Fault Power Steering

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Fault Power Steering

Příspěvek od hamran » pát pro 17, 2010 13:04

Dnes sa mi dva krat stalo ze mi pri startovani Palubny PC vypisal:" Fault Power steering). Motor nastartoval , cvakalo ako najate pod volantom (Asi v UCH) ..asi vysy=ielalo varovny signal moresovkou :)...
a na displeji sa mi objavila uz popisovan chyba. Volant bol bez posilnovaca "tvrdy"...

Okolnosti:
Dnes v noci u nas -24, kolesa boli mierne natocene, ale hned prvy start to nespravilo (tu chybu)..teda po tych -24, ale az na obed (cca pri -10) ked som zastal po cca 2 km jazdy u skolky mojej dcery a zase po cca 5 min som nastartoval (kolesa boli mierne natocene) sa vyskytla tato chyba. o cca 5 min pri obchode , (vypnuty motor a znova start) sa to udialo druhykrat..a ani znovuvypnutie a zapnutie motora, nepomohlo...tak som aj bez posilnovaca popodisiel..cca 100 m a zrazu zacal posilnovac pracovat a chyba zmizla...

a to mam nabehane len 720 km (v pondelok, pred 5 dnami som ho kupil)..tak ak to bude takto postupovat, tos dakujem pekne, uz druha chyba za 5 dni, do noveho roka to asi pojde takymto tempom akurat tak n avrakovisko ako nepojazdne...
Naposledy upravil(a) hamran dne čtv úno 10, 2011 00:47, celkem upraveno 1 x.
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát pro 17, 2010 13:22

Tohle ještě asi nikomu neudělalo. Hned tam s tím začerstva. A na diagnostice ať omrknou staré údaje, určitě si to vede zápisy v paměti. Hned reklamovat!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Příspěvek od jesuis » pát pro 17, 2010 13:32

Concionator píše:Tohle ještě asi nikomu neudělalo. Hned tam s tím začerstva. A na diagnostice ať omrknou staré údaje, určitě si to vede zápisy v paměti. Hned reklamovat!
Na thalii som mal podobny problem ale to bolo ze stuhol silno olej v mazani volantu tazko sa ho otacalo tak som s tym skocil do servisu nastriekali tam nejaky sajrajt a odvtedy bol klud. Na flu zatial nic take nebadam, i ked aj tu v Tatrach je kosa dobra
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » pát pro 17, 2010 13:34

Tak tých "prvých" chýb FLU tu už popísaných zopár je. Len ich sem do témy treba do budúcna postupne, tak ako budú prichádzať, popisovať.
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » pát pro 17, 2010 13:58

Myslel som moju (prvu) chybu..vaznejsiu...ze sa rozsvietilo aj STOP....
Proste neslo napajanie do posilnovaca riadenie..ze preco? neviem...Teraz som to skusal , tak uz vsetko ide OK, ale asi aj tak sa objednam na diagnostiku, nech s astaraju no nie?
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Uživatelský avatar
yoyanec
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: pon bře 22, 2010 23:05
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yoyanec » pát pro 17, 2010 16:00

No ak sa na tu diagnostiku neobjednas, tak porusis zaruku. Mne to chybu (inu ako tebe) zatial vypisalo len raz (frajerka mala cerstvy vodicak a asi 10 krat po sebe nam to skapalo na krizovatke :) - odisiel som s tym na najblizsie parkovisko, nechal som FLU "vydychat" a chyba zmizla. Ale aj tak som isiel do servisu a tam mi povedali, ze keby nepridem, porusim zaruku.
Renault Fluence Privilege 1,6

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » pát pro 17, 2010 17:28

Dik za info...
Urcite sa objednam..len je to ten problem , ze takto vlastne stracam cas, ktory som mohol vyuzit inac..lebo nablizsi renault servis mam 40km..to je tak 50min -1 hod jazdy + cas diagnostiky+ cesta nazad...a den je v prdeli...

No co uz ..ked sa inac neda..ale tak ci tak tam chcem ist, lebo keby nahodu ze sa to objavi neskor, tak mam aspon zaznam v databaze (ich renaultackej) ze ta chyba bola, a kedykolvek sa na to moze dotycny technik aj v buducnosti kuknut...
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » ned pro 19, 2010 11:48

1. záruku s tým určite neporušíš, keď ti auto vypíše chybu a nebudeš s tým utekať do servisu. To je kravina a nezmysel.

2. Zavolaj na renault asistance tam ti to už vyrieša. Treba poskytované služby využívať a nenechať sa zneužívať otrasnými <> servismi. Pravdepodobne bude nasledovať odťah ak nevedia poslať technika na miesto.

3. a hlavne Fluence má elektrický posilovač riadenia takže natočenie kolesa by nemalo mať vplyv na jeho funkciu. Vzhľadom na tvoj nájazd, zimu a krátke jazdy to vidím skôr na baterku. Dobi batériu do max. a máš po probléme :)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » ned pro 19, 2010 11:56

ze by bola bateria nedobita od nova?.
I ked den pred tym, ako sa mi tato chyba stala, som akurat absolvoval dlhsiu cestu do BA (cca 280 tam a 280km spat), tak sa ta baterka aj mohla dobit (teda nie mohla, musela!)...

Odvtedy co mi to vypisalo chybu napajania riadenia, tak som uz bol na 3-och jazdach (ale len kratkych cca do 5 - 10 km), a zatial sa to uz neobjavilo, ale v ten "pamatny" den to spravilo dva razy za sebou pri starte motora...

I tak asi zavolam predajcovi v pondelok, a nech sa vynadri (vyjadri)...

Dik za postrehy, ak by to malo dalsie pokracovanie, budem informovat na fore, keby nahodou mal niekto obdobny problem...
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Příspěvek od mildre » ned pro 19, 2010 17:35

Když je slábá baterie tak ti palubní pc žlutě signalizuje Low batery.Já jsem se s tím už několikrát setkal.Nevím jak silná baterka tam je ale asi po 15 min blikání varovnymi už signalizuje.Po nastartování oznamuje že se baterka nabíjí,a to bys si určitě všimnul.Ten problém asi budeš mít někde jinde.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » ned pro 19, 2010 19:28

mne to skor pride ze to je nejakym zlym kontaktom..i ked hned po 5 dnoch pouzivania uz zly kontakt ?...

a som si vsimol ze vzadnych pravych dverach, alebo niekde pri dverach zacinam pocuvat taky jemny cvrkot, nieco co nie je utesnene, alebo tak dajako...proste asi ma toto auto zacina cim dalej tym viac sklamavat, proste este ani 1000km na tachometri a ani 7 dni pouzvania a co jazda to problem navyse...
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Problémy ?

Příspěvek od Wenny » pon pro 20, 2010 00:04

S popisovaným problémem jsem se už taky setkal. Auto stálo venku na -20 asi 4 dny, pak jsem ho převezl do garáže (asi 1 km jízdy), kde ale nestačilo pořádně rozmrznout. Když tam stálo další týden a pokoušel jsem se nastartovat (asi třikrát), tak to taky nějak divně cvakalo nebo lupalo. Vzhledem k tomu, že jsem měl otevřenou kapotu (dolíval jsem kapalinu do ostřikovače), našel jsem i ten "bazmek" co ten zvuk vydával. Zatím nevím co to přesně je :lol:, ale je to v levo nahoře (musím zjistit v servisním manuále...)... Dolil jsem kapalinu a pokusil jsem se motor znovu protočit. V tu chvíli mi začalo svítit oranžově LOW BATTERY. Asi na potřetí mi už motor naskočil, ale zdálo se mi, že spalování je poněkud nedokonalé ... z výfuku to pěkně dýmilo.
Jel jsem na benzín (asi 1 km), cestou mi svítilo na PP dobíjení baterie. Na benzince jsem po natankování nastartoval na první šup. No a po cca 5-6 km jízdy mi přestalo svítit i dobíjení baterie a auto se chovalo od té doby zcela normálně (i když venku bylo k večeru i něco kolem -15 stupňů). Vše fungovalo úplně OK.
Podle mě nám dali do motoru olej, který v zimě jak ztuhne (viz příspěvek výše) po delším stání auta v mraze (více jak týden), tak to chvíli trvá než se "rozpohybuje". Řešením může být nějaké aditivum (nebo lepší olej ???). Trochu jsem se zarazil, že poměrně nová baterie je jakoby brzo vybitá. Ale vzhledem k tomu, že po cca 6-7km už zase bylo všechno v cajku, tak si myslím, že pouze PP hlásí "přiliš brzy", že poklesla její kapacita, ale baterka ještě v úplné pohodě funguje ...
Spíše mě "nasralo", že mi nejspíše nějaké zvířátka mírně "ožraly" gumové těsnění nahoře pod kapotou motoru ... budu ho muset nechat vyměnit. Doufám, že poté co zkontroluji zbytek motoru nezjistím "horší" věci ...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pon pro 20, 2010 08:28

Tak hlavně, že je to nakonec v pořádku. A "vlevo nahoře" myslíš přesně kde? Díky...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Příspěvek od makkynka » pon pro 20, 2010 08:30

Ten "bazmek" jak ty řikáž je na hadičce mezi nádrží a motorem a když stoíš bez zaplého motoru a je tam v hadičce bentín (nafta) tak to co od motoru se snaží vrátit do nádrže. takhle mi to bylo vysvetl.eno

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon pro 20, 2010 08:51

Ad posiloveč:

modli se, aby to kleklo ještě v záruce, protože je to pěkně drahá záležitost.

Předpokládám, že je shodný s posilovačem M II, na kterém nějaké poruchy byly.

přeji rychlý fault a výměnu...

wecka

PS: nevěřte, že M III/FLU budou výrazně spolehlivější, než dvojky...
zlatý woči...

je to žabožroutský produkt, nelze čekat zázraky...
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » pon pro 20, 2010 11:03

hamran píše:Myslel som moju (prvu) chybu..vaznejsiu...ze sa rozsvietilo aj STOP...
Ja som tým chcel iba povedať, že všetci by sme sem, do tejto témy, mohli postupne vkladať prípadné poruchy tohto vozidla.

Čo sa problémov s batériou týka, ako tu píšete, myslím si, že vo veľkých mrazoch by sa nejazdené auto malo aspoň občas nechať na nejaký čas naštartované, aby sa nabila batéria, ktorej silný mráz značne znižuje kapacitu.
wc píše:PS: nevěřte, že M III/FLU budou výrazně spolehlivější, než dvojky...
zlatý woči...
je to žabožroutský produkt, nelze čekat zázraky...
Veľké zázraky od tejto značky nik nečaká. Každý z nás presne vie, čo si za dané peniaze kúpil. Ani jedna automobilka na svete nevyrába absolútne dokonalé autá. Sú iba kvalitnejšie a tie menej kvalitnejšie. Tie prvé za väčší balík peňazí, tie druhé za menší. Každý človek sa rozhoduje podľa svojej peňaženky a momentálnej ponuky na trhu. Niekto si vyberá predovšetkým podľa značky auta, niekto podľa veľkosti a výbavy, čo je pravdepodobne ten náš prípad.
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pon pro 20, 2010 11:14

Jumbo_sk, #1 píše:Čo sa problémov s batériou týka, ako tu píšete, myslím si, že vo veľkých mrazoch by sa nejazdené auto malo aspoň občas nechať na nejaký čas naštartované, aby sa nabila batéria, ktorej silný mráz značne znižuje kapacitu.
Jednoznačný souhlas - dělám to tak se všemi, pokud se s nimi nejezdí během zimy; jednou týdně nechám motor pořádně protočit, aby baterka nestrádala. :)
Jumbo_sk, #2 píše:Niekto si vyberá predovšetkým podľa značky auta, niekto podľa veľkosti a výbavy, čo je pravdepodobne ten náš prípad.
Tohle je, myslím, nabíledni a zrovna tak souhlasím s tím, že rozumný člověk většinou tuší, co si to vlastně kupuje. Když se však nahromadí potíže, reklamoval bych až "do krve". ;)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » pon pro 20, 2010 11:34

Concionator píše:Když se však nahromadí potíže, reklamoval bych až "do krve". ;)
Preto to všetko si treba priplatiť na predĺženú záruku.
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Gil » pon pro 20, 2010 12:34

Jumbo_sk píše: Preto to všetko si treba priplatiť na predĺženú záruku.
Hlavně si před tím připlacením přečíst na co se to nevztahuje
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » pon pro 20, 2010 13:19

Správna pripomienka. :wink:
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon pro 20, 2010 15:13

Ono to s tou poruchovostí nebude až tak zlé, ve statistice TÜV, zveřejněné na www.auto.cz je sice megané někde vzadu kolem 80-90 místa a octavia 37-má, ale rozdíl ve výskytu je pouhých cca 50 %.

To znamená, že na Octávce budete mít za 5 let průměrně 2 vážné závady a na megané 3 !!! :wink:

"Tyvole, to je fakt potom na pos...ání, jak se ti frantíci se.ou...!!!"

wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » pon pro 20, 2010 17:28

Tak k tej mojej "prvej chybe" :).
No Volal som Dnes predajcovi, nakolko cez vikendy ako vieme renault servisy nerobia :), tak az dnes v pondelok.
Oboznamil som ho co sa mi stalo, co to vypisalo a ci sa mam objednat na diagnostiku a letiet 40km do ZA.
Tak mi bola poskytnuta odpoved, ze nie ze o zaruku neprichadzam, ale ze staci ak budem mat cestu okolo, nech sa dopredu ohlasim a vybavi mi "TIME" na diagnostiku, nech sa to pre istotu kukne ze co to malo znamenat.
Inac odvtedy sa to uz neopakovalo, len v tento piatok. A cez vikend som startoval asi 6-7 krat, a dnes aj manzelka behala po obchodoch, tak asi tiez s nim "popojizdela", a zatial chvalabohu (klop klop na halvu) to uz nespravilo.
Jedine co sa zmenilo je, ze sa z -24 oteplilo na cca -6 az -1.
Ze by predsibirske zimy vadili renault elektronike?
Mal som Thalku , aj Megane II mam a nic take sa nikdy nedialo, ze by zima skodila elektronike (druha vec je ze pri -24 mi odisiel pastorek na starteri na MII :) ).

Este ma tak napadlo, ak nejde posilnovac a ja tocim volantom, nemoze tam daco odist? Ako je to vlastne s tym elektronickym posilnovacom? O hydraulickom viem dost aj princip cinnosti, ale o elektronickom toho vela neviem. Dik
Naposledy upravil(a) hamran dne pon pro 20, 2010 17:37, celkem upraveno 1 x.
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Gil » pon pro 20, 2010 17:35

-24 dává zabrat každé značce
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » pon pro 20, 2010 18:20

To hej, Som bol v Bielorusku a aj tam sa stare Volgy, Gazy, Lady roztahovali po -20 , -25 marzoch. Kolegovi tam zamrzol citroen Jumpy, tak to odtiahli do remontu (servisu) a chlapik vliezol do jamy pod vozidlo s propanbutanovou flasou a zacal to nahrievat, kolega , radsej odtial odisiel s hrozou v ociach, ale nakoniec mu to rozstartovali, aj palivovy filter namontovali novy, a aj domov 1400km na tom odisiel (teda aj dosiel ). Proste Rusi, Bielorusi, Ukrajinci (a podobny -ci) sa s nicim neondeju, dakedy ani dopredu nerozmyslaju a idu hlava nehlava do vselicoho, kde my "europania" najprv vahame, porozmyslame, zistime mozne nasledky a tak (proste je to svet, ktory Nasinec musi trosku dlhsie chapat, nez pochopi, ak vobec pochopi) ... Ale to len tak na okraj :)
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » pon pro 20, 2010 21:21

makkynka píše:Ten "bazmek" jak ty řikáž je na hadičce mezi nádrží a motorem a když stoíš bez zaplého motoru a je tam v hadičce bentín (nafta) tak to co od motoru se snaží vrátit do nádrže. takhle mi to bylo vysvetl.eno
Ano - nejspíše máš pravdu - jedná se o tzv. vapour absorber (odsávač par) v palivových trubkách (jak jsem našel v servisním manuálu). Po neúspěšném startování to asi odsává nespálené palivo ... proto to "cvakaní"
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů