Fešak treba vediet citat, ukaz mi kde som písal nieco o tom ze ked sa s autom vela jazdi tak trpí? písal som akurat odpoveda na tvoj koment ze nie ked auto stojí tak netrpí ale stárne, co je uplna sprostosť.mudr.hematolog píše:Potom podla Teba to auto trpi stale ci jazdi ci nejazdi. Sorry ale vacsi blabol som nepocul.Hounddog píše:mudr.hematolog píše: Nie, netrpi auto pri nepouzivani, .....starne..... ano, raz za cas to treba prevetrat, aby sa premazali a pohybovali casti, ktore su pohyblive, inak to zatuhne. Guma stvrdne ci jazdis, alebo nejazdis a je jedno aka to je guma.
Brzdovka ak je dobra, tak je ok,..... tam je problem, ze sa tam zraza voda a ta sposobi drhnutie, hrdzavenie a zanasanie systemu.No tak pokail týmto auto podla teba netrpí, tak nechcem vedet cím podla teba trpí.
Auto ovela viac trpi/stárne a neviem co este ked stojí. Pokial auto nenajazdi minimalne 10 000 km rocne tak ti je na 2 veci. Urcite je pre auto lepsie ked sa s nim jazdi viac ako menej. Pokial si niekto kupi auto a najazdi s nim 5000 km rocne, tak by som mu odporucal zajst do MHD a kupit si elektricenku. Ale to uz odbacam. Frajerka kupovala Daewoo Lanos s ktorým sa jazdilo 2 x rocne. je to r.v. 98 a ma 43 000 km. Daval som to auto dokopy tak viem o com rozpravam. Pneu ulezane, zanesene brzdove hadicky. Zanesene komplet brzdy, vyfuk odhnity, lak vytahany, palubovka taktiez od slnka. Kvapaliny nepouzitelne, staré, stahovanie okien islo dost tazko. Takze toto tomu auto urcite prospeiva