Nazdar borci. Prosím o radu. Fluence 1.6 benzín 82 kW K4M V 8, r výr. 2013, najeto 150tis. Auto hází chybu P0011, což je přesuvník vačkového hřídele (příliš brzy). Startuje hezky, jede hezky, přesuvník nechrastí, autu jinak nic není. Po výmazu kódu se po pár kilometrech (při různých podmínkách) opět objeví.
Po výměně snímače polohy vačky. Auto teď bylo u autoelektrikáře a dle jeho názoru je elektrika v pořádku a vypadá to na mechaniku.
Tlak ve válcích v pořádku (4x11bar)
Problém je tlak mazání (oleje).
Při otáčkách je dobrý, na 4000 otáček - 2,9 na studený, 2,6 pak na teplý
Volnoběh studený 2,1, ale teplý jen 0,3.
To bude ten problém. No jo, ale co a tím?
Elektrikář říká, že se musí rozebrat motor a zjistit co se děje.
Stalo se to někomu?
Zná někdo machry na motory, co Renaulty kuchají, nejlépe na východní Moravě?
Díky...!
Chyba P0011 a pokles tlaku oleje - mechanická porucha motoru?
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv úno 02, 2023 11:04
Re: Chyba P0011 a pokles tlaku oleje - mechanická porucha motoru?
Nema to variabilni olejove cerpadlo?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv úno 02, 2023 11:04
Re: Chyba P0011 a pokles tlaku oleje - mechanická porucha motoru?
Ty brďo, to by muselo mít asi víc snímačů tlaku oleje a to tak sofistikované asi nebude...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů