Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv dub 18, 2019 13:45
Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Mam problem ktery pretrvavá.Fluence 1.6 16 V 82 Kw
r.v 2014 kdyz nastartuji po zahrati motoru tak nez se objevi na palubnim displeji OK tak padnou otacky dolů a nekdy zhasne motor a nekdy ne.Nevite rady nejake cim by to mohlo bejt? Dekuji
r.v 2014 kdyz nastartuji po zahrati motoru tak nez se objevi na palubnim displeji OK tak padnou otacky dolů a nekdy zhasne motor a nekdy ne.Nevite rady nejake cim by to mohlo bejt? Dekuji
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Skús vyčistiť škrtiacu klapku. Kúp si čistiť na karburátori a škrtiace klapky. S tým to ide najlepšie. Robota na 10 min.
Naposledy upravil(a) zdeno255 dne pon črc 22, 2019 14:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Ahoj, já mám teď opačný problém, po nastartování se drží otáčky na 1200, když kus popojedu a zastavím už jedou normálně na 800. Je to tak 2 měsíce co to tak začalo dělat. Co to může být?
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
To je tazko toto. ECU ovlada volnobeh podla mrte cidiel - od vahy vzduchu, teploty chladiacej, odberu (zapnutej klimy), hodnot z lambd, hodnot z cidiel kluky/vacky, sninaca polohy akcekeratora (pedalu) ... Klapka je potom "az to posledne" ktore ECU ovlada spolu s kalkulaciou pre vstrekovace atd. Ale je ok ju vycistit, prisun vzduchu musi byt fit, co opet sleduje MAP senzor a dava info pre ECU. Moze to byt aj netesnost na sacom....kopec kopec veci Zacal by som tym "zadarmo" - vypuc klapky a stav vzduch filtra
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Filtr je v pořádku. Dělá to ráno, jakmile je teplo nebo je potom motor ohřátý a po chvíly se zas jede, tak po nastartování okamžitě padají otáčky tam, kam mají.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Mam ten stejny problem. V Renault Servise Olomouc mi doporucili jezdit porad se zapnutou klimou, pry je tam jina davka paliva. No takze to proste vyzkousim jinak nevim. Vsechno ostatni, civky, svicky, cidla jsou OK. Jeste mi vymeni znamy na zkousku skrtici klapku, ale chyba predpokladam bude v RJ.
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Mám stejný motor, stejný rok výroby 2014, stejný problém, klapka přečištěna několikrát, kontrolováné svíčky cívky apod. První start je ukázkový. Dostanu půjčenou novou škrtící klapku a uvidím jestli to pomůže, ale myslím si, že ne. Jak jsem již psal R Olomouc tvrdí, že mám mít zapnutou pořád klimu
JInak motor nevykazuje žádné problémy. Tuhle závadu pozoruji cca 3 roky a přišel jsem na ni náhodou, že jsem nastartoval po cca 300m a za 2s motor spadl na 500 ot/m a buď zdechnul nebo otáčky vystřelili zpátky na 900 ot/m. Klapka čištěna 2x a možná bylo nějaké mírné zlepšení na cca 14 dnů.
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon kvě 09, 2016 12:20
Re: Spadnutí otacek po zahrátém motoru
Tak u mě to bylo Čidlo teploty chladící kapaliny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů