KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Výparník ohřívá vzduch z venku. Navíc manuál nemá na výparníku žádný snímač, takže je mu to jedno, jestli je to zamrzlé, nebo není. Když totiž zamrzne výparník, tak začne klesat tlak a pod dva bary to vypne. Ale to bych musel ty trubky vidět někdy namrzlé, což jsem ještě neviděl. Klima je určitě plná - opravoval jsem ji totiž, takže se plnila.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Zefku, ja mam Megane II s automatickou klimou a kompresor mi vypina. Rovnako je to na Fluence s automatickou klimou (pozoroval som to uz u noveho auta so znamym, ked ho preberal v predajni).
Pri vypnuti alebo zapnuti elektromagnetickej spojky kompresora pocujem cvaknute (ak stojim pri aute), v interieri so zavretymi oknami to nie je pocut vobec. Cukanie ale nepozorujem, mozno preto, ze diesel ma vyssi krutiaci moment, neviem.
Ako je to u manualnej klimy ci uz na Megane II alebo u Fluenca neviem. Znamy sa ale ani u Fluenca 1,6 na nic take nestazuje.
PS: Casom sa spojka kompresora mozno trochu vysucha a cvaknutie, resp. cukanie nebude tak badatelne.
Pri vypnuti alebo zapnuti elektromagnetickej spojky kompresora pocujem cvaknute (ak stojim pri aute), v interieri so zavretymi oknami to nie je pocut vobec. Cukanie ale nepozorujem, mozno preto, ze diesel ma vyssi krutiaci moment, neviem.
Ako je to u manualnej klimy ci uz na Megane II alebo u Fluenca neviem. Znamy sa ale ani u Fluenca 1,6 na nic take nestazuje.
PS: Casom sa spojka kompresora mozno trochu vysucha a cvaknutie, resp. cukanie nebude tak badatelne.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Mě taky vypíná digiklima komprďór, cvakání či trhání se nekoná. Zapnutí je nejvíc poznat na začátku, kdy to šémikům ubere obroku. Po vychlazení to ani není znát kdy sepne. Na volnoběh od normálu 700 až po 900 otáček, jak spíná komprďór. Toť 1,6 110 šémika, stáří 4,5 jařin bez namáčení (doplňování).
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Minule ma napadla jedna otazočka:
Môžem odpísať nejak kompresor klímy keď zapínam klimu za jazdy a nie v klude? že je hned pod otáčkami.
Môžem odpísať nejak kompresor klímy keď zapínam klimu za jazdy a nie v klude? že je hned pod otáčkami.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Nemělo by se tomu nic stát.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Když máš zaplou klimu v automatickém režimu, tak se ti po startu zapne až po pár vteřinách po stabilizaci volnoběžných otáček. Je to normální, obavy nejsou na místě.Hounddog píše:Minule ma napadla jedna otazočka:
Môžem odpísať nejak kompresor klímy keď zapínam klimu za jazdy a nie v klude? že je hned pod otáčkami.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
To je mi jasné že keď vypnem motor so zapnutou klimou tak po následnom štarte sa zapne s oneskorením....soptik píše: Když máš zaplou klimu v automatickém režimu, tak se ti po startu zapne až po pár vteřinách po stabilizaci volnoběžných otáček. Je to normální, obavy nejsou na místě.
Mna skor napadlo dajme tomu že motor je v otáčkach....idem dajme tomu na dvojke, točím 5000 rpm a v tomto momente zapnem klímu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Čistě teoreticky ta spojka asi víc zabrat dostane.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Tím jsem chtěl říct, že výrobce s tím počítá a spojka to ustojí. Na funkci rostlináře, by to nemělo mít vliv.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Takže nemalo by sa nič, ale je lepšie to asi neskúšať
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Já klimu zapínám jen když potřebuju a rozhodně nestuduju jaký mám otáčky. Občas vypomůžu motoru v táhlých serpentýnách vypnutím klimy, pak ju zase zapnu a rozhodně zrovna nejedu na malý otáčky... Určitě se spojka víc namáhá při vyšších otáčkách, ale jak často to zapínáš? Za provozu se ti odpojuje a připojuje kompresor tak jak je třeba a řekl bych ,že je to ten samí problém. Záleží na vkusu každého soudruha.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Nevíte někdo proč je to udělané tak, že manuální klima běží jen při zapnutém ventilátoru? Při rychlosti 90km a vyšší je přece nápor vzduchu dostatečný aby to foukalo i bez ventilátoru.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Confort http://www.ceskybenzin.cz/prum_ikona/9795.png[/img]
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Běží právě kvůli klimě, aby její účinnost byla co největší. Čím víc ochladíš stlačené médium o to víc při snížení tlaku dostaneš chladnější vzduch na výstupu-fyzika. Aspoň se protočí větrák a vyženou se pavouci.bigbyk píše:Nevíte někdo proč je to udělané tak, že manuální klima běží jen při zapnutém ventilátoru? Při rychlosti 90km a vyšší je přece nápor vzduchu dostatečný aby to foukalo i bez ventilátoru.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Ony musí běžet oba ventilátory - jak na chladiči, tak v kabině. Na chladiči je to kvůli vyšší účinnosti, v kabině je to proto, aby nedošlo k zamrznutí výparníku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Možná si teď budu připadat jako blbec, ale..
Jaký je rozdíl mezi tím, když mám zapnutou klimu a mezi tím, když mám tlačítko acc of ?? Jaký režim máte nastavený např. v zimě, když topíte ?
Jaký je rozdíl mezi tím, když mám zapnutou klimu a mezi tím, když mám tlačítko acc of ?? Jaký režim máte nastavený např. v zimě, když topíte ?
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Máš celkovo tri možnosti
Keď máš jeden s režimov (soft/auto/fast) tak sa klíme reguluje sama podľa senzorov vo vozidle a nastaví tebou požadovanú teplotu.
Ak sa začneš hrať s prúdením vzduchu, alebo s reguláciou ventilátora, klíma sa správa podľa teba a teda manuálne a bude robiť presne čo jej povieš
A naposledy keď stlačíš tlačtko ac off, tak sa klíme vypne a ide len o klasický ventilátor.
V daždivom počasí jazdím s fasto-m kedy sa tvorí vo vozidle vlhkosť a je treba aby ju klíma vysala. A v zime prakticky to isté. Záleží čo chceš.
Ale v meste mám prevažne klímu off keďže aj kompresor nie je vtedy zapnutý a neberie autu dych v nižších otáčkach a viem plynulo a svižne opustiť križovatku.
Keď máš jeden s režimov (soft/auto/fast) tak sa klíme reguluje sama podľa senzorov vo vozidle a nastaví tebou požadovanú teplotu.
Ak sa začneš hrať s prúdením vzduchu, alebo s reguláciou ventilátora, klíma sa správa podľa teba a teda manuálne a bude robiť presne čo jej povieš
A naposledy keď stlačíš tlačtko ac off, tak sa klíme vypne a ide len o klasický ventilátor.
V daždivom počasí jazdím s fasto-m kedy sa tvorí vo vozidle vlhkosť a je treba aby ju klíma vysala. A v zime prakticky to isté. Záleží čo chceš.
Ale v meste mám prevažne klímu off keďže aj kompresor nie je vtedy zapnutý a neberie autu dych v nižších otáčkach a viem plynulo a svižne opustiť križovatku.
Renault Fluence Exception 2010 1,6 16V 81 kW, sivá Eclipse B66, alarm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Nevím jak u Fluence, ale v laguna II pokud člověk přímo neřekl, že má být klima off, tak dělala co sama chtěla. Když jsi pak vypnul jen klimu, tak stejně teplotu nastavovala podle toho jak jsi zvolil a stejně si sama štelovala, kam vzduch půjde, ... Takže se z toho stal takový poloautomat.erik131 píše:Ak sa začneš hrať s prúdením vzduchu, alebo s reguláciou ventilátora, klíma sa správa podľa teba a teda manuálne a bude robiť presne čo jej povieš
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Presne tak je to aj u FLU.Zefek píše:Nevím jak u Fluence, ale v laguna II pokud člověk přímo neřekl, že má být klima off, tak dělala co sama chtěla. Když jsi pak vypnul jen klimu, tak stejně teplotu nastavovala podle toho jak jsi zvolil a stejně si sama štelovala, kam vzduch půjde, ... Takže se z toho stal takový poloautomat.erik131 píše:Ak sa začneš hrať s prúdením vzduchu, alebo s reguláciou ventilátora, klíma sa správa podľa teba a teda manuálne a bude robiť presne čo jej povieš
Ked si zapnes klimu a zvolis napr AUTO tak z displeja zmizne obrazok smerovania/prudenia vzduchu a ako pise zefek tak ho posiela kam chce (vsetkymi vyduchmi)
Ako nahle klimu vypnes tak sa len vypne klíma ale stale to prudenie ostava cez vsetky vyduchy dokedy "na pevno" nenastavis nech vzduch smeruje len na celne sklo.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Díky za osvětlení funkce toho tlačítka "acc of"... Teď v tomto počasí ho používám z 99%.
Renault FLUENCE 1.6. privilege, 81kW, 16v, 2010
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
Hyundai Accent 1.5. GLS, 65kW, 1997
Toyota Corolla 1.6., 1989
http://imageshack.us/a/img27/8739/usn1.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/4781/mvou.jpg
- davidmatousek1
- Junior member
- Příspěvky: 175
- Registrován: ned říj 17, 2010 15:20
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Zeptám se, auto mi parkuje venku, ráno sednu do auta je třeba zamrzlé, oškrabu nebo sundám folii ze skla a vyrazím, pustím vše na přední sklo Max.., asi po 1 kilometru to přepnu na AUTO a otáčky ventilátoru se uplně sníží, a mám pocit jako kdyby to nedostatečně foukalo asi po nějaké chvíli se otáčky zvýší a snaží se dosáhnout nastavené teploty, proč to nefouká hned hodně když vypnu to max na sklo po přepnutí na režim AUTO. Není to tím že se auto musí nejprve trochu ohřát a pak začne víc foukat?
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Co jsem se díval v laguně, tak se stoupající teplotou chladící kapaliny, se zvyšují i otáčky ventilátoru v kabině.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
tak ono je to celkom logicke si myslim.
naco tam bude fukat na zaciatku kvantá studeneho vzduchu- čím sa bude zvysovat teplota kvapaliny a tym padom aj prudiaceho vzduchu tak aj ventilator zvýši intenzitu.
naco tam bude fukat na zaciatku kvantá studeneho vzduchu- čím sa bude zvysovat teplota kvapaliny a tym padom aj prudiaceho vzduchu tak aj ventilator zvýši intenzitu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Chlapi, v mojom Flu Expression manual klima nie su vyduchy ventilacie na stredovom tuneli pre zadnych pasazierov. Taktiez pre nich nie je ani zasuvka 12V. Je to normalne pre tuto vybavu? Jo a este nemam na sedadle vodica packu na stelung bedrovej opierky. Aj to je normal pre tuto verziu?
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- grifith
- Starting member
- Příspěvky: 87
- Registrován: sob úno 11, 2012 13:21
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Výdechy pro ventilaci mají, co vím, pouze modely s automatickou klimatizací, takže to sedí. Co se týká nastavení bederní opěrky, tak to nebylo u mnoha jiných výbavových stupňů, čili taktéž je to normální
Renault Fluence 1.6 16v Advantage, r.v. 2012
Spotřeba RENAULT Fluence 1.6 16V 81 kW / 110 HP
Spotřeba RENAULT Fluence 1.6 16V 81 kW / 110 HP
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Dakujeeeeeem A ja ze ma ako jedineho na svete ochudobnili
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů