KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Jean ViC » pát kvě 29, 2015 20:56

jaykay76 píše:To cukani me tak neskutecne vytaci, ze kdybych to byl byval vedel, nikdy bych si ten sr*c nekoupil.
souhlasim, sice koupil sis srac, ale o tomhle jsi nevedel ze az tak velkej noo... o tom nevedel "nikdo" ani pani novinari radeji olizovali hnusne plasty, kokoti noo...
jinak u meho clia to nedela :mrgreen: ale stalo vice jak ten generation noo
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
ivopav
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
Bydliště: taková dědinka u pohořelic
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od ivopav » pát kvě 29, 2015 22:24

A teď si vemte,jak to cuká s 1,6 a toto samý mi dělal 3.válcová 1,2 v 301. :cry:
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2 :(
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4

ParnosCZ
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 30, 2014 18:55

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od ParnosCZ » pát kvě 29, 2015 22:31

melete XXXauto mam pul roku a ani jeden cuk
Naposledy upravil(a) krt.ecek dne pon čer 01, 2015 10:47, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Prosím úpozor na slovník, děkuji
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » pát kvě 29, 2015 23:00

A umíte číst? Já jsem tady psal, že se do toho auta dávaly asi tři druhy kompresorů v závislosti na výbavě a taky jsem tady napsal, co by tomu cukání mohlo pomoct. Já jsem jen zvědavý, kdo to jako první zkusí a napíše, co to udělalo. Proč já se tady s tím, že chci někomu poradit, tak štvu.
Naposledy upravil(a) Zefek dne pát kvě 29, 2015 23:05, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
ivopav
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
Bydliště: taková dědinka u pohořelic
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od ivopav » pát kvě 29, 2015 23:04

ParnosCZ píše:melete hovna auto mam pul roku a ani jeden cuk
Než někoho osočovat,tak pořádně přečíst celý vlákno.Já ty lomcováky mám u Dynamic výbavy taky a nebudu a taky nejsem jediný
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2 :(
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Jean ViC » ned kvě 31, 2015 13:08

a kdy byl facelift?? treba od faceliftu uz davaji kompresor co si umi regulovat vykon/zatez/...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
ivopav
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: stř kvě 01, 2013 11:46
Bydliště: taková dědinka u pohořelic
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od ivopav » ned kvě 31, 2015 14:29

Já sám mám faceliftovou verzi s cukatůrou.Mám dojem,že prodej začal jaro 2013 a já mám 10/2013.
10/2013 Fluence Dynamique 1,6 16V Slonová kost Ivoire,předtím vražda Peugeot 301 1,2 :(
08/2015 montáž LPG,průměrná spotřeba 8,4

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Jean ViC » ned kvě 31, 2015 15:21

to jsem si rikal jak po faceliftu zdrazil ze mohl uz dostat ten lepsi kompresor...

tak to by me zajimalo jak je to u toho pana co tady pise o hovnech... zdali jen mel stesti nebo je to nejaka souvislost s vybavou a rv
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » ned kvě 31, 2015 16:08

Samozřejmě, že jde o souvislost s výbavou. Přece do manuálu nemůžou dát kompresor s proměnným výkonem, když ti manuál nesnímá třeba intenzitu svítitovsti slunce a teplotu uvnitř kabiny. Pak ti dají kompresor, který je sepnutý a jede pořád. To, proč pak vypne jsem už napsal. Naopak, u automatické klimatizace ti to snímá já nevím co vše a lze jednoduššeji řídit výkon kompresoru.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

ParnosCZ
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: pon čer 30, 2014 18:55

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od ParnosCZ » ned kvě 31, 2015 17:36

pan s XXXXsi koupil auto ktere chtel.

:D

Jestli jsem se prejmenoval tak se omlouvam, mel jsem za to , ze jsem napsal PARNOS pardon ;) nebyl to umysl ;)
Naposledy upravil(a) ParnosCZ dne pon čer 01, 2015 17:25, celkem upraveno 2 x.
Fluence 1.6 Limited Full výbava (R-Link atd..)Prosinec 2014

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Rado77 » pon čer 01, 2015 10:36

Vypozoroval som, ze pri zaplej manual klime a stojacom aute kompresor spina kazdych 10 sekund, a aj vypina kazdych 10 sekund, a takto dokola. Pri jazde je uz riadeny v roznych intervaloch
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » pon čer 01, 2015 10:57

Na libovolnou rychlost ventilátoru?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Rado77 » pon čer 01, 2015 12:20

Vyzera ze ano. Neskumal som vec presne, ale pametam si ze aj minule som napocital 10 sekund, aj teraz....mozno bol vent na rovnaku rychlost. Preverim ked budem jazdit autom....co sa len tak lahko nestane :)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

pe-pe
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon črc 02, 2012 14:47

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od pe-pe » pon črc 20, 2015 16:00

Chlapi, nechcem polemizovať okolo ničoho, ale zaujímalo by ma či by sa dala ovplyvniť výstupná teplota vzduchu z klímy. Aby bol chladnejší. O čo ide, teraz v tých horúčavách aj pri dlhej ceste sa mi zdá, že ta Renolťacka dvojzonka je nejaká slabá, možno subjektívny pocit - ale bol som na služobke so starou fabiou s klasickou ručnou klímou - tam išiel dosť o poznanie chladnejší vzduch. Klímu mám v poriadku, menili náplň a tlakovanie ešte v záruke. Ak by sa dalo, chcel by som znej chladnejší vzduch ako v tej Fabke - rozdiel bol tipujem 3-4 stupne.
Renault 8 - 1969 -OUT
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od makkynka » úte črc 21, 2015 08:29

pe-pe ja mam manualni klimatizaci a po 30 minutach to foukalo tak o 5 stupnu méně nez bylo venku, venku bylo cca 35, mozna ze ne ani o 5 stupnu. Vůbec to nechladilo a klima taky procistena a skontrolovana, doplnena kapalina. Nevim, ale když jsem ji kupoval chladilo to vic, ale podle me to chladilo když bylo venku jen 27 stupnu. Pak to proste nedava a auto ma spatnej tah. Máme ještě fabii I 1.9 tdi. klima jede jako blazen a cukaniho si clovek vůbec nevsimne, ono tam totiž zadne není.A motor silny nemá, ma to jen 100k.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » úte črc 21, 2015 10:21

U MII mi jde z ventilace vzduch asi jako když doma otevřu ledničku. Není to úplně mráz, ale je to dost studené. Zatím jsem tento rok nezažil, že bych se v autě pekl. Klimu nechávám v prvních okamžicích foukat na okno, aby se ochladila ta velká plocha. Využívám i toho, že studený vzduch padá dolů, takže z ventilace projde kolem skla a pak jde dolů kolem posádky. Pak přepínám na foukání sklo/nohy a během jízdy kombinuju vnitřní a venkovní okruh. Pět let jsem na klimu nešáhl a chladí pořád perfektně.

Jinak nízkou účinnost klimatizace může způsobit vadný snímač tlaku za kondenzátorem. Cukání není spojené s výkonem, ale typem a řízením kompresoru. Už jsem to psal výše, renault šáhl po této konstrukci z důvodu, že řj nedokáže ověřit funkční ventilátor v kabině. Proto se na výparník umístil snímač teploty. Pokud je teplota příliš nízká (blízká nule), kompresor se odpojí. Teplota se zvýší a kompresor opět sepne. U mégane II je systém bez snímače teploty na výparníku, ale zase je tam zpětná vazba o zapnutém ventilátoru kabiny. Bez spuštěného ventilátoru kabiny může dojít k zamrznutí výparníku a zničení klimatizace.

A škodovka má asi obecně lepší klimatizaci. I když, jak mi někdo tvrdil, že po zapnutí klimatizace se mu pokryla spodní část čelního okna jinovatkou, bych řekl, že tam bude asi nějaká chybka :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

hnup
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned pro 23, 2012 15:56
Bydliště: BB

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od hnup » úte črc 21, 2015 22:23

Tak ja som išiel v piatok z Talianska, o 14:04 niekde za Rímom bola vonkajšia teplota 40 (polovička urobila fotku). Mám automatickú klímu, nastavená bola na 24° režim fast, žiadny problém. Na nižší stupeň ventilátora to práve fúka chladnejší vzduch až je to nepríjemné.
Pe-pe, nastav si na klíme najnizšiu teplotu low aj fúkanie na soft - fakt ide z toho teplý vzduch?
Fluence Techno Feel 1,6 82kW, 12/2012, biela Glacier
Obrázek

pe-pe
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon črc 02, 2012 14:47

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od pe-pe » stř črc 22, 2015 21:47

Ja som to vždy nechával na AUTO - teplota ak bola vonku napr. 30 -35 tak klímu som nastavoval tak 6-8 stupňov dolu. Vetrák aj ofuky si riadila automatika. Skombinoval som včera aj dnes obidva spôsoby od Zefeka a hnupa ( bez urazky) :) Ofuk som skombinoval na sklo a potom dolu, teplotu dole na low a soft, alebo som zreguloval fúkanie + ešte na začiatku som dával vnútorné nasávanie. Zistil som, že teplota v aute sa rýchlejšie znížila ako keď som to nechával čiste na automatiku. Ten prúd vzduchu je asi tak ako píše Zefek - zhruba teplota otvorenej chladničky. Mne sa zdá, že akokoľvek je nastavená fúka vždy rovnako chladno, akurát častejšie sa zapína a vypína kompresor - čo je nepríjemné hlavne v meste na štvorke - päťke pri 50 km/h. Ak ešte k tomu pripočítam čiernu farbu auta a tie teploty vonku - tak asi môžem byť rád, že to aspoň tak chladí :)
Renault 8 - 1969 -OUT
Renault 9 - 1987 - OUT
Renault Fuego - 1991 - OUT
Škoda Favorit 135 - OUT
Dlho, dlho nič
Po 10 rokoch:
Renault Fluence 1,6 16V 2012 - Privilege, čierna Nacré 676,

hnup
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned pro 23, 2012 15:56
Bydliště: BB

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od hnup » stř črc 22, 2015 22:24

Som si uvedomil, že som napísal hlúposť - ak je teplota na low a ventilátor na soft, aj tak to bude fúkať silno, keďže rozdiel teplôt (nastavenej a skutočnej) je vysoký.
V každom prípade s klímou nemám problém, najčastejšie používam auto režim fast a teplotu 24 - 22, takú, aby som sa cítil príjemne.
Fluence Techno Feel 1,6 82kW, 12/2012, biela Glacier
Obrázek

Uživatelský avatar
Tomina1987
Junior member
Příspěvky: 210
Registrován: stř dub 15, 2015 11:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Tomina1987 » úte črc 11, 2017 08:01

Cukání auta vlivem klimakompresoru je naprosto normální, měl jsem Lagunu II 1,8 a také při sepnutí kompresoru došlo k cuknutí celého vozu. Jediná výhoda byla, že kompresor jel pořád a periodicky nevypínal.

Nyní Mám Flu 06/2011, výbava nejvyšší. Sepnutí je doprovázeno zasyčením a trhnutím auta, kompresor takto periodicky spíná a vypíná. Není to závada, je to vlastnost. Zatím všechny mnou viděné a zkoušené Fluency to takto dělaly a to i po faceliftované verze. Náplň je původní, nikdy s klimou nebylo nic děláno. Auto má 68tkm. Přechozí majitelka používala automatiku, takže nastavila teplotu a nechala vše na automatice. Já nyní jezdím s pernamentně vyplou klimou a zapínám jen v případě velkých veder a vždy jen na chvíli - nedělá mi klima dobře. Přirovnávat kvůli tomu Fluence ke srajdě je nesmysl. Měl jsem víc aut a až ve Flu je klima ze všech nejúčinnější. Fábka byla co do sepnutí kompresoru naprosto neslyšitelná, necítitelná, ale taky to skoro vůbec nechladilo.

Osobně mi projev klimakompresoru nevadí, mrzí mě trochu, že to řešili takto, ale pochopte - máme defacto Samsung SM3, korejské lowcostové auto, kde Renault využil výrobní licenci, aby jej nemusel celé nově navrhnout a použil jen své motory a některé prvky na podvozku. Jinak je to Samsung a navíc v Turecku vyráběný. Fluence byl původně zamýšlen pro oživení postkrizové ekonomiky. Lepší než Thálie, snažící se vzbudit dojem velké limuzíny za rozumné peníze. A ruku na srdce, postavte svého Fluence na parkovišti vedle jakékoliv Octavie. Fluence je vetší, mohutnější, prostě kus auta.. A to se mi na něm líbí, protože jakmile sednu dovnitř, do polokoženého, pohodlného interiéru, zapomenu na vše. A věřte mi, že vím o čem mluvím, protože ve firmě jezdím s Octavkou 1,6 TDI CR z roku 2011 a je to strašné auto...
Renault Mégane I 1,4 16V 70kW Coupé 1999
BMW 120d 2.0D 130kW "M" Packet 2007
Renault Fluence 1.6 16V 81kW Privilége 2011
Škoda Fabia II 1.2 HTP 51kW Ambiente 2011
Renault Laguna II 1.8 16V 86kW Expression 2004
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi 66kW TriColor 2010
Škoda Fabia I 1.2 HTP 44kW Classic 2007
Peugeot 306 1.4 sedan 55kW 1998
Škoda 105L 31kW 1978

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » stř črc 12, 2017 14:03

To cukání dělá snímač teploty výparníku. Jakmile je teplota výparníku nízká, tak se odpojí kompresor. Teplota vzroste a kompresor se znova sepne a tak pořád dokola.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od makkynka » čtv črc 13, 2017 11:04

U fábie bych to rozporoval, mám fabii I 1.9 tdi u toho vykonu moc znat zapnuti klimi neni, ale chladi odost vic nez flu a to ve flu mam novou chladici kapalinu, ale fabie ma 350 k km a nevim, zda se tam vubec menila.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Rado77 » čtv črc 13, 2017 19:45

Zefek píše:
stř črc 12, 2017 14:03
To cukání dělá snímač teploty výparníku. Jakmile je teplota výparníku nízká, tak se odpojí kompresor. Teplota vzroste a kompresor se znova sepne a tak pořád dokola.
Zefek? A dalo by sa to nejako spravit tak, ze u manualnej klimy proste zapnem AC tlacitkom, a kompresor by bezal stale bez vypinania? Napr. odpojenim toho spominaneho snimaca teploty vyparniku? Ci pri jeho odpojeni by sa klima ani nespustila? Alebo by som dostal aj nejaku error hlasku? Uvazujem nad moznostou nejako ten snimac "obist", aby proste kompresor bezal stale
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Zefek » čtv črc 13, 2017 22:16

Záleží, jak to mají pořešené. Odpojený snímač to pozná, ale kdybys tam dal odpor, tak by to mohlo fungovat. Problém může být ale v tom, že pak může dojít k zamrznutí výparníku a přetlakování okruhu klimatizace.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: KLIMATIZACE, TOPENÍ - ZKUŠENOSTI, RADY MIMO MANUÁL

Příspěvek od Rado77 » pát črc 14, 2017 09:27

Jo, napadlo ma potom aj to :-(
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů