DENNÉ SVIETENIE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
romcos
Advanced member
Příspěvky: 272
Registrován: stř kvě 20, 2009 14:27
Bydliště: Bratislava

Re:

Příspěvek od romcos » pát kvě 03, 2013 22:33

Tesli 777 píše:Ahojte
To mi chceš povedať,že by si vymenil ľudský život za jednu ušetrenú žiarovku za nejakých pár eur a za chvíľku roboty...
Tak pár minút výmeny žiarovky ??? cez koleso ???
Denné svietenie svieti výraznejšie ako stretávacie svetlá.
Naposledy upravil(a) romcos dne ned kvě 05, 2013 09:37, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane II Grandtour, 1,5dCi 78kW, 2006
Obrázek

hnup
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: ned pro 23, 2012 15:56
Bydliště: BB

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od hnup » sob kvě 04, 2013 20:35

septim píše:Je to ta za lavym svetlom, tusim som musel vybrat aj svetlo aby som sa k nej dostal...
Dík. No uvidím, kedy sa k tomu dostanem.
Fluence Techno Feel 1,6 82kW, 12/2012, biela Glacier
Obrázek

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » ned kvě 05, 2013 21:34

Ahojte,rozhodl jsem se s vámi podělit o montáž denních světel PHILIPS Led Daylight 4.http://www.nejlepsiautozarovky.cz/svetl ... 89/.Světla jsem umístil do horní mřížky pod nárazníkem,hned vedle mlhovek.Rozhodl jsem se světla více zapustit,proto jsem mřížku více vybrousil.Je možno i vyřezat nebo ji tam i nechat,záleží na každém.Držáky na světla jsem přišrouboval shora dodanými šrouby a světla nacvakl.Poté jsem odšrouboval kryt pod motorem,který je blíž nárazníku a uchytil kabely od světel k originálnímu svazku kabelů.Tento svazek vede pod chladiči a pokračuje do motorového prostoru.Pak jsem sundal levé přední kolo a posléze plastové nadkolí.Do tohoto prostoru jsem umístil spínací modul.Rozhodl jsem se proto,protože v motorovém prostoru nebylo místo a tam je dostatečně chráněn a ničemu nevadí.Nic jsem nevrtal,upevnil jsem ho do jedné z předvrtaných děr.Kabely od světel jsem nacvakl do modulu a zbytek kabelů jsem smotal a připevnil.Jedním kabelem jsem pokračoval směrem k akumulátoru,kde jsem ho provlékl zadní stěnou od kabiny do prostoru pro akumulátor.Tam jsem ho napojil na volné svorky + a -.Druhý kabel jsem vedl ke světlometu.Tento jsem částečně demontoval povolením tří šroubků a povytáhl.U světlometu jsem našel kabel,do něhož jde po zapnutí parkovaček proud.U H7ičkový světel jsem ho našel uprostřed světel na 3pinovém konektoru.Na tento kabel jsem připojil poslední kabel od spínacího modulu.Já jsem ho pro jistotu pájel,ale dá se spojit dodávanou spojkou kabelů.Tímto jsem u konce.Možná někdo zvolí jiný postup nebo jej nějakým způsobem zdokonalí.Já věřím,že i někoho inspirovat.Nyní jezdím s páčkou světel v poloze auto a doufám,že světelný senzor bude včas reagovat na sníženou viditelnost.Tím pádem se o zapínání světel nemusím starat.
mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od makkynka » pon kvě 06, 2013 08:20

Ja vas nechapu, starat se o zapinani svetel. Packu mam tak, ze se po spusteni sami zapnou a zas vypnou, za tri roky jsem musel koupit dve zarovky h7 cca 300kc, nechapu jak vetsina lidi muze rici, ze po instalaci deniho svetla usetri, kdyz denni stoji nejlevnejsi cca 1000kc. Dale me ale velice velice se... lidi co to maj, pac zadni svetla jim vubec nesviti, a nekdetere druhy barem jsou i dobrem svetle naho.. videt... Dalsi vec, nechapu, jak muze reagovat na snizenou viditelnost, kdyz u nas podle zakona se ma svitit 24h denne 365dni v roce.... Chapui audiny a lepsi vozi ze maji hezke led sviceni, ale ty to maj od vyroby a sviti jim i zadni svetla. To o nesviceni zadnich svetel by meli panove na dopravnim trosku prehodnotit....

Kdybych si montoval denni, tak jedine aby se mi spousteli i s normalina, to nevypada vubec spatne. a bude svitit i zadni svetlo.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od lajos88 » pon kvě 06, 2013 09:31

Ono to reagovanie na zníženú viditeľnosť je tak, že LED (denné) svietia automaticky po naštarovaní (nesvietia klasické) a ak je znížená viditeľnosť (podľa svetelného čidla), tak sa zapína klasické svietenie a vypína LED (denné) - poloha páky svetiel = AUTO :). Aknemáš LED (ako ja napr.), tak áno pri polohe páky svetiel na zapnuté stretávačky sa po naštarovaní sami rozsvietia klasické a po vynutí motora a otvorení vodičových dverí zhasnú - tak to pužívam aj ja. Tiež mi na dennom LED svietení vadí, že nesvietia zadné svetlá.
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od soptik » pon kvě 06, 2013 09:36

To, že homologovaný DRL jsou líp vidět za dne je bez debat. Žárovky v hlavních světlometech v čočkách se pěkně přehřívají. Zkušenost mýho kámoše - po pěti letech mu oslepli světla a to používal žárovky s UV filtrem. Než kupovat komplet lampy na předek, to radši DRL za 1/3 ceny. Sensor funguje bezvadně, hned máš pocit o level lepšího vozu. Audiny to mají stejně jako všichni ostatní, svítí jen předek. To, že auta nemající denní svícení a jezdí na parkovačky nebo mlhovky a to i Audiny je věc druhá. Originál zapojení musí z výroby být stejný, svítí jen předek.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

romcos
Advanced member
Příspěvky: 272
Registrován: stř kvě 20, 2009 14:27
Bydliště: Bratislava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od romcos » pon kvě 06, 2013 09:55

Ja som musel v sobotu meniť konetor pre žiarovku H7.
Roztopil sa plast medzi kontaktmi žiarovky ako aj plast konektoru.
Aspoň vidím aké lacné a jemné konektory súdrohovia v <> dodávajú do svetlometov. 2 kontakty oddelené milimetrovou vrstvou plastu.
Našťastie som zohnal nový konektor. V <> menia celý svetlomet....
Dávať rezistor, aby sa žiarovky neprehrievali a neodpalovali, je hovadina, zníži sa vyditeľnosť.
Renault Megane II Grandtour, 1,5dCi 78kW, 2006
Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od Zefek » pon kvě 06, 2013 11:17

To není žárovkou, ale tím, že mezi kontaktem v konektoru a žárovkou vznikla mezera a přechodový odpor, čímž se zvýšil odběr proudu. Tahle záležitost je dost stará a trpí na to jako Mégane II, Scénic II a vidím, že i Fluence. Moje rada je taková, že by se měl vyměnit konektor ve světle za nějaký lepší s lepšími kontakty uvnitř a zmenšit pojistka na 7,5A na každé světlo.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

romcos
Advanced member
Příspěvky: 272
Registrován: stř kvě 20, 2009 14:27
Bydliště: Bratislava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od romcos » pon kvě 06, 2013 12:08

Ja viem, že to nebolo žiarovkou :-) konektor odporúčam vymeniť za keramický :-)
Renault Megane II Grandtour, 1,5dCi 78kW, 2006
Obrázek

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » pon kvě 06, 2013 16:23

Omlouvám se ,zapomněl jsem napsat jak správně denní světla fungují.Po nastartování motoru se zvýší napětí v elektrickém okruhu,spínací modul na toto reaguje a rozsvítí denní světla.Tím je splněna podmínka http://www.policie.cz/clanek/svetla-pro ... iceni.aspx .Pokud má někdo fluence ve vyšší výbavě,určitě má světelný senzor,který automaticky při snížené viditelnosti zapne osvětlení vozidla.Nechápu jediné,proč někomu vadí,že nesvítí ve dne přístrojová deska,osvětlení SPZ,zadní koncová světla.Protože když dojíždím auto před sebou,myslím si,že bych si ho měl zaregistrovat.Při slunečném počasí nejsou koncová světla vidět vůbec.Co se týká úspor-šetří se alternátor,nižší výkon=menší spotřeba,nižší emise,životnost žárovek atd.Jsou to velmi nízké hodnoty,ale i přesto to není zbytečné.Samozřejmě při vypnutí motoru-pokles napětí-automatické vypnutí světel.
mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od makkynka » pon kvě 06, 2013 18:29

Jezisi a okolik tomu snizis zivotnost alternatoru.... o par hodin? to ani nepoznas na to ze ti auto ma vydrzet par let. Proste s normalnim osvetlem je auto odost lepe videt nez s tema vasema dennima svetlama, kdyz chses usetrit tam si do svetel src zarovku z msd letek.....
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od soptik » pon kvě 06, 2013 18:35

Přístrojovka je lépe vidět má větší intenzitu osvětlení, než při zapnutých světech. Problém tkví v něčem jiném. Nehomologované DRL, použití DRL kdy je to zakázáno - déšť, sněžení, soumrak, dále nesprávné umístění na vozidle. Sám mám DRL od Philipse 4 LED předpisově namontováno, po STK a ještě z pochvalou, ale to se opakuji už jsem to psal. Samotného mě to štve, když vidím špatně namontované a používané DRL, ale to je věc PČR a STK, aby tento nešvar vymítil. Jinak tvrdím, DRL používané podle předpisů je bez pochyby bezpečnější než potkávací světla ve dne. Tak hoši poďme do mě.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » pon kvě 06, 2013 19:37

Žádné žárovky z LEDek místo H7 apod. nejsou HOMOLOGOVÁNY.Absolutní souhlas se Soptíkem.
mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

fatst
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát bře 09, 2012 21:53

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od fatst » úte kvě 07, 2013 20:34

Viditelnost DRL? Už jste někdy viděli auto na potkávačkách a auto s DRL proti slunci na horizontu? Pak víte, v čem je výhoda DRL. A alibismus typu, že nesvítí zadní světla při DRL se mi zdá být poněkud přízemní. Copak jezdíte tak rychle, že nevidíte auto před sebou? Kdybyste jeli 100 km/h a ten před vámi 90 km/h, je rychlost přibližování 10 km/h. To znamená, že máte fakt dost času auto před sebou zaregistrovat. Pokud to však nestíháte, potom to asi nebude nesvítícími zadními světly auta před vámi. Navíc, pokud auto brzdí, rozsvítí se mnohem lépe viditelnější brzdová světla. Nemohu si pomoci, ale když už je denní svícení povinné, LEDky jdou u protijedoucích vozidel lépe vidět a že nesvítí vzadu mi fakt nechybí. Samozřejmě, když se vám DRL u aut nelíbí (zvlášť ty dodělávané), nemám nic proti tomu, že i ve dne svítíte jako vánoční stromeček. Vaše volba.
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od Novotka » úte kvě 07, 2013 22:32

Hlavní problém denního svícení je v lidech. Většina koupí nejlevnější šmejd a hlavně že mám ledky. Většina aut na silnicích nemá dodělávané ledky v pořádku.Viz viditelnost DLR 90% lidí je koupí za pár korun a ty na tom zminovaném horizontu nejsou vidět vůbec max z 10ti metrů. Nebo jsou v pořádku po namontování ale po dvou měsících užívání svíti někam jinam nebo vůbec. Souhlasim s uživatelem Makkynka má svítit i zadek,protože málo které auto má senzor světel a jestli to funguje se senzorem je otázka. Když je odpolední šero tak senzor auto nerozsvítil a já bych určitě už svítil.A ty pacienti ,které o pul šesté potkávám z ledkama bych nakopal někam. Argument zvýšeneho odběru je blbost to bych pak musel vypnout klimu ,koupit co nejslabší rádio atd.
A hlavně když to není na autech z výroby tak je to hnus dodělanej. Instalace aby to nerušilo se povede jednomu z tisíce viz obrázky majitelu zde na foru(nejen u Fluence).
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od septim » stř kvě 08, 2013 07:51

ja mam svietivost dokladne nastavenu a podla zakona s drl nesmie svietit nic ine.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od soptik » stř kvě 08, 2013 08:30

Potkávací neboli tlumená světla mají vozovku osvětlovat, ne oslňovat. DRL mají být vidět za plného slunečního záření, za tmy vám vozovku osvítí tak do 5 metrů. Každý byl zkonstruován pro jinou funkci. To že, tlumená světla se používají k celodennímu svícení, aniž by je k tomu konstrukčně výrobci přizpůsobili, je fakt. Než upravovat světlomety, jdou výrobci jednodušší a levnější cestou - montáž DRL. Tak opravdu nechápu nnegativní názory na DRL. Ty automobilky, to jsou jelita, že dávají do nových aut DRL, vždyť přece stačí svítit celý den tlumenýma, nebo je to jinak? :wink:
Megane II 1.6 16V r.v.2009

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » stř kvě 08, 2013 10:40

Výhody světel pro denní svícení-automaticky se vypínají při rozsvícení světlometů,lepší viditelnost Vašeho vozu,nižší spotřeba energie = nižší spotřeba paliva,prodloužení životnosti žárovek či výbojek,jízda bez pokuty – automatické rozsvícení,menší zatížení autobaterie a alternátoru,vysoká životnost LED světel.
Mezi nejčastější důvody udělení pokuty patří: použití nehomologovaných světel pro denní svícení,nesprávné umístění těchto světel na vozidle,svícení těmito světly při snížené viditelnosti,špatné elektrické zapojení – světla svítí i při zapnutí potkávacích světlometů,svícení diodovými pozičními světly v domnění, že jsou to světla pro denní svícení.
Toto je výčet alespoň těch základních kladů a záporů denního svícení.Samozřejmě i mně se nelíbí denní svícení,které je špatně zapojené či nesprávně používané.Tady vidím hlavní důvod odpůrců tohoto svícení.
Pokud někdo nesouhlasí s klady,je to jenom jeho subjektivní názor.
Zdar a sílu
mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » pát kvě 10, 2013 21:22

Ahojte,pokud to někoho zajímá,píšu první poznatky s jízdou s LED denním svícením.Historicky nejnižší průměrná spotřeba na trase Opava-Ostrava(cca 70km) ve dvou bez klimatizace-5,9l/100km,při dodržování rychlostních limitů.Dlouho jsem se držel na 5,5l/100km a to jsem nebyl brzdou provozu.Běžně kolem 6,5l/100km.Na benzínovou 1.6 docela slušné.Co se týká světelného senzoru,tak ten spustil hlavní světla kolem 20. hodiny(středa) při jasném počasí,což je dostatečně včas.Ostatní auta i s originálním denním svícením jezdila v tuto dobu ještě bez rozsvícených hlavních světel.Pokud máte na autě nevyužitelný(alespoň v ČR) světelný senzor a uvažujete o dodatečné montáži denního svícení,určitě neváhejte.
mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

fatst
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát bře 09, 2012 21:53

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od fatst » sob kvě 11, 2013 09:36

Je zábavné tu sledovat argumenty podpůrců i odpůrců DRL osvětlení.

Jedni tvrdí, že je to k ničemu a odporně vypadající (zejména ty dodělávané) a druzí, jak je to skvělé a důležité.

Chápu oba tábory a také různé názory na bezpečnost a viditelnost.
O výhodách a nevýhodách je tady toho napsáno již dost, a proto to nemá cenu znovu rozepisovat. Nicméně je třeba si uvědomit, že pokud by to nepřispívalo bezpečnosti, nemontovalo by se toto svícení hromadně do nových aut, nedělaly by se HOMOLOGOVANÉ domontovávací pakety (nepovolili by to) a bylo-li by to opodstatněné, vznikla by nutnost svítit ve dne i vzadu, nemyslíte?
Pochopitelně u domontovávaných DRL se potom jedná o to, jestli se to líbí, nebo ne a také o to, zda jsou správně používána. To nikdo z protistran už ovlivnit nemůže a je to na každém z nás. Již jsem viděl i spoustu těch, co nemají DRL a zřejmě omylem jezdí na dálková. To mi připadá poněkud nebezpečnější, než dobastlené DRL.

Takže závěrem, my, co DRL máme a jsme spokojeni, užívejme je s rozumem a mějme na paměti, že mohou být i řidiči, kteří nás stejně nevidí a to asi ani tehdy, kdy jedou za námi (?!).
Vy co je nemáte a nepreferujete, tolerujte ostatní a pochopte naše argumenty - máme pocit, že přispíváme bezpečnosti a ekologii o trochu víc. :-)

Toť můj názor na celou problematiku s DRL.
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od Novotka » sob kvě 11, 2013 16:45

Já nejsem odpůrce jen se mi nelíbí dodělávky.
Třeba u Espace se mi origo DLR líbí.
Bezpečností možná, když je to pořádně nebo z výroby.
Ekologií v případě dodělávky v žádném případě.
Čínan musel postavit továrnu,které padl za oběť pěkný les,nebo louka. Při stavbě určitě neplnil eko podmínky. Musí se tam použít určitě energie z velice ekologického zdroje. Pak taky ty nefunkční světla musí někdo ekologicky zlikvidovat.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

fatst
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: pát bře 09, 2012 21:53

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od fatst » sob kvě 11, 2013 23:00

Továrnu mají stejně jen jednu na značkové i neznačkové. :-D
Renault Fluence 1.6 16V, Privilege, DRL + xenony (kombinace funkční na světelné čidlo), kontrola tlaku, zadní spoiler kufru, překvapivě automatické zavírání oken při zamknutí vozu, originální plastové madlo na zavírání kufru, bederní opěrka, Arkamys, tažné, černá metalíza, chybí schránka na brýle (nebyla z nějakého důvodu dodána, Renaul mi nabídl přemontování celé stropní desky nebo finanční kompenzaci, kterou jsem zvoli a koupil za ni GSM alarm do auta), autozásuvka v kufru.

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od aero » stř kvě 15, 2013 11:11

Ahojte dnes rano som videl Cierneho Fluenca isiel smerom na NZ a SPZ mal NR ... a miesto hmloviek mal DRL - vyzera to paradne len neviem ci to je dovolene ( zakon ) myslim vymontovat hmlovky a namontovat miesto nich DRL alebo tam dotycny pouzil DRL-FOG ? Ak to bol niekto z Vas prosim poslite mi navod a aky typ DRL resp. DRL-FOG ste tam pouzili . Dakujem
:D

vlaštovka
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 20:52
Bydliště: Opava

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od vlaštovka » stř kvě 15, 2013 21:21

mégane classic 1,6e 66kw-recyklován
fluence 1,6 81kw exception
renault clio III, 1,4 72 kW

aero
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: stř črc 18, 2012 19:34
Bydliště: Nove Zamky

Re: DENNÉ SVIETENIE

Příspěvek od aero » čtv kvě 16, 2013 06:25

No to by slo . Vdaka
:D

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů