motory pre fluence

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » čtv zář 02, 2010 19:44

Reduta píše:Tak uz me tam taky mas :-) Mozna bys mel doplnit 1,6 automat :-)
Bezva - zvedl jsi dieselové skóre! ;-) Ale s tím automatem 1,6 teda nevím... to se někde dělá oficiálně?
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » čtv zář 02, 2010 22:56

U nas ne, ale treba v domovine ci na Balkane, tam je benzinovy automat rozsirenejsi nez diesel.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
Mirek9
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: pon čer 14, 2010 12:34

Příspěvek od Mirek9 » pát zář 03, 2010 03:27

sappa píše:no maju tam aj tuning fluencu 1.5 dci zaujimave asi by to odstranilo tu medzeru medzi stlacenim plynu a reakciou motoru
Tato bolest 1.5dci se bohuzel chipnutim neodstrani
Renault MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw, r.v. 11/2007

rousini
Senior member
Příspěvky: 1287
Registrován: ned bře 08, 2009 23:09
Bydliště: Táborsko

Příspěvek od rousini » pát zář 03, 2010 09:36

Chiptuning na atmosferickým motoru je hovadina. To je lepší koupit kvalitní autokosmetiku a foukat pneu dusíkem :lol:
Tuning atmosfér se provádí mechanickými úpravami (sání, vačka, hlava).
Jediný pozorovatelný přínos může být odstranění necitlivosti plynu v horní poloze pedálu. Ostatní záležitosti jsou placebo efektu. Proč by ten benzíňák nevyladil už výrobce, věříte tomu, že na to nemá kapacitu? :idea:
Možná ještě nějaké deci lze stáhnou změnou datového pole a tím pádem i nesplnění normy Euro xy...
Zjistit SW ŘJ je záležitost zapojení diagnostické zástrčky, jestli to servis zjišťuje automaticky nevím, při problému určitě.
datové pole je vždy optimalizované za nějakým účelem (kompromis výkon/spotřeba/emise). Jiné pole znamená zlepšení jednoho na úkor druhého.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát zář 03, 2010 10:21

rousini: Máš recht, chlape, na těch atmosférách to opravdu nemá smysl, obecně to přece jen není tak jisté a u běžných vozů to patrně ani u těch turbíček nebude zase tolik patrné. Objem ničím nenahradíš! :wink:

(člověk by se taky neměl zbytečně ládovat léky, pokud to nepotřebuje...)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát zář 03, 2010 10:23

Ale nechme tunění (stejně to máme všichni v záruce) - už tu asi lehce zabíháme kamsi do offtopicové říše. :D Nějaké nové osobní zkušenosti s motůrky?
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát zář 03, 2010 13:31

TRAMTADADÁ! Je nás 30... :) To je železa!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » pát zář 03, 2010 17:26

Tak u nás na Kladně jsem už viděl snad 6 Fluenců ... začínáme se nějak rozrůstat :-)
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sappa » pát zář 03, 2010 19:44

tak dneska v trnave 4
2 cierne 1 cerveny a 1 bezovy ak ratam aj seba tak teda 5 :))
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

fluence10
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: čtv čer 17, 2010 13:13

Příspěvek od fluence10 » sob zář 04, 2010 00:59

sappa píše:tak dneska v trnave 4
2 cierne 1 cerveny a 1 bezovy ak ratam aj seba tak teda 5 :))
ja som dnes v trnave videl tri ak ratam aj seba :D jedno modre druhe v tescu bezove a nase sede :D
Renault Fluence 1.6 16V, Exception, šedá Eclipse (24 000 km) 7,5 l/100km

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » sob zář 04, 2010 23:57

Při návratu z Maďarska jsem největší "hustotu" Fluíček zaznamenal pří průjezdu Bratislavou ... celkem 7 kousků (nekonal se tam dnes nějaký minisraz :D :D :D ).

Jinak v mojí domovině (na jih od Opavy) jsem snad sám ...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

pete_ba
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: úte srp 10, 2010 18:42
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od pete_ba » ned zář 05, 2010 14:38

Mas pravdu, v Bratislave je Flu naozaj popularny. Len v okoli Lazaretskej vidam pravidelne 4 kusy a (dufam) coskoro tam bude parkovavat piaty :)
Obrázek
Renault Fluence Privilege 1,6 16V biela (od 09/2010)
ZIMNA spotreba (klima AUTO) 7,8 (100% Bratislava)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » čtv zář 16, 2010 12:04

Nakonec to tedy vypadá na třetinový podíl dieselových motorů a dvoutřetinový podíl motorů benzínových. Tomuhle výsledku se dá věřit.

Díky všem za hlasování!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pon pro 06, 2010 16:19

už je 1.5dci EDC k dispozícii v SR aj ČR pre fluence .. príplatok 1200 EURy rovnako ako u megane/scenic.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Romulus82
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát dub 02, 2010 20:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Romulus82 » pon pro 06, 2010 17:57

mě by stačila 1.8, 1.6 se mi zdá na to auto trochu slabší
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pon pro 06, 2010 21:00

Není to žádný závodník a rozjezdy jsou taky línější, ale když se ten motor vytočí, tak umí s autem pěkně hnout. To zase při té velikosti, hmotnosti a objemu motoru všechna čest! Pokud by se jednaosmička chovala jako v cruzu (táhl mě k němu zprvu ten motor), tak děkuju pěkně. Žere to i trávu podél cest...

JINAK NAVRHUJU TOHLE TÉMA TÍPNOUT, je tu opravdu zbytečně a člověk teď musí mezi starým a tímhle "přeskakovat".
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte pro 07, 2010 08:02

Ono i ta šestnáctka - má ji synovec v M II umí s autem pěkně hnout, pokud se točí na 5500 rpm. Když přeřadím dříve, ve zrychlení je patrný výkonový propad.

Bohužel pokud bych tak jel déle, bude žrát 12 l, člověk se uřadí a výkon není pohotový.

Je to průměrný motor určený pro normální spíše klidnou jízdu.

Dvoulitr je přesná kopie, zdá se, o něco silnější. Spíše bych volil ten.


wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů