vybavy, doplnky, motorizacia a tak

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » stř dub 07, 2010 20:49

monro píše:
Reduta píše:Me tedy udivuje, ze jednou motor chvali, jinde pak zatracuji... Plno recenzi je psano evidentne tendencne, takze dokud nebudu mit vlastni vzorek na posouzeni, tak jim moc verit nebudu :)
Neklesat na mysli. Ten motor je perfektní, jel jsem v tom. Jen studený je trochu slyšet.
este bude zalezat, aku dostane kus. Inak s tym testom a prejavom motora suhlasim. Chova sa ako u mna. Este si mozete precitat toto: http://magazin.auto.cz/testy/test-renau ... dci-3.html

tu pisu, ze po zahriati sa vibracie do auta neprenasaju.Teda neviem, ale pochybujem :wink: . Som zvedavy, ako je to u vas. Inak sa cudujem, ze pocitovali turboefekt. Ja mam pocit, ze ten motor je v zime uplne super a ziadna turbodiera, o ktorej ma vyznam hovorit, sa neprejavuje. Aj pri 1500ot pekne zatiahne. Jasne ze netaha ako 2.0dci, ale ved to je normalne
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » stř dub 07, 2010 22:22

Miro_ba píše:
monro píše:
Reduta píše:Me tedy udivuje, ze jednou motor chvali, jinde pak zatracuji... Plno recenzi je psano evidentne tendencne, takze dokud nebudu mit vlastni vzorek na posouzeni, tak jim moc verit nebudu :)
Neklesat na mysli. Ten motor je perfektní, jel jsem v tom. Jen studený je trochu slyšet.
este bude zalezat, aku dostane kus. Inak s tym testom a prejavom motora suhlasim. Chova sa ako u mna. Este si mozete precitat toto: http://magazin.auto.cz/testy/test-renau ... dci-3.html

tu pisu, ze po zahriati sa vibracie do auta neprenasaju.Teda neviem, ale pochybujem :wink: . Som zvedavy, ako je to u vas. Inak sa cudujem, ze pocitovali turboefekt. Ja mam pocit, ze ten motor je v zime uplne super a ziadna turbodiera, o ktorej ma vyznam hovorit, sa neprejavuje. Aj pri 1500ot pekne zatiahne. Jasne ze netaha ako 2.0dci, ale ved to je normalne
Zatim me zkusenosti jsou: zadne vibrace se nekonaji, auto se ani neklepe, zadne prenosy do paky, pedalu ani volantu, hluk je vsak celkem znat pri nizkych otackach a pri stani, pri vyssi rychlosti zmizi a je to tissi nez benzin. Turboefekt: pokud si tim mam vysvetlit prudke zrychleni pri prekonani cca 1900 ot tak ten je a kdo s tim nepocita, se pak divi :) jako ja :shock:
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř dub 07, 2010 23:42

Turboefekt je, když šlápneš na plyn a chvíli trvá, než se roztočí turbo a natlačí do motoru víc vzduchu - vznikne prodleva mezi šlápnutím na plyn a reakcí motoru. U osobních aut a normální provoz podle mě celkem zanedbatelná věc. Nelze tomu zabránit, snad použitím biturba, nebo, jak to řeší mnohé závodní automobily - tryska ve výfukovém potrubí, při ubrání plynu tryska pustí palivo, aby se turbo neustále točilo, to se vznítí díky teplotě ve výfuku a roztočí turbo a proto ten plamen za závoďáky. Snad jsem to napsal dobře.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » čtv dub 08, 2010 07:30

Zefek: a ked sa tento jav prejavuje len pri teplom pocasi v rozmedzi 1-3s, stale je to turboefekt ?

Reduta: tak to ti ticho zavidim. Ja ziadne vibracie nepozorujem. Mozno je to preto, ze som presedlaval z benzina. Bracho ma HaTaPku a ta je bez vibracii, ale to moje ....
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » čtv dub 08, 2010 11:01

Pokud to dělá jen při teplém počasí, tak to asi turboefekt nebude.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » čtv dub 08, 2010 11:26

som si to myslel. Som zvedavy, ci to bude robit aj fluence, lebo medzi MIII mi to par ludi potvrdilo a predvadzacky robili to iste. Ked je teplo, tak sa neda jemne hrat s plynom. Jemne pridam a nic sa nedeje( obcas citit skor jemne spomalenie). Vacsinou nedokazem cakat a zase jemne pridam a potom motor prida zase prilis razantne. Toto je vec, co mi najviac na tom aute vadi. Takze dci-ckary skuste jemne pridavat z ustalenej polohy , ci vam to bude robit pri teplotach nad +15. Cim teplejsie, tym vyraznejsie sa mi to prejavuje. Idealne ked je aj slnecno a auto trochu nazhavene
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

cihla
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: úte zář 26, 2006 11:57

příprava na autoalarm

Příspěvek od cihla » čtv dub 08, 2010 12:40

netušíte jak vypadá příprava na alarm, objednal jsem si tuto položku. A doufám, že to bude nějaká koncovka s kabelama od blikačů, dvěří, atd.
Thalia 05, 1.4 16V, Klima
čekám Fluence Exception 1.6 16V, 05/2010

Uživatelský avatar
jozicoupe
Advanced member
Příspěvky: 455
Registrován: čtv črc 16, 2009 11:18
Bydliště: Levice

Příspěvek od jozicoupe » čtv dub 08, 2010 18:49

Podla mňa je to len zásuvka v motorovom priestore kde sa napichne alarm.V cupátku som to mal v sérii.Potom to už zrišili ,lebo málokto si dával renault alarm.Teraz je to ako doplnok.Na youtube je ukážka ako sa to pripája.
http://www.youtube.com/watch?v=sTJE5pII1oA
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza

Savione
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv pro 17, 2009 23:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Savione » pát dub 09, 2010 20:40

K tomu turboefektu a vibraciam:
Ja ziadne vibracie nepozorujem, no kolega ma take iste auto a stazoval sa na vibracie prevodovky.
Motoru 1.5dci sa pod 1950 tahat vobec nechce, no uz s tym ratam a snazim sa neklesnut pod 2000.
Ten "turboefekt" sa u mna prejavuje tak ako ho popisuje Miro_ba. Pri vyssich teplotach (asi aj pri zohriatom motore) musim cakat po sliapnuti na plyn cca 2s na nastup vykonu. Najhorsie je to na okrskach, kde mi koli tomu dlhsie trva prdbiehanie. Na Astre som takyto turboefekt nepocitoval alebo bol max 0,5s.
Podla recenzii, ktore som cital zvladli odstranenie turboefektu vo Fluence lepsie ako pri MIII. No to musia uz napisat ti, co maju dci vo Fluence.
Megane III GT 2010, 1.5dCi 105k, biela Glacier Obrázek

tinky2
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv dub 01, 2010 15:07

Re: příprava na autoalarm

Příspěvek od tinky2 » sob dub 10, 2010 11:19

a chcel by som sa spytať je ten hluk pri nizkych otačkach a strednych horši než na megane II ? Ak ma niekto skusenosť napíšte. Ďakujem

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Re: příprava na autoalarm

Příspěvek od Reduta » sob dub 10, 2010 18:54

tinky2 píše:a chcel by som sa spytať je ten hluk pri nizkych otačkach a strednych horši než na megane II ? Ak ma niekto skusenosť napíšte. Ďakujem
Mohu porovnat pouze M2sd benzin se soucasnym naftakem, dnes jsem to i prohanel po dalnici, co mi zabeh motoru dovolil (120km/hod). Diesel je lepsi mimo mesto, stani na krizovatce a rozjezdy mu nesvedci, vice to hluci, duni. Jakmile se dostanu na rychlost nad 40 km tak motor ztichne a je s vyssi rychlosti mene slyset. U benzinu to je presne naopak. U puvodniho vozu motor nad 130 dost rval, tady motor nerve, ale je slyset vzduch a kola (zrejme pneu Goodyear nejsou good na rychlou jizdu :) ) S Nokianama to bylo jine kafe. Spotreba je u dieselu pri 120 cca 5l, u benzinu to bylo cca 8l.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » sob dub 10, 2010 19:33

Reduta, to s akym benzinom si mal pri 120 8l ? To leda s SUV. S MII 1.6 to bolo do 7l.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » sob dub 10, 2010 20:20

Miro_ba píše:Reduta, to s akym benzinom si mal pri 120 8l ? To leda s SUV. S MII 1.6 to bolo do 7l.
S 1,6, 17" pneu, s mensi pneu to zralo mene. Ale svezeni bylo jistejsi na 17 a to i v provnani s Fluence. 130 beru podle navigace (tedy asi 135-140 na tachometru), kazdych 10km navic byl dalsi litrik, bylo to drahe auto na provoz.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » sob dub 10, 2010 20:36

Reduta píše:
Miro_ba píše:Reduta, to s akym benzinom si mal pri 120 8l ? To leda s SUV. S MII 1.6 to bolo do 7l.
S 1,6, 17" pneu, s mensi pneu to zralo mene. Ale svezeni bylo jistejsi na 17 a to i v provnani s Fluence. 130 beru podle navigace (tedy asi 135-140 na tachometru), kazdych 10km navic byl dalsi litrik, bylo to drahe auto na provoz.
o.k , ale ja som reagoval na 120, lebo 130 a 8l je o.k, ale zase 130 a 5l, je trosku sen :-)
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » sob dub 10, 2010 20:49

Dnes jsem to testoval, do M.Boleslavy a zpet, spotreba pri tempomatu na 122 km (2500 ot. na 6) se pohybovala mezi 3-6,5 l, tj 5 je prumer. Realne ta rychlost bude asi nizsi, tusim 115km. I po meste to zere malo, pokud tomu clovek neslape po krcku, zatim to mam za 6l po Praze a to ani casto nezahreju motor. Takze jsem velmi spokojeny, nebyt "mestskeho" hluku, tak by to byl ideal. Az zajedu, tak zacnu merit i pri vyssich rychlostech, co to bude delat.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » sob dub 10, 2010 20:58

Reduta, mne pri 2500 ot. ukazuje 120tacho. Vtedy to berie v priemere 5.5 az 6l, zalezi od pocasia. Myslim priemer, nie okamzite hodnoty. Inak Flu je sedan, takze by mal brat menej ako MIII, aerodynamika. Ozaj, 3l aktualku na rovine som este nikdy nevidel. Leda ak by mi pomahal vietor. Ale ten mi skoro nikdy nepomaha.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » sob dub 10, 2010 21:04

Miro_ba píše:Reduta, mne pri 2500 ot. ukazuje 120tacho. Vtedy to berie v priemere 5.5 az 6l, zalezi od pocasia. Myslim priemer, nie okamzite hodnoty. Inak Flu je sedan, takze by mal brat menej ako MIII, aerodynamika. Ozaj, 3l aktualku na rovine som este nikdy nevidel. Leda ak by mi pomahal vietor. Ale ten mi skoro nikdy nepomaha.
No dnes dost foukalo, ale spise z boku. Byl slaby provoz, pokud by bylo vice predjizdeni a brzdeni, tak by spotreba sla nahoru. Beru to jako idealni stav.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » sob dub 10, 2010 21:09

no vietor z boku je niekedy horsi ako protivietor. Teda minimalne na biku :-)Ale ako som pisal, mas sedan a tak tazko porovnavat s MIII. U mna sa vietor prejavuje dost vyrazne. Raz 130 tacho,silny protivietor a spotreba 8l na 80km useku. Priemer, nie aktual, jak s benzinom :roll:
Inak som zistil, ze Flu ma 205/60/16?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
jozicoupe
Advanced member
Příspěvky: 455
Registrován: čtv črc 16, 2009 11:18
Bydliště: Levice

Příspěvek od jozicoupe » sob dub 10, 2010 21:12

Presne tak.Flu má vyššie gumy ako MIII.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Příspěvek od mildre » úte dub 13, 2010 11:06

Zravím mohl by mi někdo vysvětlit/moc nehovím technice/ k čemu je dobré objednat si radio s BLUETOOTH.Objednal jsem Classic a nevím jestli nemám přiobjednat s Bluetoot.díky

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » úte dub 13, 2010 11:26

komunikuje so sirokou skalou mobilov, takze ak komunikuje s tvojim mobilom, mas vyhrane :-) Ja to nepouzivam, ale ulozi si to aj tvoj tel. zoznam. Teoreticky vyborna vecicka.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Příspěvek od mildre » úte dub 13, 2010 11:30

Ale jako hands-free to nefunguje?

roucatomas
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 06, 2010 08:13

radio Bluetooth

Příspěvek od roucatomas » úte dub 13, 2010 11:30

mildre píše:Zravím mohl by mi někdo vysvětlit/moc nehovím technice/ k čemu je dobré objednat si radio s BLUETOOTH.Objednal jsem Classic a nevím jestli nemám přiobjednat s Bluetoot.díky
Radio s Bluetooth je lepší v tom, že se dá bezdrátově propojit s telefonem, potom můžeš pustit muzika z telefonu (nebo z přehrávacímho zařízení které ma bluetooth) a hlavně rádio funguje jako handsfree. Ovladač pod volantem má z vrchu tlačítko pro příjem/položení hovorů a pohyb v menu. A tak nemusíš šahat po telefonu. Také jsem si ho připlatil je o dost lepší než Classic a připlacení není ještě tak velké. To nejdražší rádio má na víc prý 8 repro a soft. upravený prostorový zvuk. Ale tam je to o dalších 6tis více.

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Příspěvek od mildre » úte dub 13, 2010 11:39

tak díky to je super.Ještě dnes pujdu změnit objednávku.Arkamys je na mě taky dost peněz,ale bluetooth si určitě připlatím.Doufám že změna v objednávky zase neprodlouží termín.(ještě dva měsíe) :cry:

deputy
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 09, 2010 11:12

Carminat TomTom

Příspěvek od deputy » úte dub 13, 2010 16:34

Napadla ma jedna vec, stiahol som si návod ku navigácii Carminat TomTom. Kde sa píše aj o zadnej cúvacej kamere. Myslíte že by bolo možné dať tam dozadu kameru a aby sa obraz zobrazoal na našom TomTome? Mať takúto vec vo Fluenci by sa mi hrozne páčilo.

Tu si ten návod možete stiahnuť, má 5,21mb a je v angličtine, časť kde sa píše o tej kamere je na strane 42 : http://uloz.to/4540479/carminat-tomtom-eng.pdf

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů