Fluence vs Laguna

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » sob srp 28, 2010 20:34

Já jsem tě pochopil velmi přesně a i s tebou souhlasím, jen jsem tu vysvětlil, co většina nedokáže pořád pochopit.
Kolega co se mnou dělá v práci má Cruize a shodou okolností taky černou metalízu. Designově jsou si dost auta podobné, hlavně velikost. Přední maska Cruize působí dravěji. Fluence je nepatrně větší, včetně kufru. Vnitřek se mě líbí víc u Fluence, Cruize se mi jeví jako víc plastový a Cruize nemá třeba elektricky sklopná zrcátka. Kolega má jen obyčejnou klimatizaci, což ta moje digitální je proti tomu super. Ale zase .... Cruize kolegy má obsah 2 litry v naftě, takže motor je silnější, ale větší pojistka, větší spotřeba. Takže je to skutečně individuelní a každý jde za tím co se mu líbí. :D

Jinak jsem psal do jakých aut bych asi šel, ale na ty nikdy mít nebudu, leda ojetiny s pochybným původem a tachometrem a do toho bych nikdy nešel, raději volím auto nové a v pořádku.
Naposledy upravil(a) dismay dne sob srp 28, 2010 21:12, celkem upraveno 1 x.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od Concionator » sob srp 28, 2010 21:06

dismay píše:Já jsem tě pochopil velmi přesně a i s tebou souhlasím, jen jsem tu vysvětlil, co většina nedokáže pořád pochopit.
Kolega co se mnou dělá v práci má Cruize a shodou okolností taky černou metalízu. Designově jsou si dost auta podobné, hlavně velikost. Přední maska Cruize působí dravěji. Fluence je nepatrně větší, včetně kufru. Vnitřek se mě líbí víc u Fluence, Cruize se mi jeví jako víc plastový a Cruize nemá třeba elektricky sklopná zrcátka. Kolega má jen obyčejnou klimatizaci, což ta moje digitální je proti tomu super. Ale zase .... Cruize kolegy má obsah 2 litry v benzinu, takže motor je silnější, ale větší pojistka, větší spotřeba. Takže je to skutečně individuelní a každý jde za tím co se mu líbí. :D

Jinak jsem psal do jakých aut bych asi šel, ale na ty nikdy mít nebudu, leda ojetiny s pochybným původem a tachometrem a do toho bych nikdy nešel, raději volím auto nové a v pořádku.
Auto jsem si dobře osahal a zprvu jsem byl rozhodnutý si ho pořídit, než jsem usoudil, že je pro mne lepší fluence. Ale oficiální motorizace pro ČR jsou jen tři, resp. čtyři - benzíny 1,6 a 1,8 a nafta 2,0 ve dvou výkonových verzích. Velmi jsem toužil po té jednaosmičce, protože to jede jako drak. Ale bohužel to jako drak také "žere" a celkově je kolem toho příliš mnoho otazníků. Cruze je spíš pro sportovní jízdu, fluence zase poskytne víc komfortu (což je mj. dané i tím, že je skutečně trochu prostornější, ale především je to ve vzhledu interiéru a bezklíčkovém ovládání, ačkoli cruze v cizině to také má, ale ne tak dobře vymyšlené a fluence v cizině má naopak automat, ačkoli ošklivě vypadající, který se do něho v ČR narozdíl od cruze nenabízí; sám ale automat v autě nechci, tudíž to pro mne není relevantní). A pro mne je pohoda při jízdě zásadní.

DISMAY: Vidím, že jsi mne skutečně pochopil a plně si v tomhle ohledu rozumíme, proto se omlouvám za předešlou reakci.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » sob srp 28, 2010 21:12

V pohodě, mám úplně stejné názory jako ty :lol:
Oprava kolegův Cruize má obsah 1,8. :-)

Tady je třebas sedan jaký se mě hrozně líbí a klidně bych do něj šel ... jen mít trochu víc peněz :-)

http://www.autanet.cz/autonews-peugeot- ... haluje-998
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Wenny
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 19, 2010 08:43

Příspěvek od Wenny » sob zář 04, 2010 23:04

Dnes jsem se vrátil z dovolené z Maďarska (dnes nějakých 600 km + asi 1200 po Maďarsku) - pohodová jízda, s pohodovou spotřebou (cca 6,3 průměr), akcelerace v případě potřeby dostatečná - nelituji vůbec, že jsem do Fluence šel...

A abych pravdu řek o něčem silnějším vůbec neuvažuji - kolega jel s dvoulitrem a když se ptal kdy budu tankovat, že on už má skoro suchou nádrž, tak jsem mu řekl, že nemusím a taky můj dojezd. Po mé odpovědi zakroutil hlavou a jel tankovat. Rozdíl ve spotřebě byl fakt dost velký a to jsem jezdili stejným stylem, stejně rychle a skoro pořád spolu.

Je pravdou, že jeho motor je silnější, ale pokud se neprovozuje tzv. "sportovní jízda", tak zase není tolik potřeba.

A kdybych se nemusel fakt ohlížet na peníze ? Tak si koupím nějakou Audinu a "Albert" mě bude vozit kde budu chtít ... :D :D :D
Renault Fluence Privilege, 1,6 16V (110k), metalíza Eclipse, status-zatím nadmíru spokojený majitel

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od Concionator » sob zář 04, 2010 23:31

dismay píše:V pohodě, mám úplně stejné názory jako ty :lol:
Oprava kolegův Cruize má obsah 1,8. :-)

Tady je třebas sedan jaký se mě hrozně líbí a klidně bych do něj šel ... jen mít trochu víc peněz :-)

http://www.autanet.cz/autonews-peugeot- ... haluje-998
Peugeot sedany umí... Obě 607 to dosvědčují, 507 byla zajímavá a tohle je také velice lákavé. Ale mít peníze, počkám si asi buď na Latitude, nebo vezmu Volvo. Nicméně - Fluence je snad důstojný zástupce! :wink:
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » sob zář 04, 2010 23:33

Wenny: Hezky řečeno. A díky za zkušenost z cesty!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

priborj
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv pro 04, 2008 19:31
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od priborj » úte říj 26, 2010 21:02

Concionator píše:Fluence je podle mého názoru dospělé auto. Vypadá jako sedan a chová se jako sedan. A čiší z něho elegance... (nabízí něco, co Laguna dát nemůže; na slovenském serveru www.zavolantom.eu to někdo trefně pojmenoval slovem "amerika")

I mně se líbí.
To je i můj názor. Když jsem kupoval nové auto po Meganu II sedan, uvažoval jsem chvíli o Laguně - blížila se cenou. Ale co já především preferuju to je pohodlné sezení a navíc mám rád sedany. Takže po půjčení předváděcího Fluence se kterým jsem si najel tak 500km bylo po víkendu rozhodnuto. Protože pohodlnější Renault a ještě k tomu sedan nyní není. Laguna II to bylo super pohodlí, ale nová Laguna je výborná ale už má pro mě dost tuhá sedadla. A Fluence je opět klasicky pohodlný Francouz jak má být. A je to krásný sedan, který si nehraje na něco jiného. Za cenu 440 000 v plné výbavě, metalíze včetně béžové kůže a vyhřívaných sedaček.Teď mám najeto se svým k 5000km k naprosté spokojenost a o spotřebě ani nemluvím. 1,5 je výborná, úsporná a dost výkonná. takže proto Fluence.
Jirka
Renault Fluence 1,5 dCi Privilege

prts
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 20, 2010 09:55

Příspěvek od prts » úte lis 09, 2010 21:44

toto téma začalo zda Fluence, nebo Laguna. pokud vyberu stejnou motorizaci, jsou na tom obě auta stejně. Ten rozdíl mezi Lagunou a Fluence tam je, ale stojí 140000 Kč, které zaplatíte u Laguny za stejný komfort a lepší dílenské zpracování. Já osobně nemíním vyhodit 140 litrů kvůli jemnějšímu flauši v kufru.
Hoďte si svá auta do konfigurátoru a přijdete na to sami.

Uživatelský avatar
pali.sk
Senior member
Příspěvky: 1625
Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pali.sk » stř lis 10, 2010 06:29

fluence exception 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP 391 900,- kc
fluence privilege 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP 401 900,- kc
laguna expression 1,5 dCi 81 kW/110 k 424 900,- kc

to iste co na zaciatku, fluence ako lowcost auto nenormalne predrazene ...
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
Obrázek
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.

Ale auto je to pekné!

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Novotka » stř lis 10, 2010 18:09

Mě se Fluence líbí ,ale jen v základu v benzínu s bezkonkurenční výbavou a cenou. Ale dovybavenej Fuence za skoro 400 tis je dle mého totální nesmysl. Za to máte Megane GT nebo Scenic i tu Lagunu.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Příspěvek od jesuis » stř lis 10, 2010 18:37

Novotka píše:Mě se Fluence líbí ,ale jen v základu v benzínu s bezkonkurenční výbavou a cenou. Ale dovybavenej Fuence za skoro 400 tis je dle mého totální nesmysl. Za to máte Megane GT nebo Scenic i tu Lagunu.
Nov
to ano ale v zaklade, kolega ma novy ford mondeo ale zavidi mi vybavu ze take vymozenosti ake mam ja si uz dovolit nemohol
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

Uživatelský avatar
jesuis
Junior member
Příspěvky: 245
Registrován: pon úno 22, 2010 14:45

Příspěvek od jesuis » stř lis 10, 2010 18:45

Ja som chcel megane trojku hachback ale v bezovom prevedeni, ked som ho chcel tak uz ho nedovazali bo ho malo ludi kupovalo, jedina moznost bola GT megan a potom dosiel na trh fluence a ten to mal v privilege vybave a kedze auto bolo na pohlad pekne a lacne tak som nevahal. I ked laguna sa mi vzdy pacila a zvlast po tohtorocnom facelifte vyzera super. Ale ani novy latitude nevyzera zle ale to bude asi aj ina cena....

http://www.zavolantom.eu/wp-content/obr ... 010_03.jpg
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014

nemo1974
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: čtv úno 21, 2008 16:32

Příspěvek od nemo1974 » stř lis 10, 2010 19:48

je to otázka názoru,

podle mého vkusu je Fluence o 1000% hezčí než nová Laguna, ale jak píšu 100 lidí, 100 názorů
Mégane GrandCoupe 1.3 85 kW/115k Intens - Bílá Glacier od 16. 7. 2019 do
Fluence 1,6 16V 81 kW/110k Privilége - zlatá metalíza od 15.7.2010 do 16. 7. 2019

prts
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 20, 2010 09:55

Příspěvek od prts » stř lis 10, 2010 22:18

pali.sk píše:fluence exception 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP 391 900,- kc
fluence privilege 1,5 dCi 81 kW/110 k FAP 401 900,- kc
laguna expression 1,5 dCi 81 kW/110 k 424 900,- kc

to iste co na zaciatku, fluence ako lowcost auto nenormalne predrazene ...
A proto jsem psal nakonfigurujte si to, co jste kupovali včetně výbavy navíc. Fluence 1,5 dCi 81 kW/110 k Privilege

Doporučená cena
428 900 Kč s DPH

1,5 dCi 81 kW/110 k Expression

Doporučená cena
563 600 Kč s DPH
Cenové zvýhodnění:
80 000 Kč
Výsledná cena :
483 600 Kč s DPH

Fluence je z poloviny v kůži, se světlým interiérem. Laguna tmavá látka.

Ostatní parametry se mi těžko porovnávají, protože nevím co Laguně chybí s modelem Fluence, který mám a kolik bych musel připlatit, pokud by to šlo.
Každopádně vychází Fluence stále při vyšším komfortu levněji.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon lis 15, 2010 07:53

Nic proti Fluence, je to jedno z nejpěknějších současně prodávaných aut.

Za tyto peníze mu člověk musí odpustit i ty placaté a zabořující sedačky, které bych okamžitě řešil.

Ale - jak už jsem tady psal, do Laguny dostanete MOTOR , dostanete automat, a dostanete xenony.

Kdo to nepotřebuje a nevadí mu ty zpropadené sedačky, je pro něj Fluence dobrá volba.


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pon lis 15, 2010 08:04

Ne každý potřebuje na pohodlnou jízdu dvoulitr a xenony Fluence má. Automat i dvoulitr se dají sehnat v Polsku za cenu maximálně vybavené verze Privilege u nás. Když odmyslím, že jde o vozy z jiných segmentů, je to celkem srovnatelné a ve Fluenci je víc místa v kabině i za ní. Na Lagunu jsem měl zálusk, protože je krásná, ale nakonec jsem po důkladné úvaze zvolil Fluence, protože pro mne JE LEPŠÍ VOLBOU. Přijde mi úsměvné přesvědčovat kohokoli o tom, že by pro něho bylo lepší právě to vozidlo, které jsem si koupil já. Tahle diskuse má pomoci lidem vybrat si to, co je pro ně lepší, nikoli za každou cenu koupit klidně i ořezaný "vršek evoluce". Koupě auta není jen o jednorázovém výdeji, nýbrž také o výdajích za provoz a celkovém využití vozu. Někomu také více vyhovuje koncepce sedanu s odděleným zavazadlovým prostorem. A u někoho hrají prim právě ty peníze.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Houser František
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 02, 2010 19:54

Příspěvek od Houser František » pát lis 26, 2010 18:06

Dobrý den, jsem tu nový, přestože již několik týdnů sleduji vše, co se zde objeví. Dnes jsem objednal Fluance 1,6 Privileg. Rozhodoval jsem se mezi
FLU a Lagunou. Po svezení cca 1 hodinu v obou autech jsem s kalkulačkou v ruce zjistil, že pokud bych chtěl mít Lagunu vybavenou jako FLU, dám za ní 600 000. V mém případě, kdy jsem ve věku (57), že si nemusím nic dokazovat, a po zjištění, že Fluence jede nádherně, je pohodlné a hlavně k r á s n é auto jsem se pro něj rozhodl. Jezdil jsem v
životě v několika značkách, ale tak příjemné , klidné a tiché svezení jsem velmi dlouho nezažil.Takže asi v polovině března se na silnicích v Plzeňském kraji objeví novýˇFluance Nacré.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát lis 26, 2010 21:37

Srdečné blahopřání!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

sappa
Advanced member
Příspěvky: 394
Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sappa » sob lis 27, 2010 15:11

gratulujem prajem velmi kratke cakanie
Fluence Privilege 1.5 dci (105k),
Obrázek

Uživatelský avatar
jozicoupe
Advanced member
Příspěvky: 455
Registrován: čtv črc 16, 2009 11:18
Bydliště: Levice

Příspěvek od jozicoupe » sob lis 27, 2010 16:17

Tak sa pripájam aj ja.Moje pocity z Flu v privilege verzii sú velmi dobré.Ten bledý interiér je velmi príjemný a v aute sa všetci cítime skoro ako doma.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza

Houser František
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 02, 2010 19:54

Příspěvek od Houser František » sob lis 27, 2010 17:08

Děkuji vám za přání, už teď se na něj třesu jako ratlík.

midar
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Euroncap test

Příspěvek od midar » ned pro 12, 2010 19:19

Jeden z minusů FLU pro mě je, že dodnes nemá crash test. A na můj dotaz mi výrobce (v srpnu 2010) odpověděl :
V dohledné době neplánujeme provedení testu Euroncap u vozu Fluence.

Já po prožité havárce jsem požadoval hlavně bezpečnost.
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000

abc2
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 27, 2010 17:57

Nekupujte Fluence pretože je predražený

Příspěvek od abc2 » pon pro 27, 2010 18:05

Na porovnanie som si vybral Fluence 1.6 Privilege so základnou cenou 13.690 eur. Privilege som vybral preto, lebo má najlepsiu výbavu a oproti základu stojí len 1700 eur viac, no má napr. automatickú klímu, koženkové čalúnenie a mnoho viac.
Ak si však priplatíte cca 3100 eur získate novú Lagunu 2.0 za cenu 16.790 eur získate podobnú výbavu a navyše:
+ auto o triedu vyššie,
+ lepšie odhlučnené - pri 130 km/h vo Fluence nepočuť vlastného slova,
+ lepší a výkonnejší motor Fluence 11O koní, Laguna 140 koní,
+ vyššiu kvalitu - Laguna sa vyrába vo Francúzsku, Fluence v Turecku,
+ nové prevedenie Laguna ma facelift pre rok 2011,
+ lepšie prístupný a kvalitnejšie urobený kufor,
+ vyššiu spoľahlivosť - Laguna sa v tabuľkách spoľahlivosti nachádza vyššie ako Megane II z ktorého Fluence pochádza,
+ lepšie a kvalitnejšie sedadlá,
+ lepšie jazdné vlastnosti,
+ možnosť používať oficiálne 18" disky ( podľa TP sú na Lagunu povolené, na Fluence nie)
+ nižšiu spotrebu vďaka 6 stupňovej prevodovke pre všetky verzie,
+ o niečo väčšiu palivovú nádrž,
+ lepšie brzdy,
+ zvýhodnenie lízingovej ceny až o 1300 eur oproti 1000 euram u Fluence,
+ ak kupujete na splátky, mesačná splátka vyjde len o málo viac, no dostanete o dosť lepšie auto,
+ Laguna je vlajková loď Renaultu, je v nej najnovšia technika, Fluence je Megane II sedan s novou karosériou pre socky v Rusku a na blízkom východe.

Uživatelský avatar
THeBaNDiT
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: stř pro 01, 2010 21:52
Bydliště: Bardejov, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od THeBaNDiT » pon pro 27, 2010 18:36

abc2 píše:+ Laguna je vlajková loď Renaultu, je v nej najnovšia technika, Fluence je Megane II sedan s novou karosériou pre socky v Rusku a na blízkom východe.
prist do sekcie Fluence a napisat, ze je pre socky v Rusku a na blizkom vychode, hmm...

Automaticku dvojzonovu klimatizaciu, kozenkove calunenie a mnoho viac ma uz verzia Exception... Privilege ma oproti strednej vybave navyse iba zabudovane GPS a samostmievacie spatne zrkadlo...
Renault Fluence 1.6 Exception 110k (2010)
čierna metalíza, zvukový systém Arkamys, 17'' disky

>>> fotogaléria <<<

abc2
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 27, 2010 17:57

Příspěvek od abc2 » pon pro 27, 2010 19:23

THeBaNDiT píše:
abc2 píše:+ Laguna je vlajková loď Renaultu, je v nej najnovšia technika, Fluence je Megane II sedan s novou karosériou pre socky v Rusku a na blízkom východe.
prist do sekcie Fluence a napisat, ze je pre socky v Rusku a na blizkom vychode, hmm...

Automaticku dvojzonovu klimatizaciu, kozenkove calunenie a mnoho viac ma uz verzia Exception... Privilege ma oproti strednej vybave navyse iba zabudovane GPS a samostmievacie spatne zrkadlo...
Pôvodne mal byť Fluence len pre Rusko, rumunsko a Turecko..napr. tu: http://carscoop.blogspot.com/2009/08/re ... n-for.html

alebo si prečítaj prvú stranu PR renaultu napr. tu:
http://www.renault.com/SiteCollectionDo ... FFFB0C.pdf

Nemám nič proti Fluence, len všetkým, ktorí si ho plánuju kupiť chcem pootvoriť oči. A možno aj pridať argumenty pri predajcoch, ktorí tvrdia, že je to perfektne auto za absolutne smiešne nízku cenu.
Keď Vám rovnaký predajca dá zľavu na Lagunu, prečo Vám ju nechce dať na Fluence ?
A aby som nezabudol, na Slovensko sa vraj nedováža verzia s 2.O benzínom preto, lebo by pri cenovej politike Renault Slovensko začínala na rovnakej cene ako Laguna. A kto by dal za Fluence 2.O cca 16.OOO eur keď 16.790 stoji Laguna.

a ešte zopár + v prospech Laguny

+ podstatne kratšie čakacie doby
+ absolvovala testy EuroNCAP ( Fluence VOBEC neplánujú testovať )
+ vyššie zľavy u predajcov ( niektorí predajcovia na Fluence nedávajú žiadne zľavy )

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů