Chip Tuning Motoru FLUENCE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Véna40
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob bře 31, 2018 00:03

Chip Tuning Motoru FLUENCE

Příspěvek od Véna40 » sob bře 31, 2018 00:15

Zdravím majitele Fluenců,
rád bych se zeptal, jestli tu někdo má na svém mazlovi chip na zvýšení výkonu, popř. jaký je názor těch, kteří nemají tuto úpravu.
Docela otom uvažuju, ale nerad bych mazla nějak poškodil (emise, elektrika, poruchovost).
Hlavní otázka do pranice - je vůbec znát zvýšení výkonu a snížení spotřeby po zákroku?
Jednalo by se o benzín - 1.6 16V 81Kw 110Hp - zvýšení výkonu o cca 8Kw a spotřeba prej -15%.
Uvažuju otom z důvodu mého pocitu nedostatečné síly/akcelerace vozu.
Díky :idea:

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 2938
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Chip Tuning Motoru FLUENCE

Příspěvek od EfineSS » sob bře 31, 2018 10:33

U atmosférického motoru je to nesmysl bez větších zásahů do motoru. Jsi limitován množstvím nasátého vzduchu. Chipem tam toho vzduchu víc nedostaneš. Maximálně ti upraví odezvu na plyn a ty budeš mít pocit, že to líp jede. Ale ve skutečnosti se nic nezmění.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
mattovic
Experienced member
Příspěvky: 553
Registrován: ned úno 14, 2010 17:18
Bydliště: Šaľa

Re: Chip Tuning Motoru FLUENCE

Příspěvek od mattovic » stř dub 11, 2018 18:05

No neviem. ja mám 1.6 16V 84KW a nezdá sa mi výkon nejaký slabý. Keď idem povedzme 90 a chcem predbiehať "seknem" tam trojku, zošliapnem plyn na podlahu, otáčky vyletia a auto vyštartuje celkom svižne. Fluence ale nebol vyrábaný aby trhal rýchlostné rekordy. Ak chceš svižnejší rozbeh skôr by som to riešil odľahčením auta. Toto je u Fluence asi najväčšia slabina. Ale ako na to ti moc neporadím lebo som to nikdy neriešil.
Renault Laguna II, 1.9 dCi 79kw, PK6, r.v 2001 (dňa 06.08.2016 pri 299 985 KM ukončila svoju púť)
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016

Uživatelský avatar
mattovic
Experienced member
Příspěvky: 553
Registrován: ned úno 14, 2010 17:18
Bydliště: Šaľa

Re: Chip Tuning Motoru FLUENCE

Příspěvek od mattovic » stř dub 11, 2018 18:09

Akurát som sa minule čudoval prečo kapota motora musí vážiť cca 30kg. A to je len jedna z mnohých zbytočne ťažkých vecí na tomto aute. Neviem však či s tým nerátajú deformačné zóny auta.
Renault Laguna II, 1.9 dCi 79kw, PK6, r.v 2001 (dňa 06.08.2016 pri 299 985 KM ukončila svoju púť)
Renault Laguna II Grandtour, 1.9 dCi 74kw, r.v. 2004
Renault Fluence 1.6 16V 115 Limited, 84kw, r.v. 2016

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1131
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Chip Tuning Motoru FLUENCE

Příspěvek od septim » pát dub 13, 2018 11:35

Ja mam chip na 82kw motore. Je tam citi rozdiel ale maly, spotrebu som nestihol odmerat lebo jazdim na lpg tak to nic nepovie, ale dlhodobu na lpg mam okolo 7,7L a nejazdim ako kapitan šnek. Viac citi rozdiel sportovy filter alebo origo filter. Hlavne ked nasadim naspat zrazu auto neochotne taha.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Odpovědět

Zpět na „Renault Fluence“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti