Fluence vs Focus
Moderátor: Moderators General
Fluence vs Focus
Tak jsem dnes zažil docela smutek,zklamání a rozpaky... projížděl jsem kolem nehody kde se srazil Fluence s Focusem,)tím starým asi do 2002,do faceliftu,pak byl ford kousek jinačí),stalo se to na parkovišti supermarketu vyjíždění fordu a nedání přednosti z prava fluencem, tak čelní do jedné třetiny , rychlost oba minimální, airbagy nestřelily, focus měl jen prasklý nárázník do půlky,... fluence rozbité světlo,promáčkly blatník,nárazník z poloviny ležel na zemi,deformace kapoty, a voda pod autem asi chladič... takže pokud má fluence 5* za nárazové testy dobře ,ale asi zažiju více takových obyč. ťukanců a pokud by to mělo stát tolik tak nevím .. fotku nemám bo mobil jsem neměl zrovna u sebe
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No, z jednoho nárazu asi nejde usuzovat, protože také záleží, jak se to stalo a kdo to kam ve které chvíli dostal. Dobré je ale počítat se vším a "snažit se takovým věcem vyhnout". Jinak ty hvězdičky jsou za ochranu cestujících, nikoli za přežití auta.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
RE
Nevím, takhle se to nedá posuzovat. Ono asi záleží jak se jim povedlo do sebe narazit a z jakého úhlu. Dle tvého popisu to zjevně dopadlo hůř s Fluem, ale je to divné, protože mě se zdá být hodně "plechový" a masivní. Před Fluem jsem měl novou 2O7 SW v kombíku a ta byla zase celá z plastu, alespoň z mého pohledu, blatníky a podobně, s tou by to dopadlo asi ještě hůř.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
Srážka
Asi to není úplně k věci, ale ...
... to že auto není moc pomačkané není zase tak úplně OK. Správně by se při nárazu měly deformovat a co nejvíce energie pohltit deformační zóny. Lidé v autě by měli být naopak co nejvíce chráněni. Asi není nic platné, že auto je poměrně v pořádku, když se řidič v něm rozemele jako nudle v bandasce ...
... a co se týká takových drobných srážek na parkovištích u marketů, asi fakt dost záleží na úhlu nárazu ...
... to že auto není moc pomačkané není zase tak úplně OK. Správně by se při nárazu měly deformovat a co nejvíce energie pohltit deformační zóny. Lidé v autě by měli být naopak co nejvíce chráněni. Asi není nic platné, že auto je poměrně v pořádku, když se řidič v něm rozemele jako nudle v bandasce ...
... a co se týká takových drobných srážek na parkovištích u marketů, asi fakt dost záleží na úhlu nárazu ...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Vemte si Tatru 603 - téměř nezničitelný koráb silnic. Když už se náhodou promáčkl nárazník, tak už to skoro ani vyklepat nešlo. Ale právě proto - když už k něčemu došlo - pohltila veškerou energii nárazu posádka, zvl. ti vpředu. Vzadu byl aspoň z obou stran polstr.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
ochrana posádky je asi v pořádku ,já nemám nic proti 5*!!!,ale tady airbagy ani nestřelily takže z tohoto pohledu mě míra poškození fluence zarazila ,pokud bych byl já viník takovéto prkotiny a nemám havarijní pojistku tak se na opravu fluence vynaloží obrovské peníze a focus si dá pouze podlepit nárazník..,
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
No ale ty naše auta mají celý předek z plastu, tak není se čemu divit, že náraz bude dělat velký škody. U těchto aut stačí jeden dobře mířený náraz a auto je na odpis, proto taky mám od první jízdy havarijko, protože nemíním riskovat.pedroo píše:ochrana posádky je asi v pořádku ,já nemám nic proti 5*!!!,ale tady airbagy ani nestřelily takže z tohoto pohledu mě míra poškození fluence zarazila ,pokud bych byl já viník takovéto prkotiny a nemám havarijní pojistku tak se na opravu fluence vynaloží obrovské peníze a focus si dá pouze podlepit nárazník..,
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
asi tak, pri takomto náraze plasty proste idú do hajan. Na druhej strane menší ťukanec ani nezbadáš lebo sa pružný plast vráti do pôvodnej polohy. Kdežto inde musíš vyklepávať a pod.
V každom prípade Fluence má presne 0 hviezdičiek! žiadne 5 alebo podobne! Renault toto auto nedá nikdy na crash testy, ktovie prečo ... nie je možné vychádzať ani z crash testov Megane III, lebo sám renault povedal že fluence je samostatne vyvíjaným modelom ...
V každom prípade Fluence má presne 0 hviezdičiek! žiadne 5 alebo podobne! Renault toto auto nedá nikdy na crash testy, ktovie prečo ... nie je možné vychádzať ani z crash testov Megane III, lebo sám renault povedal že fluence je samostatne vyvíjaným modelom ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
To je pravda, ale Samsung SM3 testy dělal. Kastle je u nich snad stejná.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Testy si automobilka samozrejme robí. EuroNCAP testy na fluence ANI na Samsung SM3 nerobil!
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
niektorí sme už zažili havárky, ťukance i tie horšie... raz som sa zabudol v kolóne ( predo mnou odbrzdil a ja som vyštartoval reku ide sa ...) viac ako 25 km/h to nebolo a mal som na japoncovi vykopnuté svetlomety , nárazník +mriežka, chladič taktiež utrhnutý +- všelijaké tie ich nárazové poistky, vždy mám havarijnú---ale i tak , faktúrka bola 60 litrov ,,airbag samoška v malej rýchlosti ništ....pedroo píše:ochrana posádky je asi v pořádku ,já nemám nic proti 5*!!!,ale tady airbagy ani nestřelily takže z tohoto pohledu mě míra poškození fluence zarazila ,pokud bych byl já viník takovéto prkotiny a nemám havarijní pojistku tak se na opravu fluence vynaloží obrovské peníze a focus si dá pouze podlepit nárazník..,
výrobcovia sa snažia rozložiť energiu nárazu na čo najviac prvkov v aute -takže niekedy je to i z prkotiny spúšť...
takže v dnešnej premávke razím zásadu - havarijnú od prvého dňa !
každopádne nášmu bráškovi vo FLU nezávidím a je mi smutno že také pekné auto načal..
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
asi netušíš o co jde u těch hvězdiček. Počet hvězdiček neznamená, jak auto vypadá po havárii, ale jak je bezpečné pro osádku vevnitř a případně pro chodce. Většinou nyní nejvíce hvězdiček dostávají taková auta, která jsou totálně zničená, ale kabina je bez poškození, proto se také nyní dělají plastové předky s velkými čumáky, protože toto zase chrání chodce a je to velká deformační zóna.pali.sk píše:Testy si automobilka samozrejme robí. EuroNCAP testy na fluence ANI na Samsung SM3 nerobil!
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no niečo som o tých hviezdičkách už počul,ale ďakujem za vysvetlenie!
ale vážne no: pointa je tá čo som písal ešte pred uvedením fluence na trh, je to, že renault kašle pri niektorých modeloch na crash testy a pri druhých sa do neba chvastá hviezdičkami ... dôvod? Ešte aj clio III za polovičnú cenu oproti fluence má adaptívne airbagy ... a to je vec ktorú si zistíš z cenníka kde sa šetrilo ...
Výrobné náklady a postupy sú niekedy svinka, viď. napr. bočná výstuha prilepená nejakým lepidlom, ktorá môže odpadnúť? a pod. http://www.youtube.com/watch?v=hB4CqkiJ9zQ
ale vážne no: pointa je tá čo som písal ešte pred uvedením fluence na trh, je to, že renault kašle pri niektorých modeloch na crash testy a pri druhých sa do neba chvastá hviezdičkami ... dôvod? Ešte aj clio III za polovičnú cenu oproti fluence má adaptívne airbagy ... a to je vec ktorú si zistíš z cenníka kde sa šetrilo ...
Výrobné náklady a postupy sú niekedy svinka, viď. napr. bočná výstuha prilepená nejakým lepidlom, ktorá môže odpadnúť? a pod. http://www.youtube.com/watch?v=hB4CqkiJ9zQ
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
Tak nějak jsem to myslel i já ... z totálně "pokrčeného" auta má vylézt nezraněný člověk - a ne naopak, aby auto bylo co nejvíce v pořádku a lidi aby dolámané odvezla sanitka (v tom lepším případě). Ochrana chodců je taky na místě (po cestě se jich mnohdy plantá více než dost )Homelessbar píše:asi netušíš o co jde u těch hvězdiček. Počet hvězdiček neznamená, jak auto vypadá po havárii, ale jak je bezpečné pro osádku vevnitř a případně pro chodce. Většinou nyní nejvíce hvězdiček dostávají taková auta, která jsou totálně zničená, ale kabina je bez poškození, proto se také nyní dělají plastové předky s velkými čumáky, protože toto zase chrání chodce a je to velká deformační zóna.pali.sk píše:Testy si automobilka samozrejme robí. EuroNCAP testy na fluence ANI na Samsung SM3 nerobil!
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel
Myslím že aj keď flu nemá testy tak renault hádam použil z hladiska bezpečnosti všetky overené veci.Neverím že by si trúfol šetriť na úkor bezpečnosti.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
...crashtest , síce konkurencia , ale opatrnosti nikdy nie je dosť....
:http://www.youtube.com/watch?v=boCvLqK9 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_1s_MwMr ... re=related
a pokec :
http://auto.sme.sk/c/5625984/adac-zorga ... h-aut.html
:http://www.youtube.com/watch?v=boCvLqK9 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=_1s_MwMr ... re=related
a pokec :
http://auto.sme.sk/c/5625984/adac-zorga ... h-aut.html
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
No tak s tím posledním odkazem právě souhlasím,že se při reálných dopravních nehodách věci odehrávají jinak než se testuje,Mně na tom tématu fluence- focus nejvíc právě zklamalo to že z Fluence vytekla voda z chladiče, plasty a světlo tak dobře... ale aby se o 8 let starší mohlo po tomto vydat na cestu zatímco fluence čeká na odtahovku...asi je v motorovém prostoru málo místa tak je chladič narvaný hned za nárazníkem, nevím neviděl jsem dovnitř žádného Fluence
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
http://www.youtube.com/watch?v=uplVgXfWr5E
Tu je crash test naseho auticka ide sice o SM3 ale vlastne je to to iste auto
Tu je crash test naseho auticka ide sice o SM3 ale vlastne je to to iste auto
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ad crash test 2x 5hviezdičkových áut v 56km hod. (čo je náraz v 112km vs 64km NCAP). Pritom by pravdepodobne nikto nezomrel ani v jednom aute... super.
ad "crash test" SM3: už som to napísal viac krát, nie je to nič oficiálne, nič definované. Môže ísť o náraz v rýchlosti 5km napr. A hlavne to nie je celé ... (ďalej sa auto mohlo zošrotovať až po zadné koleso napr.)
Dôvodov prečo fluence nemá crash testy môže byť viac:
1. karosárske úpravy sa samostatne netestujú. Napr. ani Grandtour nemá crash testy. (ale rencek tvrdí, že fluence je samostatný model).
2. Fluence by dosiahol rovnaké hodnotenie ako drahší megane. A keď pozrieme trošku plány uja Carlosa tak vieme, že <> chce predávať viac drahších áut. Takže fluence s 5* by intenzívne kanibalizoval na M3.
3. Fluence by nezískal 5* a PR Renceka by utrpelo
Ja typujem 2. možnosť.
Očividne to však vzhľadom na predaje zákazníkov nezaujíma, a teda Renault dosiahol čo chcel.
ad "crash test" SM3: už som to napísal viac krát, nie je to nič oficiálne, nič definované. Môže ísť o náraz v rýchlosti 5km napr. A hlavne to nie je celé ... (ďalej sa auto mohlo zošrotovať až po zadné koleso napr.)
Dôvodov prečo fluence nemá crash testy môže byť viac:
1. karosárske úpravy sa samostatne netestujú. Napr. ani Grandtour nemá crash testy. (ale rencek tvrdí, že fluence je samostatný model).
2. Fluence by dosiahol rovnaké hodnotenie ako drahší megane. A keď pozrieme trošku plány uja Carlosa tak vieme, že <> chce predávať viac drahších áut. Takže fluence s 5* by intenzívne kanibalizoval na M3.
3. Fluence by nezískal 5* a PR Renceka by utrpelo
Ja typujem 2. možnosť.
Očividne to však vzhľadom na predaje zákazníkov nezaujíma, a teda Renault dosiahol čo chcel.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
uz to tu bolo ale tu to patri viac flu po celnom naraze neprijemne fotky ale interier je ok po takom naraze v celku fajn az na ten predok snad sa nam to nestane nikdy
http://www.renaultclubtr.com/forum/show ... hp?t=33805
http://www.renaultclubtr.com/forum/show ... hp?t=33805
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Je tedy pravda, že to vypadá hrozivě.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že airbagy tam budú. To že nestrelili je možné, že v čase nárazu v aute nikto nesedel (bolo odstavené vypnuté). Resp. bola tak malá rýchlosť, že sa neaktivovali.
Ktovie ako sa to mohlo stať, lebo čelný náraz v 60km to určite nebol (to by auto trošku inak vyzeralo).
Najelepšie na tom je, že človek konečne vidí akú kapacitu má nádobka na ostrekovač:
Ktovie ako sa to mohlo stať, lebo čelný náraz v 60km to určite nebol (to by auto trošku inak vyzeralo).
Najelepšie na tom je, že človek konečne vidí akú kapacitu má nádobka na ostrekovač:
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
RE
No fotografie vypadají příšerně, až mě běhá mráz po zádech. To znamená, že posádka je chráněna a po nehodě je auto skoro na odpis.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů