Flu a velkosť

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » úte črc 20, 2010 22:04

Svého času byly "strašně" oblíbené "kombiky Trabant" - jednalo se o "praktické" jednoduché autíčko, kterým si ze svého pracoviště skoro každý Čech (a sorry Slovák taky :wink:), který ho měl, ze svého pracoviště na své staveniště (strašné byly oblíbené chaty) převezl kde co - tu cihly, tu cement ... jo a taky s ním pak jeli v neděli do kostela ! Asi to Čechům (a Slovákům) pořád zůstalo, pořád sebou něco tahat ...
Celá tato diskuse mi připadá trochu pomýlená - proč by se měl dělat FLUENCE jako 5ti dveřák ? FLUENCE je přece pěkné a prostorné auto pro ty co CHTĚJÍ ELEGANCI SEDANU - a v tomto se FLU fakt povedl. Není pro ty co pořád něco někam převážejí a stěhují. Trochu nechápu příspěvky - FLU se mi líbí, ale vlastně o něm neuvažuji protože to není liftback, kombik ... Někdo zase považuje kombiky za jezdící nevzhledné rakve (některé kombiky se fakt hodí tak akorát na pohřebáky ...)
Myslíte si, že ten kdo si koupí porsche bude nadávat, že do něj vlastně taky nic moc nevleze? Ne ten si ho určitě nekupuje na převážení televizí, skříněk atd. - na to jsou přece dodávky.
Nakonec ještě tedy pro ty mudrlanty jedna rada - kupte třeba si něco jako PICKUPA - tam se toho vleze ještě víc ... aha ale to zase blbě vypadá, že ?
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » úte črc 20, 2010 22:05

Před pár dny jsem se vrátil z expedice po Skandinávii a tam je mnohem více lidí jako já nebo jozicoupe. Sedan je nesmírně oblíbená varianta, protože to auto dobře vypadá, JE PRAKTICKÉ (pro každého to slovo znamená něco jiného), má pevnější, tužší konstrukci, je velice dobře použitelné i ve větší zimě (neuteče vám po otevření zadních dveří teplo a neumrzne vám babička) a většinou jsou sedany i designově vypracované.

ERGO: Vůbec nechápu, proč to někdo řeší a proč to píšou právě lidé, kteří sami sedana nemají. A navíc - proč se někdo diví, že se k sedanovým variantám hatchbacků a kombíček nedělají hatchbacky a kombíčka. :D

Logicky mi přijde, že kdo sedana kupuje, asi ví proč. :wink:

PS: Jsou věci, které ani kombík nepojme. A pak si stejně každý musí buď zavolat stěhováka, nebo zapřáhnout přívěs. A sedan s přívěsem je celkem elegantní volba.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » úte črc 20, 2010 22:11

jozicoupe píše:Pozorne som si všetko prečítal čo píšete,len škoda že ani jeden z vás nemá flu.Ale to nič.Mne sa sedan páči a preto som si ho aj kúpil,vojde sa mi tam všetko čo traja ludia potrebujú.Neberiem auto ako sťahovák.Kto potzrebuje často niečo velké voziť,tak je jasné že si kúpi velké combi.Keď budem v renaulte tak si poriadne popozerám ten MIII gt či je to fakt až také velké combi.Niekto tu spomína aj fábiu.To je asi sranda.Ako som tu už písal mám v práci služobnú a je to combi.A toto combi sa priestorovo s flu nedá ani len náhodov zrovnať.
Souhlasím s tebou - viz můj příspěvek výše - ale s tou FABII kombi nemáš pravdu. Víš kolik se do ní vleze pytlů cementu, když vyhodíš zadní dekl, zadní sedadla (a pro jistotu i sedadlo spolujezdce ve předu ???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dělám si -of course- legraci
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » úte črc 20, 2010 22:14

Každý si musí kúpiť presne to, čo mu vyhovuje. Ako napríklad môj sused. V chlievikoch mu chrochtá 5 prasiatok a tak si kupuje iba kombíky. Veď ako by im stále dovážal navrecovanú poživeň v nejakom sedane. No nie?
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
jozicoupe
Advanced member
Příspěvky: 455
Registrován: čtv črc 16, 2009 11:18
Bydliště: Levice

Příspěvek od jozicoupe » úte črc 20, 2010 22:19

Presne tak.Každý si kupuje auto aké potrebuje a využije.A ešte sa musí aspon trošku páčiť a človek sa v ňom má cítiť príjemne.Toto všetko pre mňa flu spĺňa.Aj tak 80% jazdím sám a to asi väčšina.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » úte črc 20, 2010 22:20

Jo, CONCIONATORe - ty jsi to vystihl přesně tak, jak to cítím já.

Navíc když přemýšlím nad tím proč o tom, jak je sedan "nepraktický" píšou většinou ti co ho nemají, tak mě napadá - není to tím, že prostě jen závidí (taky celkem hodně diskutovaná naše vlastnost) ?

Proč by jinak potřebovali o tom diskutovat - nemají ho, nechtějí ho ...

Připadá mi to jako diskuze o tom, že valník převeze z lomu méně šutru než sklápěč TATRA.
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Uživatelský avatar
jozicoupe
Advanced member
Příspěvky: 455
Registrován: čtv črc 16, 2009 11:18
Bydliště: Levice

Příspěvek od jozicoupe » úte črc 20, 2010 22:22

Dobre ste to trafili. :heheh:
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza

Uživatelský avatar
Centri_FUGA
Experienced member
Příspěvky: 672
Registrován: čtv čer 03, 2010 20:21
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Centri_FUGA » úte črc 20, 2010 22:43

Wenny píše:Jo, CONCIONATORe - ty jsi to vystihl přesně tak, jak to cítím já.

Navíc když přemýšlím nad tím proč o tom, jak je sedan "nepraktický" píšou většinou ti co ho nemají, tak mě napadá - není to tím, že prostě jen závidí (taky celkem hodně diskutovaná naše vlastnost) ?

Proč by jinak potřebovali o tom diskutovat - nemají ho, nechtějí ho ...

Připadá mi to jako diskuze o tom, že valník převeze z lomu méně šutru než sklápěč TATRA.
Já můžu porovnávat, měl sem sedana toledo a prostě když je možnost výběru, což dneska v naší demokratické rapublice je, tak sem sáhl po kombi ... ale je fakt, že prostě sedany působěj luxusnějším dojmem, proto udělali u superba twindoor, když chceš luxus otevřeš to jako sedan, když chceš místo, otevřeš to jako hatchback :-) ... je to o vkusu, fluence se mi líbil, moc, ale prostě ten kufr mě odradil, protože vim že u toleda to bylo občas za trest :-) :-) ... ale rozhodně každej má možnost volby, tak ať si zvolí co mu vyhovuje ... :-) hlavně abychom tu všichni jezdili bez nehod ... :-) to je asi důležitější, při dnešní uspěchaný době a silnicích plný prasat než tu řešit co by kdyby, prostě jozicoupé vyměnil coupé za sedana, můj tatík sedana za coupé, já sedana za kombi, každej jak mu to vyhovuje :-)
Renault Mégane III Grandtour 2010; 1.6 74kW; Expression; červená; 17" Schuss
Škoda Fabia I sedan, 1.2 HTP 47kW, šedozlatá metalíza
Hračky: Honda CB 500; 2002; 500ccm 42,5kW + Škoda Octavia Combi typ 704; 1969; 1,2 37,5kW + Čz 125/453; 1965
Bylo: Seat Toledo II 1999, Hyundai Accent 1999, služební Škoda Felicia 1999

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » úte črc 20, 2010 22:45

Přesně tak. A tím je to asi vyřešené...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

black333
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: ned bře 09, 2008 14:41

Příspěvek od black333 » stř črc 21, 2010 05:40

Tak ako kolega piše vyššie.Ja osobne som sa pytal "prečo nerobia aj päť dveraky".No pytal som sa preto,že su ludia ktory by si ho kupili.Dalej,pišem aj preto že mal som vela ale skutočne vela aut a boli medzi nimi aj sedany a dokonca dva dojdveraky.Takže ja zase viem o čom pišem.Lenže ide presne o to,že niektorym sa pači to a druhemu ono.Niekto považuje sedana za neprakticke auto,druhy je s neho uneseny,dalši sniva o Vane atd a atd.Ja som nechcel nikomu šliapnuť na pätu z mojou reakciou.Som proste taky,že ak si ja kupujem auto,väčšinou rozmyšlam aj nad praktickosťou.Rozmyšlal som aj nad 5-tkovou triedou Bawora z trojlitrakom (benzinom) ale v sedanovej skupine.Takže neni to len o tom,že ako vyššie niekto pisal "to pišou lidi,ktory sedana nikdy nemneli".Opakujem mal som vela aut a boli medzi nimi rôzne triedy,okrem terennych.Tod vsjo.Nikde som ani nenapisal,že by sa mi Fluence nepačil,je to krasne auto.Tak len pre upresnenie. :rocker:

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » stř črc 21, 2010 21:25

Jen pro info, ktere jiste vsichni majitele Flu znaji :-) Flu 5 dverove je Megane Generation, tak kdo chce velky nakladovy prostor muze sahnout po nem a jeste usetri :-) Nicmene i ja jsem plne spokojeny a to jsem si jeste koupil mensi notebook, abych nemusel tahat velkou brasnu :lol:
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » stř črc 28, 2010 11:55

:D

http://picasaweb.google.com/lh/view?q=f ... 3820120162

(jak se sem vkládá obrázek přímo z nějaké internetové stránky?)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » stř črc 28, 2010 19:38

A pak pekne hakem do hlavy :lol:
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » stř črc 28, 2010 19:52

Reduta píše:A pak pekne hakem do hlavy :lol:
:D
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » čtv srp 19, 2010 22:16

Převčírem jsem se stal spokojeným majitelem Fluence v černé barvě. Nikdy předtím jsem sedany neměl a měl jsem vždy kombíky, naposledy Peugeot 2O7 SW. Peugeot byl velmi dobré auto a kufr hodně povedený s přihlédnutím k dalšímu možnému sklopení sedadel a rovné ploše. Abych řekl pravdu nikdy jsem v něm však nic nestěhoval a nové koupené věci (TV, pračku a pod.) mě vždycky zadara přivezli až domů. :D Myslím, že ten kdo si Fluence kupuje musí počítat, že se jedná o sedan a proto si ho také zvolil. Na dovolenou a velký nákup je ideální a těm kdo sedan nic neříká, ať si klidně koupí třeba 1203, tam se vejde opravdu dost věcí a můžou stěhovat každý den. :P Jsem s ním naprosto spokojen a vzhledem k jeho ceně a výbavě je to třeba proti Škodě Octavii neporovnatelné auto, protože za Octavii dáte mnohem víc peněz a vyrábí se xxx let. Nejvíc mě vadí kritici z řad koncernu VW a Škoda, kteří nazývají Peugeoty žabožrouty a o Renaultech ani nemluvím. :D
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát srp 20, 2010 17:18

Concionator píše::D
Obrázek
no a tu prakticky vidieť tú nevýhodu pántov v kufri ... keby tam mali aspoň rezervované miesto a okolo toho bol plast, ktorý by zabránil naloženiu batožiny/kočíka ... do priestoru pántov, ok budiž ... Ale takto to zabíja ten priestor rovnako ako v Thálii. A ešte aj toho chudáčika v aute tam bude škrtiť ten drótik k centrálu ... hádam bude kvalitnejší ako v thalii.

Výhoda kombíkov je, že ten objem sa uvádza po plató (okná), čiže ešte tam je nejaký priestor narvať to po strop :) Ale myslieť si, že kombík je nejaká výhra vzhľadom na priestor je blbosť. Hlavne vzhľadom na úzku šírku kufra. Napr. také parkety tam nenaložím bez sklopenia zadných sedačiek :(

BTW: keď sme už pri kufri, tie svetlá v kufri sú funkčné, alebo len fake?
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » pát srp 20, 2010 17:55

Jaka svetla, tenhle dotaz nechapu? :D
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát srp 20, 2010 17:58

na tom víku máš svetlá... svietia? :)
Obrázek
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát srp 20, 2010 18:04

pali.sk píše:na tom víku máš svetlá... svietia? :)
Obrázek
Tak to je docela vtipný dotaz! :D
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » pát srp 20, 2010 18:11

Concionator píše:Tak to je docela vtipný dotaz! :D
čo je na tom vtipné? som stretol fluence len z predu :) aby som vnoci videl čo ide predomnou za auto :) škodovky majú svoje C, tak sa len zo zvedavosti pýtam jak to svieti v noci :)

no lebo napr. megane gt má zadné svetlá do C, ale svieti do takého tvaru bumerangu či čoho to (celkom pekne to vyzerá :)
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » pát srp 20, 2010 18:26

tak tohle jsem vubec neresil :) To co kde jak sviti me moc nezajima, hlavne aby svitilo co ma... Tusim, ze na kazde strane jsou 2 svitici zarovky v cervenem poli a sviti to v rovine, dale jsou na obou stranach couvaci svetla, take na kufru.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

Světla.

Příspěvek od dismay » pát srp 20, 2010 20:37

Neboj, i ta světla na kufru svítí. Mám Fluence teprve 2 den, ale vše svítí a dokonce i troubí a okénka jdou stahovat . :P :D
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Světla.

Příspěvek od pali.sk » pát srp 20, 2010 20:51

dismay píše:Neboj, i ta světla na kufru svítí. Mám Fluence teprve 2 den, ale vše svítí a dokonce i troubí a okénka jdou stahovat . :P :D
tak sa tam choď pozreť ešte raz :)
som si to musel pracne a komplikovane zistiť z ťažkého zdroja (renault.sk :) ). Tak aby ste vedeli takto svíci fluence vzadu:
Obrázek.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Příspěvek od jesuis » pát srp 20, 2010 21:01

Ked sa pozries na auto zo zadu na svetlo tak napr lavy zadny je akoby na styri casti: horna lava cast na blatniku su stretavacky, pod nimi su smerovky a vystrazne a na kufri horne su cuvacie spodne brzdove
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

rapid88
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: čtv čer 24, 2010 21:42

Příspěvek od rapid88 » sob srp 21, 2010 17:43

jesuis píše:Ked sa pozries na auto zo zadu na svetlo tak napr lavy zadny je akoby na styri casti: horna lava cast na blatniku su stretavacky, pod nimi su smerovky a vystrazne a na kufri horne su cuvacie spodne brzdove
ano v noci v zadu svietia len cervene bez kufru. vyzera to pekne
Renault Fluence Privilege , 1.5 dci, 105 k

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů