motory pre fluence
Moderátor: Moderators General
motory pre fluence
nema niekto info ci sa nechysta rozsirit ponuka motorov pre fluence? napr. o 1.4 tce 130k alebo 1.5 110k EDC atd. niekde som dokonca pocul ze sa chysta nova 1.6 dci ktora by mala nahradit 1.9 dci???
lebo v sucasnosti je to bieda... dokonca aj ta 1.6 110k je len 5 stup. manual podla papierov a nie 6 stup. ako ma megane3
lebo v sucasnosti je to bieda... dokonca aj ta 1.6 110k je len 5 stup. manual podla papierov a nie 6 stup. ako ma megane3
laguna 2005 facelift, 1.9 dci 88kw, K&N
Re: motory pre fluence
Zatim, co jsem videl, konci 1,5dCi stare verze, novejsi 1,5dCi s novou normou budeme mit asi v srpnu a zrejme i s EDC, v zahranici je v prodeji 2.0 benzin i s automatem. Nic jineho bych necekal, ze se u nas objevi...cen3fuga píše:nema niekto info ci sa nechysta rozsirit ponuka motorov pre fluence? napr. o 1.4 tce 130k alebo 1.5 110k EDC atd. niekde som dokonca pocul ze sa chysta nova 1.6 dci ktora by mala nahradit 1.9 dci???
lebo v sucasnosti je to bieda... dokonca aj ta 1.6 110k je len 5 stup. manual podla papierov a nie 6 stup. ako ma megane3
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
K rozpakům benzín proti naftě mám zajímavou zkušenost ze Švédska - v podstatě se vám nestane, abyste potkali dieselový osobák. Všechno jen benzín. Zajímavé...
Podle českých prodejců se nabídka motorů volí podle toho, co se v dané zemi kupuje. U nás panuje tradice maloobjemových motorů a v poslední době tu máme také drsnou masírku ohledně používání nafty (nic proti nafťákům, jen komentuji daný stav), takže dvoulitrový motor v nabídce vozidla nižší střední třídy je za těchto okolností (tj. u nás) pro výrobce cesta do záhuby.
Podle českých prodejců se nabídka motorů volí podle toho, co se v dané zemi kupuje. U nás panuje tradice maloobjemových motorů a v poslední době tu máme také drsnou masírku ohledně používání nafty (nic proti nafťákům, jen komentuji daný stav), takže dvoulitrový motor v nabídce vozidla nižší střední třídy je za těchto okolností (tj. u nás) pro výrobce cesta do záhuby.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Toto jsem nikdy nepochopil - jaky je duvod omezovat nabidku na nekterem trhu? Treba konkretne fluence a benzinovy dvoultr. Nebo laguna a dvoulitr ve vybave dynamique. Obe auta se v tech konfiguracich prodavaji na jinych trzich (laguna napr. v nemecku, fluence v polsku). Vi nekdo proc se to tak dela? Ja v tom nevidim zadnou vyhodu/usporu, spis naopak to podle me urcite mnozstvi lidi od koupi odradi...Concionator píše:Podle českých prodejců se nabídka motorů volí podle toho, co se v dané zemi kupuje. U nás panuje tradice maloobjemových motorů a v poslední době tu máme také drsnou masírku ohledně používání nafty (nic proti nafťákům, jen komentuji daný stav), takže dvoulitrový motor v nabídce vozidla nižší střední třídy je za těchto okolností (tj. u nás) pro výrobce cesta do záhuby.
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
U verze Exception je cena téměř stejná a dvoulitr vyjde za skoro stejnou cenu jako u nás Privilege s doplňky.Homelessbar píše:tak se podívej pořádně a snaž se nakonfigorovat a vše zaškrtnout, co máš u nás v ceně a budeš rád, že jsi v čr. Základní cena hezká i s lepšími motory, ale pak když si člověk nakonfiguruje základní výbavu, co dostane u nás, tak se diví.lubo1000 píše:mrknite si renault.pl
a mozme ticho zavidiet..
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
takže základní cena je u expression po přepočtu 337.280 + 12.736 metalíza + 3.392 chromové prvky + 13.440 16´ kola + 6.720 hands free karta + 8.448 clony vzadu + 10.112 dvouzonová klimatizace = 392.128 to je cena v polsku. V ČR to dělá za stejnou konfiguraci 348.600, takže rozdíl je 43.528. Stále je co jim závidět?Concionator píše:U verze Exception je cena téměř stejná a dvoulitr vyjde za skoro stejnou cenu jako u nás Privilege s doplňky.Homelessbar píše:tak se podívej pořádně a snaž se nakonfigorovat a vše zaškrtnout, co máš u nás v ceně a budeš rád, že jsi v čr. Základní cena hezká i s lepšími motory, ale pak když si člověk nakonfiguruje základní výbavu, co dostane u nás, tak se diví.lubo1000 píše:mrknite si renault.pl
a mozme ticho zavidiet..
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no myslím, že pre CR a SR je ten istý importér. 2.0L bude pre fluence to sa už niekde hovorilo (pri predstavení fluence u nás?) ...Jumbo_sk píše:V tom je politika importéra, v prípade Slovenska, Renault SK. Poznajú trh, a tak dovážajú to, čo sa bude z danej ponuky motorov u nás najlepšie predávať.
Ale kúpiť 2.0L vo fluence za cenu lagúny 2.0L ? ... nuž
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
O tom dvojlitre bolo spomenuté tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=125
Je to vyňaté z článku v automagazíne: http://www.automagazin.sk/am2010_04/am_0r.php
Je to vyňaté z článku v automagazíne: http://www.automagazin.sk/am2010_04/am_0r.php
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Já té politice motorizací taky nerozumím. Dnes není rok 1989 a pořadovník na favority, kdy se dělaly verze LX, GLX...
Dnes jde vše do výroby, ve fabrice vypraví kamion do ČR a ten přijede před salón, kde z návěsu spustí auto XYZ pro Frantu z Horní-Dolní...
Mě by třeba 2l vyhovoval. Kdo nejezdí moc město, tak nemá vysokou spotřebu a rezerva výkonu se hodí...
Dnes jde vše do výroby, ve fabrice vypraví kamion do ČR a ten přijede před salón, kde z návěsu spustí auto XYZ pro Frantu z Horní-Dolní...
Mě by třeba 2l vyhovoval. Kdo nejezdí moc město, tak nemá vysokou spotřebu a rezerva výkonu se hodí...
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
No, nevim jake vztahy jsou mezi distributorem a automobilkou. Tipuju ale, ze distributor urcite dostava od automobilky cenu za verzi v zavislosti na poctu kusu. No a kdyz distributor vi, ze v CR+SR+HU tech dvoulitru proste proda malo, takze si umi spocitat, ze na tom nevydela a timpadem to nenabizi. Nevim, jestli je to skutecnost, ale takovou mam predstavu...
proč máte další založené téma o motorech když máte to jedno velké je vás tu pět a půl a pěkně to tu zahlcujete duplicitama. Nechám vám to tu ať se v to bordelu časem zblázníte
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jaké srdíčko tluče ve vašem Fluenci pod kapotou?
Tohle mě opravdu zajímá...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
RE
Tuhle otázku jsem tady už řešil ...... nakonec jsem zvolil motor 1,6 16V 81 kW/110 k Exception v černé metal Nacre. Opravdu jsem vážně přemýšlel jít do dieselu, ale pak jsem si vzal benzin. Nejsem zase takový znalec, abych dokázal vysvětlit výhody, či nevýhody dané motorizace, ale myslím, že benzin byl pro mě vhodnější. Psal jsem tu už že mě vůbec nevadí, jestli auto žere o 2 litry víc, nebo míň.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Však v téhle diskusi ani nemusíme řešit důvody. Stačí zahlasovat, nejzajímavější bude právě to procentuální rozdělení. Důvody už jsme vesměs uváděli jinde, tady by to mohla být taková "čistá" diskuse, kde bude proporční gráfek a tu a tam nějaká ta poznámka
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Zajímavá stránka o zvýšení výkonu motoru.
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/renault/
Jelikož jsem nenašel na jejich stránkách, že by se chipoval i motor 1.6, napsal jsem tam dotaz, tak jsem zvědav, jestli mě odpoví.
Co je to ChipTuning?
Chiptuning je optimalizace software v řídící jednotce motoru, kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%. Přesné hodnoty navýšení výkonu jednotlivých modelů a značek naleznete v menu pod položkou výkonové tabulky.
Pro koho je chiptuning?
Spektrum našich zákazníků je velmi rozmanité. V prvé řadě to jsou mladí kluci, kteří chtějí co nejsilnější vůz, ale vzhledem k cenám je pro ně chiptuning tou nejlepší a cenově dostupnou volbou, jak navýšit výkon svého vozu. Další jsou běžní řidiči, kteří chtějí mít jistotu v krizových situacích jako je například předjíždění. Velmi zastoupenou skupinou zákazníků jsou také všichni ti, kteří chtějí ušetřit za pohonné hmoty. V neposlední řadě jsou to řidiči profesionálové, jezdící s autobusy a kamiony a výkon tahače či autobusu je pro ně nedostačující.
Proč tyto úpravy?
Vhledem k tomu že výrobci automobilů vyrábějí motory pro různé trhy, kde se značně liší podmínky pro provoz vozidel a to např. emisní limity, nekvalitní pohonné hmoty, různá délka servisních intervalů a v neposlední řadě v některých zemích i výše pojistného podle výkonu motoru jsou výrobci nuceni k určitým kompromisům ve výkonech motorů tak aby uspokojili co nejširší trh bez nutnosti vyrábět jedem motor s mnoha softwarovými verzemi pro každou zemi zvlášť. Díky tomu je ve většině případů nastaven software tak, že využívá výkon motoru přibližně jen z 60% jeho konstrukčních možností. Díky tomu je možná optimalizace tohoto software a to bez snížení životnosti motoru.
Jak se chová vůz po optimalizaci?
Mezi hlavní výhody patří pružnější chod motoru, sníží se prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a začátkem akcelerace, nástup točivého momentu se projeví již v nižších otáčkách. Díky tomu se zvýší komfort jízdy s menší nutností řazení, ale i zvýší bezpečnost např. při předjíždění a v krizových situacích kdy je potřeba maximálního výkonu motoru.
Jaká je životnost motoru po úpravě?
Při optimalizace software řídících jednotek je kladen velký důraz na životnost motoru a přilehlých komponent, jako jsou převodovka, spojka, poloosy a další komponenty vozidla. Námi nabízené úpravy jsou dlouhodobě testovány a odladěny tak, aby nedocházelo ke snížení životnosti těchto částí vozidla ani ke zvýšení emisních limitů stanovených výrobcem.
Jelikož jsem nenašel na jejich stránkách, že by se chipoval i motor 1.6, napsal jsem tam dotaz, tak jsem zvědav, jestli mě odpoví.
Co je to ChipTuning?
Chiptuning je optimalizace software v řídící jednotce motoru, kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%. Přesné hodnoty navýšení výkonu jednotlivých modelů a značek naleznete v menu pod položkou výkonové tabulky.
Pro koho je chiptuning?
Spektrum našich zákazníků je velmi rozmanité. V prvé řadě to jsou mladí kluci, kteří chtějí co nejsilnější vůz, ale vzhledem k cenám je pro ně chiptuning tou nejlepší a cenově dostupnou volbou, jak navýšit výkon svého vozu. Další jsou běžní řidiči, kteří chtějí mít jistotu v krizových situacích jako je například předjíždění. Velmi zastoupenou skupinou zákazníků jsou také všichni ti, kteří chtějí ušetřit za pohonné hmoty. V neposlední řadě jsou to řidiči profesionálové, jezdící s autobusy a kamiony a výkon tahače či autobusu je pro ně nedostačující.
Proč tyto úpravy?
Vhledem k tomu že výrobci automobilů vyrábějí motory pro různé trhy, kde se značně liší podmínky pro provoz vozidel a to např. emisní limity, nekvalitní pohonné hmoty, různá délka servisních intervalů a v neposlední řadě v některých zemích i výše pojistného podle výkonu motoru jsou výrobci nuceni k určitým kompromisům ve výkonech motorů tak aby uspokojili co nejširší trh bez nutnosti vyrábět jedem motor s mnoha softwarovými verzemi pro každou zemi zvlášť. Díky tomu je ve většině případů nastaven software tak, že využívá výkon motoru přibližně jen z 60% jeho konstrukčních možností. Díky tomu je možná optimalizace tohoto software a to bez snížení životnosti motoru.
Jak se chová vůz po optimalizaci?
Mezi hlavní výhody patří pružnější chod motoru, sníží se prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a začátkem akcelerace, nástup točivého momentu se projeví již v nižších otáčkách. Díky tomu se zvýší komfort jízdy s menší nutností řazení, ale i zvýší bezpečnost např. při předjíždění a v krizových situacích kdy je potřeba maximálního výkonu motoru.
Jaká je životnost motoru po úpravě?
Při optimalizace software řídících jednotek je kladen velký důraz na životnost motoru a přilehlých komponent, jako jsou převodovka, spojka, poloosy a další komponenty vozidla. Námi nabízené úpravy jsou dlouhodobě testovány a odladěny tak, aby nedocházelo ke snížení životnosti těchto částí vozidla ani ke zvýšení emisních limitů stanovených výrobcem.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajímavá stránka o zvýšení výkonu motoru.
No, snad je to všechno skutečně pravda... A se zárukou je to jak? Asi potíž, že!dismay píše:http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/renault/
Jelikož jsem nenašel na jejich stránkách, že by se chipoval i motor 1.6, napsal jsem tam dotaz, tak jsem zvědav, jestli mě odpoví.
Co je to ChipTuning?
Chiptuning je optimalizace software v řídící jednotce motoru, kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%. Přesné hodnoty navýšení výkonu jednotlivých modelů a značek naleznete v menu pod položkou výkonové tabulky.
Pro koho je chiptuning?
Spektrum našich zákazníků je velmi rozmanité. V prvé řadě to jsou mladí kluci, kteří chtějí co nejsilnější vůz, ale vzhledem k cenám je pro ně chiptuning tou nejlepší a cenově dostupnou volbou, jak navýšit výkon svého vozu. Další jsou běžní řidiči, kteří chtějí mít jistotu v krizových situacích jako je například předjíždění. Velmi zastoupenou skupinou zákazníků jsou také všichni ti, kteří chtějí ušetřit za pohonné hmoty. V neposlední řadě jsou to řidiči profesionálové, jezdící s autobusy a kamiony a výkon tahače či autobusu je pro ně nedostačující.
Proč tyto úpravy?
Vhledem k tomu že výrobci automobilů vyrábějí motory pro různé trhy, kde se značně liší podmínky pro provoz vozidel a to např. emisní limity, nekvalitní pohonné hmoty, různá délka servisních intervalů a v neposlední řadě v některých zemích i výše pojistného podle výkonu motoru jsou výrobci nuceni k určitým kompromisům ve výkonech motorů tak aby uspokojili co nejširší trh bez nutnosti vyrábět jedem motor s mnoha softwarovými verzemi pro každou zemi zvlášť. Díky tomu je ve většině případů nastaven software tak, že využívá výkon motoru přibližně jen z 60% jeho konstrukčních možností. Díky tomu je možná optimalizace tohoto software a to bez snížení životnosti motoru.
Jak se chová vůz po optimalizaci?
Mezi hlavní výhody patří pružnější chod motoru, sníží se prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a začátkem akcelerace, nástup točivého momentu se projeví již v nižších otáčkách. Díky tomu se zvýší komfort jízdy s menší nutností řazení, ale i zvýší bezpečnost např. při předjíždění a v krizových situacích kdy je potřeba maximálního výkonu motoru.
Jaká je životnost motoru po úpravě?
Při optimalizace software řídících jednotek je kladen velký důraz na životnost motoru a přilehlých komponent, jako jsou převodovka, spojka, poloosy a další komponenty vozidla. Námi nabízené úpravy jsou dlouhodobě testovány a odladěny tak, aby nedocházelo ke snížení životnosti těchto částí vozidla ani ke zvýšení emisních limitů stanovených výrobcem.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů