Bezva - zvedl jsi dieselové skóre! Ale s tím automatem 1,6 teda nevím... to se někde dělá oficiálně?Reduta píše:Tak uz me tam taky mas Mozna bys mel doplnit 1,6 automat
motory pre fluence
Moderátor: Moderators General
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Chiptuning na atmosferickým motoru je hovadina. To je lepší koupit kvalitní autokosmetiku a foukat pneu dusíkem
Tuning atmosfér se provádí mechanickými úpravami (sání, vačka, hlava).
Jediný pozorovatelný přínos může být odstranění necitlivosti plynu v horní poloze pedálu. Ostatní záležitosti jsou placebo efektu. Proč by ten benzíňák nevyladil už výrobce, věříte tomu, že na to nemá kapacitu?
Možná ještě nějaké deci lze stáhnou změnou datového pole a tím pádem i nesplnění normy Euro xy...
Zjistit SW ŘJ je záležitost zapojení diagnostické zástrčky, jestli to servis zjišťuje automaticky nevím, při problému určitě.
datové pole je vždy optimalizované za nějakým účelem (kompromis výkon/spotřeba/emise). Jiné pole znamená zlepšení jednoho na úkor druhého.
Tuning atmosfér se provádí mechanickými úpravami (sání, vačka, hlava).
Jediný pozorovatelný přínos může být odstranění necitlivosti plynu v horní poloze pedálu. Ostatní záležitosti jsou placebo efektu. Proč by ten benzíňák nevyladil už výrobce, věříte tomu, že na to nemá kapacitu?
Možná ještě nějaké deci lze stáhnou změnou datového pole a tím pádem i nesplnění normy Euro xy...
Zjistit SW ŘJ je záležitost zapojení diagnostické zástrčky, jestli to servis zjišťuje automaticky nevím, při problému určitě.
datové pole je vždy optimalizované za nějakým účelem (kompromis výkon/spotřeba/emise). Jiné pole znamená zlepšení jednoho na úkor druhého.
Bývalý majitel MIII 1,6i/100HP
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
rousini: Máš recht, chlape, na těch atmosférách to opravdu nemá smysl, obecně to přece jen není tak jisté a u běžných vozů to patrně ani u těch turbíček nebude zase tolik patrné. Objem ničím nenahradíš!
(člověk by se taky neměl zbytečně ládovat léky, pokud to nepotřebuje...)
(člověk by se taky neměl zbytečně ládovat léky, pokud to nepotřebuje...)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ale nechme tunění (stejně to máme všichni v záruce) - už tu asi lehce zabíháme kamsi do offtopicové říše. Nějaké nové osobní zkušenosti s motůrky?
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
TRAMTADADÁ! Je nás 30... To je železa!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Při návratu z Maďarska jsem největší "hustotu" Fluíček zaznamenal pří průjezdu Bratislavou ... celkem 7 kousků (nekonal se tam dnes nějaký minisraz ).
Jinak v mojí domovině (na jih od Opavy) jsem snad sám ...
Jinak v mojí domovině (na jih od Opavy) jsem snad sám ...
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nakonec to tedy vypadá na třetinový podíl dieselových motorů a dvoutřetinový podíl motorů benzínových. Tomuhle výsledku se dá věřit.
Díky všem za hlasování!
Díky všem za hlasování!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
už je 1.5dci EDC k dispozícii v SR aj ČR pre fluence .. príplatok 1200 EURy rovnako ako u megane/scenic.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Není to žádný závodník a rozjezdy jsou taky línější, ale když se ten motor vytočí, tak umí s autem pěkně hnout. To zase při té velikosti, hmotnosti a objemu motoru všechna čest! Pokud by se jednaosmička chovala jako v cruzu (táhl mě k němu zprvu ten motor), tak děkuju pěkně. Žere to i trávu podél cest...
JINAK NAVRHUJU TOHLE TÉMA TÍPNOUT, je tu opravdu zbytečně a člověk teď musí mezi starým a tímhle "přeskakovat".
JINAK NAVRHUJU TOHLE TÉMA TÍPNOUT, je tu opravdu zbytečně a člověk teď musí mezi starým a tímhle "přeskakovat".
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Ono i ta šestnáctka - má ji synovec v M II umí s autem pěkně hnout, pokud se točí na 5500 rpm. Když přeřadím dříve, ve zrychlení je patrný výkonový propad.
Bohužel pokud bych tak jel déle, bude žrát 12 l, člověk se uřadí a výkon není pohotový.
Je to průměrný motor určený pro normální spíše klidnou jízdu.
Dvoulitr je přesná kopie, zdá se, o něco silnější. Spíše bych volil ten.
wecka
Bohužel pokud bych tak jel déle, bude žrát 12 l, člověk se uřadí a výkon není pohotový.
Je to průměrný motor určený pro normální spíše klidnou jízdu.
Dvoulitr je přesná kopie, zdá se, o něco silnější. Spíše bych volil ten.
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů