je na 2 veci. Urcite je pre auto lepsie ked sa s nim jazdi viac ako menej. Pokial si niekto kupi auto a najazdi s nim 5000 km rocne, tak by som mu odporucal zajst do MHD a kupit si elektricenku. Ale to uz odbacam. Frajerka kupovala Daewoo Lanos s ktorým sa jazdilo 2 x rocne. je to r.v. 98 a ma 43 000 km. Daval som to auto dokopy tak viem o com rozpravam. Pneu ulezane, zanesene brzdove hadicky. Zanesene komplet brzdy, vyfuk odhnity, lak vytahany, palubovka taktiez od slnka. Kvapaliny nepouzitelne, staré, stahovanie okien islo dost tazko. Takze toto tomu auto urcite prospeiva :D :D :D
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Concionator » pon úno 27, 2012 12:17

Staré kosti se musí hýbat. Mám kromě fluence dvě stará auta a mohu jen potvrdit, že to chce jezdit s nimi. Auto se sice opotřebovává (předpokládám, že ho nikdo nekoupil na koukání), ale udržuje se funkční.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » pon úno 27, 2012 13:28

Concionator píše:Staré kosti se musí hýbat. Mám kromě fluence dvě stará auta a mohu jen potvrdit, že to chce jezdit s nimi. Auto se sice opotřebovává (předpokládám, že ho nikdo nekoupil na koukání), ale udržuje se funkční.
Presne toto som mal na mysli, auto sa jazdou opotrebuvava ale je funkcne, viem ho nastartovat kedykolvek. Dalej to nerozoberam lebo ideme dlhsiu dobu off topic. Dalej iba volant a calunenie :) Ozaj co sa tyka calunenia pouzivate niekto na to aj nejaku zazracnu brilantinu (pripravok cistaci) myslim na tu kozu a kozenku?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od mudr.hematolog » pon úno 27, 2012 13:30

Hounddog píše:
mudr.hematolog píše:
Hounddog píše:
mudr.hematolog píše: Nie, netrpi auto pri nepouzivani, .....starne..... ano, raz za cas to treba prevetrat, aby sa premazali a pohybovali casti, ktore su pohyblive, inak to zatuhne. Guma stvrdne ci jazdis, alebo nejazdis a je jedno aka to je guma.
Brzdovka ak je dobra, tak je ok,..... tam je problem, ze sa tam zraza voda a ta sposobi drhnutie, hrdzavenie a zanasanie systemu.
No tak pokail týmto auto podla teba netrpí, tak nechcem vedet cím podla teba trpí.
Potom podla Teba to auto trpi stale ci jazdi ci nejazdi. Sorry ale vacsi blabol som nepocul.
Fešak treba vediet citat, ukaz mi kde som písal nieco o tom ze ked sa s autom vela jazdi tak trpí? písal som akurat odpoveda na tvoj koment ze nie ked auto stojí tak netrpí ale stárne, co je uplna sprostosť. ;)
Auto ovela viac trpi/stárne a neviem co este ked stojí. Pokial auto nenajazdi minimalne 10 000 km rocne tak ti je na 2 veci. Urcite je pre auto lepsie ked sa s nim jazdi viac ako menej. Pokial si niekto kupi auto a najazdi s nim 5000 km rocne, tak by som mu odporucal zajst do MHD a kupit si elektricenku. Ale to uz odbacam. Frajerka kupovala Daewoo Lanos s ktorým sa jazdilo 2 x rocne. je to r.v. 98 a ma 43 000 km. Daval som to auto dokopy tak viem o com rozpravam. Pneu ulezane, zanesene brzdove hadicky. Zanesene komplet brzdy, vyfuk odhnity, lak vytahany, palubovka taktiez od slnka. Kvapaliny nepouzitelne, staré, stahovanie okien islo dost tazko. Takze toto tomu auto urcite prospeiva :D :D :D
Evidentne si nepochopil co som pisal, takze trocha Ti to rozpisem.
Ak je robeny previdelny servis na uate s ktorym sa jazdi malo, tak nemoze byt problem. A ako som pisal, ze guma starne ci sa na aute jazdi, alebo nejazdi. O brzdovke som pisal vyssie, ze ak je ok, tak menit netreba, ale ze sa tam zraza vlhkost (odporucam este raz precitat)
Ak je spravny tlak v pneu tak popraskanie gumy je minimalne (Viem o com pisem, nakolko foter v zime s autom nejazdi)
Vytahany lak mas aj na aute ked jazdis, zalezi od udrzby a mieste parkovania.
A pisal som aj, ze raz za cas treba auto prevetrat, aby sa premazali casti, ktore sa pohybuju a maju byt mazane. Ked sa o auto staras aj ked nejazdis, tak nie je dovod na to aby auto bolo v zlom stave.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Concionator » pon úno 27, 2012 14:19

Na péči o interiér vozu používám jednou za čas přípravky od společnosti Coyote.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od erik131 » pon úno 27, 2012 14:52

Na tú kožu čo máme na volante a radiacej páky by som odporučil tento mini set http://www.detailingshop.cz/osetreni-ku ... -mild.html.
Netreba kupovať veľké balenie a značka je v zahraničí dosť známa.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » pon úno 27, 2012 15:12

Concionator píše:Na péči o interiér vozu používám jednou za čas přípravky od společnosti Coyote.
Coyote je celkom v poho, mne sa najlepsie osvedcili veci od Sonax/u. Kazde vysavanie a umyvanie co je u mna 1x tyzdenne sa cockpituje doska a suvisiace casti.prahy, stred panel. doteraz som aj sedadla tym robil, ale chcem nieco priamo na to urcene. Rozmyslal som o Turtle Wax Leather creme.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od erik131 » pon úno 27, 2012 22:24

Turtle was a hocičo tejto značky by som teda za nejakú nazvem to kozmetiku do auta nepovažoval.

Celý interiér vyčistiť týmto http://www.detailingshop.cz/interier/95 ... 500ml.html je aj na sk stránkach.

Impregnovať moc nie je treba, zbytočné to necháva nejaký zápach, po čase to aj tak zmizne a efekt je max taký že sa len viac odráža palubná doska v čelnom skle. Ešte na dvere by sa dalo použiť niečo také, ale na palubku by som nedával nič. Stačí poriadne vyčistiť a potom stačí utrieť vlhkou handrou a zase raz vyčistiť. Interiér zostane prirodzene tmavý (poprípady svetlý) a čistý.
Na tú kožu som písal vyššie.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » úte úno 28, 2012 07:46

erik131 píše:Turtle was a hocičo tejto značky by som teda za nejakú nazvem to kozmetiku do auta nepovažoval.

Celý interiér vyčistiť týmto http://www.detailingshop.cz/interier/95 ... 500ml.html je aj na sk stránkach.

Impregnovať moc nie je treba, zbytočné to necháva nejaký zápach, po čase to aj tak zmizne a efekt je max taký že sa len viac odráža palubná doska v čelnom skle. Ešte na dvere by sa dalo použiť niečo také, ale na palubku by som nedával nič. Stačí poriadne vyčistiť a potom stačí utrieť vlhkou handrou a zase raz vyčistiť. Interiér zostane prirodzene tmavý (poprípady svetlý) a čistý.
Na tú kožu som písal vyššie.
ozu nie je treba impregnovat? Dosta sa venujem týmto veciam a to prvý krat pocujem. Nikto nepisal o čistení. Ja som chcel vedeit nejaký dobrý prípravok na osetrenie a zvlácnenie koze (Najlpesie s obsahom vcelieho vosku) Sampon na interier co si tu hodil je síce dobra vec, ale malo paltna (aspon mne) . Táto vec je dobra hlavne na tepovanie a cistenie tapacírov.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od erik131 » úte úno 28, 2012 09:54

Na tú kožu som poslal.
http://www.detailingshop.cz/osetreni-ku ... -mild.html
je to malý set, ak máš v kožy len volant a páku, ak máš celý interiér koženný tak sú väčšie balenia samozrejme.
Ide o čistič a impregnáciu. Jedným prípravkom kožu (nie koženku) vyčistíš a druhým ju ochrániš a pre ochranu proti namáhaniu kože ju môžeš ešte ošetriť týmto http://www.detailingshop.cz/osetreni-ku ... 100ml.html

Ano existujú aj vosky, napr http://www.detailingshop.cz/osetreni-ku ... -15ml.html ale nie na všetky kože sa používa. Tiež keď máš alcanturu treba použiť iné prípravky. Každá koža je iná a vyžaduje niečo iné. Inak ju iba zničíš.

na tú našu koženku na sedadlách ak by som nič nedával nie je to koža, stačí že sa vyčistí tým čo som poslal. Na tepovanie by som použil už niečo silnejšie. Toto je len bežný čistič.
Plasty v aute nie je treba ničím oživovať, nie sú to plasty ako spred 20rokov. Stačí sa sa udržujú čisté a bez mastnoty.

Už pol roka sledujem všetko o detailingu áut. Treba sa na to lepšie zamerať a čítať zahraničné fóra. V anglicku je to veľmi populárne a ľudia majú vyskúšané mnohé a mnohé prípravky.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » úte úno 28, 2012 10:03

Hej hej Detailing je paradna vec :)
Ja na plasty a palubovku pouzivam Sonax X-treme, velmi dobre vlastnosti s matnym efektom prave kvoli tomu odrazu a mastnote, nesada na matne povrchy ani take mnozstvo prachu.
http://www.olejshop.sk/autokozmetika/p/ ... -sx283200/
Myslis si ze kozenke ublizia veci na kozu? to si myslim ze ani nie? sak v postate je to robene tym istym sposobom len s tym rozdielom ze to je synteticky material. urcite ma kratsiu zivotnost ale ublizit sa s tým neda podla mna.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

erik131
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: sob pro 04, 2010 21:01
Bydliště: Sereď, SVK

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od erik131 » úte úno 28, 2012 10:16

Koženke určite neublížiš, len podľa mňa je to zbytočné ošetrovať voskami a podobnými prípravkami, pretože do koženky sa ten vosk nedokáže tak naviazať a spojiť sa s ňou. Na chvíľu by to možno malo nejaké efekt ale dlhodobo a tak efektívne ako by to bolo u pravej kožy to nebude. Keďže tie prípravky tam nebudú tak naviazané skôr sa opotrebujú. :)

Jediné čo aj viem že turtle wax, alebo inak povedané sa jej hovorí korytnačka, človek ktorý sa venuje detalingu ti ju nikdy neodporučí. Netvrdím že je zlá, určite lepšie ako nič. Ale kúpiš lacnejšie a bezpochyby lepšiu kozmetiku :D Naopak že bežne dostupnú v pomere cena/kvalita považujem Autoglym (asi úplný základ, a však niektoré prípravky tromfnú aj niekoľko krát drahšie značky), Dodo Juice, Chemical Guys, potom Swissvax je už pomerne drahá značka.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » úte úno 28, 2012 11:32

Ja mam vosk Dodo Juice Purple Haze, nedavno som o tomto všetkom písal s Martinom Jarošom a bavili sm sa o kvalitných voskoch.
Ide o to že je aj dôležite ako často sa venuješ tomu umyvaniu. Ja ci je leto ci zima tak vysavam auto raz tyzdenne a aj dosku cockpitujem, pokial nieu mrazy takze si myslim ze to je postacujuce. Na interieri podla a este kt omu novom podla mna nespravi aj ten drahsi nejaky vyraznejsi efekt ked sa o auto niekto stará. raz ked to ma matny efekt tak to bude matne a ic viac. Mozno sa len polepsi v sadavosti prachu, ale za ten tyzden mi nestiha poriadne sadnut prach ani pri Sonaxe. Pri voskoch, laku a podobnych maglajzoch je TW jak sa Martin vyjadril len patlatkom co vydrzi par umytí. Dalsia vec su financie. Sonax X-treme vydrzi asi pol roka lebo to neni aerosol pri mojom pouzivani (impregnujem vsetko plastove a pod od dosky az po tapacir) stojí to nieco okolo 10 e. Protection Matt od Svisswaxu stojí 990kč (35Eur) čo je dosť velký rozdiel. ďalšia vec je tá že to netreba prehaňat. Ani tieto prostriedky nespravia z toho auta A8, S-Klasse a pod, O auto sa starám casto a rad (az prehnane podla niekoho, lebo na vsetko mam nejaky pripravok) Ale je to nerentabilne podla mojich skusenosti pouzivat 40 Eur cistice ked odvedu tu istu pracu ako 10 e.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

mimino1
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: ned úno 12, 2012 14:43

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od mimino1 » ned bře 04, 2012 16:51

Zdravím. Teraz som práve zistil že aj na mojom Flu. sa šúpe koža alebo koženka na volante. Auto má málo cez 8000 km. V ponuke Exception bolo a aj je, "volant a hlavica radiacej páky v koži". Môj názor je, že je to priskoro.




_________________
Renault Fluence Exception 1,6 16V 81kW/110 farba Sendré /2011/

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Concionator » ned bře 04, 2012 17:31

Je to příliš brzy. A opět se to u každého projevuje jinak. Nevím, jestli to souvisí s tím, jakým způsobem kdo s volantem zachází, ale to se mi nezdá. Asi různá kvalita, jako by různé várky byly z různých materiálů. Osobně zatím po 24 000 žádná potíž. Kamarád to ale měnil po 10 000 km.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Miro_ba » ned bře 04, 2012 19:25

ja mam 54t a volant tiez o.k, ale sedacky nevydrzali :evil:
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » ned bře 04, 2012 20:58

u mna po 24 000 km volant aj sedacky uplne ok. ono si myslim ze ten colant zavisi dost aj od spotenych ruk a pod, ale nemalo by to byt takto skoro :( Hold v dnesnej dobe predbehla kvantita kvalitu :(
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od pali.sk » pon bře 05, 2012 08:35

Od spotených rúk to nebude, je to skôr ako sa podarilo vyrobiť nainštalovať ... môj prvý sa ošúpal hneď, vymenený nejavý známky po 3x takej dobe. Ruky sa mi potia rovnako, možno aj viac pretože sa vždy potím či sa mi ten volant nezošúpe znovu :D
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » pon bře 05, 2012 09:17

:D tak to mas soferovanie ako isty druh ocistnej kúry :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Miro_ba » pon bře 05, 2012 20:29

ja ten volant ani nedrzim, len obcas, trasy planujem len na dialnice a tie su rovne, preto asi vydrzal 54tkm :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Hounddog » pon bře 05, 2012 20:52

Miro_ba píše:ja ten volant ani nedrzim, len obcas, trasy planujem len na dialnice a tie su rovne, preto asi vydrzal 54tkm :-)
Tak to je celkom múdre nedrzat sa volantu aby sa neosuchal :D (iba joke)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od sappa » úte bře 06, 2012 22:01

Pre Vaše pohodlie tu je moje šúpanie volantu:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=852
a pre tých ktorým sa to nechce čítať ďalej, tak volant mi bez problémov vymenili v rámci záruky.

Obrázek

tak takuto ibaze asi 1/3 velkosti som dneska cestou do prace objavil na volante zatial to riesit nebudem ked tak par dni pred koncom standartnej zaruky (este necele 4 mesiace) alebo ak by a to zacalo zvatcsovat musim uznat ze tato synteticka koza ma velmi sklamala :(
Naposledy upravil(a) sappa dne stř bře 07, 2012 19:27, celkem upraveno 1 x.
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Re:

Příspěvek od Hounddog » stř bře 07, 2012 09:52

sappa píše:Pre Vaše pohodlie tu je moje šúpanie volantu:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=852
a pre tých ktorým sa to nechce čítať ďalej, tak volant mi bez problémov vymenili v rámci záruky.

Obrázek

tak takuto ibaze asi 1/3 velkosti som dneska cestou do prace objavil na volante zatial to riesit nebudem ked tak par dni pred koncom standartnej zaruky (este necele 4 mesiace) alebo ak by a to zacalo zvatcsovat musim uznat ze tato synteticka koza ma velmi sklamala :([/quote]

Ja by som to nenechaval na poslednu dobu aby sa to nejak nepretiahlo a vymenili to :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od pali.sk » stř bře 07, 2012 09:56

... a pritom si už pár krat necitoval posledný príspevok .. .aké to bolo dobré ... :(
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: OŠOUPÁVÁNÍ VOLANTU

Příspěvek od Concionator » stř bře 07, 2012 09:57

Klidně bych to i na ten konec záruky nechal, ale předem bych se s majitelem pobočky dohodl, že to opravdu vymění. Pak se to dá pořešit i "pár dní po".
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů