Ahoj, už delší dobu nestartuje auto na spojku, bezklíčové startování. Jsem to i reklamoval před 3 roky, ale vykvajzli se na mne.
Teď jsem guglil a našel v megane části, že jsou tam dvě čidla na spojce, zelene je na startování, modré tempomat - Rada to řešil. Objednal https://www.autokelly.cz/Product/HE-6DD ... 01/8517647 , chci měnit, kouknu ke spojce a tam jen modrý. Zelený nevidím. Ještě jsem tedy zkusil tempomat, jestli třebas neníí společné čidlo a to nefunguje. Tempomat se spojkou deaktivoval.Takže to čidlo funguje.
Díky za postřehy.
Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
Moderátor: Moderators General
Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
Jal jsem se prohledavat dílenskou příručku. Je to ještě výše, tak spíš asi bude rešit, odplastování. Zítra kouknu...
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
Re: Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
Ještě ať to uzavřu, auto startuje už i se zařazenou rychlostí.
Konektor startování je opravdu tak 5 cm nad tím, jen ten spodní ho stínil opticky.
Když jsem lehl na zada, vsoukal jsem se pod volant,tak kolem pedálu bezproblému vytočil proti směru hodinových ručiček, trošku zápasil s pojistkou kabelu. Horší bylo zpět, ruka je ohnuta v zápěstí a nový konektor možná nebyl zatlačen stopro, nešlo otočit po směru. Nějaký malý kus plastu asi nedoléhal, v ruce nebyla síla tím otočit. Zkoušel jsem kombinačky, male kombinačky, namazat a pak najednou nevím jak buch, lehce to šlo...
Takže jen jsem to mohl za tu cenu 100 Kč pořešit dávno a FUOFF servis KM, kterej takovou prkotinu i přes nahlášení reklamace neřešil (já to netestoval, jsem ležel 14 dnů ve špitále v době vrácení neopraveného auta).
Konektor startování je opravdu tak 5 cm nad tím, jen ten spodní ho stínil opticky.
Když jsem lehl na zada, vsoukal jsem se pod volant,tak kolem pedálu bezproblému vytočil proti směru hodinových ručiček, trošku zápasil s pojistkou kabelu. Horší bylo zpět, ruka je ohnuta v zápěstí a nový konektor možná nebyl zatlačen stopro, nešlo otočit po směru. Nějaký malý kus plastu asi nedoléhal, v ruce nebyla síla tím otočit. Zkoušel jsem kombinačky, male kombinačky, namazat a pak najednou nevím jak buch, lehce to šlo...
Takže jen jsem to mohl za tu cenu 100 Kč pořešit dávno a FUOFF servis KM, kterej takovou prkotinu i přes nahlášení reklamace neřešil (já to netestoval, jsem ležel 14 dnů ve špitále v době vrácení neopraveného auta).
od 6/2013 Renault Fluence 1.5 dCi 81 kW Dynamique barva bílá Ivory. Spotřeba 5,5 l/100km
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
ex Ford Focus 1.6 kombi zešrotován na protiúčet za Škoda Kamiq 1/2022. Na práci slouží Fabia 1 SDI
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
Udělal jsi to dobře, někdy je lepší si to udělat sám než to dávat do servisu a být půl dne bez auta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nestartuje na spojku - tempomat vypíná při spojce
Presne ako pises! Blby pristup, v prstoch 1 ruky to ide tazko zatocit. Moje cidlo bolo ok, len bola jeho tycka prilis zasunuta do cidla, az na poslednom zubku - ta nozicka ma zubky po stranach a montuje sa to tak ze sa nozicka najprv uplne vytiahne rukou na max, namonti sa cidlo, a pri prvom stlaceni spojkoveho pedalu sa nozicka nastavi sama na prislusny zubok
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů