Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Michal2019
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv dub 18, 2019 13:45

Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od Michal2019 » čtv dub 18, 2019 14:07

Mam problem ktery pretrvavá.Fluence 1.6 16 V 82 Kw
r.v 2014 kdyz nastartuji po zahrati motoru tak nez se objevi na palubnim displeji OK tak padnou otacky dolů a nekdy zhasne motor a nekdy ne.Nevite rady nejake cim by to mohlo bejt? Dekuji

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1137
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od zdeno255 » čtv dub 18, 2019 16:54

Skús vyčistiť škrtiacu klapku. Kúp si čistiť na karburátori a škrtiace klapky. S tým to ide najlepšie. Robota na 10 min.
Naposledy upravil(a) zdeno255 dne pon črc 22, 2019 14:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od makkynka » úte črc 16, 2019 13:45

Ahoj, já mám teď opačný problém, po nastartování se drží otáčky na 1200, když kus popojedu a zastavím už jedou normálně na 800. Je to tak 2 měsíce co to tak začalo dělat. Co to může být?
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od Rado77 » pon črc 22, 2019 12:02

To je tazko toto. ECU ovlada volnobeh podla mrte cidiel - od vahy vzduchu, teploty chladiacej, odberu (zapnutej klimy), hodnot z lambd, hodnot z cidiel kluky/vacky, sninaca polohy akcekeratora (pedalu) ... Klapka je potom "az to posledne" ktore ECU ovlada spolu s kalkulaciou pre vstrekovace atd. Ale je ok ju vycistit, prisun vzduchu musi byt fit, co opet sleduje MAP senzor a dava info pre ECU. Moze to byt aj netesnost na sacom....kopec kopec veci :-( Zacal by som tym "zadarmo" - vypuc klapky a stav vzduch filtra
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od makkynka » stř črc 24, 2019 10:44

Filtr je v pořádku. Dělá to ráno, jakmile je teplo nebo je potom motor ohřátý a po chvíly se zas jede, tak po nastartování okamžitě padají otáčky tam, kam mají.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

pavel-strba
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od pavel-strba » pon zář 02, 2019 17:02

Mam ten stejny problem. V Renault Servise Olomouc mi doporucili jezdit porad se zapnutou klimou, pry je tam jina davka paliva. No takze to proste vyzkousim jinak nevim. Vsechno ostatni, civky, svicky, cidla jsou OK. Jeste mi vymeni znamy na zkousku skrtici klapku, ale chyba predpokladam bude v RJ.

pavel-strba
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od pavel-strba » pon zář 02, 2019 18:04

zdeno255 píše:
čtv dub 18, 2019 16:54
Skús vyčistiť škrtiacu klapku. Kúp si čistiť na karburátori a škrtiace klapky. S tým to ide najlepšie. Robota na 10 min.
Mám stejný motor, stejný rok výroby 2014, stejný problém, klapka přečištěna několikrát, kontrolováné svíčky cívky apod. První start je ukázkový. Dostanu půjčenou novou škrtící klapku a uvidím jestli to pomůže, ale myslím si, že ne. Jak jsem již psal R Olomouc tvrdí, že mám mít zapnutou pořád klimu :smile16:
JInak motor nevykazuje žádné problémy. Tuhle závadu pozoruji cca 3 roky a přišel jsem na ni náhodou, že jsem nastartoval po cca 300m a za 2s motor spadl na 500 ot/m a buď zdechnul nebo otáčky vystřelili zpátky na 900 ot/m. Klapka čištěna 2x a možná bylo nějaké mírné zlepšení na cca 14 dnů.

pavel-strba
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20

Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru

Příspěvek od pavel-strba » pon lis 04, 2019 11:06

Tak u mě to bylo Čidlo teploty chladící kapaliny.

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů