Ahoj,
měl bych dotaz na zkušenější. Mám 3-tlačítkový klíč a před časem se mi
špatně mačkaly tlačítka. Nyní už nefungují vůbec, takže musím otvírat klíčem.
Zjistil jsem, že ty gumové tlačítka připájené na elektronice se téměř rozpadly.
Koupil jsem tedy klíč nový originál ale nevím jak ho synchronizovat aby fungoval.
Nevíte někdo:
Nový klíč
Moderátor: Moderators General
Re: Nový klíč
Ak je originál tak v servise ti ho načítaju, alebo v kľúčovej službe ho naklonujú. Ja by som šiel do prvej možnosti.
Re: Nový klíč
a kolik to stojí? to neexistije nějaká možnost jak to nastavit?
Re: Nový klíč
Čo nastaviť?
Re: Nový klíč
No ten klíč aby fungovaly tlačítka. U stareho vw polo to třeba šlo tak, že si zastrčil starý klíč do zapalování a nový do dveří a v určitém pořadí si stiskl tlačítka navém klíči a klíč frčel. Teď jsem volal do dvou zámečnictví a 1000 kč chtějí za zkopírování. Koukám že na ebay prodávají krabičku zed bull obd2 za 700 kč která dokáže klíče okopírovat tak třeba to bude cesta..
Re: Nový klíč
Aj u starého megane to šlo ľahšie a bez diagnostiky. Tu iba ako som písal.
Re: Nový klíč
Jedna vec je na starych autach parovacia procka noveho kluca za pouzitia existujuceho (alebo master kluca), to sa tykalo IMO vlozky. Ale co sa tyka tlacidiel dialkoveho=centralu, tam to servis zrobi podla VIN cisla ci ako to... Napr na Punto mam 1 origo kluc. Ak by som chcel druhy aj s tlacitkami ako origo, zaplatim servisu 300 Eur a oni mi dodaju nakodeny kluc so vsetkou paradou. Ak mi ale staci iba obycajny kluc s IMO vlozkou bez tlacitiek na central, tak staci kupit taky kluc, u klucara nechat vybrusit (to je tak za 20 eur dokopy) a potom nechat nakodit IMO vlozku firme co to robi (50 eur za to chcu), staci im stary kluc a novy kluc, auto nepotrebuju. Ak ale chces origo kluc aj s dialkovym, bude to draha sranda, ale ja by som siel cez ofiko servis
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů