KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Moderátor: Moderators General
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
A fujkyyyyy Pozeral som kabinovy filter. No hruza riesenie. Necakal som ze bude uplne "v zadu", v podstate az uz prepazky interier/motor. A navyse nemal umelohmotne puzdro. Toto je oproti M2 hruza. U M2 bol ovela lahsie pristupny, a mal umelohmotny obal, takze sa proste vytiahla cela kazeta a zastrcila nova. Tu na Flu je otvor hore a dole uzsi ako filter, filter sa tam musi sukat nasi-vasi, a este ani nie je istota, ze vnutri nie je zrolovany a ze zaliezol az na koniec. Akoze cele zle toto riesenie. Fujkyyyyy
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Tomina1987
- Junior member
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Přesně tak, musíš to tam natlačit a potom se uvnitř sám roztáhne. Ale já ho nyní třeba kontroloval a už po 3 měsících po posledním čištění byl totálně špinavý a navíc i pomačkaný, jak se tam blbě dává... Je to řešení totálně na houno.. A takových špeků je ve Flu víc..
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
A co teprve laguna 3. Tam jsou filtry dva a jsou na sobě. Jenže dírou tam dáš jen jeden, který musíš potlačit nahoru a pak tam dát ten druhý pod něj. Za filtry je navíc výduť, do které filtr může v pohodě spadnout a pak to filtr pěkně obchází
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Jo s tym rychlym zaspinenim filtra - ked sme dali plastove okna, nestihol som sa divit, ako su rychlo zvonku pokryte sedo-ciernou spinou. Myslim ze je to tym ako rychlo stupa pocet aut v meste. Pametam si nasu ulicu v Bratislave, ked som mal este Zigulak, tak boli mnohe parkovacie miesta pred domom volne - bezne aj 4-5 parkovacich miest volnych vedla seba. Dnes musim spravit 2 kolecka okolo bloku, aby som nasiel aspon jedno. Ten spinavy prach, ktorym sa svinia tie biele ramy okien zvonku, to bude tymi autami. Potom je jasne ze biely novy filter sa za 3 mesiace z nasavacej strany zaspini na sedo. K tomu este stale existuju komunisticke topole, z ktorych ten biley hnus opet konci medzi rebrami filtra. Bol som prekvapeny, ze po vytiahnuti filtra sa neobjavili ziadne suche listy. Potom som si uvedomil ze autom zamerne nestavame v ulicke pod stromami a casto aj cistim priestor pod stieracmi. Tym padom aj rebra vyparniku klimy boli ciste, co je fajn
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Ahoj všem. Nemáte někdo zkušenost....? Mám vozidlo Fluence 1.6 benzin s digit. klimou. Stává se mi, že zapnu topení/klimu spravidla na druhý stupeň výkonu ventilátoru a ten se po chvíli sám od sebe pustí naplno. Někdy pomůže vypnutí a zapnutí a někdy se po chvíli úroveň vrátí sama. Ale teď se mi stalo, že ventilátor běžel naplno asi 20minut na jakýkoliv stupeň a když jsem celý panel vypnul, tak se pustilo foukání na plný výkon na přední sklo. Myslim, že to bude nějaká hloupost, ale jaká??? . Děkuji za případné rady.
- davidmatousek1
- Junior member
- Příspěvky: 175
- Registrován: ned říj 17, 2010 15:20
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Hela za sebe jezdím celoročně se zapnutou klimou na AUTO, jelikož mi auto stává venku tak ráno ted zapnu klimu na max na sklo, po chvilce přepínám na AUTO, ventilátor a jeko otačky si řídí klima sama dle navolené teploty. Takže když máš 22 nastaveno a v autě je 10 tak zapne ventilátor na max a třeba když je tam už 16 tak zmírní otáčky atd.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Jde o to, že si intenzitu nastavuji sám. Volby Auto, Soft a Fast používám jen minimálně... Ten problém je v létě i v zimě. Prostě si navolím nějakou úroveň ventilátoru (nejčastěji 1 nebo 2) a ventilátor začne "bláznit". Spustí se doplna a jak jsem již psal, tak dnes se mi stalo, že i když jsem vypnul celý panel, tak ventilátor stále běžel. A hlavně pokud si úroveň volím sám a topení/klima běží naplno, nebo popř. kolísá, tak bude asi něco špatně. Četl jsem něco o pojistkách a předřadných odporech, ale....
- davidmatousek1
- Junior member
- Příspěvky: 175
- Registrován: ned říj 17, 2010 15:20
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
tak to se mi nikdy nestalo
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Mě se to bohužel děje již delší dobu. A právě je docela otravné, když si pustíš třeba klimu na nějakou rozumnou úroveň a ona ti sama za chvíli začne foukat naplno. V létě ve vedrech, když to má člověk puštěný na sebe a najednou dostane plný výkon, tak je to docela nepříjemný. Zkusím ještě nějakýho mechanika, nebo popř. v Renaultu diagnostiku. Ale obávám se, že tam to bude vše dost drahé. Třeba zde ještě někdo napoví:-)
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Najprv som myslel, ze by to mohlo byt zlym cidlom teploty interieru, ale akurat citam ze aj ked si cely panel klimy uplne vypol, tak to same zacalo fukat na celne sklo hej? Docela haluz...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Presne tak. Panel vypnuty a topeni bezelo na plny vykon s ofukem na predni sklo. To se stalo poprve... Po nejakych 20ti minutach jizdy bylo vse ok. Ale je to nejake poblaznene. Jeste takova asi hloupost, ale stava se, ze topeni jde normalne a kdyz dam plny rejd treba na parkovisti, tak se ventilator pusti naplno. Jen tak jsem zkousel kroutit volantem na miste a topeni opravdu zaclo kolisat. Tedy ne nejak brutalne, ale vykyvy tam byly. Tak z toho uz jsem byl uplne mimo.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Osobne si myslim, ze by to mohol byt problem kabelaze/kostry. Zacal by som kontrolou, ci sa nejaka cast kabelaze nezachytava do volantu pri toceni, pripadne ci sa pri vytocenom volante nejaka kabelaz nenatahuje/nelame. Toto bude verim OK.
Nasledne by mohol byt problem priamo v ovladani ventilatora - bud tzv. predradne odpory (aj ked si nie som isty, ci v pripade automatickej klimatizacie uz toto tiez nie je riesene pocitacom, tj. na ventilatore bude mozno namiesto odporov nejaka jednotka).
Pricinou toho vsetkeho by totiz mohol byt stary znamy problem s hromadenim vody pod plastovym krytom pod stieracmi kvoli upchatym odtokom. V tom pripade bude na kabelazi v okoli ventilatora nejaka oxidacia, ktora snad pojde odstranit - vycistit. V horsom pripade to bude chciet novy panel klimatizacie.
U rodicov na Fluenci sa stalo, ze ventilator zo dna na den prestal reagovat na ovladanie rychlosti. Auto bolo v tom case chvilu pred koncom predlzenej zaruky, takze nakoniec po troche hadania sa to v autorizovanom servise opravili v ramci zaruky - v tom case uz bolo pod sieracmi jazero vody. Myslim, ze vymenili ventilator a aj jeho regulaciu, bohuzial som nebol pri tom osobne. Najskor tvrdili, ze auto nesmie parkovat pod stromami a budeme preto opravu hradit sami. Nic take vsak nastastie v prirucke o uzivani auta nebolo.
Nasledne by mohol byt problem priamo v ovladani ventilatora - bud tzv. predradne odpory (aj ked si nie som isty, ci v pripade automatickej klimatizacie uz toto tiez nie je riesene pocitacom, tj. na ventilatore bude mozno namiesto odporov nejaka jednotka).
Pricinou toho vsetkeho by totiz mohol byt stary znamy problem s hromadenim vody pod plastovym krytom pod stieracmi kvoli upchatym odtokom. V tom pripade bude na kabelazi v okoli ventilatora nejaka oxidacia, ktora snad pojde odstranit - vycistit. V horsom pripade to bude chciet novy panel klimatizacie.
U rodicov na Fluenci sa stalo, ze ventilator zo dna na den prestal reagovat na ovladanie rychlosti. Auto bolo v tom case chvilu pred koncom predlzenej zaruky, takze nakoniec po troche hadania sa to v autorizovanom servise opravili v ramci zaruky - v tom case uz bolo pod sieracmi jazero vody. Myslim, ze vymenili ventilator a aj jeho regulaciu, bohuzial som nebol pri tom osobne. Najskor tvrdili, ze auto nesmie parkovat pod stromami a budeme preto opravu hradit sami. Nic take vsak nastastie v prirucke o uzivani auta nebolo.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Diky za rady a typy. Uvidim jak to bude dal blaznit, ale asi se obratim na servis. Jinak voda pod steracemi zustava, ale cas od casu tam zasatram sroubovakem a voda odtece, tak to snad bude ok. Nechapu, ze tam udelali tak miniaturni otvurky, ktery se ucpou kazdym smitkem...
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Jaj v tom plaste? Ja som si nad tie ovtorky vyvrtal vlastne - vecsie
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Máme levné auto. U nás se říká Renda je auto na pi.. . Kromě toho to máš i na kapotě . Taky lituju, že jsem se nechal ukecat. kromě jiného, už mám po 20 000km vyměněny všechny ložiska v převodovce a už byla dvakrát půlená
Fluence 1,6 16v 81kv facelit, LPG
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
86% mozku je kapalina. Škoda, že u většiny lidí brzdová.
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Jo jo, oni ze neeee, to je diamant, u ktoreho kazdy zo 4 vrcholov predstavuje nejaky pojem. A jeden z nich je vraj QUALITY. Ale podla mna to nikdy diamant nebol (diamant sa kresli inak), a myslim ze aj v Rendliku to vedia Len uz im je blbe ten znak zmenit, museli by pre media uviest nejaku vyhovorku, a cele by to este len zhorsili...
Ta prevodovka ma mrzi. Stale trvam na tom co mam v podpise...
Ta prevodovka ma mrzi. Stale trvam na tom co mam v podpise...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Ahojte, spytam sa ohladne automatickej klimy, aky je rozdiel ak vypnete autoklimu a stlacite tlacidlo AC/OF kde je na displeji aj tento napis,su nastavene funkcie sily ofukovania aj smer ofuku a svieti cervene svetielko na tlacitku, ako ked cervena kontrolka nesvieti?
Ako jazdite vy, mate zapnute tlacidlo AC/OF so svietiacou kontrolkou pocas jazdy ci bez svietiacej kontrolky?
Dik
Ako jazdite vy, mate zapnute tlacidlo AC/OF so svietiacou kontrolkou pocas jazdy ci bez svietiacej kontrolky?
Dik
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Tak ja uz jazdim 2 tyzdne so zapnutym tlacidlom AC/OF a so svietiacou cervenou kontrolkou a vy?
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Svítící "AC off" znamená vypnoutou klimatizaci, respektive funkci chlazení a vysoušení vzduchu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- elda
- Experienced member
- Příspěvky: 588
- Registrován: pát lis 05, 2010 11:20
- Bydliště: Trenčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Takze mam to teraz spravne ked nechcem mat zapnutu klimu? Lebo doteraz ked som nechcel mat zapnutu klimu som jazdil bez napisu AC/OF a nesvietilo cervene svetielko...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), sivá platine D69,zadný spojler,tmavé fólie,dodaný 9.3.2011, 46600km
http://polda026.rajce.idnes.cz/
http://polda026.rajce.idnes.cz/
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Jo, když nechceš mít zapnutou klimatizaci (chlazení), tak to musí svítit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Zdravim. Tak jsem se konecne dohrabal na diagnostiku a s nejvetsi pravdepodobnosti pry zustava "viset" odpor topeni. Predpokladam, ze je to tedy tolik diskutovany predradny odpor. Doufam, ze jich tam neni vice... Nevite nekdo kde ho koupit a kde zhruba je? Ja nasel jen pouzity za 1000kc. Mohl by byt nekde u pyloveho filtru? Ten se chystam menit, tak bych to vzal pri jednom. V Renckovi chteji 3500kc☹. Nasel jsem tento, ale je pro 1.5dci a ja mam 1.6 benzin, tak jestli je to stejny...?
https://www.renaultdily.cz/odpor-topeni135
Dekuji za rady a pomoc.
https://www.renaultdily.cz/odpor-topeni135
Dekuji za rady a pomoc.
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Použitý bych raději nekupoval. Za chvíli odejde znovu. Jinak ten odpor odchází spíš kvůli opotřebovanýmu motoru ventilátoru.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
Otazka, jestli je to opravdu tim odporem... To topeni/klima je nekdy v pohode a nekdy se to pusti naplno. Tak jestli ten odpor je nejak nacatej teprve... Ale deje se to uz tak tri roky a ted mi nejak dosla trpelivost
Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL
No a máš manuální nebo automatickou klimatizaci?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů