Fluence vs Laguna

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Concionator » čtv úno 17, 2011 11:05

Miro_ba zmínil důležitý rozdíl mezi "papírem" a "reálem". K rozdílu mezi dvojkami ve fluenci a laguně nemám osobní zkušenost, ale u již několikrát zmiňovaného cruze to byl údaj trochu zavádějící, protože ten motor je sice velmi dobrý, ale váha vozu a použité zpřevodování z toho dost ubraly. Takže to sice jezdí o poznání dravěji než fluence, ale člověk by možná čekal víc (řeč je o benzínové verzi 1,8).
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od mildre » čtv úno 17, 2011 19:22

Ten Latittude mi pripada ze je na evropskem trhu jen aby se nereklo - na vyplneni vakua nez prijde opravdicky inovativni Renault - nikoliv rebrandovany korejec neprokazujici nic z francouzkeho sarmu, ktery neni vitrinou budoucich technologii znacky, tak jak se na vlakovou lod kazde znacky slusi a patri. Jsem silne presvedcen, ze tomu budou odpovidat i jeho prodeje.

Ale zpet k tematu vlakna - srovnani Fluence a Laguny - myslim ze srovnavat se muze bez snahy o flame i kdyz je jasne ze kazda liska chvali svuj vlastni ohon (tady to prece jen je Fluence forum ze ) Laguna patri k tem prostorove mensim predstavitelum tridy a Fluence skoro zasahuje do stredni tridy a sam vyrobce ceny obou modelu neuveritlne priblizil - o stocisicovem rozdilu bych dnes uz nemluvil.
Fluence Ecception 1.5 dci 391 900Kc - Laguna Expression 424 900
Fluence Dvoulitr Privilege stoji 381 900 v Lagune 419 900.
Suma sumarum pri atraktivnich slevach ktere navic nabizeji prodejci na Laguny stoji obe auta skoro stejne penize, nikoliv rozdil tridy. A ze nebude mit Laguna v zakladu tak bohatou vybavu? Nejen litymi koly ziv je clovek.
K technicke strance - je zajimave srovnani toho atmosferickeho dvoulitru - Laguna s nim dosahuje malinko mensi spotreby 7.5 vs 7.9, lepsiho zrychleni o 0.8s i maximalky - a pritom je Laguna o 40kg tezsi.
Ten cenový rozdíl 100tis a rozdíl ve třídě tam je.Že je fluence skoro stejně veliký jako Laguna neznamená že jsou ve stejné třídě a že renault má akci cenového zvýhodnění na lagunu 60tis KČ neznamená že stojí skoro stejně.Fluence od 299 900Kč,Laguna od 419 900Kč.Jinak jak píšeš je jasné že na vlákně Fluence moc příznivců laguny nenajdeš.Já proti laguně nic nemám ale nelíbí se mi pořád to srovnáni Flu versus Laguna.Stejné srovnání Octavia x Superb naprostá blbost!!!
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

oriesok1
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte čer 08, 2010 08:56

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od oriesok1 » čtv úno 17, 2011 20:11

Co hovorite na tohoto egresa..je to clanok zo stranky za volantom eu
Február 3rd, 2011 o 19:37

Pre spresnenie Golf ktory sa vyraba v mexiku aj v Mexiku zostane! Resp. v podobne rozvinutych trhoch, nakolko tam sa este vyraba Golf druhej generacie.
A ti ktori Fluence tak rozohnene obhajujete, vstupte si do svedomia. Robite to len preto aby ste si kupu toho auta dokazali obhajit aj sami pred sebou. Nikto, NIKTO normalny v nasich koncinach si predsa nekupi Fluence koli tomu ze po nom skutocne tuzi. Fluence s Thaliou su ekvivalentom nablyskanych cinskych “Rolexiek”. Su to auta ktore su vyvijane na rozvojove trhy. Pre Turkov, Cinanov a pod. ktori si nemozu dovolit kupit lepsie auto, ale vdaka pomerom ktore vladnu v ich krajine sa potrebuju ukazat ze maju novy sedan, pretoze kupou hoc aj lepsieho, ale ojazdeneho auta by v ociach ich kultury klesol ich spolocensky standard.

Ocakaval by som ale ze na Slovensku si ludia takymto sposobom nepotrebuju nic dokazovat a nie su tak naivny aby naleteli na reklamnu kampan skutocna limuzina za 12 000 EUR! Pokial uz silou mocou potrebujete Renault, tak si kupte Megane ktory bol aspon navrhnuty pre Europu a nie Cinu a Turecko. Pokial hladate kvalitne rodinne auto za primeranu cenu tak si kupte Hyundai i30 alebo Kiu Ceed kombi. A pokial potrebujete sedan, tak si kupte 1 rok jazdene auto strednej triedy, ktore bude prakticky nove, stale v zaruke, ale hlavne neporovnatelne lepsie a za podobne peniaze. A mozte si byt isty ze aj mierne ojazdeny japonec, alebo nemec strednej triedy bude stale kvalitnejsi nez Fluence ktory prave zisiel z linky.
Nechapem ako zufalo musi u nas niekto tuzit po novom sedane, aby dokazal kupit toto. Aby si niekto nemylil pojmy a dojmy, ja uplne chapem dovody pre ktore ludia na Slovensku tieto auta kupuju. Povazujem ich ale za smutne a bohuzial to odraza vyspelot nielen nash trhu s autami, ale tiez ekonomicke pomery v krajine. Nechcem tym nikoho urazit, 12-18 000 EUR je stale dost penazi, ale preco ich minut na takuto haraburdu, ked sa daju na trhu v kazdom smere najst vhodnejsie alternativy. Fluence a Thaliu nehajte cinsky, a tureckym uradnikom ktory si potrebuju dokazat svoj status. Na Slovensku snad mame na viac nez aby sme sa prezentovali takymto autom.

A co sa tyka toho uzasneho noveho motora – je to na smiech. Navyse realita bude v kazdom smere este horsia nez na papiery, nakolko je to zufalo zastarana jednotka a vykony so spotrebou su pomaly urazkou zakaznikov. Aby som nepreferoval ziadnu znacku, porovnajte si vykony toho motora napr. s 1,4TSI od VW, s 1,8VVTi od Toyoty a inymi. A potom pre zaujimavost, pozrite si hodnoty 3,0i od BMW.# detail napísal/a:
Február 3rd, 2011 o 22:58

fulminatrix, z tvojho prispevku mam pocit, ze si Fluence ani len nevidel (nazivo), nieto sa v nom viezol…

…ja Fluence mam (1.6, stredna vybava) a za tie peniaze mi ponuka velkorysy priestor, vybavu i pohodlie pri cestovani. Az na chybajuce madlo veka batozinoveho priestoru nemozem nan povedat jedno krive slovo.

Za tie peniaze dostanes trebars z koncernu Volkswagen omnoho ocesanejsie auto… a ak chces zrovnatelnu vybavu, musis s peniazmi omnoho vyssie (alebo ukaz mi iny sedan so zrovnatelnym vnutornym priestorom, dvojzonovou automatickou klimatizaciou, parkovacimi senzormi, 110-konovym motorom, tempomatom, siestimi airbagmi, ABS a ESP, a to vsetko za cenu cca 400tisic Sk).
# fulminatrix napísal/a:
Február 4th, 2011 o 0:23

Sedel som v nom, ale nesiel a ani po tom netuzim. Viem co chces povedat, ale je velky rozdiel medzi pohodlnym a makkym autom. Tiez je vo hviezdach ako bude na tom so spolahlivostou, stary Megane sedan bol skor na spodnom konci rebricka.
Datahovat sa tu s tebou by nemalo zmysel. Pokial si s tym autom spokojny tak je dobre, to je predsa hlavne. Ale co sa tyka auta samotneho a mojho prispevku, tak mam rozhodne pravdu. Ja netvrdim ze to auto je cele zle a nekvalitne. To uz dnes koniec koncov ani nie je mozne, vyslovene zle auto sa uz dnes skoro neda kupit. Rozhodne ale Fluence nevynika ani len v 1 oblasti. Je to len relativne velke auto za vyhodnu cenu.
Ja Fluencom opovrhujem preto co predstavuje – cele auto aj sposob akym je prezentovane je proste pokrytecky a nepravdivy. Je to sedan strednej triedy s jednoduchym makkym podvozkom, mrtvym riadenim, zastaranymi motormi a karoseriou a interierom ktory hra na efekt, ale neponuka kvalitu aku by auto v tej triede malo mat. Uz som to napisal vyssie, je to auto pre rozvojove trhy kde si nim ludia potrebuju dokazat svoje postavenie. Myslim ze u nas by sa uz ludia mohli nad take veci povzniest. A v takom pripade kazdy normalne rozmyslajuci clovek zisti, ze na nasom trhu je kopa auta ktore splnia svoj ucel lepsie nez Fluence.
1.Je to reprezentativny sedan? – nie, kazdy vidi ze je to natiahnuty renault za 15 000 EUR, takze nikoho to u nas reprezentovat nebude.
2.Je to skutocne pohodlne a dobre vyladene auto? – nie, na svoju dlzku ma kratky rozvor a podvozok je hlavne makky. Jazdne vlastnosti teda za moc nestoja.
3.Je to prakticke rodinne auto? – nie je, je to sedan.
4. Ma kvalitny a luxusny interier ako ho prezentuju? – nema. Ma sice nablyskane, ale stale len pomerne lacne a tvrde plasty a imitaciu koze, dreva a hliniku.
5. Je to sikovne auto do mesta? – nie je, je to sedan a ma velky polomer otacania.
4. Kedze auto je urcene pre ludi ktori hladaju vyhodnu kupu, ma nizke prevadzkove naklady? – nema. Ma zastarane motory s vysokou spotrebou a nevyznacuje sa zrovna spolahlivostou.

Preto si myslim ze je lepsie priznat si co vlastne cely Fluence v skutocnosti je. XXXXXX v pozlatenom baleni. A podla toho kto ma ake priority si radsej vybrat auto ktore bude skutocne dobre v urcitych klucovych oblastiach, nez auto ktore sa hra na nieco cim nie je a v kazdej oblasti robi len polovicne kompromisy. Ved tych 400-500 000SK zas nie je tak malo penazi a daju sa najst v tejto cenovej kategorii auta ktore v niecom skutocne vynikaju. Taktiez sa uz daju kupit velmi zaujimave 1-rok jazdene auta s poklesom ceny o 20-30%.
Takze chce to len byt k sebe uprimny a pozriet sa na toto auto objektivne.

A co sa tyka priameho ekvivalentu za pdobnu cenu, tak napr. Toyota Corolla 1,6 za cca. 15 000EUR. Oprti cene ktoru uvadzas je to cca. 10% narast, ale to mysli, nie je az taka tragedia a ten mierny priplatok rozhodne stoji zato. Corollu sme par rokov vlastnili a dal by som za to auto ruku do ohna. Je to auto v naprostej vacsine ohladov lepsie ako Fluence, vyrazne lepsie postavene, spolahlivejsie, kvalitne, s lepsimi jazdnymi vlastnostami, porovnatelnou vybavou (radsej kvalitna latka nez lacna kozenka), uspornejsie a lacnejsie na prevadzku a hlavne je to uprimne a desatrocia overene auto ktore si robi svoju robotu a hlavne sa na nic nehra…
# WalkerCZ napísal/a:
Február 4th, 2011 o 6:55

to fulminatrix:
ad 1:řekni mi, kdo se chce s autem ukazovat(reprezentovat)? Podle mě lidi, co si řeší svoje komplexy. Auto je stroj a má sloužit. Mám auto na přesuny, ne na ukazování.
ad 2:nejel si v n něm, ale víš, že jízdní vlastnosti za moc nestojí, to je trošku zvláštní, ne?! Nebo si četl testy?! To nemá s reálným provozem nic společného.
ad 3: měl jsem Mazdu 323 sedan(1996) a v pohodě s ním byla dovolená, lyže, ve 4 lidech. Takže každý dle své chuti a potřeb. Měl si někdy sedan?!
ad 4: ukaž mi auto za tuhle cenu bez imitací! Každý kdo to auto kupuje to vnímá a chápe. Lidi nejsou hloupé ovce.
ad 5:A myslíš, že třeba auto do města je Oktávie?! Já myslím, že není, ale statisktika ukazuje (minimálně v ČR) že i tak si ji lidí koupí a mají to jako rodiné vozidlo do města a na nákupy.
A ještě k ceně. Lidi teď hodně kupují výprodejovou OI s motorem 1.9tdi, který Škoda doprodává a stojí stejně, jako Flu, jen s tím rozdílem, že sice kupuješ nové auto (OI), ale je to asi 16 let stará platforma, která co se týče bezpečnosti se k Flu ani nepřibližuje. Stejně jako OII, která má v nabídce motor 1.6 (8V), který asi taky nebude vrcholem technologie a vyspělosti.
A pokud chceš aktuální Jettu, Oktávii, Mazdu ve stejné urovni výbavy připlatíš si za to ne tvých 10%, ale daleko více.
A ještě dodatek. Nevlastním tohle auto, ani si jej nechci koupit, protože mám asi měsíc starou MIII.
# zemiak napísal/a:
Február 4th, 2011 o 8:17

fulminatrix, ty si umelec :-)
# fulminatrix napísal/a:

oriesok1
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte čer 08, 2010 08:56

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od oriesok1 » čtv úno 17, 2011 20:27

Zeby kto ma vacsieho ? :lol: # fulminatrix napísal/a:
Február 4th, 2011 o 9:31

Oktavia je v CZ a SK tiez brana trochu inak nez by si zasluzila. Stale je ale o nieco praktickejsia, kedze Oktavia nie je sedan, ale liftback. Ako konkurenta s podobnou cenou ale takmer v kazdom ohlade lepsieho som uviedol napr. Toyotu Corolla.
Corollu sme kedysi vlastnili asi 7 rokov, v sucasnosti mam Avensis a Yaris Verso. Velmi dobre viem preto posudit prakticku vyuzitelnost sedanu s dlzkou 4,7 metra a 4-metroveho MPV.
Co sa tyka toho reprezentovania, reklamny slogan Fluence je “prava limuzina”, takze ak nie si slepy vidis ze prave na tom Renault toto auto prezentuje. A vela ludi to zozralo. Kamarat nedavno vyberal auto a podla tabuliek a reklamy pol roka snival o Fluence, pretoze ako mi povedal “je to limuzina”. Ked si neskor o tych autach nastudoval viac a isiel sa previest, prehodnotil svoje priority a vyber zuzil na Focus a Auris. Co vybral hovorit nebudem, aby niekto nemal pocit ze uprednostnujem jednu znacku, co vobec neni pravda.
Mas pravdu, zatial som sa v tom aute neviezol. Cital som a videl testy, o auta sa dost zaujimam a aj ked nie som motoristicky novinar, viezol som sa uz v dost autach na to aby som vedel co mozem ocakavat – okrem ineho aj niekolkymi meganmi, 307 a pod, takze vie ako sa zhruba chova nizsia stredna z Francuzska, Japonska, alebo z Nemecka.

A pokial to niekto nepochopil, jasne som uviedol ze nechcem nikoho urazit, ani netvrdikm ze Fluence je podradne auto. Len vela ludom bohuzial chyba nadhlad aby sa na to auto pozreli realne, a uznali co to skutocne je. Ze je to len prilis vela kompromisov ktore v nicom nevynikaju. Vela vybavy za nizku cenu bol vzdy argument aut ktore nemali cim inym zaujat.

K tym imitaciam, ani za tu cenu sa da najst kopa aut ktore sa na nic nehraju a su vo svojej triede skutocne dobre. Samozrejme pokial by sme sa mali pozerat na ine “limuziny za 400 000″ z Korei a Ciny, tak samozrejme ze je to o tom istom.

A k tym testom, hoci ako som napisal moj nazor sa zaklada aj na urcitych osobnych skusenostiach, nie len na testoch, nechapem preco trvdis ze testy nemaju s realitou nic spolocne. To by potom asi nemali zmysel vobec. Aj ked samozrejme zalezi ake testy. Opat zdoraznujem ze nechcem nikoho urazit, ale uroven testov vo vacsine Slovenskych novin a casopisov je dost nizka, avsak riadi sa nimi na Slovensku dost ludi. Nemyslim tym nic zle, ale chyba tam proste ten nadhlad o ktorom tu stale hovorim. Co je pochopitelne vzhladom k velkosti, moznostiam a preferenciam nasho trhu. Ja nikomu nic nevycitam, na Slovensku som tiez spokojny ale zato predsa mozem mat nazor ktory sa tu nezhoduje s vacsinou. Taktiez niekto hore dal link na hodnotenie Fluence ze je to dobre auto. Ano, ale to hodnotenie bolo z komisie pre auto roku v rozvojovych krajinach!

Neviem co je na tom tak tazke pochopit.Nevtrdim ze Fluence je vyslovene zly, ze s nim ludia nemozu byt v ramci moznosti spokojny, atd… Ale pozeram sa nanho objektivne a posudzujem na kolko to auto dokaze splnit to co o sebe tvrdi. A opakujem, je to auto ktore v nicom nevynika, hra sa na niecom cim nie je a je to auto ktore nas trh nepotrebuje. A kazdy z majitelov keby si trochu ujasnil svoje priority, by za podobnu cenu nasiel auto ktore funkciu ktoru dany clovek skutocne potrebuje splnilo lepsie.
# WalkerCZ napísal/a:
Február 4th, 2011 o 10:09

Ty to auto pořád schazuješ, nevím co ti udělalo? Cituji: “v rámci možností spokojení” a další nesmysl “náš trh ho nepotřebuje”.
Tobě to auto prostě nevyhovuje a proto nevyhovuje prostě nikomu. Chápu že upřednostňuješ svoji značku, já ti ji neberu. Kdyby to auto bylo tak špatné, tak by nebylo na Slovensku, tak i u nás tak prodávané a žádané. A jestli je to na základě reklamy (opravdová limuzína), tak před pány z kreativního odd. smekám klobouk dolů a dávám palec nahoru.
Tak dobře prodávat (dle tebe) auto, která náš trh nepotřebuje, nikomu nevyhovuje, je špatné po technické stránce a návíc ho dělají Turci, to už chce něco umět:)
A ještě dovětek k těm testům v ČR a SR. Opravdu objektivních je opravdu málo a většinou se používají stále stejné klišé: francouz je měkký, VW má nejlepší motory, japonci mají nejlepší kvalitu…
# fero napísal/a:
Február 4th, 2011 o 10:10

Fulminatrix- kde si sa nabral konecne normalny clovek ,ktory vie posudit kvality aut a objektivne ich zhonotit ostatny chcu za malo penazi vela muziky no niekedy to nejde ale ja ich v tom necham nech si kupuju auta od rumunov a turkov a ked pridu na trh cinske auta hrn sa do nich a budu majstri sveta!
# fulminatrix napísal/a:
Február 4th, 2011 o 10:51

Cital si vobec poriadne co som napisal? A skusil si sa na chvilu aj nad tym zamysliet?
Len strucne k tomu co tu pises – Fluence je este aj medzi makkymi francuzmi profilovany ako extra makky, takze to nie je ziaden stereotyp.
Konkurent za rovnaku cenu pokial by sa niekomu zdala Corolla vyrazne drahsia je Chevrolet Cruze, kory ma podla mna lepsi design a lepsie naladeny podvozok.
Ako som napisal “svoju” znacku neuprednostnujem.
Uspech pofidernej reklamnej kampane a spravanie lahko ovplyvnitelnych ludi nepovazujem za ukazovatel skutocnych kvalit auta.
Tesco vodka ide tiez na dracku. Myslim ze je preto lepsia nez Absolut?
Este raz opakujem, ja som nepovedal ze Fluence je vyslovene zle auto, ale…. konieckoncov, nebudem sa treti krat opakovat. Co som chcel povedat najdes vyssie.
AKo som povedal, par rokov jazdim aj na Avensise druhej generacie s 1,8benzin ktory sme kupili ako novy za 850 000. Kedze auta isli s cenami dost dole, v sucasnosti stoji ekvivalentne auto v tretej generacii cca. 700 000. Moj Avensis ma podobny razvor, dlzku a ked ho provnam s najvyssou vybavou Fluence tak aj cca. podobnu vybavu. Napriek tomu je vsak Avensis vo vnutri priestrannejsi, ma vacsi kufor, vyrazne kvalitnejsie materialy a celkovu kvalitu auta, je pohodlny a zamerany na komfort ale pritom stale poriadne ovladatelny a dizajnom je tiez niekde inde. Napriek tomu by ma nikdy nenapadlo povedat ze je to limuzina, tak ako si to myslia ludia ktori kupia velkostou a vybavou porovnatelne auto za polovicnu cenu.

A pokial niekomu stale nedochadza po vsetkych mojich prispevkoch co chcem povedat, tak to uz asi nebude moja chyba….

Fluence nie je limuzina! Nie je to ani auto strednej triedy a rozdiel voci konkurentom ktorych sa snazi napodobnit je velky a opodstatneny!
Ak chce niekto auto do mesta, nech si za tu cenu kupi poriadne vybavene supermini.
Ak chce niekto prakticke rodinne auto, za tu cenu moze mat Hyundai i30 alebo Kiu Ceed kombi v dobrej vybave.
A ak niekto potrebuje pohodlny reprezentativny velky sedan, nech si radsej zoberie nieco ojazdene a nerobi si hambu s Tureckou kokotinou….
# max napísal/a:
Február 4th, 2011 o 11:08

Presne tak, Fluence je auto robené skôr na objem ako na kvalitu. Podobne ako Duster, kde su navyse pridané velke kolesa.
# WalkerCZ napísal/a:
Február 4th, 2011 o 11:34

Mnoho slov prázdných. Kampaň je pochybná a lidé jsou hloupý a nechájí se ovlivnit?! Podle mě mají jen jiné názory/potřeby na auto.
Cruz je pěknější a líp nastanený podvozek – ve Flu si nejel a hodnotíš dle testů a to co jsi četl ( testy si výše označil za málo kvalitní na Slovenku) ale oháníš se s nimi a design je podle chuti každého soudruha, že.
Srovnáváme srovnatelné – Cruz a Flu, momentálně, jsou ve stejné cenové relaci,což Tesco vodka a Absolut absolutně nejsou. Ty si psal a píšeš, že za !!!stejné!!! peníze jde sehnat kvalitnější/lepší stroj. Tvoje srovnání s vodkou kulhá na obě nohy, možná i tu třetí nohu.
Já nikde nepsal, že je to limuzína, pokud se nepletu. Pod limuzínou si představuju BMW535d, se kterou mám tu možnost jezdit. I když uznávám, že je to trošku sportovnější limuzína.
Podíval si se někdy na paramatry i30? To že je rodinné auto?! Má to kufr o 30l v SW provedení vetší než můj MeaneIII ve vezi HB. Tak si nepředstavuju rodinné kombi. Ceed už je o něčem jiném.
Teď si dovolím tě parafrázovat, když chce někdo limuzínu, ať si vezme BMW 5,7 nebo Audi A8 a nedělá ostudu s Japonskou kokotinou… Je to stejná blbost, jako tvoje věta, ale mě by nikdy nenapadlo nic takového napsat.
A ještě by mě zajímalo co je pro tebe ta reprezntace?! To jako, že když jedeš, tak lidé se za tebou otáčí a padají jim zmrzliny z kornoutu?! To je přece nesmysl a kdo se dívá, jak věc reprezentuje, tak to svědčí o jeho morálních kvalitách. Protože i kdybych jezdil v trabantu nebo BMW, tak bych nikdy nechtěl, aby mě lidi brali podle toho, jak mě reprezentuje moje auto? To je teda pěkně povrchní dívání se na svět.
# Status napísal/a:
Február 4th, 2011 o 12:23

Nevím, ale ono stačí jednoduché porovnání a oznámkování
Značka Fluence Ceed Hyundai Cruz
Výkon 81(4) 92(2) 93(1) 91(3)
Spotřeba 6,7(4) 6,6(3) 6,5(1) 6,5(1)
délka 4618(1) 4260(4) 4280(3) 4597(2)
šířka 1809(1) 1790(2) 1778(4) 1788(3)
výška 1479(3) 1480(1) 1480(1) 1477(4)
rozvor 2702(1) 2650(3) 2650(3) 2685(2)
objem kuf.496(1) 340(3) 340(3) 450(2)
cena 337(1) -(4) 399(3) 377(2) – ve srovnatelné výbavě
Průměr hod 2 2,75 2,375 2,375
Pak potom vychází fluence jako dobrá volba, i když se svou motorizací celkem propadla, ale to zachranuje následně svými rozměry a výbavou. V dnešním světě je už navíc úplně jedno, kde se to montuje, protože všechny auta šly svojí kvalitou dolů a to kvůli tomu, aby se vůbec prodávaly, tak se někde muselo šetřit. Buď na pracovní síle nebo na materiálu.
# fulminatrix napísal/a:
Február 4th, 2011 o 14:35

Status- o tom sa tu prave bavime. Hentakym porovnavanim sa mozno vyberaju auta v Cine, ale u nas mame trochu ine naroky. Neviem naco by som vyuzil o 30cm dlhsie auto s vyssou, ale menej kvalitnou vybavou, ked v najdolezitejsich parametroch ako vykon, spotreba a jazdne vlastnosti Fluence jednoznacne prepadol.

WalkerCZ – po precitani posledneho odstavca tvojho prispevku len konstatujem ze si vol a je zbytocne s tebou stracat cas. Na rozdiel odo mna si neposkytol jediny podlozeny argument, len napadas vsetko co som napisal ja. Taktiez si dokazal ze nevies ani len citat a logicky si pospajat suvislosti, pretoze viacere tvoje reakcie su uplne vytrhnute z kontextu, prekrutene a postavene uplne inak nez som ich napisal.
Absolutne si nepochopil co sa snazim povedat. A s tym 535d… to mozes hovorit detom na pieskovisku. Keby si jazdil na 5ke (ja ju nevlastnim, ale soferoval som ju) tak by si velmi dobre chapal o com tu hovorim.

Nechcel som aby sa to zvrtlo na urazky a vymenu osobnych nazorov ale vyprovokoval si to. Nicim duchaplnnym si totiz k teme neprispel a tvoje prispevky si postavil na napadani mojho nazoru.
# Atlis napísal/a:
Február 4th, 2011 o 14:41

Tak ja si teda tiez prihodim do ohna:

1. evidentne niektori necitaju co je v clanku napisane. 2.0i nestoji vo vybave Privilege 17.850E, to je cena za Sport Way v Polsku. Cena na Slovensku je 15.390E

2. Fluence vychadza priamo z Renaultu Megane a 90% casti je s Meganom zhodnych. Trepat dristy typu – Fluence je pre Cinu a Turecko je uplne mimo misu.

3. V Mexiku sa vyrabaju Passat, Golfy aj Jetty. Aktualne.

4. VW ci Toyota ma luxusne interiery? Odkedy? Sukromne mam Toyotu T25 (sedan) a sluzobne Passat VI, ani jeden z tych interierov nema s luxusom nic spolocne. Detto Octavia ci Golf.

5. Mat Toyotu Avensis a dristat o tom, kde je auto vyrobene, je dost silna kava, beruc v uvahu, ze Avensisy, vsetky tri generacie su vyrabane v Burnastone v UK a myslim, ze kazdy kto aspon trosku nieco vie o automobilovom priemysle vie, ze anglicki robotnici su druhi najhorsi na svete, hned po talianoch. Cirou nahodou robi Toyota motory D-4D a spol v Polsku – no fakt uzas. Odkedy sa Toyoty nerobia v Japonsku, je vseobecne zname, ze kvalita isla vyrazne dole. Mimochodom, pozdravujem paka, ktory by si nekupil auto vyrobene v Turecku, ale Golf vyrobeny v Mexiku, ci vyrobeny v Nemecku tureckymi pracovnikami je terno. Gratulujem k blbosti. Hadam si nemyslis, ze na pasoch sedi Heinz a sklada tie Golfy rucne…

6. Fluence fakt nemusim, ale jeho cena je absolutne primerana tomu co ponuka. Auta v dnesnej dobe nikto nevyraba tak, aby vydrzali jazdit 20 rokov, ale tak na max 5r. Takze ak sa ten crep po 5r rozpadne, je mi to jedno, lebo ho vymenim. Preco by som mal platit o 1/3 viac za nieco, co sa rozsype uplne rovnako?

7. Fluence nie je limuzina – blbecku, limuzina =/= Bentley alebo Maybach, ale to iste, co znamena sedan – cize automobil s trojpriestorovou karoseriou. Takze Fluence je limuzinou, tak isto ako je nou trebars Honda City.

Pekny den :)

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od pali.sk » čtv úno 17, 2011 20:31

1. už sa to tu niekde riešilo
2. neuveríš tomu, ale do príspevku sa dá vložiť linka na stránku. Nemusíš to sem celé pastovať ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Uživatelský avatar
THeBaNDiT
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: stř pro 01, 2010 21:52
Bydliště: Bardejov, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od THeBaNDiT » čtv úno 17, 2011 21:10

Renault Fluence 1.6 Exception 110k (2010)
čierna metalíza, zvukový systém Arkamys, 17'' disky

>>> fotogaléria <<<

oriesok1
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte čer 08, 2010 08:56

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od oriesok1 » čtv úno 17, 2011 21:17

pali.sk chcel som vybrat len pikosky..zaujimave nazory..zeby clovek obhajoval len to na com jazdi a posudzoval nieco v com ani nesedel..

oriesok1
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte čer 08, 2010 08:56

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od oriesok1 » čtv úno 17, 2011 21:20

ale diky za link..davno som tu nebol a nepostrehol som debatu na ten clanok..idem si to precitat

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od mildre » pát úno 18, 2011 11:35

Fíííha toho namachrovaného "pána TOYOTU"jak vůbec nehájí vlastní značku bych teda chtěl potkat.Takhle pošlapat auto které viděl jenom v reklamě a v životě v něm neseděl může naprostý XXXXXX a ignorant.Oriešok1 pozdravuj ho ode mne a zeptej se ho kolik mu Toyota za tu reklamu platí!!
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od dismay » pát úno 18, 2011 12:36

Co k tomu dodat.
Každý má nárok na svůj názor, ale ten co napsal ten příspěvek se mě zdá jako trouba.
Nemám rád porovnávání aut, protože každé auto je jiné a jinak zaměřené, mohou se porovnávat jen a jen auta skutečně podobnho zaměření, velikosti a motorizace.
V dnešní době vlastně už skoro není značka auta, která by se vyráběla v tuzemsku a to se týká všech značek.
Co se týče kvality aut, tak ta šla skutečně rapidně dolů a lépe na tom nejsou ani auta, která hodně přesahují cenovou hranici milion korun a víc.
Plastové doplňky a to hodně plastové jsem viděla měl možnost vyzkoušet i v takových značkách jako jsou Mercedes, Volvo, BMW, tudíž si myslím, že tohle je problém každých vozů, navíc třeba Cruize je na tom ještě podstatně hůře, protože tam je to opravdu dost špatné.
Fluence je úplně normální auto a to neříkám proto, že ho mám,a le proto, že jsem měl možnost se projet a vlastnit i jiné typy aut, včetně i luxusnějších ojetin a na každém autě jsem něco našel a nadával jsem. Ale proto nebudu urážet a hanit konkrétní značku auta. Ona ta kvalita třebas Fábií, Octávií a Golfů není také taková, jaká se propaguje,a le kvůli tomu je nebudu hanět.
Na závěr tedy konstatuji, že autor toho příspěvku je trošku postižený a měl by se jít léčit.
Víc k tomu nemám co dodat, protože bych asi volil ostřejší slova.
Nejsem zastáncem žádné konkrétní značky auta, protože každý model je jiný a ne každý se povedl.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Rado77 » pát úno 18, 2011 12:43

Hlavne su to len obycajne auta ze? O co ide.... :? Je to premiestnovadlo A -> B , ved v tom predsa ani nespavam, ani nezijem...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Miro_ba » pát úno 18, 2011 15:57

SORRY, no nedalo mi to, ja som si tam v klipe hned predstavil hadajte co :-)

http://www.youtube.com/watch?v=UidDZdO3USM
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od dismay » pát úno 18, 2011 16:03

:rolling:
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Miro_ba » pát úno 18, 2011 16:10

letny hit
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

kulasec
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: stř úno 09, 2011 17:48
Bydliště: Ted uz Liberec

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od kulasec » pát úno 18, 2011 17:27

To mildre

rozdíl ve třídě tam je

Ano.
Že je fluence skoro stejně veliký jako Laguna neznamená že jsou ve stejné třídě
Nic takoveho netvrdim.
neznamená že stojí skoro stejně.Fluence od 299 900Kč,Laguna od 419 900Kč
Prave jsem objednal Lagunu dvoulitr - 355tisic pred uverovou slevou. Za kolik by se dal najit Fluence s tim samym motorem?
ale nelíbí se mi pořád to srovnáni Flu versus Laguna
Ale od toho to tohle vlakno je ne? Pokud nelibi, jsou tu i jina treba zajimavejsi. Toto vlakno muze pomoci tem co se rozhoduji mezi obema vozy, jako ja jsem se rozhodoval do te chvile nez jsem projel Lagunu.
A je jedno jestli je v Laguna nebo Fluence sekci.

Kde ma Fluence navrch proti Lagune:
Vice prostoru pro nohy vice mista pro hlavu vzadu. (pro mne ne az tak dulezite - mam male deti a nez z nich budou kolohnati, auto bude pryc)
Levnejsi pojisteni.
Pro nekoho je plusem vetsi kufr, coz v mem pripade nebylo tak rozhodujici jako lepe pristupny. Mezi sedany nizssi stredni treba Corolla ma treba vstupni otvor vyssi nez Fluence - je to asi urcita dan za ladne krivky zade.
L III M4R Phase 2 - od 10 000 na LPG - zatim spokojenost

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od mildre » pát úno 18, 2011 19:47

Je to o tom,že každý si hájí to svoje a na jiném vidí pouze chyby a nedostatky.Já jsem v laguně taky jel a nemůžu za tu chvíli co jsem ji řídil nic vytknout.Mě ale vadí že tady vyzdvihuješ takové nedostatky jako je malá schránka na brýle malý prostor na lahev atd.To .jsou věci které mě při výběru auta vůbec neovlivňují.Mě se fluence od začátku líbil a v době kdy jsem ho kupoval a to už je dneska rok byl cenový rozdíl kolem 100tis Kč a za to mi větší schránka na brýle opravdu nestála.Dneska jsou ty ceny opravdu jinde(mě fluence stál asi o 70tis kč víc než tebe teď ta laguna).Myslím že toto vlákno bylo smyšleno tak aby pomohlo při rozhodování který model koupit,a aby se majitelé laguny a fluence podělili s nedostatky svého modelu a ne aby chválili jenom to svoje a hledali chyby na autě s kterým ani nejezdí.Jinak Laguna za 355tis je velice slušná cena za slušné auto!!!
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od sappa » pát úno 18, 2011 19:58

budem sa opakovat som spokojny a nemenil by som
vyberal som s vela aut vo vela autach som sa povozil moj limit na auto bolo 15 000€ a musi byt nove, ucaroval vyhral fluence
Ale Rado77 to napisal spravne je to len premiestnovadlo
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Miro_ba » pát úno 18, 2011 20:01

ono treba ist z dobou a kedze je teraz ina cena, vyhodnejsia , treba to brat do uvahy a nie stale vraviet, ze cenovy rozdiel je 100t.
Ked bol rozdiel 100t, tak vyhral Flu, ked je rozdiel 50t, vyhra Lagi. Neviem ako by ste ohodnotili Flu vs MIII, ale ja keby som hodnotil MIII a LIII, jazsne vyhra LIII. Druha vec je, ci na to mam a ked nie, tak mi musi stacit MIII, aj ked je LIII lepsia. Teraz sa nebavim o poruchovosti. To je loteria

Sappa: a keby si mal limit 20t, vyhral by Flu ci LIII ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od sappa » pát úno 18, 2011 20:22

miro keby som mal limit 20000 neviem ci by to bol renault ale keby som si mal vybrat u reanultu tak ani nie laguna ale mozno skorej scenic ten sa mi pacil ale vo vybave aku som chcel bol drahy teraz sa mozno kopec ludi zamysli nato preco mam sedan keby som bral MPV :)
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od mildre » sob úno 19, 2011 07:24

budem sa opakovat som spokojny a nemenil by som
vyberal som s vela aut vo vela autach som sa povozil moj limit na auto bolo 15 000€ a musi byt nove, ucaroval vyhral fluence
Ale Rado77 to napisal spravne je to len premiestnovadlo
Tak takhle to bylo i u mě.Vybíral jsem cenově dostupné auto které splnovalo určitá kritéria a fluence je splňoval.Nebýt fluence tak bych zvažoval Megana grantoura ale už jsem nechtěl další kombi.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

Uživatelský avatar
kuck
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: stř kvě 26, 2010 08:49
Bydliště: Brno

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od kuck » sob úno 19, 2011 08:43

Ja bych rekl, ze tech 350 tisic za lagunu je za skladovku. Nechce se mi verit, ze by prodejce dal takovou 15% slevu z ceniku (pokud samozrejme od nich neberu auto co crvrt roku - a to by mi dal stejne vyhodnou nabidku i na fluence). Takze bych pri porovnavani ceny vychazel z ceniku, a tam je Laguna za 419 a fluence za 299, coz je rozdil 120 tisic.

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od pali.sk » sob úno 19, 2011 09:33

laguna mohla byť skladovka a zľavy na lagunu sú podľa toho čo všade píšu väčšie ako na Fluence alebo MIII. Preto ten cenový rozdiel bude menší. Ja by som taktiež pri podobnej cene bral teraz Lagunu Grandtour namiesto MIII Grandtour (po facelifte je Laguna už naozaj pekné auto). Keď som kupoval MIII tak cenový rozdiel bol výrazný a MIII bola úplná novinka a lagi už skoro 3ročný model. Pokiaľ by som nemal prečítané informácie o fluence tak by som uvažoval aj nad ním (sedan ako auto má svoje výhody), ale po preštudovaní dostupných informácii a prečítaní skúseností aj z tohoto fóra by som musel byť fanatik do sedanov aby som si to auto kúpil za takú cenu ako je predávané. Taktiež MIII Grandtour by som si nekúpil v tej výbave čo mám pretože je tiež predražený v porovnaní s Lagi ...(MIII Dyn. 1.5dci 17.890 € vs LIII Expr. 1.5dci 18.690 €).
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

kulasec
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: stř úno 09, 2011 17:48
Bydliště: Ted uz Liberec

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od kulasec » sob úno 19, 2011 13:30

kuck píše:Ja bych rekl, ze tech 350 tisic za lagunu je za skladovku. Nechce se mi verit, ze by prodejce dal takovou 15% slevu z ceniku (pokud samozrejme od nich neberu auto co crvrt roku - a to by mi dal stejne vyhodnou nabidku i na fluence). Takze bych pri porovnavani ceny vychazel z ceniku, a tam je Laguna za 419 a fluence za 299, coz je rozdil 120 tisic.
Podle prodejce to auti pujde do vyroby, cekacka necele dva mesice - mozno dobednat nejake prvky, takze to skladovka nebude - doufam ze to teda neni nejaka ficura. :shock: Jinak odkaz jsi dal ty, takze dik. 8)
L III M4R Phase 2 - od 10 000 na LPG - zatim spokojenost

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od Gil » pát čer 03, 2011 13:34

Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Fluence vs Laguna

Příspěvek od makkynka » pát čer 03, 2011 14:15

Vypadá krásně z venčí, ale uvnitř mi přijde že na tak velké auto je málo místa, hlavně v zádu.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů